Haha het duurde me te langquote:Op donderdag 8 oktober 2009 07:57 schreef royjn het volgende:
Gefeli.
had niet eens door dat ik het topic had gesloten.
Kan ik een keer een nieuw topic aanmaken is dupje me weer voor
Je bent in zo'n bui?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:10 schreef motorbloempje het volgende:
oi
Je hebt college van iemand die nog te dom is om in de schaduw van de poep van een dronken hond te staan?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:07 schreef motorbloempje het volgende:
ik vraag me af waarom ik mijn bed ben uitgekomen
sommige mensen zouden geen les moeten geven
hehe ik begrijp dat jij er ook een hebtquote:
Nou, "veel" valt wel mee, heb er niet vaak tijd voor. Maar vooral UFC 2009. De nieuwe Smackdown vs Raw wanneer ie uitkomt, en Fifa 10 moet ik nog aanschaffen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:29 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
hehe ik begrijp dat jij er ook een hebtSpeel je veel? en wat speel je?
Are you serious?quote:
In december komt het uit in Japanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:46 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Are you serious?Ik dacht volgend jaar pas
![]()
dan zal die wel stoffig zijnquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:47 schreef AMDB het volgende:
Mijn huisgenoot heeft een PS3 staan maar ik heb 'm in al die tijd niet vaker dan 2x aangeraakt
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
In december komt het uit in Japan
De rest van de wereld mag pas in maart volgend jaar.
Niet dat dat mij gaat tegenhouden
Nee, de japanse versie is alleen japans. Door de xbox en zijn inferieure ruimtequote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:51 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Even kijken of het gewoon de internationale versie is, anders pre-order ik wel ff een partij voor het bedrijf.
verkapte spam mag niet he?![]()
Beterschap! Doosje loperamide geeft!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:28 schreef LastRequest het volgende:
Ik wilde het niet met jullie delen maar ik moet nu toch klagen.. Heb al een paar dagen buikgriep en ben het helemaal zat.. Gelukkig is het bijna over
Kopje groentesoep brengtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:36 schreef LastRequest het volgende:
Thanks! M'n major problem is nu dat ik in m'n hoogslaper lig en megahonger heb maar me te beroerd voel om eruit te klimmenmaar goed zo toch maar eens doen en een groentesoeppie proberen
En da's dan net te laat voor onze LANquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:16 schreef Dj_unkie het volgende:
jeeeeeejjjjj....de pc gamer mag langer wachtenHij schijnt vertraagd te zijn tot 24 nov als ik me niet vergis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |