Heeft Gerda vast bij de Action gekocht.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:57 schreef Loveless85 het volgende:
En hoe moet dat nou zonder gastendoekjes?
quote:
Nou ja dat eerste vind ik niet zo verwonderlijk, maar dat ze meteen zwanger is wel. Je gaat toch niet meteen kinders nemen met iemand met wie je 3 maanden een relatie hebt ofzo. Zeker als t voor beide net uit is met de ex en zij nog een kindje heeft enzoquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:48 schreef Natalie het volgende:
Dus hij heeft meteen z'n Jopie erin gehangen, zullen we maar zeggen
Of zij zei: 'Als je me nu geen baby geeft ga ik aanpappen met Wesley Sneijder'
Ik doe niet mee. In de tweede klas van de lagere school (Nu groep 3 ) moesten de meisjes met handenarbeid babysokjes breien. En dan het jaar erop een tas borduren of zoiets ... In de zesde klas (Groep 8) was ik nog met mijn eerste babysokje bezig.quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, vast zo een Volendamse kassajuf bij de plaatselijke AH:
"Joah, Liza hep al een tijd heul geen OB's gekog."
Ik was ook na zoveel tijd zwanger, is een miskraam geworden.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja dat eerste vind ik niet zo verwonderlijk, maar dat ze meteen zwanger is wel. Je gaat toch niet meteen kinders nemen met iemand met wie je 3 maanden een relatie hebt ofzo. Zeker als t voor beide net uit is met de ex en zij nog een kindje heeft enzo
Mij ook absoluut nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]!
Het verbaast me echt helemaal niets
erger nog, een buurvrouw heeft gezien dat er kennelijk een IKEA bouwpakket uit de auto geladen werd, en 'als je de planken daarvan samenbouwt, zou er een baby-commode uitkomen...'quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat dusquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
Zeker als t voor beide net uit is met de ex en zij nog een kindje heeft enzo
Hoe lang geleden is die foto bij de ex voor de deur met d'r jas/trui open?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:59 schreef RM-rf het volgende:
[..]
erger nog, een buurvrouw heeft gezien dat er kennelijk een IKEA bouwpakket uit de auto geladen werd, en 'als je de planken daarvan samenbouwt, zou er een baby-commode uitkomen...'om ons allemaal af te leiden gaat dat meisje wel iedere week opzichtig voor alle roddeljournalisten der OBs kopen en als deze journalisten bij het doorpluizen van het vuilnis wél rooddoorbloede tamponnetjes vinden, zal dat óók wel een afleidmanoeuvre zijn die vooral bewijst dat het dus echt menes is,a ls ze zoveel moeite doen dit te ontkrachten
Dat is wat ik dacht.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:02 schreef Natalie het volgende:
Zij denkt: Jan heeft geld, dus snel even een baby kweken. Verzekerd van een goede financiële toekomst
Nou als we de geruchten mogen geloven dan hadden ze al een ietsie pietsie langer een relaasie dan 3 maanden. Alleen mocht niemand het weten, maar heul Volendam wist hetquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja dat eerste vind ik niet zo verwonderlijk, maar dat ze meteen zwanger is wel. Je gaat toch niet meteen kinders nemen met iemand met wie je 3 maanden een relatie hebt ofzo. Zeker als t voor beide net uit is met de ex en zij nog een kindje heeft enzo
Waarschijnlijk heeft Liza heel hard: "Jan kom er maar in!" geroepen en wisten de buren meteen dat de kans groot was dat er een Jantje van zou gaan komenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:15 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nou als we de geruchten mogen geloven dan hadden ze al een ietsie pietsie langer een relaasie dan 3 maanden. Alleen mocht niemand het weten, maar heul Volendam wist hetEn nu dus een "liefdes beebie".
quote:
Wel als je veel langer al hebt lopen rommelenquote:[b]Op woensdag 7 oktober 2009 18:49 . Je gaat toch niet meteen kinders nemen met iemand met wie je 3 maanden een relatie hebt ofzo.
Precies! Mensen moeten weer wat te lullen hebben, he? Want als je straatgenoot bent, dan weet je het hoor!!!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:08 schreef twentemeisje het volgende:
Die straatgenoten wisten het direct vanaf de bevruchting al? In augustus zagen ze haar met die commode en nu is ze zo'n negen weken zwanger?
Pfff, want je richt ook al echt een kinderkamer in wanneer je net een week zwanger bent... En dat die commode voor haar dochtertje Fem is, is zeker ook geen optieWaar die 'journalisten' allemaal wel geen conclusies aan verbinden...
Die username zegt me wel iets uit palinggate maar wat was dat ook alweer?quote:
Het één sluit het ander toch niet uit?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:02 schreef shomila het volgende:
Jan Smit wordt oom
van onze redactie
AMSTERDAM - Jan Smit wordt voor het eerst oom. Zijn oudste zus Jenny is zwanger van haar eerste kindje.
Jenny is pas negen weken zwanger, meldt Shownieuws. Ze trouwde afgelopen april met haar Laurens in Volendam.
bron telegraaf
Geen vader dus maar oom.
Nee maar het bericht dat hij vader wordt is weg.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Het één sluit het ander toch niet uit?
Hint:quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die username zegt me wel iets uit palinggate maar wat was dat ook alweer?
Oh!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:05 schreef shomila het volgende:
[..]
Nee maar het bericht dat hij vader wordt is weg.
Er begint een belletje te rinkelen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Hint:
Yo is een GOLDDIGGER!
Een golddigger, dat is ze!
Jaaaa, jullie zeggen dat allemaal wel, maar Yo is een golddigger!
Ach dan is er altijd Yolanthe nog, die is echt wel voor volgende zomer zwanger geschopt hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:32 schreef Loveless85 het volgende:
Godver een hoax![]()
JANTJE, IK EIS DAT JE DIE LIZA ZWANGER PRIKT NU JA
maar wie van die 2 wilde nou graag kids? Yo toch? En jan wilde nooit?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach dan is er altijd Yolanthe nog, die is echt wel voor volgende zomer zwanger geschopt hoor
Andersom.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
maar wie van die 2 wilde nou graag kids? Yo toch? En jan wilde nooit?
Hmm ok. Dan is het wel te verwachten dat die Liza snel knocked up is.quote:
Yo heeft jaren geleden al een column geschreven dat ze een heel groot gezin wilt en niet te laat wilt beginnen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
maar wie van die 2 wilde nou graag kids? Yo toch? En jan wilde nooit?
bronquote:Harry Vermeegen is deze week te zien op de late vrijdag- en zaterdagavond van SBS 6 met twee speciale uitzendingen rondom het duel Australië - Nederland, dat hier op de vroege zaterdagmorgen wordt uitgezonden. De avond voor de wedstrijd is in ‘Harry van Oranje’ (23.15 uur, SBS 6) te zien hoe Vermeegen in Australië de spelers van het Nederlands elftal ontmoet. “Zo speelt hij de Katwijkse Kaarten met Wesley Sneijder, waarbij ook Yolanthe niet wordt overgeslagen“, vertelt een zegsman.
wat een ellende!!!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:59 schreef RM-rf het volgende:
[..]
erger nog, een buurvrouw heeft gezien dat er kennelijk een IKEA bouwpakket uit de auto geladen werd, en 'als je de planken daarvan samenbouwt, zou er een baby-commode uitkomen...'om ons allemaal af te leiden gaat dat meisje wel iedere week opzichtig voor alle roddeljournalisten der OBs kopen en als deze journalisten bij het doorpluizen van het vuilnis wél rooddoorbloede tamponnetjes vinden, zal dat óók wel een afleidmanoeuvre zijn die vooral bewijst dat het dus echt menes is,a ls ze zoveel moeite doen dit te ontkrachten
Geldt in Volendam geen andere kalender?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:42 schreef Leandra het volgende:
Dat rekenen lukt het "familielid" iig niet al te best....
Als Liza in Frankrijk zwanger geworden is, dan werd ze dus feitelijk ergens in de laatste twee weken van juli zwanger, op dat moment had ze dus een eisprong, een zwangerschap wordt echter berekend vanaf de eerste dag van de laaste menstruatie, die zou in het geval van een Franse conceptie in de eerste twee weken van juli zijn geweest.
De eerste twee weken van juli zijn zo'n beetje 3 maanden geleden, dus als het zo is dan zijn ze de "gevarenzone" al voorbij, en zeker 12 weken zwanger en geen 9.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geldt in Volendam geen andere kalender?
OMG hij doet het met z'n zus!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:21 schreef Natalie het volgende:
Dus geen vader maar oom.
Misschien wel allebei
Jawel, want staat er in het artikel niet ook dat Jan zal wachten tot de eerste `gevaarlijke` 3 maanden voorbij zijn met bekend maken en dat hij 9 maanden daarná een baby in zijn armen zal hebben?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geldt in Volendam geen andere kalender?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:26 schreef bloodymary het volgende:
Die hebben een aparte jaartelling, net als in China. Deze wordt bepaald op de trek en de broedcyclus van de paling.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:26 schreef bloodymary het volgende:
Die hebben een aparte jaartelling, net als in China. Deze wordt bepaald op de trek en de broedcyclus van de paling.
Gewoon, omdat het kan!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:06 schreef Zwansen het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam die bladen nog geloven en er een topic over openen?
Je hebt ze wel even aan een kruisverhoor onderworpen mag ik hopen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:15 schreef yvonne het volgende:
Oh! Oh! Oh! Ik zat in Gümbet met een Volendams stelletje in het hotel!!!
Ik dacht altijd dat het een grap was, weet je net als belgenmopen,quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt ze wel even aan een kruisverhoor onderworpen mag ik hopen?
Vertel!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:23 schreef yvonne het volgende:
Ik dacht altijd dat het een grap was, weet je net als belgenmopen,
maar die lui zijn écht zo
Dus jij snel als een broedse kip op je hotelgastendoekjes gaan zitten om ze te bewaken en Iteejer jou voor gek verklaren? *Ziet het voor zich*quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het een grap was, weet je net als belgenmopen,
maar die lui zijn écht zo
"zij" had d'r eigen gastendoekjes en poetsdoeken bij zich heur.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus jij snel als een broedse kip op je hotelgastendoekjes gaan zitten om ze te bewaken en Iteejer jou voor gek verklaren? *Ziet het voor zich*
Oh nee wacht, jij had de gastendoekjes van de Volendammers moeten stelen!
OMFG, gewoon poetsdoekjes meenemen om te poetsen op vakantiequote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
"zij" had d'r eigen gastendoekjes en poetsdoeken bij zich heur.
Want dat poetsen doen ze nooit zo goed als thuis!
Dat méén je?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:29 schreef yvonne het volgende:
"zij" had d'r eigen gastendoekjes en poetsdoeken bij zich heur.
Want dat poetsen doen ze nooit zo goed als thuis!
Wat een triësto's.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:38 schreef yvonne het volgende:
Na 1 dag hadden ze al trek in een gewone aardappel, spruitjes en een gehaktbal.
De 2e dag is het toch maar vreems dat er niemand Hollands spreekt
En de 3e dag kwamen ze hiermee
http://www.corendon.nl/or(...)tel?partner=daisycon
dat ze hier voortaan naartoe gingen, ze hadden van andere gehoord dat dat zó goed was!
Serieus! Met de auto kom je vrij lastig in Turkijequote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat méén je?
En een mud aardappelen op het dak van de Opel Ascona?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:38 schreef yvonne het volgende:
dat ze hier voortaan naartoe gingen, ze hadden van andere gehoord dat dat zó goed was!
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een triësto's.
Vriendin van me is daar ook geweest. Ik heb haar vervolgens een jaar lang uitgelachen.
Echt serieus 100@ waar.quote:
Dat zeiden ze ook tegen Yolanthe. En weg was ze!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
OMGquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:38 schreef yvonne het volgende:
In zo'n hotel zat ik ook, al het buitenlandse triefel ( ook Hollanders) die nog nooit een fatsoenlijke maaltijd kunnen herkennen ook al vallen ze erover, konden niets anders doen dan klagen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG![]()
Echt hè.... zo hoorde ik in een meer dan goed Turks **** hotel (ook de zeer goed opgeleide Turkse hotelgasten waren enorm te spreken over de kwaliteit in het restaurant) een keer de klaagzang van een Brits wijf (sorry kan haar niet anders noemen) dat zei dat ze blij zou zijn als ze weer in het vliegtuig zat, want dan kreeg ze tenminste een fatsoenlijke maaltijd![]()
![]()
Nee, ze maakte geen grapje, het was sowieso een humorloos stuk verdriet.
Niks mis mee toch?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:17 schreef yvonne het volgende:
frietje met joppiesaus.
Niks mis mee, maar ga dan niet de pretentie hebben dat je etenssmaak goed isquote:
Ja, en dat mocht ook al nietquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:21 schreef Greys het volgende:
Oh god ja, van die lui die perse een Kroketje van Edje of een Broodje van Kootje om de hoek van het hotel moeten hebben zitten omdat ze anders niets lustenEn die dan het liefst ook nog bij het zwembad van het hotel een radio neerknallen waar de hele dag Fransie Bauer en consorten uit schallen.
Ik ben pretentieloos. In een Turks restaurant eet ik gewoon Tournedos.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar ga dan niet de pretentie hebben dat je etenssmaak goed is
quote:
quote:Super vakantie volgend jaar weer
Ik ben zamen met mijn vriend naar orange county geweest voor 12dagen.
We hebben een top vakantie gehad alles was super geregelt.
De kamers waren super netjes en werden ieder dag schoongemaakt.
Het eten was ook harstikke goed zowel in de restaurants als bij het buffet.
Tussen de middag en alle andere hapjes zijn ook top!
Het drinen is ook allemaal harstikke goed lekkere coctails en goed drinkbaar bier.
De pier is heerlijk om te leggen en bij het zwembad is het ook heerlijk!
De animatie was ook harstikke leuk echt een leuk gezellig team.
De russen waar de meeste mensen over zeueren zijn ook gewoon mensen en ze zijn gewoon niet het zelfde als nederlanders , wij hebben ons er absoluut niet aan gestoort en dat zouden meer mensen eens moeten doen!
KORTOM:
wij gaan zeker volgend jaar weer terug ECHT TOP!!!!
Oww Mai Kott, moet je zelf je eige kinderen vermaken, heb je nog geen ferkansiequote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:17 schreef yvonne het volgende:
En er was ook al geen "aanimaasie"
Nee, goed hè!
Hopla, weer een negatieve beoordeling op vakantiewijzer, en echt van lui die niet meer gewend zijn dan een frietje met joppiesaus.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:17 schreef yvonne het volgende:
En er was ook al geen "aanimaasie"
Ssst, noem het nou geen Palinggate, dadelijk worden er slapende honden wakker....quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:26 schreef conleche het volgende:
Palinggate in de herkansing??![]()
TVP voor thuis!!
Neuh.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:40 schreef Anniebab het volgende:
Voor zover ik weet is alleen Jenny Smit zwanger ,en niet Liza en ook niet Jan, ze zijn niet zwanger ,ook niet van de behanger, en als er verders nieuws is uit ons lieflijk dorpje, met zijn lieftallige inwonertjes, zullen jullie de eersten zijn die t horen.![]()
![]()
We noemen het wel anders, kusjequote:
Wel inventiefquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:34 schreef Macka66 het volgende:
Glasaal Gat
of is die te doorzichtig?![]()
He Anniequote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:40 schreef Anniebab het volgende:
Voor zover ik weet is alleen Jenny Smit zwanger ,en niet Liza en ook niet Jan, ze zijn niet zwanger ,ook niet van de behanger, en als er verders nieuws is uit ons lieflijk dorpje, met zijn lieftallige inwonertjes, zullen jullie de eersten zijn die t horen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:34 schreef Macka66 het volgende:
Glasaal Gat
of is die te doorzichtig?![]()
Eens met jouquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:34 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Ze zullen hem een beetje zat zijn, en dat geeft helemaal niks.
Dit soort verhalen en die van Yv zijn eigenlijk veel leuker dan Jan.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:21 schreef Greys het volgende:
Oh god ja, van die lui die perse een Kroketje van Edje of een Broodje van Kootje om de hoek van het hotel moeten hebben zitten omdat ze anders niets lustenEn die dan het liefst ook nog bij het zwembad van het hotel een radio neerknallen waar de hele dag Fransie Bauer en consorten uit schallen.
Als hij zijn zus zwanger heeft gemaakt bedoel je.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:21 schreef Natalie het volgende:
Dus geen vader maar oom.
Misschien wel allebei
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:16 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Als hij zijn zus zwanger heeft gemaakt bedoel je.
edit: of ik lees eerst even verder![]()
Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van alle roddels die er al waren is dit er iig een die nog niet eerder langsgekomen was
Kunnen we wel gebruiken in SHO; speculaas met een vleugje humorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:21 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ik doe mijn best![]()
offtopic: hai leannemais![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:16 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Als hij zijn zus zwanger heeft gemaakt bedoel je.
edit: of ik lees eerst even verder![]()
Die eerste foto zou wel 5 maanden zwanger kunnen zijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:14 schreef Manono het volgende:
wat een gebrek aan foto's in dit topic ongezelliig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
bronquote:PURMEREND - Het gaat nog niet zo goed met Jan Smit. Zijn oorontsteking neemt maar niet af en ook heeft hij veel pijn. Volgens zijn manager Aloys Buys kreeg de zanger zelfs morfine tegen de pijn.
Buys: "Inmiddels krijgt Jan een andere middel omdat de morfine hem erg misselijk maakte."
Jan krijgt in het Waterland ziekenhuis in Purmerend nog steeds antibiotica om de ontsteking tegen te gaan. Omdat de uitslag van de kweek op zich laat wachten, weten de artsen nog niet of Jan nu wel de juiste medicijnen krijgt.
Aloys: “Als blijkt dat Jan andere medicijnen moet krijgen, kunnen we opnieuw beginnen en is er een kans dat hij nog een week in het ziekenhuis moet blijven. Als hij nu de juiste medicijnen krijgt, kan hij zondag of maandag naar huis.”
De zanger blijft ondanks de pijn, rustig. "Hij weet wat hij mankeert, dus Jan maakt zich geen zorgen."
bronquote:Jan Smit geveld door verkeerd medicijn
AMSTERDAM - Jan Smit kreeg verkeerde antibiotica tegen een gehoorgangontsteking, bleek woensdagochtend. Hij werd onmiddellijk opgenomen in het ziekenhuis.
Zijn vader Ruud is bezorgd: „Hopelijk treedt er geen schade op, want zijn gehoor is uiteraard heel belangrijk.” Ook moeder Gerda was woensdagmiddag bij haar zoon in het Waterland Ziekenhuis in Purmerend. „Hij ligt aan het infuus, maar heeft gelukkig redelijk wat gegeten”, liet ze weten.
„Niet alle antibiotica zijn per definitie geschikt om deze infectie te bestrijden, zo vertelde de arts ons”, legt manager Aloys uit. „Omdat Jan er alles aan wilde doen om op te treden bij Marco kreeg hij dinsdag al een ’tampon’ met medicijn in zijn oor. Volgens afspraak verscheen hij woensdagochtend opnieuw in het ziekenhuis om de tampon te laten verversen.”
Vervolgt: „De dokter constateerde daar al snel dat het oor er niet goed uitzag en dat blijkbaar een ander antibioticum nodig was. Hij adviseerde Jan direct om te blijven zodat hem per infuus medicijnen konden worden toegediend. De bacterie die de ontsteking had veroorzaakt, werd op kweek gezet, zodat de kuur op maat kon worden voorgeschreven.”
Gisteravond bleek de kuur gelukkig aan te slaan. „Zoals het er nu naar uit ziet zal Jan morgen pijnvrij zijn, en mag hij waarschijnlijk vrijdag of zaterdag naar huis. Toch zal hij tot volgende week niet werken”, besluit Aloys. „De kuur die hij nu volgt, maakte dat Jan helemaal voor pampus lag, zó slap voelde hij zich. Hij kan dus nog wel wat rust gebruiken. Hopelijk staat hij volgende week woensdag weer op het podium.”
bronquote:Jan Smit opgenomen in ziekenhuis
AMSTERDAM - Jan Smit ligt in het ziekenhuis. De Volendamse zanger trad dinsdagavond tijdens het Marco & Friends-concert op in het Gelredome in Arnhem en na afloop stroomde er bloed uit zijn oor.
Jan heeft al de hele week last van een oorontsteking. Volgeladen met pijnstillers klom hij dinsdag het podium op, omdat hij zijn goede vriend Marco niet in de steek wilde laten. Dit meldt RTL Boulevard. Na afloop ging het echter meteen mis. De zanger werd met ernstige hoofdpijn naar zijn huisarts gebracht en sinds vanmorgen ligt hij in het ziekenhuis.
Manager Jaap Buijs heeft laten weten dat Jan momenteel aan het infuus ligt en wordt onderzocht. De doktoren hebben Buijs laten weten dat Jan last heeft van een ontstoken gehoorgang. De bacterie die de oorontsteking veroorzaakt, is op kweek gezet. "Jan is op zijn Hollands gezegd helemaal naar de kloten."
Wanneer de artiest het ziekenhuis mag verlaten, is nog onduidelijk. Zijn optredens zijn tot in ieder geval zondag afgelast. De doktoren verwachten dat Jan zich aan het eind van de dag weer een beetje beter voelt. Of hij dan naar huis mag, is nog niet duidelijk. Jan kan waarschijnlijk volgende week woensdag pas weer aan de slag.
De ouders van Jan zijn inmiddels bij hun zoon op zoek geweest in het Waterland ziekenhuis in Purmerend. Ook vriend Aloys Buis kwam op langs.
Ik ving er iets over op, wat de bedoeling was had ik dus gemist.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:36 schreef Vivi het volgende:
Allemaal inschakelen voor Shownieuws, Yo geeft straks antwoord op waar ze de etageres heeft verborgen.
Mwah, dat kon ik ook niet weten, voor de brak deden ze alsof er heel wat kwamquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou, ze wou niet reageren, boeiend zeg.Overigens is dat voor haar mijns inziens niet echt een pluspunt dat ze dat niet wil.
Psies!! Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mwah, dat kon ik ook niet weten, voor de brak deden ze alsof er heel wat kwam.
En ik vind het juist prima, dat ze het zo afhandelt, ik zou er ook geen woorden aan vuil maken in haar plaats en het is gewoon discreet, anders verzandt heel snel in een potje modder gooien over en weer.
Het was ook niet naar jou toe.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mwah, dat kon ik ook niet weten, voor de brak deden ze alsof er heel wat kwam.
Breakquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Psies!! Helemaal mee eens.
Brak is dat dialect? Klinkt bijzonder kakky!
Nou hier heeft ze volgens mij geen goeie zet gedaan door te zwijgen, maar ja ze kan moeilijk openbaar gaan zeggen dat ze alles heeft verdeeld onder haar zussen.......Dit was echt een zwijgende bekentenis....hahahahah hij is goed.....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou, ze wou niet reageren, boeiend zeg.Overigens is dat voor haar mijns inziens niet echt een pluspunt dat ze dat niet wil.
Je zal wel uit Volendam moeten komen om dat zo te interpreteren. Op mij kwam het over alsof ze het te onbenullig vond om er uberhaupt serieus op in te gaan, en na gisteren Gerda nog eens bekeken te hebben bij het Televizierring-gala geef ik haar groot gelijk, die ziet er echt uit alsof ze een paar stappen heeft overgeslagen in de evolutie. En zo praat ze ook.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou hier heeft ze volgens mij geen goeie zet gedaan door te zwijgen, maar ja ze kan moeilijk openbaar gaan zeggen dat ze alles heeft verdeeld onder haar zussen.......Dit was echt een zwijgende bekentenis....hahahahah hij is goed.....
Ik denk dat Yo er gewoon wel klaar mee is en bovendien oprecht van mening is, dat niemand er ook maar een ene flikker mee te maken heeft, wat zij zoal afdroogt met die gastendoekjes!!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:42 schreef Anniebab het volgende:
Je hebt wel een heel eenzijdige kijk op de zaak, als je niet vindt dat Yo een geirriteerde indruk maakte, en dat doet ze niet zomaar. Ze heeft namelijk geen antwoord klaar voor waar de spullen zouden zijn, ze weet t wel, maar dat gaat zij niet zeggen heur.Trouwens Gerda rrrrrruuuullleeessszzzzz.!!!Yeah.
Klopt, dat is al bekend.Wat zij zelf niet kon bergen ,heeft ze uitgedeeld aan der familie.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:20 schreef Mylene het volgende:
Die spullen zal Yolanthe wel verdeeld hebben onder de familie.
Oke, maar dan had zijn eigen familie er nog wat aan gehad misschien, Monique is nu ook een huisje aan t inrichten ,misschien had ie t wel aan andere armere mensen gegeven, maar dat zou hij dan zelf bepaald hebben. Nu is t gewoon geroofd om t maar ff onnetjes te zeggen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:22 schreef Ole het volgende:
Als ik Liza was zou ik alle zooi van Yo er alsnog uitgeflikkerd hebben, dus wat maakt het uit .
Dat dus, zeker als het er af kan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:22 schreef Ole het volgende:
Als ik Liza was zou ik alle zooi van Yo er alsnog uitgeflikkerd hebben, dus wat maakt het uit .
Nou nou nou nou nou, 'der familie', dat is wel heel statig. Ze zijn niet van adel heur!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:22 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Klopt, dat is al bekend.Wat zij zelf niet kon bergen ,heeft ze uitgedeeld aan der familie.
Ik had die meuk überhaupt niet willen hebben.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:22 schreef Ole het volgende:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:28 schreef Anniebab het volgende:
Een der voorvaderen noemde men ,Karbouw , van Kasbergen, die was bekend om zijn plunderingen in de holen van de Neanderthalers, daar is de dubbele naam eigenlijk ontstaan.Hij was zeer groot geschapen ,dus niemand deed er eigenlijk iets tegen terug. Zo is ook die eigendunk en ,lap aan me laars, houding ontstaan.
Nee, jij ????quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:47 schreef BurtonFeather het volgende:
[..]
Ben jij gefrustreerd?
Laat Jan en Yolanthe het lekker met elkaar uitzoeken. Jammer dat het hele inteeltdorp zich ermee moet bemoeien.
Ik stel je de vraag omdat je zo over komt. Je zit al maanden te zeuren over Yolanthe en die spullen. Het interesseert helemaal niemand waar die rommel gebleven is behalve jou en die lelijke moeder van 'm.quote:
Nee ik ook nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:16 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik had die meuk überhaupt niet willen hebben.
Dat zeg jij.Heb jij trouwens nooit geleerd dat je andere mensen nooit mag uitschelden, als ze dan ook maar iets van een schoonheidsfoutje hebben?Foei!!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:58 schreef BurtonFeather het volgende:
[..]
Ik stel je de vraag omdat je zo over komt. Je zit al maanden te zeuren over Yolanthe en die spullen. Het interesseert helemaal niemand waar die rommel gebleven is behalve jou en die lelijke moeder van 'm.
Je bent bekend met de betekenis van 'groot geschapen'? (Misschien is dat fenomeen inmiddels uit de genenpoel daar, dat kan natuurlijk. Dan kun je er niets aan doen.)quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:28 schreef Anniebab het volgende:
Een der voorvaderen noemde men ,Karbouw , van Kasbergen, die was bekend om zijn plunderingen in de holen van de Neanderthalers, daar is de dubbele naam eigenlijk ontstaan.Hij was zeer groot geschapen ,dus niemand deed er eigenlijk iets tegen terug. Zo is ook die eigendunk en ,lap aan me laars, houding ontstaan.
Bloemen van de AKSHUNquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:29 schreef Raug het volgende:
Ooh please..
Toch niet weer dit geouwehoer over die gastendoekjes
Nee hoor, dit zijn haar 'vrienden' en mensen die met haar gewerkt hebben die dit zeggen. Maar doe dit gerelativeer ook eens met betrekking tot Yo. Voor haar geldt natuurlijk precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:04 schreef Anniebab het volgende:
Een mens kan ook in zijn totaal groot geschapen zijn, niet alleen zijn klokkenspel. Tsja er zullen insiders zat zijn die Liza niet mogen en op alle manieren proberen zwart te maken, maar dat hou je toch, dat over en weer geleuter......
Ja en jij andersom graag.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:24 schreef Raug het volgende:
[..]
Nee hoor, dit zijn haar 'vrienden' en mensen die met haar gewerkt hebben die dit zeggen. Maar doe dit gerelativeer ook eens met betrekking tot Yo. Voor haar geldt natuurlijk precies hetzelfde.
Jij doet het anders ook bijzonder eenzijdig hoor An!quote:
Zeg begin je nou ook over die ex-neus van Yo?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:32 schreef Anniebab het volgende:
Maar t wordt allemaal wel heel sereneus genomen zeg......
De termijn waarop is nog aan discussie onderhevig, maar als antwoord op je vraag gok ik op: ja.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:32 schreef Viking84 het volgende:
Wordt Jan Smit nou vader of niet?Jullie gaan licht off-topic hier
.
zeker als het binnen het dorp blijftquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:48 schreef Duderella het volgende:
[..]
De termijn waarop is nog aan discussie onderhevig, maar als antwoord op je vraag gok ik op: ja.
Al die palingvissers en garnalenpelsters hebben een enorme voorkeur voor voortplanting volgens mij.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat klopt OleWaarom dat het daar zo is weet ik ook niet.
Dat vinden ze makkelijlk, want anders moeten ze elke keer die namen van de viszaken weer overschilderen. Nu gaat zo'n bord generaties mee. En ons Volendammers bin zuunig. Ze kopen hun zijden bloemen bij de Ekshun, ik bedoel maar.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat klopt OleWaarom dat het daar zo is weet ik ook niet.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat vinden ze makkelijlk, want anders moeten ze elke keer die namen van de viszaken weer overschilderen. Nu gaat zo'n bord generaties mee. En ons Volendammers bin zuunig. Ze kopen hun zijden bloemen bij de Ekshun, ik bedoel maar.
Deze topicreeks loopt nog steeds?!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:20 schreef Ole het volgende:
Maar Annie, IsLiza nou wel of niet zwanger?
OMG, vakantie op Sint Maarten?? Ze zijn in juli naar Frankrijk geweest....quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:24 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Deze topicreeks loopt nog steeds?!![]()
Ontopic, hell no! Op de vakantiefoto's van Sint Maarten ziet Lisa er strak afgetraind uit in bikini, geen buikje te bekennen.
Topic kan dicht lijkt me
Ja, doordat hij op St. Maarten een oorontsteking opgelopen heeftquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Jan ligt toch in ziekenhuis Leandra. Of begrijp ik je verkeerd
waar yo t met een arremoedige range rover doet, laat liza zich uitbetalen in vekansies!quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, vakantie op Sint Maarten?? Ze zijn in juli naar Frankrijk geweest....
En nu alweer mee naar St. Maarten?!![]()
Kom er maar in.... LIza heeft vast niet voor zichzelf betaald, waar blijven de "Gold digger" posters??![]()
Het is natuurlijk geen vette Range Rover, maar een vakantie kun je niet leasen, een auto wel![]()
'Ouders van Nu'?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:47 schreef 7eVeNL het volgende:
Knappe meid hoor! lekker 'normaal' en niet zo glamoureus wanna be geil looking als Yolanthe, zowel Jan als Lisa stonden vanmiddag bij mij aan de balie in het ziekenhuis om een aantal magazines te kopen, Jan zag er wel goed uit, maar oogde vermoeid. Leuk stel iig
Waterlandziekenhuiskiostmedewerksterquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:47 schreef 7eVeNL het volgende:
Knappe meid hoor! lekker 'normaal' en niet zo glamoureus wanna be geil looking als Yolanthe, zowel Jan als Lisa stonden vanmiddag bij mij aan de balie in het ziekenhuis om een aantal magazines te kopen, Jan zag er wel goed uit, maar oogde vermoeid. Leuk stel iig
quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, vakantie op Sint Maarten?? Ze zijn in juli naar Frankrijk geweest....
En nu alweer mee naar St. Maarten?!![]()
Kom er maar in.... LIza heeft vast niet voor zichzelf betaald, waar blijven de "Gold digger" posters??![]()
Het is natuurlijk geen vette Range Rover, maar een vakantie kun je niet leasen, een auto wel![]()
Oh ja jij was die 'kennis' van Loslippige Lizaquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:59 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nee, je laat je vriend alleen op vakantie gaan....
Ik vind haar niet zo'n poster-materiaal eigenlijkquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:54 schreef Leandra het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |