Neuh.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:40 schreef Anniebab het volgende:
Voor zover ik weet is alleen Jenny Smit zwanger ,en niet Liza en ook niet Jan, ze zijn niet zwanger ,ook niet van de behanger, en als er verders nieuws is uit ons lieflijk dorpje, met zijn lieftallige inwonertjes, zullen jullie de eersten zijn die t horen.![]()
![]()
We noemen het wel anders, kusjequote:
Wel inventiefquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:34 schreef Macka66 het volgende:
Glasaal Gat
of is die te doorzichtig?![]()
He Anniequote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:40 schreef Anniebab het volgende:
Voor zover ik weet is alleen Jenny Smit zwanger ,en niet Liza en ook niet Jan, ze zijn niet zwanger ,ook niet van de behanger, en als er verders nieuws is uit ons lieflijk dorpje, met zijn lieftallige inwonertjes, zullen jullie de eersten zijn die t horen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:34 schreef Macka66 het volgende:
Glasaal Gat
of is die te doorzichtig?![]()
Eens met jouquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:34 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Ze zullen hem een beetje zat zijn, en dat geeft helemaal niks.
Dit soort verhalen en die van Yv zijn eigenlijk veel leuker dan Jan.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:21 schreef Greys het volgende:
Oh god ja, van die lui die perse een Kroketje van Edje of een Broodje van Kootje om de hoek van het hotel moeten hebben zitten omdat ze anders niets lustenEn die dan het liefst ook nog bij het zwembad van het hotel een radio neerknallen waar de hele dag Fransie Bauer en consorten uit schallen.
Als hij zijn zus zwanger heeft gemaakt bedoel je.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:21 schreef Natalie het volgende:
Dus geen vader maar oom.
Misschien wel allebei
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:16 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Als hij zijn zus zwanger heeft gemaakt bedoel je.
edit: of ik lees eerst even verder![]()
Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van alle roddels die er al waren is dit er iig een die nog niet eerder langsgekomen was
Kunnen we wel gebruiken in SHO; speculaas met een vleugje humorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:21 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ik doe mijn best![]()
offtopic: hai leannemais![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:16 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Als hij zijn zus zwanger heeft gemaakt bedoel je.
edit: of ik lees eerst even verder![]()
Die eerste foto zou wel 5 maanden zwanger kunnen zijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:14 schreef Manono het volgende:
wat een gebrek aan foto's in dit topic ongezelliig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |