abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 oktober 2009 @ 18:38:44 #151
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  maandag 12 oktober 2009 @ 19:17:18 #152
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_73620043
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Is Liza wel zwanger?
Is paling glad??
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  maandag 12 oktober 2009 @ 20:39:14 #153
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_73623935
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:17 schreef Duderella het volgende:

[..]

Is paling glad??
!!
pi_73629979
quote:

[..]

Is paling glad??
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_73633190
quote:

[..]

Is paling glad??
Jusqu'ici tout va bien...
pi_73636814
Dat tuig blijft maar broeden.
pi_73988248
Ondertussen is hij aan de morfine:
quote:
PURMEREND - Het gaat nog niet zo goed met Jan Smit. Zijn oorontsteking neemt maar niet af en ook heeft hij veel pijn. Volgens zijn manager Aloys Buys kreeg de zanger zelfs morfine tegen de pijn.

Buys: "Inmiddels krijgt Jan een andere middel omdat de morfine hem erg misselijk maakte."

Jan krijgt in het Waterland ziekenhuis in Purmerend nog steeds antibiotica om de ontsteking tegen te gaan. Omdat de uitslag van de kweek op zich laat wachten, weten de artsen nog niet of Jan nu wel de juiste medicijnen krijgt.

Aloys: “Als blijkt dat Jan andere medicijnen moet krijgen, kunnen we opnieuw beginnen en is er een kans dat hij nog een week in het ziekenhuis moet blijven. Als hij nu de juiste medicijnen krijgt, kan hij zondag of maandag naar huis.”

De zanger blijft ondanks de pijn, rustig. "Hij weet wat hij mankeert, dus Jan maakt zich geen zorgen."
bron
quote:
Jan Smit geveld door verkeerd medicijn

AMSTERDAM - Jan Smit kreeg verkeerde antibiotica tegen een gehoorgangontsteking, bleek woensdagochtend. Hij werd onmiddellijk opgenomen in het ziekenhuis.

Zijn vader Ruud is bezorgd: „Hopelijk treedt er geen schade op, want zijn gehoor is uiteraard heel belangrijk.” Ook moeder Gerda was woensdagmiddag bij haar zoon in het Waterland Ziekenhuis in Purmerend. „Hij ligt aan het infuus, maar heeft gelukkig redelijk wat gegeten”, liet ze weten.

„Niet alle antibiotica zijn per definitie geschikt om deze infectie te bestrijden, zo vertelde de arts ons”, legt manager Aloys uit. „Omdat Jan er alles aan wilde doen om op te treden bij Marco kreeg hij dinsdag al een ’tampon’ met medicijn in zijn oor. Volgens afspraak verscheen hij woensdagochtend opnieuw in het ziekenhuis om de tampon te laten verversen.”

Vervolgt: „De dokter constateerde daar al snel dat het oor er niet goed uitzag en dat blijkbaar een ander antibioticum nodig was. Hij adviseerde Jan direct om te blijven zodat hem per infuus medicijnen konden worden toegediend. De bacterie die de ontsteking had veroorzaakt, werd op kweek gezet, zodat de kuur op maat kon worden voorgeschreven.”

Gisteravond bleek de kuur gelukkig aan te slaan. „Zoals het er nu naar uit ziet zal Jan morgen pijnvrij zijn, en mag hij waarschijnlijk vrijdag of zaterdag naar huis. Toch zal hij tot volgende week niet werken”, besluit Aloys. „De kuur die hij nu volgt, maakte dat Jan helemaal voor pampus lag, zó slap voelde hij zich. Hij kan dus nog wel wat rust gebruiken. Hopelijk staat hij volgende week woensdag weer op het podium.”
bron
quote:
Jan Smit opgenomen in ziekenhuis

AMSTERDAM - Jan Smit ligt in het ziekenhuis. De Volendamse zanger trad dinsdagavond tijdens het Marco & Friends-concert op in het Gelredome in Arnhem en na afloop stroomde er bloed uit zijn oor.

Jan heeft al de hele week last van een oorontsteking. Volgeladen met pijnstillers klom hij dinsdag het podium op, omdat hij zijn goede vriend Marco niet in de steek wilde laten. Dit meldt RTL Boulevard. Na afloop ging het echter meteen mis. De zanger werd met ernstige hoofdpijn naar zijn huisarts gebracht en sinds vanmorgen ligt hij in het ziekenhuis.

Manager Jaap Buijs heeft laten weten dat Jan momenteel aan het infuus ligt en wordt onderzocht. De doktoren hebben Buijs laten weten dat Jan last heeft van een ontstoken gehoorgang. De bacterie die de oorontsteking veroorzaakt, is op kweek gezet. "Jan is op zijn Hollands gezegd helemaal naar de kloten."

Wanneer de artiest het ziekenhuis mag verlaten, is nog onduidelijk. Zijn optredens zijn tot in ieder geval zondag afgelast. De doktoren verwachten dat Jan zich aan het eind van de dag weer een beetje beter voelt. Of hij dan naar huis mag, is nog niet duidelijk. Jan kan waarschijnlijk volgende week woensdag pas weer aan de slag.

De ouders van Jan zijn inmiddels bij hun zoon op zoek geweest in het Waterland ziekenhuis in Purmerend. Ook vriend Aloys Buis kwam op langs.
bron
  Moderator / Miss SHO vrijdag 23 oktober 2009 @ 16:20:23 #158
22592 crew  Ole
pi_73988296
Ik heb er net een apart topic over geopend Het gaat niet goed met onze Jan
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 23:36:34 #159
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_74003126
Allemaal inschakelen voor Shownieuws, Yo geeft straks antwoord op waar ze de etageres heeft verborgen .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 23:38:31 #160
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_74003203
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 23:36 schreef Vivi het volgende:
Allemaal inschakelen voor Shownieuws, Yo geeft straks antwoord op waar ze de etageres heeft verborgen .
Ik ving er iets over op, wat de bedoeling was had ik dus gemist.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 23:45:40 #161
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_74003476
Nou, ze wou niet reageren, boeiend zeg. Overigens is dat voor haar mijns inziens niet echt een pluspunt dat ze dat niet wil.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 23:50:18 #162
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_74003635
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 23:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou, ze wou niet reageren, boeiend zeg. Overigens is dat voor haar mijns inziens niet echt een pluspunt dat ze dat niet wil.
Mwah, dat kon ik ook niet weten, voor de brak deden ze alsof er heel wat kwam .

En ik vind het juist prima, dat ze het zo afhandelt, ik zou er ook geen woorden aan vuil maken in haar plaats en het is gewoon discreet, anders verzandt heel snel in een potje modder gooien over en weer.
pi_74003701
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 23:50 schreef Vivi het volgende:

[..]

En ik vind het juist prima, dat ze het zo afhandelt, ik zou er ook geen woorden aan vuil maken in haar plaats en het is gewoon discreet, anders verzandt heel snel in een potje modder gooien over en weer.
Psies!! Helemaal mee eens.

Brak is dat dialect? Klinkt bijzonder kakky!
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 23:52:48 #164
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_74003728
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 23:50 schreef Vivi het volgende:

[..]

Het was ook niet naar jou toe.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 23:57:32 #165
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_74003894
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 23:52 schreef conleche het volgende:

[..]

Psies!! Helemaal mee eens.

Brak is dat dialect? Klinkt bijzonder kakky!
Break
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 05:26:51 #166
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_74007920
Liza de goudzoeker.....

maarja dat was yolanthe ook.....

Jan hopelijk zijn er beter vrouwen die voor jou gaan ipv je bank rekening.
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_74008014
nu die niet mag zingen niet zal Liza snel zwanger zijn
pi_74008681
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 23:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou hier heeft ze volgens mij geen goeie zet gedaan door te zwijgen, maar ja ze kan moeilijk openbaar gaan zeggen dat ze alles heeft verdeeld onder haar zussen.......Dit was echt een zwijgende bekentenis....hahahahah hij is goed.....
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:11:50 #169
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_74009131
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 09:37 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Nou hier heeft ze volgens mij geen goeie zet gedaan door te zwijgen, maar ja ze kan moeilijk openbaar gaan zeggen dat ze alles heeft verdeeld onder haar zussen.......Dit was echt een zwijgende bekentenis....hahahahah hij is goed.....
Je zal wel uit Volendam moeten komen om dat zo te interpreteren. Op mij kwam het over alsof ze het te onbenullig vond om er uberhaupt serieus op in te gaan, en na gisteren Gerda nog eens bekeken te hebben bij het Televizierring-gala geef ik haar groot gelijk, die ziet er echt uit alsof ze een paar stappen heeft overgeslagen in de evolutie. En zo praat ze ook.

Daarbij vind ik het van veel meer klasse getuigen om niet op dat soport aantijgingen in te gaan dan op TV een potje te gaan janken over een stel kandelaars. Houd het lekker binnen de familie zeg.
pi_74010681
Je hebt wel een heel eenzijdige kijk op de zaak, als je niet vindt dat Yo een geirriteerde indruk maakte, en dat doet ze niet zomaar. Ze heeft namelijk geen antwoord klaar voor waar de spullen zouden zijn, ze weet t wel, maar dat gaat zij niet zeggen heur.Trouwens Gerda rrrrrruuuullleeessszzzzz.!!!Yeah.
pi_74011020
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:42 schreef Anniebab het volgende:
Je hebt wel een heel eenzijdige kijk op de zaak, als je niet vindt dat Yo een geirriteerde indruk maakte, en dat doet ze niet zomaar. Ze heeft namelijk geen antwoord klaar voor waar de spullen zouden zijn, ze weet t wel, maar dat gaat zij niet zeggen heur.Trouwens Gerda rrrrrruuuullleeessszzzzz.!!!Yeah.
Ik denk dat Yo er gewoon wel klaar mee is en bovendien oprecht van mening is, dat niemand er ook maar een ene flikker mee te maken heeft, wat zij zoal afdroogt met die gastendoekjes!!

En misschien dat Gerda roeleert in Gleufliptown, maar niet in de gewone wereld!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:17:41 #172
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74011445
Je zei Gleuflip!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_74011463
Tsja , hier in mijn nog betrouwbare dorpje, zijn we dat raven en stelen , en exen uitkleden nog niet zo gewend, dat zal t zijn.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:20:13 #174
22592 crew  Ole
pi_74011498
Maar Annie, IsLiza nou wel of niet zwanger?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_74011499
Die spullen zal Yolanthe wel verdeeld hebben onder de familie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')