quote:Het gaat niet goed met Jan Smit!
[q]
Dit bericht is geplaatst op 23-10-2009 om 13:15:00
Het gaat niet goed met Jan die nu zelfs morfine krijgt toegediend....
Het gaat nog niet zo goed met Jan Smit. Zijn oorontsteking neemt maar niet af en ook heeft hij veel pijn. Volgens zijn manager Aloys Buys kreeg de zanger zelfs morfine tegen de pijn.
Maar daar werd Jan zo misselijk van, dat ze hem maar een andere pijnstiller hebben toegediend. Overigens is het resultaat van het kweekje nog steeds niet bekend, zodat de artsen niet weten of Jan wel de goede medecijnen kriijgt.
Als dat niet het geval is zou Jan zelfs nog 1 week in het ziekenhuis moeten blijven. De berichten zijn dus nog steeds niet goed!
Weet je wel hoe pijnlijk een oorontsteking isquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:09 schreef LudoSanders het volgende:
Maar gaat 't je echt aan je hart, TS?
Oh ja dat was het!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:11 schreef karoltje het volgende:
Aloys is de zoon van.
Waarom weet ik dit?
Aggossie.quote:Jan Smit mag week niet optreden
Jan Smit's oorproblemen zijn heftiger dan eerder gedacht. De optredens van de zanger zijn tot en met volgend weekend afgelast.
Manager Aloys Buys vertelt aan RTL Boulevard dat Jan ruim een week lang rust moet houden. Uit onderzoek in het ziekenhuis blijkt dat Jan een pseudomonas-infectie heeft. Volgens Aloys heeft Jan de bacterie waarschijnlijk opgelopen op het tropisch eiland St. Maarten.
"Een pseudomonas-infectie is een hardnekkige aandoening die moeilijk geneest of reageert op antibiotica. Oordoppen maken de kans op zo'n ontsteking groter", zo laat KNO-arts Frits Jan van Hemert laat weten.
Jan doet het de komende tijd rustig aan. Om de pijn tegen te gaan kreeg de zanger morfine. Maar omdat hij hiervan misselijk werd, krijgt hij nu een alternatieve pijnbestrijder. Jan is behoorlijk slap en zwak en hij heeft veel pijn. Hij wil nog alleen bezoek van zijn ouders en zijn geliefde Liza.
Eén zo'n stem is meer dan genoeg Lafferquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:41 schreef laffer het volgende:
als ik zo`n stem had als jantje zouden m`n oren ook gaan ontsteken
Onze ouwe Sint Jan toch, of is dat een ander ?quote:
Aloys is Japio;s zoon.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:00 schreef Ole het volgende:
Dit is toch wel sneu voor hem. Maar Liza en Gerda zullen vast goed voor hem zorgen toch?
En waarom gat Japio ineens door het leven als Aloys? Of is dat zijn broer?
[..]
Jazeker, ff ik kijk dagelijks of er nog behoefte is aan inside- informatian.....hahahahah, ik vond de reactie van Yolanthe trouwens typisch op de vraag waar de spullen dan zouden zijn gebleven. Als ze niks had te verbergen, had ze anders gereageerd,zeker weten.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |