Zeg begin je nou ook over die ex-neus van Yo?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:32 schreef Anniebab het volgende:
Maar t wordt allemaal wel heel sereneus genomen zeg......
De termijn waarop is nog aan discussie onderhevig, maar als antwoord op je vraag gok ik op: ja.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:32 schreef Viking84 het volgende:
Wordt Jan Smit nou vader of niet?Jullie gaan licht off-topic hier
.
zeker als het binnen het dorp blijftquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:48 schreef Duderella het volgende:
[..]
De termijn waarop is nog aan discussie onderhevig, maar als antwoord op je vraag gok ik op: ja.
Al die palingvissers en garnalenpelsters hebben een enorme voorkeur voor voortplanting volgens mij.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat klopt OleWaarom dat het daar zo is weet ik ook niet.
Dat vinden ze makkelijlk, want anders moeten ze elke keer die namen van de viszaken weer overschilderen. Nu gaat zo'n bord generaties mee. En ons Volendammers bin zuunig. Ze kopen hun zijden bloemen bij de Ekshun, ik bedoel maar.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat klopt OleWaarom dat het daar zo is weet ik ook niet.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat vinden ze makkelijlk, want anders moeten ze elke keer die namen van de viszaken weer overschilderen. Nu gaat zo'n bord generaties mee. En ons Volendammers bin zuunig. Ze kopen hun zijden bloemen bij de Ekshun, ik bedoel maar.
Deze topicreeks loopt nog steeds?!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:20 schreef Ole het volgende:
Maar Annie, IsLiza nou wel of niet zwanger?
OMG, vakantie op Sint Maarten?? Ze zijn in juli naar Frankrijk geweest....quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:24 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Deze topicreeks loopt nog steeds?!![]()
Ontopic, hell no! Op de vakantiefoto's van Sint Maarten ziet Lisa er strak afgetraind uit in bikini, geen buikje te bekennen.
Topic kan dicht lijkt me
Ja, doordat hij op St. Maarten een oorontsteking opgelopen heeftquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Jan ligt toch in ziekenhuis Leandra. Of begrijp ik je verkeerd
waar yo t met een arremoedige range rover doet, laat liza zich uitbetalen in vekansies!quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, vakantie op Sint Maarten?? Ze zijn in juli naar Frankrijk geweest....
En nu alweer mee naar St. Maarten?!![]()
Kom er maar in.... LIza heeft vast niet voor zichzelf betaald, waar blijven de "Gold digger" posters??![]()
Het is natuurlijk geen vette Range Rover, maar een vakantie kun je niet leasen, een auto wel![]()
'Ouders van Nu'?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:47 schreef 7eVeNL het volgende:
Knappe meid hoor! lekker 'normaal' en niet zo glamoureus wanna be geil looking als Yolanthe, zowel Jan als Lisa stonden vanmiddag bij mij aan de balie in het ziekenhuis om een aantal magazines te kopen, Jan zag er wel goed uit, maar oogde vermoeid. Leuk stel iig
Waterlandziekenhuiskiostmedewerksterquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:47 schreef 7eVeNL het volgende:
Knappe meid hoor! lekker 'normaal' en niet zo glamoureus wanna be geil looking als Yolanthe, zowel Jan als Lisa stonden vanmiddag bij mij aan de balie in het ziekenhuis om een aantal magazines te kopen, Jan zag er wel goed uit, maar oogde vermoeid. Leuk stel iig
quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, vakantie op Sint Maarten?? Ze zijn in juli naar Frankrijk geweest....
En nu alweer mee naar St. Maarten?!![]()
Kom er maar in.... LIza heeft vast niet voor zichzelf betaald, waar blijven de "Gold digger" posters??![]()
Het is natuurlijk geen vette Range Rover, maar een vakantie kun je niet leasen, een auto wel![]()
Oh ja jij was die 'kennis' van Loslippige Lizaquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:59 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nee, je laat je vriend alleen op vakantie gaan....
Ik vind haar niet zo'n poster-materiaal eigenlijkquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:54 schreef Leandra het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |