Heeft Gerda vast bij de Action gekocht.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:57 schreef Loveless85 het volgende:
En hoe moet dat nou zonder gastendoekjes?
quote:
Nou ja dat eerste vind ik niet zo verwonderlijk, maar dat ze meteen zwanger is wel. Je gaat toch niet meteen kinders nemen met iemand met wie je 3 maanden een relatie hebt ofzo. Zeker als t voor beide net uit is met de ex en zij nog een kindje heeft enzoquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:48 schreef Natalie het volgende:
Dus hij heeft meteen z'n Jopie erin gehangen, zullen we maar zeggen
Of zij zei: 'Als je me nu geen baby geeft ga ik aanpappen met Wesley Sneijder'
Ik doe niet mee. In de tweede klas van de lagere school (Nu groep 3 ) moesten de meisjes met handenarbeid babysokjes breien. En dan het jaar erop een tas borduren of zoiets ... In de zesde klas (Groep 8) was ik nog met mijn eerste babysokje bezig.quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, vast zo een Volendamse kassajuf bij de plaatselijke AH:
"Joah, Liza hep al een tijd heul geen OB's gekog."
Ik was ook na zoveel tijd zwanger, is een miskraam geworden.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja dat eerste vind ik niet zo verwonderlijk, maar dat ze meteen zwanger is wel. Je gaat toch niet meteen kinders nemen met iemand met wie je 3 maanden een relatie hebt ofzo. Zeker als t voor beide net uit is met de ex en zij nog een kindje heeft enzo
Mij ook absoluut nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]!
Het verbaast me echt helemaal niets
erger nog, een buurvrouw heeft gezien dat er kennelijk een IKEA bouwpakket uit de auto geladen werd, en 'als je de planken daarvan samenbouwt, zou er een baby-commode uitkomen...'quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, vast zo een Volendamse kassajuf bij de plaatselijke AH:
"Joah, Liza hep al een tijd heul geen OB's gekog."
Dat dusquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
Zeker als t voor beide net uit is met de ex en zij nog een kindje heeft enzo
Hoe lang geleden is die foto bij de ex voor de deur met d'r jas/trui open?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:59 schreef RM-rf het volgende:
[..]
erger nog, een buurvrouw heeft gezien dat er kennelijk een IKEA bouwpakket uit de auto geladen werd, en 'als je de planken daarvan samenbouwt, zou er een baby-commode uitkomen...'om ons allemaal af te leiden gaat dat meisje wel iedere week opzichtig voor alle roddeljournalisten der OBs kopen en als deze journalisten bij het doorpluizen van het vuilnis wél rooddoorbloede tamponnetjes vinden, zal dat óók wel een afleidmanoeuvre zijn die vooral bewijst dat het dus echt menes is,a ls ze zoveel moeite doen dit te ontkrachten
Dat is wat ik dacht.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:02 schreef Natalie het volgende:
Zij denkt: Jan heeft geld, dus snel even een baby kweken. Verzekerd van een goede financiële toekomst
Nou als we de geruchten mogen geloven dan hadden ze al een ietsie pietsie langer een relaasie dan 3 maanden. Alleen mocht niemand het weten, maar heul Volendam wist hetquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja dat eerste vind ik niet zo verwonderlijk, maar dat ze meteen zwanger is wel. Je gaat toch niet meteen kinders nemen met iemand met wie je 3 maanden een relatie hebt ofzo. Zeker als t voor beide net uit is met de ex en zij nog een kindje heeft enzo
Waarschijnlijk heeft Liza heel hard: "Jan kom er maar in!" geroepen en wisten de buren meteen dat de kans groot was dat er een Jantje van zou gaan komenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:15 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nou als we de geruchten mogen geloven dan hadden ze al een ietsie pietsie langer een relaasie dan 3 maanden. Alleen mocht niemand het weten, maar heul Volendam wist hetEn nu dus een "liefdes beebie".
quote:
Wel als je veel langer al hebt lopen rommelenquote:[b]Op woensdag 7 oktober 2009 18:49 . Je gaat toch niet meteen kinders nemen met iemand met wie je 3 maanden een relatie hebt ofzo.
Precies! Mensen moeten weer wat te lullen hebben, he? Want als je straatgenoot bent, dan weet je het hoor!!!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:08 schreef twentemeisje het volgende:
Die straatgenoten wisten het direct vanaf de bevruchting al? In augustus zagen ze haar met die commode en nu is ze zo'n negen weken zwanger?
Pfff, want je richt ook al echt een kinderkamer in wanneer je net een week zwanger bent... En dat die commode voor haar dochtertje Fem is, is zeker ook geen optieWaar die 'journalisten' allemaal wel geen conclusies aan verbinden...
Die username zegt me wel iets uit palinggate maar wat was dat ook alweer?quote:
Het één sluit het ander toch niet uit?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:02 schreef shomila het volgende:
Jan Smit wordt oom
van onze redactie
AMSTERDAM - Jan Smit wordt voor het eerst oom. Zijn oudste zus Jenny is zwanger van haar eerste kindje.
Jenny is pas negen weken zwanger, meldt Shownieuws. Ze trouwde afgelopen april met haar Laurens in Volendam.
bron telegraaf
Geen vader dus maar oom.
Nee maar het bericht dat hij vader wordt is weg.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Het één sluit het ander toch niet uit?
Hint:quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die username zegt me wel iets uit palinggate maar wat was dat ook alweer?
Oh!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:05 schreef shomila het volgende:
[..]
Nee maar het bericht dat hij vader wordt is weg.
Er begint een belletje te rinkelen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Hint:
Yo is een GOLDDIGGER!
Een golddigger, dat is ze!
Jaaaa, jullie zeggen dat allemaal wel, maar Yo is een golddigger!
Ach dan is er altijd Yolanthe nog, die is echt wel voor volgende zomer zwanger geschopt hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:32 schreef Loveless85 het volgende:
Godver een hoax![]()
JANTJE, IK EIS DAT JE DIE LIZA ZWANGER PRIKT NU JA
maar wie van die 2 wilde nou graag kids? Yo toch? En jan wilde nooit?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach dan is er altijd Yolanthe nog, die is echt wel voor volgende zomer zwanger geschopt hoor
Andersom.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
maar wie van die 2 wilde nou graag kids? Yo toch? En jan wilde nooit?
Hmm ok. Dan is het wel te verwachten dat die Liza snel knocked up is.quote:
Yo heeft jaren geleden al een column geschreven dat ze een heel groot gezin wilt en niet te laat wilt beginnen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
maar wie van die 2 wilde nou graag kids? Yo toch? En jan wilde nooit?
bronquote:Harry Vermeegen is deze week te zien op de late vrijdag- en zaterdagavond van SBS 6 met twee speciale uitzendingen rondom het duel Australië - Nederland, dat hier op de vroege zaterdagmorgen wordt uitgezonden. De avond voor de wedstrijd is in ‘Harry van Oranje’ (23.15 uur, SBS 6) te zien hoe Vermeegen in Australië de spelers van het Nederlands elftal ontmoet. “Zo speelt hij de Katwijkse Kaarten met Wesley Sneijder, waarbij ook Yolanthe niet wordt overgeslagen“, vertelt een zegsman.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |