Jawel, want staat er in het artikel niet ook dat Jan zal wachten tot de eerste `gevaarlijke` 3 maanden voorbij zijn met bekend maken en dat hij 9 maanden daarná een baby in zijn armen zal hebben?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geldt in Volendam geen andere kalender?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:26 schreef bloodymary het volgende:
Die hebben een aparte jaartelling, net als in China. Deze wordt bepaald op de trek en de broedcyclus van de paling.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:26 schreef bloodymary het volgende:
Die hebben een aparte jaartelling, net als in China. Deze wordt bepaald op de trek en de broedcyclus van de paling.
Gewoon, omdat het kan!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:06 schreef Zwansen het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam die bladen nog geloven en er een topic over openen?
Je hebt ze wel even aan een kruisverhoor onderworpen mag ik hopen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:15 schreef yvonne het volgende:
Oh! Oh! Oh! Ik zat in Gümbet met een Volendams stelletje in het hotel!!!
Ik dacht altijd dat het een grap was, weet je net als belgenmopen,quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt ze wel even aan een kruisverhoor onderworpen mag ik hopen?
Vertel!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:23 schreef yvonne het volgende:
Ik dacht altijd dat het een grap was, weet je net als belgenmopen,
maar die lui zijn écht zo
Dus jij snel als een broedse kip op je hotelgastendoekjes gaan zitten om ze te bewaken en Iteejer jou voor gek verklaren? *Ziet het voor zich*quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het een grap was, weet je net als belgenmopen,
maar die lui zijn écht zo
"zij" had d'r eigen gastendoekjes en poetsdoeken bij zich heur.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus jij snel als een broedse kip op je hotelgastendoekjes gaan zitten om ze te bewaken en Iteejer jou voor gek verklaren? *Ziet het voor zich*
Oh nee wacht, jij had de gastendoekjes van de Volendammers moeten stelen!
OMFG, gewoon poetsdoekjes meenemen om te poetsen op vakantiequote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
"zij" had d'r eigen gastendoekjes en poetsdoeken bij zich heur.
Want dat poetsen doen ze nooit zo goed als thuis!
Dat méén je?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:29 schreef yvonne het volgende:
"zij" had d'r eigen gastendoekjes en poetsdoeken bij zich heur.
Want dat poetsen doen ze nooit zo goed als thuis!
Wat een triësto's.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:38 schreef yvonne het volgende:
Na 1 dag hadden ze al trek in een gewone aardappel, spruitjes en een gehaktbal.
De 2e dag is het toch maar vreems dat er niemand Hollands spreekt
En de 3e dag kwamen ze hiermee
http://www.corendon.nl/or(...)tel?partner=daisycon
dat ze hier voortaan naartoe gingen, ze hadden van andere gehoord dat dat zó goed was!
Serieus! Met de auto kom je vrij lastig in Turkijequote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat méén je?
En een mud aardappelen op het dak van de Opel Ascona?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:38 schreef yvonne het volgende:
dat ze hier voortaan naartoe gingen, ze hadden van andere gehoord dat dat zó goed was!
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een triësto's.
Vriendin van me is daar ook geweest. Ik heb haar vervolgens een jaar lang uitgelachen.
Echt serieus 100@ waar.quote:
Dat zeiden ze ook tegen Yolanthe. En weg was ze!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, vast zo een Volendamse kassajuf bij de plaatselijke AH:
"Joah, Liza hep al een tijd heul geen OB's gekog."
OMGquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:38 schreef yvonne het volgende:
In zo'n hotel zat ik ook, al het buitenlandse triefel ( ook Hollanders) die nog nooit een fatsoenlijke maaltijd kunnen herkennen ook al vallen ze erover, konden niets anders doen dan klagen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG![]()
Echt hè.... zo hoorde ik in een meer dan goed Turks **** hotel (ook de zeer goed opgeleide Turkse hotelgasten waren enorm te spreken over de kwaliteit in het restaurant) een keer de klaagzang van een Brits wijf (sorry kan haar niet anders noemen) dat zei dat ze blij zou zijn als ze weer in het vliegtuig zat, want dan kreeg ze tenminste een fatsoenlijke maaltijd![]()
![]()
Nee, ze maakte geen grapje, het was sowieso een humorloos stuk verdriet.
Niks mis mee toch?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:17 schreef yvonne het volgende:
frietje met joppiesaus.
Niks mis mee, maar ga dan niet de pretentie hebben dat je etenssmaak goed isquote:
Ja, en dat mocht ook al nietquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:21 schreef Greys het volgende:
Oh god ja, van die lui die perse een Kroketje van Edje of een Broodje van Kootje om de hoek van het hotel moeten hebben zitten omdat ze anders niets lustenEn die dan het liefst ook nog bij het zwembad van het hotel een radio neerknallen waar de hele dag Fransie Bauer en consorten uit schallen.
Ik ben pretentieloos. In een Turks restaurant eet ik gewoon Tournedos.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar ga dan niet de pretentie hebben dat je etenssmaak goed is
quote:
quote:Super vakantie volgend jaar weer
Ik ben zamen met mijn vriend naar orange county geweest voor 12dagen.
We hebben een top vakantie gehad alles was super geregelt.
De kamers waren super netjes en werden ieder dag schoongemaakt.
Het eten was ook harstikke goed zowel in de restaurants als bij het buffet.
Tussen de middag en alle andere hapjes zijn ook top!
Het drinen is ook allemaal harstikke goed lekkere coctails en goed drinkbaar bier.
De pier is heerlijk om te leggen en bij het zwembad is het ook heerlijk!
De animatie was ook harstikke leuk echt een leuk gezellig team.
De russen waar de meeste mensen over zeueren zijn ook gewoon mensen en ze zijn gewoon niet het zelfde als nederlanders , wij hebben ons er absoluut niet aan gestoort en dat zouden meer mensen eens moeten doen!
KORTOM:
wij gaan zeker volgend jaar weer terug ECHT TOP!!!!
Oww Mai Kott, moet je zelf je eige kinderen vermaken, heb je nog geen ferkansiequote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:17 schreef yvonne het volgende:
En er was ook al geen "aanimaasie"
Nee, goed hè!
Hopla, weer een negatieve beoordeling op vakantiewijzer, en echt van lui die niet meer gewend zijn dan een frietje met joppiesaus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |