Immerquote:
Slaap zequote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
zitten de lapo ninja's al in de startblokken
quote:
quote:
quote:
slaap zequote:
Ja, dat was een goeie grap geweestquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
het was nog mooier geweest als 1 van jullie 2 gemuckt had
Wij zijn nog van de oude gardequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
moet wel zeggen dat jullie sneller reageerde dan ik had verwacht
Die slaapt al, die moet morgenvroeg met het OV naar zn werkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik had eigenlijk ook nog Damart verwacht
Naamgenootquote:
vrije dagquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
gf
VOoral aan het bijslapen nog
En jij aan het genieten van je vrije dag?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Die slaapt al, die moet morgenvroeg met het OV naar zn werk.
Al zal ie vast proberen in dit tpoic te lapohunten.
Meneerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Die slaapt al, die moet morgenvroeg met het OV naar zn werk.
Al zal ie vast proberen in dit tpoic te lapohunten.
[..]
Naamgenoot
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vrije dag![]()
deze week zal ik niet echt vrij hebben
eigenlijk wel maar heb hier nog een hoop werk te doenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]niet? Vandaag en morgen toch normaal gesproken?
Ow, dat kloterig wel jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eigenlijk wel maar heb hier nog een hoop werk te doen
maar heb je nog andere plannen ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
gf
VOoral aan het bijslapen nog
En jij aan het genieten van je vrije dag?
Is daar een beetje redelijk te eten?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
morgen iig het restaurant verder afmaken
Eerst iets afmaken. Dat moet vrijdag gedaan zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar heb je nog andere plannen ?
hoort bij eigen baas zijnquote:
wij hebben een goed buffet staan is elke week weer ander etenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is daar een beetje redelijk te eten?
eerst je scriptie afmaken en dan pas vakantie vierenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerst iets afmaken. Dat moet vrijdag gedaan zijn.
En daarna even kijken, ook hoe het weer dan is
Thaisquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wij hebben een goed buffet staan is elke week weer ander eten![]()
we maken van hollands tot thais eten
Oh, misschien ga ik nog wel weg ook hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eerst je scriptie afmaken en dan pas vakantie vieren
je blijft dus rundumhausen als het weer meezit
ja mijn vrouwtje kan goed kokenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thais
is dat echt goed? Dan kom ik wel, haal ik die 70 euro er wel uit
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja mijn vrouwtje kan goed koken![]()
vooral de thaise viskoekjes zijn super![]()
is wel veel werk om te maken
las het belgie nederland of duitslandquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, misschien ga ik nog wel weg ook hoor
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
goed thais is ook veel werk om te maken. Maar zoooooooo lekker
Neequote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
las het belgie nederland of duitsland
Ow, dan moet ik dus wel op het goede moment komenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze maakt het ook maar eens in de zoveel tijd
verkeerd onthoudenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
NeeDat stond er niet
belgie, luxemburg of duitsland
of misschien wel limburg, dat is ook geen nederland
als je voor het thais eten komt welquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, dan moet ik dus wel op het goede moment komen
No worriesquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
verkeerd onthouden![]()
limburg is best mooi
Uhuh, en de drank natuurlijkquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je voor het thais eten komt wel
het is altijd beter dan boven de rivierenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
No worries
Ja, maar limburg redt het niet bij de rest
de drank hebben we hier altijdquote:
De veluwe kan ook mooi zijn nogquote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is altijd beter dan boven de rivieren
Wie weetquote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
je kan altijd een pm sturen als je wil weten wat we aan eten gaan serveren
zonder de files welquote:
my lips are sealedquote:
Ik ga met de trein, dus weinig filesquote:
scheelt ook weer een auto in de filequote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga met de trein, dus weinig files
ik denk ook aan het milieuquote:
maakt niks uitquote:
Das wel een heel verschil ja. Dat ga je merken in je energierekeningquote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
dat is ook eigenlijk de reden dat ik de lampen aan het vervangen ben![]()
11 watt verbruik of 200 watt is nogal een verschil
de airco's gebruik ik gewoon als ze nodig zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel een heel verschil ja. Dat ga je merken in je energierekening
Ook door minder airco gebruik in de zomer
Ach, wat warmte zonder kleren kan ook geen kwaadquote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
het ergste is dat we de airco's bijna elke zaterdag aan moeten zetten![]()
zomer of winter maakt hier binnen niet echt veel uit
24 graden is lekker maar 30 graden is niet fijnquote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, wat warmte zonder kleren kan ook geen kwaad
trustequote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 06-10-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 108 Pheno
02. 101 OA
03. 099 vrolijke-frits
04. 080 Ladylike
05. 067 wel.o.k
06. 061 goldfinger1963
07. 049 MPG
08. 028 Nijns
09. 023 Aarti
10. 017 Muck
11. 017 marcb1974
12. 016 DaMart
13. 013 john-frusciante
14. 012 Frutsel
15. 011 Fha
16. 010 047
17. 009 Dr_Flash
18. 009 MaleDuck
19. 004 boem-dikkie
20. 001 d1kk13d1ck
Reeks-statistieken!
quote:Top 100 van dinsdag 6 oktober 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
012. 131 Pheno
022. 107 OA
023. 105 vrolijke-frits
030. 093 Ladylike
069. 067 wel.o.k
076. 063 goldfinger1963
hallo pinguinquote:
Wazzup WOK?quote:
terwijl mijn vrouw aan het naaien was ben ik met mijn hete staaf in de weer geweest.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 07:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hallo pinguin
regent het?
[..]
Wazzup WOK?
Wattisser verder dan?quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
terwijl mijn vrouw aan het naaien was ben ik met mijn hete staaf in de weer geweest.
dat klinkt als een leuke avond.
vrouw moest knoop aanzetten en ik heb mijn navigatie gesoldeert![]()
helaas, ik moet nog steeds schudden voordat de nav gaat opladen.
de eerst volgende hobbel of bocht is dan weer einde opladen![]()
vanavond nog maar eens een poging.
maar nu eerst![]()
en regen deed het net, 80 op de snelweg
Hier ook regen, maar weinig mongolen op de wegquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
terwijl mijn vrouw aan het naaien was ben ik met mijn hete staaf in de weer geweest.
dat klinkt als een leuke avond.
vrouw moest knoop aanzetten en ik heb mijn navigatie gesoldeert![]()
helaas, ik moet nog steeds schudden voordat de nav gaat opladen.
de eerst volgende hobbel of bocht is dan weer einde opladen![]()
vanavond nog maar eens een poging.
maar nu eerst![]()
en regen deed het net, 80 op de snelweg
aangezien het nog niet werkt :aan mij ook nog niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wattisser verder dan?
[..]zelf knutselen aan electronica... das niet aan mij besteed
1 is genoeg om de boel op te houdenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:04 schreef OA het volgende:
[..]
Hier ook regen, maar weinig mongolen op de weg
Succes ermee dan...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
aangezien het nog niet werkt :aan mij ook nog niet.![]()
[..]
1 is genoeg om de boel op te houden
begin eens met koffie danquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:20 schreef MaleDuck het volgende:
Ik zit hier al meer dan een uur, maar ben nog steeds niet echt wakker
Daar doe ik niet aan mee. "Waar..." topicsquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
Toch nog gelukt MPG
Maar waarom begint de TT altijd met 'Waar' ?
quote:
als je dat met koffie doet ben je wel wakker hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]doe mij maar thee... zit al aan mn 6e bak...
Ik had gister voor het eerst in 5 werkdagen weer eens een vergadering, dus niet zo overdrijven he..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:45 schreef Pheno het volgende:
Gisteren de werkdag afgesloten met een vergadering. Nu weer 1. Ik lijk MaleDuck wel. Gelukkig is deze regulier en maar een half uurtje in de week.
Je was al die dagen vrij?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik had gister voor het eerst in 5 werkdagen weer eens een vergadering, dus niet zo overdrijven he..
quote:
Nijns, een bijzonder goede morgenquote:
Wat dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Nijns, een bijzonder goede morgen![]()
ik weet nu wat jouw naam betekend
Duckieeeequote:
N eukquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat dan?
[..]
Duckieeeehoe is het? Bijna vakantie?
quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:25 schreef Nijns het volgende:
[..]dat moet een soort van 'verborgen vraag' voorstellen in mijn username?
Gister was het nog een maand werken... dus het duurt nog wel even.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat dan?
[..]
Duckieeeehoe is het? Bijna vakantie?
Alleen met mijn vriendquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ga nou niet ontkennen dat je er niet van houdt
Weet je al waar je heen gaat? (heb je volgens mij al eens gezegd, sorryquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gister was het nog een maand werken... dus het duurt nog wel even.
he, Het_Hupt is weer terug!quote:
Verstandig.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]nee hoor, ga tegenwoordig alleen naar vergaderingen als ik er echt wat te zoeken heb
quote:
Jij hebt echt een obsessie voor H_H hè?quote:
Een internetheld.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:41 schreef Nijns het volgende:
[..]![]()
[..]
Jij hebt echt een obsessie voor H_H hè?
Nijnselquote:
OKquote:
beetje kort.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nijnsel![]()
[..]
OK
Beiden lekker geslapen?
Nee en niet meteen, aangezien het beslag blijftquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:48 schreef Nijns het volgende:
Hoe is het LL? Al nieuws over een contract? Als je een vast contract krijgt, ben je dan uit de problemen?
same herequote:
oeh het einde is in zichtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:49 schreef Nijns het volgende:
Niet echt lekker geslapen nee maar komt wel goed
Morgen laatste dag hier en overmorgen diploma-uitreiking
en dan verhuizen, toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:49 schreef Nijns het volgende:
Niet echt lekker geslapen nee maar komt wel goed
Morgen laatste dag hier en overmorgen diploma-uitreiking
zo te zien is half nederland brak vandaagquote:
have funquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
aan het werk nu. Met de lunch ben ik weg. Tot op zn vroegst zondagavond allemaal
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
aan het werk nu. Met de lunch ben ik weg. Tot op zn vroegst zondagavond allemaal
Maar dan zou je toch wel een vorm van garantie kunnen afgeven?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:53 schreef Ladylike het volgende:
Nee en niet meteen, aangezien het beslag blijft
[..]
oeh het einde is in zicht
quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:06 schreef Nijns het volgende:
waarom krijg ik een ad voor het in bedwang houden van je cannabis-verslaving?
tegenover de bank wel, dus wie weet.... lening enzo.. bla bla..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:06 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar dan zou je toch wel een vorm van garantie kunnen afgeven?
Omdat ik er benquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:06 schreef Nijns het volgende:
Belgie, ergens in de ardennen twee weekjes tot rust komen en dan nog een week thuis.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
Alleen met mijn vriend
[..]
Weet je al waar je heen gaat? (heb je volgens mij al eens gezegd, sorry)
Mogguh LLquote:
Bij mij is het al dagen een ad van de nationale vacaturebank...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:06 schreef Nijns het volgende:
Bij jou ook al? Niet dat het helpt, integendeel.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Bij mij is het al dagen een ad van de nationale vacaturebank...
Ik hoop niet dat het een hint is.. van mn baas ofzo..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij jou ook al? Niet dat het helpt, integendeel.
Nee, doe ik ook nietquote:
Maar hoe betaal je je vaste lasten dan? Als zij beslag hebben op alles? (hoef je niet te zeggen als je niet wil hoor..)quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tegenover de bank wel, dus wie weet.... lening enzo.. bla bla..
ik zie het wel. Kan nu niets meer doen behalve hard werken
[..]
Omdat ik er ben![]()
Oh nee, heb hier geen joint
quote:
In nederland is een beslagvrije voetquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:19 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee, doe ik ook niet
[..]
Maar hoe betaal je je vaste lasten dan? Als zij beslag hebben op alles? (hoef je niet te zeggen als je niet wil hoor..)
![]()
![]()
[..]
@Duckie: België is leuk
Ja, ik hoop het wel ja, heb er opzich wel zin an!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:19 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee, doe ik ook niet
[..]
Maar hoe betaal je je vaste lasten dan? Als zij beslag hebben op alles? (hoef je niet te zeggen als je niet wil hoor..)
![]()
![]()
[..]
@Duckie: België is leuk
Ow, dat wist ik nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
In nederland is een beslagvrije voet
daar mogen ze geen beslag op leggen.
Die is momenteel 1165 netto geloof ik.
Dus dat houd ik over voor mn huur en andere vaste lasten
http://www.kbvg.nl/filead(...)009/24/bvv2009-7.pdf
Ja, snap ikquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, ik hoop het wel ja, heb er opzich wel zin an!
minimaal een jaarquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik nietsorry
maar goed dat je nog iets hebt.. Enig zicht hoe lang je er nog over doet om af te betalen?
[..]
Ja, snap ik
ts registreert ook speciaal voor dat topicquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:27 schreef Pheno het volgende:
Kat komt niet onder kast vandaan en zaterdag feestje
Ik moest lachen om wat reacties
Een feest verzetten voor een katquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ts registreert ook speciaal voor dat topic
gezond verstand is vaak ver te zoekenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een feest verzetten voor een kat
Dat dat beest wennen moet, prima, maar als je dan water en eten onder de kast gaat zetten: jammer, zo gaat dat dus niet goed komen
jeetje, hoe kom je aan zo'n schuld zeg?quote:
Ga je mond spoelenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
NeeDat stond er niet
belgie, luxemburg of duitsland
of misschien wel limburg, dat is ook geen nederland
Limburg is echt wel mooier dan Duitsland en grote delen van België hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
No worries
Ja, maar limburg redt het niet bij de rest
Ja, dat had ik je een tijdje terug nog gevraagd. Wat schenken jullie zoal? Ik neem aan dat die 50-jarige Glenfiddich whisky niet standaard op de plank staat namelijkquote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de drank hebben we hier altijd
Vergadervogelquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:45 schreef Pheno het volgende:
Gisteren de werkdag afgesloten met een vergadering. Nu weer 1. Ik lijk MaleDuck wel. Gelukkig is deze regulier en maar een half uurtje in de week.
Owja, jij ging "eventjes" naar Nieuwkasteel op-en-neer he?quote:
Het was "slechts" iets van 5000 euro toch? Een boel geld, maar met een beetje pech heb je die schuld zo, zeker als je een tijd zonder werk hebt gezeten....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
jeetje, hoe kom je aan zo'n schuld zeg?
genaaid door de gemeentequote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
jeetje, hoe kom je aan zo'n schuld zeg?
en dat dus ook, mn reserves zijn op.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Het was "slechts" iets van 5000 euro toch? Een boel geld, maar met een beetje pech heb je die schuld zo, zeker als je een tijd zonder werk hebt gezeten....
Ja, dat is zo..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Het was "slechts" iets van 5000 euro toch? Een boel geld, maar met een beetje pech heb je die schuld zo, zeker als je een tijd zonder werk hebt gezeten....
En heb je niks zwart op wit tègen haar?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
genaaid door de gemeente![]()
adviesen geven, die je opvolgt, om je daarna wegens fraude terug aan te kunnen klagen en de medewerkster die de adviesen heeft gegeven zegt dan gewoon: ik wist van niets
welkom in nederland
zal ik deze ook even beantwoorden?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:39 schreef MPG het volgende:
Ja, dat had ik je een tijdje terug nog gevraagd. Wat schenken jullie zoal? Ik neem aan dat die 50-jarige Glenfiddich whisky niet standaard op de plank staat namelijk.
Dat leer je met schade en schande....quote:
nopequote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, dat is zo..
[..]
En heb je niks zwart op wit tègen haar?
Stom hè? Hoe makkelijk je echt van de kaart kan verdwijnen..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nope
en degene die getuige is is verhuisd naar engeland en onvindbaar
Rechtbank heeft haar geprobeerd op te sporen
Zoals ik al zei: rest mij om te bukken en mn anus open te trekken zodat het minder pijn doet, maar genaaid word/ben ik tochquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Stom hè? Hoe makkelijk je echt van de kaart kan verdwijnen..
Wel mooi kut voor jou
Komt er nog een rechtzaak?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: rest mij om te bukken en mn anus open te trekken zodat het minder pijn doet, maar genaaid word/ben ik toch
Maar mensen die de gemeente 15 jaar lang BEWUST oplichten krijgen van hun schuld van 200.000 euro de helft vrijgescholden
Zo krom, nederland
is al geweest, had ik aangespannen tegen de beslissing uiteraard.quote:
Kon ik dat maar.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Stom hè? Hoe makkelijk je echt van de kaart kan verdwijnen..
Wat een toestanden? Maar dan moeten zij (justitie) toch aan kunnen tonen dat jij die 500 euro ook daadwerkelijk hebt gehad?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
is al geweest, had ik aangespannen tegen de beslissing uiteraard.
heb gewonnen, maar door de mazen van de wet mogen ze me dus nog 6000 terug laten betalen (moeilijk uit te leggen zo) wat ik nooit gehad heb.
Mn advocaat zei dat ik dat geld via een rechtzaak van mijn vader kan eisen (iig 5000 daarvan) maar ik heb geen zin om mijn vader aan te klagen
dus dan betaal ik dat maar
mensen die uitwonende studiebeurzen krijgen: officieel hoor je dus 500 euro per maand van je ouders te krijgen!!!!! (dat is wat ik dus van pa kan vorderen en de overheid van mij vordert, aangezien ze er vanuit mogen gaan dat ik het gewoon gehad heb)
Er is een wet die bepaalt dat ze dat bedrag gewoon mogen rekenen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:05 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat een toestanden? Maar dan moeten zij (justitie) toch aan kunnen tonen dat jij die 500 euro ook daadwerkelijk hebt gehad?
Rest mij de vraag aan gf:quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zal ik deze ook even beantwoorden?
aan sterke drank schenken ze bij GF:
*amaretto
*bailey's
*pisang ambon
*pisang ambon alcohol vrij (geen sterke drank dus eigenlijk)
*pina colada
*die transparante cocos drank (hoe heet ie ook alweer) -> Malibu?
*tequilla
*rum
*vodka rood
*vodka wit
*gin
*whiskey (welke weet gf precies)
*pasoa
*safari
ze hadden blue curacao, maar die werd niet gedronken
en dan nog de wijn, fris, bier enzo
Nee. Die 500 euro heb je gekregen, tenzij je in je studietijd een brief van je ouders aan de IBgroep hebt overhandigd, waarin je ouders zeggen: " stik de moord, kutkind, je krijgt geen cent."quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:05 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat een toestanden? Maar dan moeten zij (justitie) toch aan kunnen tonen dat jij die 500 euro ook daadwerkelijk hebt gehad?
Yep, en aansluitend een bordjesrondje door Belgiëquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:43 schreef MPG het volgende:
Owja, jij ging "eventjes" naar Nieuwkasteel op-en-neer he?
Doe je goedquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yep, en aansluitend een bordjesrondje door België
ik ga mijn ouders ook voor de rechter slepenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Die 500 euro heb je gekregen, tenzij je in je studietijd een brief van je ouders aan de IBgroep hebt overhandigd, waarin je ouders zeggen: " stik de moord, kutkind, je krijgt geen cent."
Juistquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Die 500 euro heb je gekregen, tenzij je in je studietijd een brief van je ouders aan de IBgroep hebt overhandigd, waarin je ouders zeggen: " stik de moord, kutkind, je krijgt geen cent."
En die brief moet dan ook nog door ALLEBEI je ouders ondertekend zijn. Anders gaan ze ervanuit dat je ouder die niet getekend heeft het bedrag aan jou heeft gegevenquote:
en daarom heb ik nu een schrale reetquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:16 schreef MPG het volgende:
[..]
En die brief moet dan ook nog door ALLEBEI je ouders ondertekend zijn. Anders gaan ze ervanuit dat je ouder die niet getekend heeft het bedrag aan jou heeft gegeven.
zo kromquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:19 schreef Nijns het volgende:
Ik ken iemand die per sé een handtekening van haar vader op een formulier moest zetten. Echter was die vader al overleden, maar dat maakte volgens die dame van de desbetreffende instantie niet uit: de handtekening moest en zou gezet worden.
nee, dat komt van werken bij gfquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en daarom heb ik nu een schrale reet
nee dat is mn vrije tijd, van het werken bij GF krijg ik alleen pijn aan mn voetenquote:
Delegeren!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:24 schreef OA het volgende:
Problemen Uitdagingen, problemen uitdagingen en nog eens problemen uitdagingen.
Aan wie?quote:
Excuus. Het moet natuurlijk zijn:quote:
hahaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee dat is mn vrije tijd, van het werken bij GF krijg ik alleen pijn aan mn voeten
Lijkt me niet verstandig...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Excuus. Het moet natuurlijk zijn:
Delegeren Afschuiven op een andere afdeling!
quote:Moeder rijdt rond met dochter in doos op dak van haar auto
Een Amerikaanse moeder is opgepakt. De vrouw had haar dochter van dertien gevraagd om in een kartonnen doos te kruipen. Ze maakte daarna de doos vast op het dak van haar wagen en reed met haar kind door de straten van Albertville.
"Doos goed vastgebonden"
Bezorgde chauffeurs verwittigden de politie en een patrouille hield Jackie Denise Knott (37) tegen. Ze zei de agenten dat de doos te groot was en niet in haar wagen kon. Om te verhinderen dat de doos van het dak zou vliegen had ze haar dochter gevraagd om in de doos te gaan zitten. Ze maakte zich geen zorgen om de veiligheid van haar oogappel omdat "de doos goed vastgemaakt was". De agenten waren niet echt onder de indruk van haar uitleg en sloegen haar in de boeien op beschuldiging van het "in gevaar brengen van het leven van een kind", schrijft de krant Sand Mountain Reporter. (hlnsydney)
omg, niet te geloven zeg..quote:
quote:
luxe hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:42 schreef Aarti het volgende:
mornings!
12 uur al en ik heb nog niks gedaan! heerlijk, ziek thuis zijn
Beterschap! * Nijns geeft kopje theequote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:40 schreef Ladylike het volgende:
Binnenkomers![]()
vergeet ik mn noodels thuis
kan ik nog in mn pauze heen en weer crossen
[..]
Goede moeder
maar ik voel me wel klote, dus dat scheeltquote:
Ik denk dat je dat tegen aarti hadquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Beterschap! * Nijns geeft kopje thee
beterschapquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:47 schreef Aarti het volgende:
[..]
maar ik voel me wel klote, dus dat scheelt
Ja, behoorlijke quote-failquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat tegen aarti had
[..]
beterschap
jou zou ik koffie gevenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:55 schreef Ladylike het volgende:
Ik begrijp je wel
bijna naar huis crossen
de zon schijnt![]()
In Eindhoven is het droogquote:
hier dadelijk denk ik ook..quote:
ja, waar ging je nou naar toe en met wie?quote:
niet knoeien he je weet wat er van komt. hellow iedereen btwquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:11 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb het gewoon druk vandaag![]()
lunch maar weer achter het toetsen bord opmaken.
he jfquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
niet knoeien he je weet wat er van komt. hellow iedereen btw
nja smakelijk tochquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
he jf![]()
ik eet achter mijn toetsen bord, niet er boven
resultaten uit hetverleden....
Als, dan alleen richting belgie, luxemburg of duitslandquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, waar ging je nou naar toe en met wie?
Alleen is maar alleenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als, dan alleen richting belgie, luxemburg of duitsland
En samen heeft ook zijn nadelenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Alleen is maar alleenmaar wel lekker om er even uit te gaan
![]()
ik heb vanaf morgen ook heel veel vrije tijd
Hai jf
thuis laten bezorgen door de apotheek?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:30 schreef Aarti het volgende:
Moet ik zo de regen in om medicijnen tegen mijn griep te kopen...ergerns klopt er iets niet
is ook zo.. ik zeg er toch niks van?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En samen heeft ook zijn nadelen
Wil jij mee dan
heb je mexicaanse?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:30 schreef Aarti het volgende:
Moet ik zo de regen in om medicijnen tegen mijn griep te kopen...ergerns klopt er iets niet
Wat?quote:
Bang? waarom zou ik bang moeten zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
is ook zo.. ik zeg er toch niks van?
nou zeg, ben maar niet bang hoor![]()
het is dat ik druk ben, anders zou er nu een plaatje staan.quote:
welk topic is datquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is dat ik druk ben, anders zou er nu een plaatje staan.
quote:
Ben maar niet bang dat ikme aanbied om mee te gaan hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bang? waarom zou ik bang moeten zijn
Jij bent niet eng hoor
Ik bedoelde: wat is er? Bijdehandjequote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is dat ik druk ben, anders zou er nu een plaatje staan.
nee gewoon hoestdrank, aspirientjes en zoquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
thuis laten bezorgen door de apotheek?
hoi trouwens![]()
wat b en je toch een zonnetje de laatste tijdquote:
Nee, ik mis nog het karakteristieke hoestje..quote:
Dan hoort die "e" er niet in thuisquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
weet zo niet uit me hoofd welk merk whiskey
-edit- Queen Margot
is een schotse whiskey
en zo'n leuk hoedjequote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:49 schreef Aarti het volgende:
[..]
Nee, ik mis nog het karakteristieke hoestje..
quote:
hij smaakt goedquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan hoort die "e" er niet in thuis.
Whisky van de Lidl. Ben benieuwd hoe die smaakt.
Er zit een boel niet mee.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
wat b en je toch een zonnetje de laatste tijd
weer geen mzzl gehad met je sollicitatiequote:
Onder andere.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weer geen mzzl gehad met je sollicitatie
Das ook niet moeilijkquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
[..]
hij smaakt goed![]()
iets zachter dan johhny walker red label
JB of jack danielsquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Das ook niet moeilijk.
Daar noem je ook zo ongeveer het grootste bocht op dat er bestaat.
als ie merken gaat schenken dan kan ie wel sluiten, niet haalbaarquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan hoort die "e" er niet in thuis.
Whisky van de Lidl. Ben benieuwd hoe die smaakt.
en de mensen willen juist dat we die bocht gaan schenkenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Das ook niet moeilijk.
Daar noem je ook zo ongeveer het grootste bocht op dat er bestaat.
of we moeten de prijzen verhogenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:05 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
als ie merken gaat schenken dan kan ie wel sluiten, niet haalbaar
edit: gelukkig is er wel merk bier JUPILER![]()
Dat snap ik. Het hoeft ook helemaal niet slecht te zijn. Ik haal mijn whisky meestal ook in de supermarktquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:05 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
als ie merken gaat schenken dan kan ie wel sluiten, niet haalbaar
edit: gelukkig is er wel merk bier JUPILER![]()
we hadden eerst een ander merkquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat snap ik. Het hoeft ook helemaal niet slecht te zijn. Ik haal mijn whisky meestal ook in de supermarkt.
Hoi Fhaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:12 schreef Fha het volgende:
:w helluh even kort, want eigenlijk moet ik leren
nee en soms zijn er mensen die nog niet meer proeven wat ze drinken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat snap ik. Het hoeft ook helemaal niet slecht te zijn. Ik haal mijn whisky meestal ook in de supermarkt.
jawel. die zal wel weer per pm een fokster aan het versieren zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:18 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemiddag.Komt Fruts hier niet meer???
Nouhouuuuquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoi Fha.
Hup, en nou leren met je donder!
Marc.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:19 schreef marcb1974 het volgende:
Bengeltje![]()
![]()
![]()
Ja hoor, Fruts is hier zo nu en dan.
Dat doet Fruts niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
jawel. die zal wel weer per pm een fokster aan het versieren zijn.
Oh ja, per e-mail. Excusez-moi.quote:
Ah, je had het A-Team gebeld.quote:
Dat is het team dat ik moet bellen als een patiënt bijvoorbeeld de buizen van zijn stoma probeert door te snijdenquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
jawel. die zal wel weer per pm een fokster aan het versieren zijn.
Gaat het goed op school?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:20 schreef Fha het volgende:
[..]
NouhouuuuMaar mijn accu is pas over 32 minuten leeg..
Goed bezig.quote:
quote:
ze brengen de koffie naar jequote:
to much infoquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is het team dat ik moet bellen als een patiënt bijvoorbeeld de buizen van zijn stoma probeert door te snijden
Geen idee, nog geen tentamens gehadquote:
jij geeft LL d'r koekjes wegquote:
Ikke welquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij geeft LL d'r koekjes weg
Hoe weet jij dat eigenlijk, geef jij je stiekem uit voor een lekker ding en flirt je met Fruts?quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat eigenlijk, geef jij je stiekem uit voor een lekker ding en flirt je met Fruts?
Geef mij ook een danquote:
Het gaat vast goedkomenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Geen idee, nog geen tentamens gehadMaar ik denk dat het wel goed komt.
Hoe is het daar?
Waarom zou een patient dat doen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is het team dat ik moet bellen als een patiënt bijvoorbeeld de buizen van zijn stoma probeert door te snijden
alleen als je een probleem oplostquote:
Ah spannendquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:32 schreef Nijns het volgende:
[..]
Het gaat vast goedkomen
Ja goed, morgen laatste dagje en dan verhuizennog geen nieuwe baan maar dat komt wel
[..]
Waarom zou een patient dat doen?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen als je een probleem oplost
Mag hopen dat irl Fruts dan wel het verschil ziet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij doet een omgekeerde H_H
Als jij dan braaf gaat lerenquote:
voor mij welquote:
is wel te hopenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mag hopen dat irl Fruts dan wel het verschil ziet.
Dat is een van mijn klonenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat eigenlijk, geef jij je stiekem uit voor een lekker ding en flirt je met Fruts?
Dat is goedquote:
quote:
quote:
whehehequote:
Nee, dan was ik mod.quote:
MPG geeft cookie!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:41 schreef Fha het volgende:
Ik ga weer leren anders gaat MPG boos op mij worden![]()
Fijne dag nog allemaal!![]()
quote:
Geweest.quote:
laat er nog een paar over voor LLquote:
Omdat die slappe hap nooit is komen opdagen na de outcomingquote:
Ach, als ze daar geil van worden....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
LL zal zowel opduiken of DaMart
het is bijna tijd voor de lapo ninja's
zou ook niet meer komen als ik het was geweestquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat die slappe hap nooit is komen opdagen na de outcoming
Want een nieuwe maken is lastig?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:46 schreef wel.o.k het volgende:
oppassen voordat ik hem heb
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, als ze daar geil van worden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |