ja, waar ging je nou naar toe en met wie?quote:
niet knoeien he je weet wat er van komt. hellow iedereen btwquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:11 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb het gewoon druk vandaag![]()
lunch maar weer achter het toetsen bord opmaken.
he jfquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
niet knoeien he je weet wat er van komt. hellow iedereen btw
nja smakelijk tochquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
he jf![]()
ik eet achter mijn toetsen bord, niet er boven
resultaten uit hetverleden....
Als, dan alleen richting belgie, luxemburg of duitslandquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, waar ging je nou naar toe en met wie?
Alleen is maar alleenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als, dan alleen richting belgie, luxemburg of duitsland
En samen heeft ook zijn nadelenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Alleen is maar alleenmaar wel lekker om er even uit te gaan
![]()
ik heb vanaf morgen ook heel veel vrije tijd
Hai jf
thuis laten bezorgen door de apotheek?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:30 schreef Aarti het volgende:
Moet ik zo de regen in om medicijnen tegen mijn griep te kopen...ergerns klopt er iets niet
is ook zo.. ik zeg er toch niks van?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En samen heeft ook zijn nadelen
Wil jij mee dan
heb je mexicaanse?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:30 schreef Aarti het volgende:
Moet ik zo de regen in om medicijnen tegen mijn griep te kopen...ergerns klopt er iets niet
Wat?quote:
Bang? waarom zou ik bang moeten zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
is ook zo.. ik zeg er toch niks van?
nou zeg, ben maar niet bang hoor![]()
het is dat ik druk ben, anders zou er nu een plaatje staan.quote:
welk topic is datquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is dat ik druk ben, anders zou er nu een plaatje staan.
quote:
Ben maar niet bang dat ikme aanbied om mee te gaan hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bang? waarom zou ik bang moeten zijn
Jij bent niet eng hoor
Ik bedoelde: wat is er? Bijdehandjequote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is dat ik druk ben, anders zou er nu een plaatje staan.
nee gewoon hoestdrank, aspirientjes en zoquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
thuis laten bezorgen door de apotheek?
hoi trouwens![]()
wat b en je toch een zonnetje de laatste tijdquote:
Nee, ik mis nog het karakteristieke hoestje..quote:
Dan hoort die "e" er niet in thuisquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
weet zo niet uit me hoofd welk merk whiskey
-edit- Queen Margot
is een schotse whiskey
en zo'n leuk hoedjequote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:49 schreef Aarti het volgende:
[..]
Nee, ik mis nog het karakteristieke hoestje..
quote:
hij smaakt goedquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan hoort die "e" er niet in thuis.
Whisky van de Lidl. Ben benieuwd hoe die smaakt.
Er zit een boel niet mee.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
wat b en je toch een zonnetje de laatste tijd
weer geen mzzl gehad met je sollicitatiequote:
Onder andere.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weer geen mzzl gehad met je sollicitatie
Das ook niet moeilijkquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
[..]
hij smaakt goed![]()
iets zachter dan johhny walker red label
JB of jack danielsquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Das ook niet moeilijk.
Daar noem je ook zo ongeveer het grootste bocht op dat er bestaat.
als ie merken gaat schenken dan kan ie wel sluiten, niet haalbaarquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan hoort die "e" er niet in thuis.
Whisky van de Lidl. Ben benieuwd hoe die smaakt.
en de mensen willen juist dat we die bocht gaan schenkenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Das ook niet moeilijk.
Daar noem je ook zo ongeveer het grootste bocht op dat er bestaat.
of we moeten de prijzen verhogenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:05 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
als ie merken gaat schenken dan kan ie wel sluiten, niet haalbaar
edit: gelukkig is er wel merk bier JUPILER![]()
Dat snap ik. Het hoeft ook helemaal niet slecht te zijn. Ik haal mijn whisky meestal ook in de supermarktquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:05 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
als ie merken gaat schenken dan kan ie wel sluiten, niet haalbaar
edit: gelukkig is er wel merk bier JUPILER![]()
we hadden eerst een ander merkquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat snap ik. Het hoeft ook helemaal niet slecht te zijn. Ik haal mijn whisky meestal ook in de supermarkt.
Hoi Fhaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:12 schreef Fha het volgende:
:w helluh even kort, want eigenlijk moet ik leren
nee en soms zijn er mensen die nog niet meer proeven wat ze drinken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat snap ik. Het hoeft ook helemaal niet slecht te zijn. Ik haal mijn whisky meestal ook in de supermarkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |