En samen heeft ook zijn nadelenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Alleen is maar alleenmaar wel lekker om er even uit te gaan
![]()
ik heb vanaf morgen ook heel veel vrije tijd
Hai jf
thuis laten bezorgen door de apotheek?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:30 schreef Aarti het volgende:
Moet ik zo de regen in om medicijnen tegen mijn griep te kopen...ergerns klopt er iets niet
is ook zo.. ik zeg er toch niks van?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En samen heeft ook zijn nadelen
Wil jij mee dan
heb je mexicaanse?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:30 schreef Aarti het volgende:
Moet ik zo de regen in om medicijnen tegen mijn griep te kopen...ergerns klopt er iets niet
Wat?quote:
Bang? waarom zou ik bang moeten zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
is ook zo.. ik zeg er toch niks van?
nou zeg, ben maar niet bang hoor![]()
het is dat ik druk ben, anders zou er nu een plaatje staan.quote:
welk topic is datquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is dat ik druk ben, anders zou er nu een plaatje staan.
quote:
Ben maar niet bang dat ikme aanbied om mee te gaan hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bang? waarom zou ik bang moeten zijn
Jij bent niet eng hoor
Ik bedoelde: wat is er? Bijdehandjequote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is dat ik druk ben, anders zou er nu een plaatje staan.
nee gewoon hoestdrank, aspirientjes en zoquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
thuis laten bezorgen door de apotheek?
hoi trouwens![]()
wat b en je toch een zonnetje de laatste tijdquote:
Nee, ik mis nog het karakteristieke hoestje..quote:
Dan hoort die "e" er niet in thuisquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
weet zo niet uit me hoofd welk merk whiskey
-edit- Queen Margot
is een schotse whiskey
en zo'n leuk hoedjequote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:49 schreef Aarti het volgende:
[..]
Nee, ik mis nog het karakteristieke hoestje..
quote:
hij smaakt goedquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan hoort die "e" er niet in thuis.
Whisky van de Lidl. Ben benieuwd hoe die smaakt.
Er zit een boel niet mee.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
wat b en je toch een zonnetje de laatste tijd
weer geen mzzl gehad met je sollicitatiequote:
Onder andere.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weer geen mzzl gehad met je sollicitatie
Das ook niet moeilijkquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
[..]
hij smaakt goed![]()
iets zachter dan johhny walker red label
JB of jack danielsquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Das ook niet moeilijk.
Daar noem je ook zo ongeveer het grootste bocht op dat er bestaat.
als ie merken gaat schenken dan kan ie wel sluiten, niet haalbaarquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan hoort die "e" er niet in thuis.
Whisky van de Lidl. Ben benieuwd hoe die smaakt.
en de mensen willen juist dat we die bocht gaan schenkenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Das ook niet moeilijk.
Daar noem je ook zo ongeveer het grootste bocht op dat er bestaat.
of we moeten de prijzen verhogenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:05 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
als ie merken gaat schenken dan kan ie wel sluiten, niet haalbaar
edit: gelukkig is er wel merk bier JUPILER![]()
Dat snap ik. Het hoeft ook helemaal niet slecht te zijn. Ik haal mijn whisky meestal ook in de supermarktquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:05 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
als ie merken gaat schenken dan kan ie wel sluiten, niet haalbaar
edit: gelukkig is er wel merk bier JUPILER![]()
we hadden eerst een ander merkquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat snap ik. Het hoeft ook helemaal niet slecht te zijn. Ik haal mijn whisky meestal ook in de supermarkt.
Hoi Fhaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:12 schreef Fha het volgende:
:w helluh even kort, want eigenlijk moet ik leren
nee en soms zijn er mensen die nog niet meer proeven wat ze drinken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat snap ik. Het hoeft ook helemaal niet slecht te zijn. Ik haal mijn whisky meestal ook in de supermarkt.
jawel. die zal wel weer per pm een fokster aan het versieren zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:18 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemiddag.Komt Fruts hier niet meer???
Nouhouuuuquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoi Fha.
Hup, en nou leren met je donder!
Marc.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:19 schreef marcb1974 het volgende:
Bengeltje![]()
![]()
![]()
Ja hoor, Fruts is hier zo nu en dan.
Dat doet Fruts niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
jawel. die zal wel weer per pm een fokster aan het versieren zijn.
Oh ja, per e-mail. Excusez-moi.quote:
Ah, je had het A-Team gebeld.quote:
Dat is het team dat ik moet bellen als een patiënt bijvoorbeeld de buizen van zijn stoma probeert door te snijdenquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
jawel. die zal wel weer per pm een fokster aan het versieren zijn.
Gaat het goed op school?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:20 schreef Fha het volgende:
[..]
NouhouuuuMaar mijn accu is pas over 32 minuten leeg..
Goed bezig.quote:
quote:
ze brengen de koffie naar jequote:
to much infoquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is het team dat ik moet bellen als een patiënt bijvoorbeeld de buizen van zijn stoma probeert door te snijden
Geen idee, nog geen tentamens gehadquote:
jij geeft LL d'r koekjes wegquote:
Ikke welquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij geeft LL d'r koekjes weg
Hoe weet jij dat eigenlijk, geef jij je stiekem uit voor een lekker ding en flirt je met Fruts?quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat eigenlijk, geef jij je stiekem uit voor een lekker ding en flirt je met Fruts?
Geef mij ook een danquote:
Het gaat vast goedkomenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Geen idee, nog geen tentamens gehadMaar ik denk dat het wel goed komt.
Hoe is het daar?
Waarom zou een patient dat doen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is het team dat ik moet bellen als een patiënt bijvoorbeeld de buizen van zijn stoma probeert door te snijden
alleen als je een probleem oplostquote:
Ah spannendquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:32 schreef Nijns het volgende:
[..]
Het gaat vast goedkomen
Ja goed, morgen laatste dagje en dan verhuizennog geen nieuwe baan maar dat komt wel
[..]
Waarom zou een patient dat doen?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen als je een probleem oplost
Mag hopen dat irl Fruts dan wel het verschil ziet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij doet een omgekeerde H_H
Als jij dan braaf gaat lerenquote:
voor mij welquote:
is wel te hopenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mag hopen dat irl Fruts dan wel het verschil ziet.
Dat is een van mijn klonenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat eigenlijk, geef jij je stiekem uit voor een lekker ding en flirt je met Fruts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |