Delegeren!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:24 schreef OA het volgende:
Problemen Uitdagingen, problemen uitdagingen en nog eens problemen uitdagingen.
Aan wie?quote:
Excuus. Het moet natuurlijk zijn:quote:
hahaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee dat is mn vrije tijd, van het werken bij GF krijg ik alleen pijn aan mn voeten
Lijkt me niet verstandig...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Excuus. Het moet natuurlijk zijn:
Delegeren Afschuiven op een andere afdeling!
quote:Moeder rijdt rond met dochter in doos op dak van haar auto
Een Amerikaanse moeder is opgepakt. De vrouw had haar dochter van dertien gevraagd om in een kartonnen doos te kruipen. Ze maakte daarna de doos vast op het dak van haar wagen en reed met haar kind door de straten van Albertville.
"Doos goed vastgebonden"
Bezorgde chauffeurs verwittigden de politie en een patrouille hield Jackie Denise Knott (37) tegen. Ze zei de agenten dat de doos te groot was en niet in haar wagen kon. Om te verhinderen dat de doos van het dak zou vliegen had ze haar dochter gevraagd om in de doos te gaan zitten. Ze maakte zich geen zorgen om de veiligheid van haar oogappel omdat "de doos goed vastgemaakt was". De agenten waren niet echt onder de indruk van haar uitleg en sloegen haar in de boeien op beschuldiging van het "in gevaar brengen van het leven van een kind", schrijft de krant Sand Mountain Reporter. (hlnsydney)
omg, niet te geloven zeg..quote:
quote:
luxe hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:42 schreef Aarti het volgende:
mornings!
12 uur al en ik heb nog niks gedaan! heerlijk, ziek thuis zijn
Beterschap! * Nijns geeft kopje theequote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:40 schreef Ladylike het volgende:
Binnenkomers![]()
vergeet ik mn noodels thuis
kan ik nog in mn pauze heen en weer crossen
[..]
Goede moeder
maar ik voel me wel klote, dus dat scheeltquote:
Ik denk dat je dat tegen aarti hadquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Beterschap! * Nijns geeft kopje thee
beterschapquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:47 schreef Aarti het volgende:
[..]
maar ik voel me wel klote, dus dat scheelt
Ja, behoorlijke quote-failquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat tegen aarti had
[..]
beterschap
jou zou ik koffie gevenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:55 schreef Ladylike het volgende:
Ik begrijp je wel
bijna naar huis crossen
de zon schijnt![]()
In Eindhoven is het droogquote:
hier dadelijk denk ik ook..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |