Maar dan zou je toch wel een vorm van garantie kunnen afgeven?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:53 schreef Ladylike het volgende:
Nee en niet meteen, aangezien het beslag blijft
[..]
oeh het einde is in zicht
quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:06 schreef Nijns het volgende:
waarom krijg ik een ad voor het in bedwang houden van je cannabis-verslaving?
tegenover de bank wel, dus wie weet.... lening enzo.. bla bla..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:06 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar dan zou je toch wel een vorm van garantie kunnen afgeven?
Omdat ik er benquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:06 schreef Nijns het volgende:
Belgie, ergens in de ardennen twee weekjes tot rust komen en dan nog een week thuis.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
Alleen met mijn vriend
[..]
Weet je al waar je heen gaat? (heb je volgens mij al eens gezegd, sorry)
Mogguh LLquote:
Bij mij is het al dagen een ad van de nationale vacaturebank...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:06 schreef Nijns het volgende:
Bij jou ook al? Niet dat het helpt, integendeel.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Bij mij is het al dagen een ad van de nationale vacaturebank...
Ik hoop niet dat het een hint is.. van mn baas ofzo..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij jou ook al? Niet dat het helpt, integendeel.
Nee, doe ik ook nietquote:
Maar hoe betaal je je vaste lasten dan? Als zij beslag hebben op alles? (hoef je niet te zeggen als je niet wil hoor..)quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tegenover de bank wel, dus wie weet.... lening enzo.. bla bla..
ik zie het wel. Kan nu niets meer doen behalve hard werken
[..]
Omdat ik er ben![]()
Oh nee, heb hier geen joint
quote:
In nederland is een beslagvrije voetquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:19 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee, doe ik ook niet
[..]
Maar hoe betaal je je vaste lasten dan? Als zij beslag hebben op alles? (hoef je niet te zeggen als je niet wil hoor..)
![]()
![]()
[..]
@Duckie: België is leuk
Ja, ik hoop het wel ja, heb er opzich wel zin an!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:19 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee, doe ik ook niet
[..]
Maar hoe betaal je je vaste lasten dan? Als zij beslag hebben op alles? (hoef je niet te zeggen als je niet wil hoor..)
![]()
![]()
[..]
@Duckie: België is leuk
Ow, dat wist ik nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
In nederland is een beslagvrije voet
daar mogen ze geen beslag op leggen.
Die is momenteel 1165 netto geloof ik.
Dus dat houd ik over voor mn huur en andere vaste lasten
http://www.kbvg.nl/filead(...)009/24/bvv2009-7.pdf
Ja, snap ikquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, ik hoop het wel ja, heb er opzich wel zin an!
minimaal een jaarquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik nietsorry
maar goed dat je nog iets hebt.. Enig zicht hoe lang je er nog over doet om af te betalen?
[..]
Ja, snap ik
ts registreert ook speciaal voor dat topicquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:27 schreef Pheno het volgende:
Kat komt niet onder kast vandaan en zaterdag feestje
Ik moest lachen om wat reacties
Een feest verzetten voor een katquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ts registreert ook speciaal voor dat topic
gezond verstand is vaak ver te zoekenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een feest verzetten voor een kat
Dat dat beest wennen moet, prima, maar als je dan water en eten onder de kast gaat zetten: jammer, zo gaat dat dus niet goed komen
jeetje, hoe kom je aan zo'n schuld zeg?quote:
Ga je mond spoelenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
NeeDat stond er niet
belgie, luxemburg of duitsland
of misschien wel limburg, dat is ook geen nederland
Limburg is echt wel mooier dan Duitsland en grote delen van België hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
No worries
Ja, maar limburg redt het niet bij de rest
Ja, dat had ik je een tijdje terug nog gevraagd. Wat schenken jullie zoal? Ik neem aan dat die 50-jarige Glenfiddich whisky niet standaard op de plank staat namelijkquote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de drank hebben we hier altijd
Vergadervogelquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:45 schreef Pheno het volgende:
Gisteren de werkdag afgesloten met een vergadering. Nu weer 1. Ik lijk MaleDuck wel. Gelukkig is deze regulier en maar een half uurtje in de week.
Owja, jij ging "eventjes" naar Nieuwkasteel op-en-neer he?quote:
Het was "slechts" iets van 5000 euro toch? Een boel geld, maar met een beetje pech heb je die schuld zo, zeker als je een tijd zonder werk hebt gezeten....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
jeetje, hoe kom je aan zo'n schuld zeg?
genaaid door de gemeentequote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
jeetje, hoe kom je aan zo'n schuld zeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |