quote:
Niet echtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:42 schreef invine het volgende:
Nice, heb je een deadline? Ik wil namelijk wel wat proberen, lang geleden dat ik een ontwerp voor een auto heb gemaakt.
Kun je niet een 1mm staalplaat om die plastic voor en achterbumper vouwen om deze vervolgens te gaan verchromen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:55 schreef oshiro het volgende:
Ja velgen heb ik inderdaad ook aan zitten denken. Ik heb echter een steek van iets van 180x5 dus dat is best lastig om te vinden
Die wielen die er nu onder zitten zijn best wel enorm. De bandmaat is 205/75-16.
Als iemand daar iets voor weet hou ik me ook aanbevolen
Ik zit er overigens ook over te denken om de ouwe grille een beetje op te knappen (logo verven en zo) en die op die nieuwe te zetten. Vind het wel wat hebben.
En verder een soort hoodscoop zoals je op de laatste modellen ziet:
[ afbeelding ]
Dat stomme hoge dak moet je dus even wegdenken, dat ziet er al helemaal niet uit
Het liefste zou ik nog Wolfrace-wielen eronder willen hebben maar dat past never nooit niet
Meh dat valt nog wel tegen, hij lijkt vierkanter dan ie daadwerkelijk is...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:08 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Kun je niet een 1mm staalplaat om die plastic voor en achterbumper vouwen om deze vervolgens te gaan verchromen?
Haha yepquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:06 schreef invine het volgende:
Zou je meedoen met a'dam - dakar met die bus?super vet!
Maar ik heb gedeelte van mijn ding af, zit op stage dus kan er niet hard aan werkenHeb je voorkeur voor kleuren?
Dat is ook wel prachtig jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:18 schreef Tjabbo het volgende:
ok geen paint maar wel een geweldig idee
[ afbeelding ]
Oh dat ziet er ook niet slecht uit nee!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:50 schreef Meike26 het volgende:
Ik ben ook eventjes bezig geweest :
[ afbeelding ]
Er zit hier een bevriende spuiter om de hoek die verdomd netjes werkt. De auto's die bij m'n pa worden verkocht laten ze daar ook overspuiten (reclame en alles). Het voordeel is dat ik bij die gasten bijna alles zelf kan doen op het spuiten na (schuren, plamuren, etcetera). Scheelt toch weer in de portemonnee.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:13 schreef 2cv het volgende:
Tof project ! Ik ben alleen niet zo goed in ontwerpen maken ... Hoe dan ook, ik weet wel dat metallic lak moeilijker te spuiten is dan gewone lak. Dus als je het door een beun laat doen zou ik voor gewoon grijs kiezen.
En ik zou vanzelfsprekend die ouderwetse grille + koplampen overzetten. Ziet er een stuk beter uit. Wellicht kan je de oude in 2-en hakken, er een trekstang aan fabriceren en die als aanhanger gebruiken. Wel een nadeel dat de wielen zo ver naar achteren zitten ...
Dat moet je aan TS vragenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:17 schreef Meike26 het volgende:
Waarom heeft de bus bij het vooraanzicht groene bumpers en bij het zijaanzicht zwarte ?
Ik heb aan de voorkant de bumpers niet ingekleurd omdat m'n tekenprogramma moeilijk deedquote:
quote:
Dat dusquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:40 schreef oshiro het volgende:
Ik heb aan de voorkant de bumpers niet ingekleurd omdat m'n tekenprogramma moeilijk deed
Zal er vanavond een posten, dan kan ik weer bij m'n tekenprogquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:01 schreef invine het volgende:
ha ook vetmoet mijne maar is gaan aanpassen
![]()
Heb je geen tekening met die bullbars / raam ding etc? Tekent wat makkelijker
Tot wanneer ik zover ben dat ie een ander kleurtje krijgtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:08 schreef Googolplexian het volgende:
Uhhmmm ... niceTot wanneer loopt dit?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:01 schreef invine het volgende:
ha ook vetmoet mijne maar is gaan aanpassen
![]()
Heb je geen tekening met die bullbars / raam ding etc? Tekent wat makkelijker
Jaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:04 schreef 2cv het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn paintkwaliteiten zijn om te huilen maar je snapt het idee.
Totdat de verf er daadwerkelijk op gaat is niks zekerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 06:50 schreef Googolplexian het volgende:
Is die naam "Mo'Gas Racing" nu zeker?
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:21 schreef Meike26 het volgende:
Misschien kan je een passend lettertype vinden bij zo'n stickerboer, bestel je online en je plakt het zelf.
Wat je ook kan doen en heb ik wel eens eerder gezien: Dat je de stickers aanbrengt na de eerste laag, en voordat de blanke lk erop gaat trek je ze er weer vanaf. Wel goed laten drogen natuurlijk en niet te veel contact maken met de laklaag... maar de tekst krijgt zo een lichtere tint dan de rest van de bus. Of je neemt een andere kleur ondergrond en zorgt ervoor dat dit de kleur van de tekst word. Mogelijkheden te over
Haha, ja, ik ook welquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:31 schreef Meike26 het volgende:
Dan wil ik die bus graag zien als ie af is, vind het een leuk project !!
Tussen Rotterdam en Gouda.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:56 schreef invine het volgende:
Oshiro waar woon je ergens? Maakt opzich niet zoveel uit, gewoon naar een mbo school gaan waar ze dat auto stickeren als opleiding aanbieden, dan moet je contact opnemen met die school en dan vragen of ze daar jouw auto willen bestickeren. Vaak betaal je dan alleen de kosten voor het materiaal en het ziet er vaak goed uit.
Bij m'n pa's werk laten ze nieuwe trucks bestickeren (hij werkt bij Scania) en met die mensen valt altijd nog wel te pratenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:55 schreef invine het volgende:
Door zo'n studentje laten doen is ook prima, kost niet zoveel en ziet er wel beter uit dan wanneer je het zelf zou doen.
En die hebben ze gelukkig niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:55 schreef oshiro het volgende:
Jammer dat zwart niet staat, ik kwam laatst een Master tegen in glanzend zwart en je ziet elk hobbeltje en deukje...
Er is zoveel plaat en er is niks zelfdragend, dus als je er tegenaan leunt zie je de plaat buigenquote:
Ik hoorde het net al op de radioquote:
Ja, het is heerlijk vertoeven daarquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:27 schreef 2cv het volgende:
Mooie werkplaatsEn die motor klinkt nog goed ja.
Ah, ook tofquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:27 schreef Tha_Flash het volgende:
ik was een beetje inspiratieloos maar heb toch een poging gewaagd :
[ afbeelding ]
Nope, nog nietquote:
Ja dat dus.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:13 schreef 2cv het volgende:
Eerst bouwen (om alles passend te krijgen), dan uit elkaar halen, dan spuiten, dan weer in elkaar zetten. Niet eerst ruiten er in en dan spuiten.
Yep, klopt, moet ik ook nog doen. Evenals het hele interieur een lekkere opfrisbeurt geven.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
Zelf vind ik die eerste met het oranje het leukst..
Je hebt ook van dat spul en dat smeer je op die bumpers dan komt de kleur weer terug ofzo..
dan worden ze weer zwart/donkergrijs.
Ja inderdaadquote:Op zondag 1 november 2009 18:39 schreef Turquaz52 het volgende:
Hey dat klinkt ineenkeer wel heel erg intressant
Het is eigenlijk vrij simpelquote:Op zondag 1 november 2009 21:09 schreef 2cv het volgende:
Misschien ban ik gek, maar ik snap in jouw verhaal even niet wat er aangepast wordt aan de versnellingsbak in de kitcars.
Precies, dat jaquote:Op zondag 1 november 2009 21:38 schreef 2cv het volgende:
Oh ! Op zo'n fiets ! Dat kon ik op de plaatjes niet zien![]()
Overigens gebeurt het soms bij versnellingsbakrevisies bij 2cv's of GS(A)'s: differentieel er verkeerd om in en de auto rijdt in de verkeerde richting weg
hehehehequote:Op zondag 1 november 2009 21:38 schreef 2cv het volgende:
Oh ! Op zo'n fiets ! Dat kon ik op de plaatjes niet zien![]()
Overigens gebeurt het soms bij versnellingsbakrevisies bij 2cv's of GS(A)'s: differentieel er verkeerd om in en de auto rijdt in de verkeerde richting weg
Het leukste is als je het ding dan van een brug af wilt rijden ...quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:30 schreef oshiro het volgende:
Damn it, dacht ik dat ik origineel bezig was
http://www.amt.nl/web/Vid(...)eller-ter-wereld.htm
Whehe, nou dat gaat al goedquote:Op woensdag 4 november 2009 14:20 schreef 2cv het volgende:
Vannacht droomde ik dat ik in een Renault Master met waardeloze remmen reed. 1 slachtoffer, maar die kroop zonder noemenswaardige verwondingen onder het ding vandaan.
't Is m'n werkquote:Op donderdag 5 november 2009 15:37 schreef Dagoduck het volgende:
Jullie beschikken over veel te geavanceerde software
Oeh! Ja! Tofquote:Op donderdag 5 november 2009 14:27 schreef Googolplexian het volgende:
Ook een eerste bijdrage van mij ... in vector dus ik kan elk vak iedere kleur maken die je wilt ... gaat dus puur om de layout;
[ afbeelding ]
quote:
deadbullquote:Op maandag 9 november 2009 13:19 schreef Mr_Moon het volgende:
Top project!![]()
Mischien zoiets:
[ afbeelding ]
Nee gekquote:
Nee, op laten knijpenquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:25 schreef Dagoduck het volgende:
Wat ga je met deze doen dan? Als tuindecoratie gebruiken?
Is dat een CX ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:28 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nee, op laten knijpen
[ afbeelding ]
DatTenzij er iemand nog interesse heeft...
Je noemt jezelf 2CV en je vraagt nog of dit een CX is ? Shame on you...quote:
Mijn twijfel komt voort uit de hoop dat dat geen CX isquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:08 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Je noemt jezelf 2CV en je vraagt nog of dit een CX is ? Shame on you...Die wagen hoor je uit duizenden te herkennen... Neemt niet weg dat het pijn aan de ogen doet om dit te zien !
Oshiro, verander dat plaatje eens..
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:34 schreef oshiro het volgende:
Neh, het is geen Tissier, en ook geen Prestige
Ik kon geen ander plaatje vinden
Och, zo'n CX-je rijdt zo ontzettend veel lekkerder dan dat BMW-gebakje van jou...quote:
Meh het is puur geluidsisolatiequote:Op zondag 29 november 2009 21:24 schreef 2cv het volgende:
Dan kost het meer tijd om het spul te repareren wat weer meer inkomsten geeft. Ik geef wel toe dat BMW's kwalitatief vrij goed zijn.
Van het zelfde bouwjaar als de CX..? Dacht het niet..quote:Op zondag 29 november 2009 15:12 schreef oshiro het volgende:
[..]
Och, zo'n CX-je rijdt zo ontzettend veel lekkerder dan dat BMW-gebakje van jou...
Kan iemand me trouwens uitleggen waarom BMW's motorkappen hebben? Als je de kap open doet zit alles nog steeds compleet bedekt onder allerlei plastic rommel...
Nog steeds nietquote:Op woensdag 2 december 2009 12:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Van het zelfde bouwjaar als de CX..? Dacht het niet..
Daar zie je gewoon open en bloot een dikke vette 6 cilinder ETA blok![]()
itt tot jullie 4 cilindertjes met carburateurtjes![]()
Endan kan ik zeggen Ja, een BMW rijdt fijner dan een CX..
Blok van een Xantia V6quote:Op woensdag 2 december 2009 20:18 schreef 2cv het volgende:
Ik ken al die codes niet. Wat is een ES9 J4 blok ?
Joah ik heb er nu totaal geen geld voor en ik heb nog een hele hoop andere dingen te doen. Maar ik ben nogal nieuwsgierig, dus ik ben gewoon benieuwd of het zou passenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:29 schreef Turquaz52 het volgende:
Ga je het doorzetten met de motorswap? Of is dit alleen voor de info..?![]()
No Offence hoor
Origineel niet nee!quote:Op donderdag 3 december 2009 14:43 schreef 2cv het volgende:
Als ik het (weer) niet vergeet ga ik uitpluizen hoe breed een Xantia V6 blok is. Punt is alleen dat ik meer met BXen heb dan met Xantia's. En BXen hebben geen V6 blok. Orgineel tenminste niet
Joah, kan, maar de kop is wel breed hoorquote:Op donderdag 3 december 2009 19:39 schreef Barcaconia het volgende:
Whoah dat inlaatkanaal kan toch makkelijk veel kleiner? Die cilinderkop zelf is helemaal niet zo breed.
Nee, het spruitstuk buigt net af tot iets voorbij de eerste nokkenasquote:Op donderdag 3 december 2009 19:57 schreef Barcaconia het volgende:
Spruitstuk is breder dan de hele kopDaar kan best de helft af, als dat niet te krijgen is zul je zelf alleen wel aan het lassen moeten waarschijnlijk.
Zou wel heel tof zijnquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:56 schreef Googolplexian het volgende:
NiceAls je wilt kan ik je een .AI of .CDR ( X3 of lager) ervan sturen ... of je kunt je subtiele aanpassingen doorgeven dat ik ze erin zet en je dan de vector-bestanden stuur ^_^
Het patroon is natuurlijk geen raketwetenschap maar het scheelt je wellicht weer 10 minuten
Denk het wel, in dat schuine stukquote:
Ze krijgen er ook weer wat voor terug he. Voor wat hoort wat. En het is niet alsof ik om de wereld ga vragenquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:52 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik denk dat je een trap onder je kont krijgt van Renault
Niet veel steun iig.
Maarja, dat denk ik.. Als BMW mij niet eens wilt helpen met een Hobby project dan Renault al helemaal niet met geld![]()
Die is toch ook van GP?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:01 schreef Sounddragon het volgende:
Terug Vind Projekt![]()
Flauw, maar so be it![]()
Ik vind de zwart grijze van Barca wel wat hebben, komt een geel renault logo ook super op uit![]()
Ik begrijp wel de motivatie om de blauwe versie te nemen.. maja, vet is vet
M'n pa had het er net ook over om de binnenkant te bekleden ja. Zit er even over te denkenquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:31 schreef Sounddragon het volgende:
Sorry Googol bedoelde ik inderdaad.. ben vaak een beetje kippig na mijn 2e blowtje (en dat was om een uurtje of 6)
Ik snapte ook wel dat je voor blauw ging; maar m.i. is alleen de buitenkant is belangrijk qua kwaliteit, de binnenkant zou je zelf kunnen doen met een (paar) spuitbusje(s), of door de boel weg te timmeren.
Dat is wel relaxed met inrichten ook, dan kun je overal gewoon schroeven, en erachter kun je isoleren, dat scheelt een bak herrie op de snelweg, en je krijgt ook geen condens op het plaatwerk binnen als het koud is![]()
Is het geen optie om hem helemaal te laten wrappen ?? dat zie je ook steeds vaker, en vaak is het nog supermooi ook
Die ken ik iddquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:15 schreef Googolplexian het volgende:
Idee voor de achterspoiler:
Maak 'm in twee delen ... in het verlengde van de witte balk (in m'n tekening). Achterste helft vastzetten en voorste helft op imperial-rails. Alleen de zijkanten hoeven er uit te zien als spoilers, de bovenkanten kunnen gewoon imperial-delen zijnMOet je wat op je dak vervoeren dan schuif je de voorste "spoiler" naar voren en voila!
D'r zijn mpv's die zoiets hebben ... weet uit m'n hoofd even niet meer welke ...
edit: Renault Espace bijvoorbeeld ... zoiets maar dan met bredere zijvlakken.
O ja, da's wel een leuke iddquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:39 schreef Googolplexian het volgende:
Not bad indeed!Beste oplossing zo met die spoiler.
Grijs wordt zilver, neem ik aan?
Qua achterkant ... "Master" of een leuke woordspeling daarop in witte letters op het blauw ... net zo prominent als er "DOHC" op Honda CRXjes staat
"ReMaster" / "ReMastered" is wel leuk natuurlijkTypografisch een beetje leuk neerzetten en gaan!
Ja hij maakt al zoveel herriequote:
Meh, valt tegen hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 18:51 schreef Dagoduck het volgende:
Die banden zijn wel lekker met dit weer
Dat is zo, maar ik bedoel meer in verband met glijden en zijdelingse grip en allesquote:Op zondag 3 januari 2010 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
Als je genoeg massa hebt (land rover) en zulke banden dan bulk je er zo doorheen
http://www.dynamat.com/quote:Op zondag 3 januari 2010 18:49 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja hij maakt al zoveel herrie![]()
Die banden zijn overigens maar een klein beetje hoger dan de originele banden, en de velgmaat is hetzelfde.
Er komt in de laadruimte een handbediend kanteldakje, en in de cabine een elektrisch schuif-kanteldakje.quote:
Dat was wel het plan ja, om dat erin te maken. Anders is het echt niet uit te houden.quote:
Heb je al een floorplan? Hoe en waar je alle stoelen en dergelijke neer gaat zetten?quote:
Yesquote:Op maandag 4 januari 2010 16:03 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Heb je al een floorplan? Hoe en waar je alle stoelen en dergelijke neer gaat zetten?
Zo niet : Geef effe wat maten en materialen op en dan doe ik graag wat suggesties
Effe wat van die tafel-stoelen uit een paar sloop Espaces rukken (oud model, incl. rails)quote:Op maandag 4 januari 2010 16:19 schreef oshiro het volgende:
[..]
Yes
We zitten nog wel een beetje te kijken hoe en wat, in verband met de ribben in de constructie van de bus. Het liefst willen we de dubbele cabine precies tegen die ribben aan zetten, maar dan wordt het OF weer net zo ruim als in de oude bus (kijk naar die beenruimte, da's een beetje overkill), OF het wordt best krap.
De constructie voor de dubbele cabine wordt nog redelijk ingewikkeld: de vloer in de laadruimte wordt verhoogd, en het "hoekje" waar de stoelen op komen is ook een ombouw voor een grote (min. 180 liter) LPG-tank, een stevige aggregaat, compressor en een of twee luchtketels. Onder de verhoogde vloer komen vervolgens 2 12V 180Ah accu's, en een standkachel op diesel. De ruimte die dan nog overblijft wordt opgevuld door een grote lade voor allerhande dingen, gereedschap en dergelijke.
De reden waarom we de dubbele cabine wat korter willen houden is omdat we dus ruimte willen houden om een werkbankje over de breedte van de bus te bouwen, en nog steeds ruimte willen hebben om 2 motoren achterin te zetten. In de werkbank worden die compressor en aggregaat waarschijnlijk ingebouwd, met wat ladekasten voor spullen en gereedschap.
Ik heb al 3 opklapstoelen uit een Scenicquote:Op maandag 4 januari 2010 18:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Effe wat van die tafel-stoelen uit een paar sloop Espaces rukken (oud model, incl. rails)
Die kon (kun?) je zetten van tafel naar stoel positie en ook nog roteren enzo. Traanplaantje erop popnagelen en je hebt nog een stevige werkbank ook
Zit toch standaard in elk gereedschapsetje?quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:15 schreef oshiro het volgende:
Godverdegodver. Rij ik naar m'n oma, met bougies en alles, vergeet ik die godskolere bougiedop (zo'n 16mm geval) mee te nemen. Ik heb zelfs momentsleutels meegenomen, vergeet ik zoiets cruciaals als dit.
Valt best tegen, als er privé wat dingen dwars zitten, dat dingen zoals dit je eigenlijk best uit het veld kunnen slaan.
Nouja, morgen weer een dag...
Heb zo'n lange dop nodig, voor smalle bougies. Je komt er bijna niet bij. Normale doppen zijn maat 21 (die ik normaal gebruik dus, voor crossmotoren en brommers), deze is maat 16.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:25 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zit toch standaard in elk gereedschapsetje?
Hij heeft geen verdelerkap, is zo'n compleet elektronisch geregeld geval. En vonken doet ie als een gekquote:
Yepquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:59 schreef 2cv het volgende:
Zit er benzine in de tank ? Laatst kwam een buurjongen bij mij. "Mijn auto doet het niet meer". Het was heel snel duidelijk dat er geen benzine meer in de tank zat. De tankmeter deed het ook niet meer, maar hij deed er soms wel een paar liter in
Mooi gezegdquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:47 schreef 2cv het volgende:
Fransozen kunnen geen auto's bouwen. Hooguit gemotoriseerde objecten die er bijzonder uit zien.
Ja dit is het korte begin hoorquote:Op zondag 28 februari 2010 00:16 schreef 2cv het volgende:
Dat is bijna niets, dat lijstje ! Maar je hebt dan ook al een berg gedaan
No problemoquote:Op zondag 28 februari 2010 20:58 schreef 2cv het volgende:
Uhm, ik heb wel ergens een slot liggen ofzo. Tenminste, een stuurkolom. Foto's heb ik er niet van, dan moet ik de rotzooi uit elkaar gaan schroeven. Dat wordt op zijn vroegst dinsdagavond pas.
Ja! Dat bedacht ik me net!quote:Op zondag 28 februari 2010 23:42 schreef 2cv het volgende:
Als ik nog een slot heb mag je het van mij hebben.
Overigens, als een BX slot past, past een Xantia slot hoogstwaarschijnlijk ook. En die zijn degelijker.
Volgens mij is dat gelijk, als ik zo de foto's op het interwebs bekijkquote:Op maandag 1 maart 2010 00:42 schreef 2cv het volgende:
Sport = type 1, misschien is dat net weer wat anders ...
Hahaquote:
Zijn precies dezelfde sleutels als van onze Xantia. Die van de Renault zijn wel anders, maar de vorm van het hele ding is praktisch hetzelfde...quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:26 schreef 2cv het volgende:
Ik herken de sleutels ! Lijkt heel veel op mijn BX sleutel voor het contact.
Haha, leuke!quote:
:D :Dquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:59 schreef 2cv het volgende:
Foto's van alleen de sleutel ? Anders wordt het uiterlijk dinsdag. Ik heb nog wat losse contactsloten liggen. Mag je wel 1 van hebben. Sleutel lever ik er bij ;)
1 2 3 | + | |
Dan moet ik nog even Rapist Glasses bestellenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:50 schreef Geqxon het volgende:
Team "Bad Motherfuckers".
Met vervolgens een "rapist van" voor de motoren.
quote:
Da's de nieuwprijs, wist je dat?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:27 schreef 2cv het volgende:
's Goed, ¤150,- exclusief verzendkosten vind ik wel een mooi prijsje.
Ja er komt sowieso extra 24V in, dus dan kan ik de handel meteen onder stroom zetten.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:27 schreef Geqxon het volgende:
Grote stalen kooi in de bus die enkel van buitenaf open kan, en van binnenuit alleen met een pincode. Nog een mooi matrasje en je hebt de perfecte rapist-van.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:49 schreef 2cv het volgende:
Dan heb je nu een slecht Citroënslot voor ¤150,-
Ik betaal jou 75 euro als jij die BMW van je af hebtquote:Op zondag 7 maart 2010 14:10 schreef Turquaz52 het volgende:
Je vraagt er toch zelf om![]()
Anders betaal mij maar 75 euro, en ik regel je die van 2CV
QFL En die ga ik gelijk als sig gebruiken (als dat mag?).quote:Op zondag 7 maart 2010 18:20 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik betaal jou 75 euro als jij die BMW van je af hebt.
Ik voelde hem al aankomenquote:Op maandag 8 maart 2010 12:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
QFL En die ga ik gelijk als sig gebruiken (als dat mag?).
Ow, da's jammerquote:Op maandag 8 maart 2010 18:24 schreef 2cv het volgende:
Ik heb gister even gekeken en ik heb nog 2 sturkolommen liggen. Hoe ik er ana kom is mij een raadsel, maar er zit geen contactslot in. Zowieso schoot me toen weer te binnen dat Oude Criezel met stuurkolom en al naar de sloop is gegaan. Oftewel, ik heb geen contactslot voor je. Sorry
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:20 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik betaal jou 75 euro als jij die BMW van je af hebt.
Dat topic komt er niet !quote:Op maandag 8 maart 2010 19:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Wanneer komt het nieuwe topic eigenlijk Turq?
Ik hou je er echt aan hequote:Op zondag 7 maart 2010 18:20 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik betaal jou 75 euro als jij die BMW van je af hebt.
Hij zit nu even tijdelijk in het busje, ik kan er later wel een maken als ik er weer ben. Maar dat duurt nog een paar dagen waarschijnlijk.quote:
Whehe, die wielenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:27 schreef MdMa98 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo lijkt ie nog een beetje op die formule 1 uitvoering.
Geen idee, maar het zal zo`n bus toch wel aardig oppeppenquote:
Die zullen zeker niet misstaan op die busquote:Op maandag 22 maart 2010 09:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nou ... 22 inch herken je wel hoor
[ afbeelding ]
Die wielen zijn niet in 22" leverbaar, Volgens mij BBS RS GT?quote:Op maandag 22 maart 2010 07:54 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Geen idee, maar het zal zo`n bus toch wel aardig oppeppen![]()
Zag ze altijd veel in Frankrijk rondrijden, ik vond hem eigenlijk wel mooi dankzij z`n opvallende lelijkheid![]()
Zo`n bus blijft je bij.
Geen idee, het is maar een paintvoorbeeldquote:Op maandag 22 maart 2010 10:21 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Die wielen zijn niet in 22" leverbaar, Volgens mij BBS RS GT?
No spang dangquote:Op maandag 22 maart 2010 10:27 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Geen idee, het is maar een paintvoorbeeld
Mijn wielen zijn hoger dan die, dus de wangen zullen ook wat hoger zijn.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nou ... 22 inch herken je wel hoor
[ afbeelding ]
Niet gemaaktquote:Op maandag 12 april 2010 13:22 schreef 2cv het volgende:
Ziet er goed uit ! Piccie van de achterkant van de radiateur ?
Wat is daarmee?quote:
Als ik daar warm water door laat stromen kan ik een hele straat mee opwarmenquote:
Valt wel mee hoe groot ie is hoorquote:Op maandag 12 april 2010 14:27 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Als ik daar warm water door laat stromen kan ik een hele straat mee opwarmen
Thanksquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:38 schreef Meike26 het volgende:
Blijft een leuk project om te volgen Oshiro !![]()
IK ben de laatste dagen behoorlijk driftig op zoek naar iets nieuws dat dienst gaat doen als woon-werk-verkeer, probably word dat een Fiat Panda, leuk Cult wagentje en genoeg aan te personaliseren![]()
*Al vind ik het ook wel zonde om een redelijk strakke Panda te ver**** omdat ik zo graag iets aparts wil*
Ik heb nog wel diverse originele Astra deurspeakers liggen, maar die zijn 16 cm.. en ze moeten in het dash zeker ??quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:02 schreef oshiro het volgende:
Oja, als iemand nog zo'n setje 10cm spiekers heeft liggen, meld het dan even. Hoeft uiteraard geen wereldkwaliteit te zijn, dat verhaal komt later wel.
Heb hier ook nog ergens een setje liggen trouwens, even zoeken.
Met schema's en zo kan ik me wel een beetje reddenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:08 schreef 2cv het volgende:
Ziet er goed uit ! Volgens mij ben jij wel handig met electroAls je mij eens wilt helpen ...
Moeten idd in dash, nouja, links van het stuur en rechts van het handschoenenkastje. Ik zal ze eens opmeten. 1 speaker is helemaal naar z'n grootje, de ander is redelijk ver heen...quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb nog wel diverse originele Astra deurspeakers liggen, maar die zijn 16 cm.. en ze moeten in het dash zeker ??
Ventilatoren + metertjes (oliedruk, olietemperatuur en koelvloeistoftemperatuur) aanpassen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:31 schreef oshiro het volgende:
[..]
Met schema's en zo kan ik me wel een beetje redden. Ennn... hangt er vanaf waarmee!
Ahquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:37 schreef 2cv het volgende:
Worden orginele metertjes met bijbehorende sensoren. Alleen de draden moeten aangelegd en aangesloten worden. En voor de ventilatiren is er idd een systeem, maar ik ben best wel niet zo heel erg goed met electro
Als die meters en zo uit een GTI komen moet je even kijken hoe je dat moet aansluiten en zo, de thermosensors van benzine- en Dieselmasters zijn ook anders. Dus da's een beetje afhankelijk van de situatie.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:13 schreef 2cv het volgende:
Is standaard zoMeters en sensoren komen uit en GTI en als je bij de Citroënboer vroeger een trekhaak onder dit type auto liet zetten, zetten ze er standaard ook een ventilator bij in.
Ik bedoel meer dat het heiligschennis is ten opzichte van de befaamde BX Sport, dan ten opzichte van dit maffe busjequote:Op zondag 23 mei 2010 13:12 schreef Sounddragon het volgende:
Niks heiligschennis, het is een funmobiel, en daar mag best een beetje gekkigheid op, mits beschaafd uiteraard
![]()
Het is toch geen GTI16V logo ??
Ik vind het prima kunnen
Rot op met je kut BXquote:Op zondag 23 mei 2010 13:15 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat het heiligschennis is ten opzichte van de befaamde BX Sport, dan ten opzichte van dit maffe busje.
Dit is een Sport, best een zeldzaamheidquote:Op zondag 23 mei 2010 13:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Rot op met je kut BX![]()
Die bus is tha bomb man, sloperijen liggen bezaaid met BXen![]()
Die BX moet vereerd zijn dat zijn logo op jouw toffe projekt mag
Helaasquote:
Die is 9 jaar geleden al naar de sloop gegaanquote:Op maandag 24 mei 2010 23:10 schreef 2cv het volgende:
[..]
Helaas![]()
Maar dat van dat typeplaatje vind ik geen heiligschennis hoor ! maar wat ga je met de rest van die BX doen ?
Ai, da's bak eruit...quote:Op maandag 24 mei 2010 23:37 schreef 2cv het volgende:
Dan vervang je die leidingen tochIk moet binnenkort een oliekeerring vervangen. Die zit achter het vliegwiel
Klopt op marktplaats staan ook alleen onderdelen te koop en geen hele auto'squote:Op zondag 23 mei 2010 13:23 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dit is een Sport, best een zeldzaamheid. Vandaar, zijn er niet zo erg veel van in Nederland. Misschien dat er nog 100 van rondrijden ofzo hier, totaal 8200 van gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt op marktplaats staan ook alleen onderdelen te koop en geen hele auto'sIk ben er maar 1 online tegen gekomen net jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ze zijn wel zeldzaam, maar ook niet erg gewild, dat dan ook weer.
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
Specs van de head unit?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:38 schreef oshiro het volgende:
Zo, ik heb 4 speakers erbij. Nog niet degene die ik in het dash wil hebben, misschien vind ik die nog wel.
Maar goed: waar kan ik nou de rated impedantie per kanaal van m'n headunit vinden?Wil de boel uiteraard wel een beetje netjes aansluiten
.
Moet even dat ding bekijken danquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Specs van de head unit?Heb je de site al bekeken voor documentatie?
Meestal zit je wel goed met impendantie, trouwens ... je moet geen huiskamerspeakers in een auto willen aansluiten of extreem gaan ... de boel is hedendaags geloof ik wel redelijk op elkaar afgestemd.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:52 schreef oshiro het volgende:
[..]
Moet even dat ding bekijken dan. Weet nog niet eens welke ik ga inbouwen. Daarnaast zou er best eens een andere in kunnen komen later.
.
Maar ik neem aan dat 4 ohm wel zo'n beetje standaard is.
Vanmiddag even maken, tank ligt nog achterin... in de Citroënquote:
Dat ziet er eigenlijk best wel leuk uit!quote:
Inderdaadquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:37 schreef Sounddragon het volgende:
Ja, vond ik ook, kwam hem tegen toen ik voor iemand anders aan het zoeken was naar een goed radiootje, en vond dit wel erg compleet voor dat geld
Kewl, ik wil wel eens FF live in die projektbus snuffelenquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef oshiro het volgende:
[..]
Inderdaad.
Volgens mij is m'n pa naar m'n oma toe edit: hij is bij Ikea, maar ik geloof dat hij zelf het plan had opgevat om vanmiddag nog even richting Waddinxveen te gaan. Als het je leuk lijkt laat je het maar horen!
Ik ga even m'n pa bellen over hoe en wat. Aangezien ie bij de Ikea zit zal ie daar misschien mee aan de slag gaan, dus ik weet niet zeker hoe het nou allemaal gaat lopen. Ik dacht dat ie bij m'n oma wasquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kewl, ik wil wel eens FF live in die projektbus snuffelenKlussen aan mijn houthok gaat hem toch niet worden vandaag als ik zo naar buiten kijk
Hoe en hoelaat fiksen we dat ??
Ik hoor het welquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:18 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik ga even m'n pa bellen over hoe en wat. Aangezien ie bij de Ikea zit zal ie daar misschien mee aan de slag gaan, dus ik weet niet zeker hoe het nou allemaal gaat lopen. Ik dacht dat ie bij m'n oma was.
Even tussen door. Hebben ze de Hydro-stoters nog niet uitgevonden bij citroen?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:30 schreef oshiro het volgende:
Zo, even totaalplaatje, hoe hij er nu bij staat. Er staat een Xantia Break naast waarvan de nokkenas eruit ligt, was vandaag kleppen en distributie onder handen aan het nemen. Morgen klepstelplaatjes halen.
Heerlijk om te zien hoe lomp dat ding wel niet is.
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Als hij die speakers erin stopt dan zitten er toch geen gaten meer inquote:Op donderdag 16 december 2010 14:39 schreef 2cv het volgende:
Nice ! Maar als je op grijs kenteken wilt rijden mogen er geen gaten zitten in de scheidingswand tussen laadruimte en cabine. Ook niet voor speakers !
Ik ga ook niet op grijs kenteken rondrijden, maar op geel (sowieso is grijs kenteken voor particulieren afgeschaft).quote:Op donderdag 16 december 2010 14:39 schreef 2cv het volgende:
Nice ! Maar als je op grijs kenteken wilt rijden mogen er geen gaten zitten in de scheidingswand tussen laadruimte en cabine. Ook niet voor speakers !
Nou, het is een poosje terug dat ik het gelezen heb, maar er werd toen anders over gedacht.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als hij die speakers erin stopt dan zitten er toch geen gaten meer in
een particulier betaalt bij grijs kenteken nog steeds geen provinciale opcentenquote:Op donderdag 16 december 2010 15:08 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik ga ook niet op grijs kenteken rondrijden, maar op geel (sowieso is grijs kenteken voor particulieren afgeschaft).
Het is een oldtimer dus boeiend is het niet.
Overigens: op het moment dat er (een) sub(s) bij komt/komen worden deze twee setjes ook versterkt. Dan komen er dus 3 amps in te zitten.
Heel veel, of veel, vergeleken met "niks"...quote:Op donderdag 16 december 2010 15:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nou, het is een poosje terug dat ik het gelezen heb, maar er werd toen anders over gedacht.
[..]
een particulier betaalt bij grijs kenteken nog steeds geen provinciale opcentenScheelt toch nog een klein beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |