quote:
Niet echtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:42 schreef invine het volgende:
Nice, heb je een deadline? Ik wil namelijk wel wat proberen, lang geleden dat ik een ontwerp voor een auto heb gemaakt.
Kun je niet een 1mm staalplaat om die plastic voor en achterbumper vouwen om deze vervolgens te gaan verchromen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:55 schreef oshiro het volgende:
Ja velgen heb ik inderdaad ook aan zitten denken. Ik heb echter een steek van iets van 180x5 dus dat is best lastig om te vinden
Die wielen die er nu onder zitten zijn best wel enorm. De bandmaat is 205/75-16.
Als iemand daar iets voor weet hou ik me ook aanbevolen
Ik zit er overigens ook over te denken om de ouwe grille een beetje op te knappen (logo verven en zo) en die op die nieuwe te zetten. Vind het wel wat hebben.
En verder een soort hoodscoop zoals je op de laatste modellen ziet:
[ afbeelding ]
Dat stomme hoge dak moet je dus even wegdenken, dat ziet er al helemaal niet uit
Het liefste zou ik nog Wolfrace-wielen eronder willen hebben maar dat past never nooit niet
Meh dat valt nog wel tegen, hij lijkt vierkanter dan ie daadwerkelijk is...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:08 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Kun je niet een 1mm staalplaat om die plastic voor en achterbumper vouwen om deze vervolgens te gaan verchromen?
Haha yepquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:06 schreef invine het volgende:
Zou je meedoen met a'dam - dakar met die bus?super vet!
Maar ik heb gedeelte van mijn ding af, zit op stage dus kan er niet hard aan werkenHeb je voorkeur voor kleuren?
Dat is ook wel prachtig jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:18 schreef Tjabbo het volgende:
ok geen paint maar wel een geweldig idee
[ afbeelding ]
Oh dat ziet er ook niet slecht uit nee!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:50 schreef Meike26 het volgende:
Ik ben ook eventjes bezig geweest :
[ afbeelding ]
Er zit hier een bevriende spuiter om de hoek die verdomd netjes werkt. De auto's die bij m'n pa worden verkocht laten ze daar ook overspuiten (reclame en alles). Het voordeel is dat ik bij die gasten bijna alles zelf kan doen op het spuiten na (schuren, plamuren, etcetera). Scheelt toch weer in de portemonnee.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:13 schreef 2cv het volgende:
Tof project ! Ik ben alleen niet zo goed in ontwerpen maken ... Hoe dan ook, ik weet wel dat metallic lak moeilijker te spuiten is dan gewone lak. Dus als je het door een beun laat doen zou ik voor gewoon grijs kiezen.
En ik zou vanzelfsprekend die ouderwetse grille + koplampen overzetten. Ziet er een stuk beter uit. Wellicht kan je de oude in 2-en hakken, er een trekstang aan fabriceren en die als aanhanger gebruiken. Wel een nadeel dat de wielen zo ver naar achteren zitten ...
Dat moet je aan TS vragenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:17 schreef Meike26 het volgende:
Waarom heeft de bus bij het vooraanzicht groene bumpers en bij het zijaanzicht zwarte ?
Ik heb aan de voorkant de bumpers niet ingekleurd omdat m'n tekenprogramma moeilijk deedquote:
quote:
Dat dusquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:40 schreef oshiro het volgende:
Ik heb aan de voorkant de bumpers niet ingekleurd omdat m'n tekenprogramma moeilijk deed
Zal er vanavond een posten, dan kan ik weer bij m'n tekenprogquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:01 schreef invine het volgende:
ha ook vetmoet mijne maar is gaan aanpassen
![]()
Heb je geen tekening met die bullbars / raam ding etc? Tekent wat makkelijker
Tot wanneer ik zover ben dat ie een ander kleurtje krijgtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:08 schreef Googolplexian het volgende:
Uhhmmm ... niceTot wanneer loopt dit?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:01 schreef invine het volgende:
ha ook vetmoet mijne maar is gaan aanpassen
![]()
Heb je geen tekening met die bullbars / raam ding etc? Tekent wat makkelijker
Jaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:04 schreef 2cv het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn paintkwaliteiten zijn om te huilen maar je snapt het idee.
Totdat de verf er daadwerkelijk op gaat is niks zekerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 06:50 schreef Googolplexian het volgende:
Is die naam "Mo'Gas Racing" nu zeker?
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:21 schreef Meike26 het volgende:
Misschien kan je een passend lettertype vinden bij zo'n stickerboer, bestel je online en je plakt het zelf.
Wat je ook kan doen en heb ik wel eens eerder gezien: Dat je de stickers aanbrengt na de eerste laag, en voordat de blanke lk erop gaat trek je ze er weer vanaf. Wel goed laten drogen natuurlijk en niet te veel contact maken met de laklaag... maar de tekst krijgt zo een lichtere tint dan de rest van de bus. Of je neemt een andere kleur ondergrond en zorgt ervoor dat dit de kleur van de tekst word. Mogelijkheden te over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |