Nee gekquote:
Nee, op laten knijpenquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:25 schreef Dagoduck het volgende:
Wat ga je met deze doen dan? Als tuindecoratie gebruiken?
Is dat een CX ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:28 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nee, op laten knijpen
[ afbeelding ]
DatTenzij er iemand nog interesse heeft...
Je noemt jezelf 2CV en je vraagt nog of dit een CX is ? Shame on you...quote:
Mijn twijfel komt voort uit de hoop dat dat geen CX isquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:08 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Je noemt jezelf 2CV en je vraagt nog of dit een CX is ? Shame on you...Die wagen hoor je uit duizenden te herkennen... Neemt niet weg dat het pijn aan de ogen doet om dit te zien !
Oshiro, verander dat plaatje eens..
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:34 schreef oshiro het volgende:
Neh, het is geen Tissier, en ook geen Prestige
Ik kon geen ander plaatje vinden
Och, zo'n CX-je rijdt zo ontzettend veel lekkerder dan dat BMW-gebakje van jou...quote:
Meh het is puur geluidsisolatiequote:Op zondag 29 november 2009 21:24 schreef 2cv het volgende:
Dan kost het meer tijd om het spul te repareren wat weer meer inkomsten geeft. Ik geef wel toe dat BMW's kwalitatief vrij goed zijn.
Van het zelfde bouwjaar als de CX..? Dacht het niet..quote:Op zondag 29 november 2009 15:12 schreef oshiro het volgende:
[..]
Och, zo'n CX-je rijdt zo ontzettend veel lekkerder dan dat BMW-gebakje van jou...
Kan iemand me trouwens uitleggen waarom BMW's motorkappen hebben? Als je de kap open doet zit alles nog steeds compleet bedekt onder allerlei plastic rommel...
Nog steeds nietquote:Op woensdag 2 december 2009 12:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Van het zelfde bouwjaar als de CX..? Dacht het niet..
Daar zie je gewoon open en bloot een dikke vette 6 cilinder ETA blok![]()
itt tot jullie 4 cilindertjes met carburateurtjes![]()
Endan kan ik zeggen Ja, een BMW rijdt fijner dan een CX..
Blok van een Xantia V6quote:Op woensdag 2 december 2009 20:18 schreef 2cv het volgende:
Ik ken al die codes niet. Wat is een ES9 J4 blok ?
Joah ik heb er nu totaal geen geld voor en ik heb nog een hele hoop andere dingen te doen. Maar ik ben nogal nieuwsgierig, dus ik ben gewoon benieuwd of het zou passenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:29 schreef Turquaz52 het volgende:
Ga je het doorzetten met de motorswap? Of is dit alleen voor de info..?![]()
No Offence hoor
Origineel niet nee!quote:Op donderdag 3 december 2009 14:43 schreef 2cv het volgende:
Als ik het (weer) niet vergeet ga ik uitpluizen hoe breed een Xantia V6 blok is. Punt is alleen dat ik meer met BXen heb dan met Xantia's. En BXen hebben geen V6 blok. Orgineel tenminste niet
Joah, kan, maar de kop is wel breed hoorquote:Op donderdag 3 december 2009 19:39 schreef Barcaconia het volgende:
Whoah dat inlaatkanaal kan toch makkelijk veel kleiner? Die cilinderkop zelf is helemaal niet zo breed.
Nee, het spruitstuk buigt net af tot iets voorbij de eerste nokkenasquote:Op donderdag 3 december 2009 19:57 schreef Barcaconia het volgende:
Spruitstuk is breder dan de hele kopDaar kan best de helft af, als dat niet te krijgen is zul je zelf alleen wel aan het lassen moeten waarschijnlijk.
Zou wel heel tof zijnquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:56 schreef Googolplexian het volgende:
NiceAls je wilt kan ik je een .AI of .CDR ( X3 of lager) ervan sturen ... of je kunt je subtiele aanpassingen doorgeven dat ik ze erin zet en je dan de vector-bestanden stuur ^_^
Het patroon is natuurlijk geen raketwetenschap maar het scheelt je wellicht weer 10 minuten
Denk het wel, in dat schuine stukquote:
Ze krijgen er ook weer wat voor terug he. Voor wat hoort wat. En het is niet alsof ik om de wereld ga vragenquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:52 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik denk dat je een trap onder je kont krijgt van Renault
Niet veel steun iig.
Maarja, dat denk ik.. Als BMW mij niet eens wilt helpen met een Hobby project dan Renault al helemaal niet met geld![]()
Die is toch ook van GP?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:01 schreef Sounddragon het volgende:
Terug Vind Projekt![]()
Flauw, maar so be it![]()
Ik vind de zwart grijze van Barca wel wat hebben, komt een geel renault logo ook super op uit![]()
Ik begrijp wel de motivatie om de blauwe versie te nemen.. maja, vet is vet
M'n pa had het er net ook over om de binnenkant te bekleden ja. Zit er even over te denkenquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:31 schreef Sounddragon het volgende:
Sorry Googol bedoelde ik inderdaad.. ben vaak een beetje kippig na mijn 2e blowtje (en dat was om een uurtje of 6)
Ik snapte ook wel dat je voor blauw ging; maar m.i. is alleen de buitenkant is belangrijk qua kwaliteit, de binnenkant zou je zelf kunnen doen met een (paar) spuitbusje(s), of door de boel weg te timmeren.
Dat is wel relaxed met inrichten ook, dan kun je overal gewoon schroeven, en erachter kun je isoleren, dat scheelt een bak herrie op de snelweg, en je krijgt ook geen condens op het plaatwerk binnen als het koud is![]()
Is het geen optie om hem helemaal te laten wrappen ?? dat zie je ook steeds vaker, en vaak is het nog supermooi ook
Die ken ik iddquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:15 schreef Googolplexian het volgende:
Idee voor de achterspoiler:
Maak 'm in twee delen ... in het verlengde van de witte balk (in m'n tekening). Achterste helft vastzetten en voorste helft op imperial-rails. Alleen de zijkanten hoeven er uit te zien als spoilers, de bovenkanten kunnen gewoon imperial-delen zijnMOet je wat op je dak vervoeren dan schuif je de voorste "spoiler" naar voren en voila!
D'r zijn mpv's die zoiets hebben ... weet uit m'n hoofd even niet meer welke ...
edit: Renault Espace bijvoorbeeld ... zoiets maar dan met bredere zijvlakken.
O ja, da's wel een leuke iddquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:39 schreef Googolplexian het volgende:
Not bad indeed!Beste oplossing zo met die spoiler.
Grijs wordt zilver, neem ik aan?
Qua achterkant ... "Master" of een leuke woordspeling daarop in witte letters op het blauw ... net zo prominent als er "DOHC" op Honda CRXjes staat
"ReMaster" / "ReMastered" is wel leuk natuurlijkTypografisch een beetje leuk neerzetten en gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |