Ben je turks? Dan zou je perfecte substitutie zijnquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:43 schreef royjn het volgende:
Weet je trouwens al wat je ging koken?
Anders kom ik een bord mee eten
go your gang: http://wiki.fok.nl/index.php/Uvtnijmegenquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:47 schreef Dragorius het volgende:
Kan iemand mij in de OP zetten? Geen idee hoe dat moet
Ja daar snap ik dus de klot'n vanquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
go your gang: http://wiki.fok.nl/index.php/Uvtnijmegen
Nee, ben wel met een turk opgegroeid telt dat?quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ben je turks? Dan zou je perfecte substitutie zijn
De oplossing is simpel: niet werkenquote:
quote:
Je moet wat als tvp neerzetten!quote:
huhuhuhu seks huhuhuh neukuh neukuhquote:
Dat heb ik gedaan: resultaat, maandag vrij.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat ik daar niet eerder aan gedacht heb
quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:55 schreef Dragorius het volgende:
[..]
huhuhuhu seks huhuhuh neukuh neukuh
Maar moet je nu eens zien hoeveel reacties een simpele verkapte tvp kan krijgenquote:
Oh wacht, dat had te maken met een vergeten knoop in de worst.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan: resultaat, maandag vrij.
Lekkere chicks op motorenquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
gat-ver..
quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:40 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/654171/19751ec4/goed_verhaal.html
Went vanzelf, ook al een paar keer gehadquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
weet een van de nerds hier touwens of en waar in google chrome de optie zit 'vraag eerst of ik het zeker weet als ik op het kruisje klik'![]()
ik heb nu al een paar keer per ongeluk op de X geklikt
't Is niet bijster lastigquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:48 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja daar snap ik dus de klot'n van![]()
Druk met afstuderen, druk aan 't daten. En ik werk op zaterdag en zaterdagnacht erbij dus ik heb veel te weinig vrije tijdquote:
regel jij de vrijdagavond meet binnenkort danquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:57 schreef Sander het volgende:
[..]
Druk met afstuderen, druk aan 't daten. En ik werk op zaterdag en zaterdagnacht erbij dus ik heb veel te weinig vrije tijd
tvpquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
regel jij de vrijdagavond meet binnenkort dan?
ik kan trouwens voor gratis bier zorgen, krijg nog 200 biertjes bij van buren voor mn verjaardag
*vraagt om ID* Hoe oud ben je meiske?quote:
oud genoegquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
*vraagt om ID* Hoe oud ben je meiske?
16 toch?quote:
Oh jij bent er overheen geweestquote:
Spamsmoel kennende:quote:
Oei, wilde je geweertje twee keer niet meewerken? Arme SLPquote:
Ok!quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:26 schreef Dupje het volgende:
Hoi!
Net met een vriend naar de stad geweest, hij laat zijn oorlel oprekken, haha. Hij heeft nu 1,4 mm, en volgende maand gaat ie naar 2,2 mm geloof ik, yeah. Ik vind dat wel stoer! (Tenminste, tot een cm, daarna is het niet mooi meer...)
Eind november pas!quote:
Gaan er dan van die grote ringen in? Dat je laat maar zeggen een heel groot gat in je oorlel hebt?quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:26 schreef Dupje het volgende:
Hoi!
Net met een vriend naar de stad geweest, hij laat zijn oorlel oprekken, haha. Hij heeft nu 1,4 mm, en volgende maand gaat ie naar 2,2 mm geloof ik, yeah. Ik vind dat wel stoer! (Tenminste, tot een cm, daarna is het niet mooi meer...)
Eerst is swampi nog jarig!quote:
ik word geen 18 meerquote:
Jij vindt het niks dusquote:
Haha, ja maar hij gaat maar tot 3,2 mm ofzo. Dat is een inieminietunneltje.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gaan er dan van die grote ringen in? Dat je laat maar zeggen een heel groot gat in je oorlel hebt?
Wnr ga je een keer fotos in je fobo zetten?quote:
Damn, dat is idd wel erg groot.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:34 schreef Dupje het volgende:
[..]
Jij vindt het niks dus
[..]
Haha, ja maar hij gaat maar tot 3,2 mm ofzo. Dat is een inieminietunneltje.
De man van de winkel had bijna 3cm, en dat is wel wowja.
Je huid heeft een bepaalde rekbaarheid, en daar wordt gebruik van gemaakt. Wanneer je oorbel geschoten is heb je een gaatje van 1mm, en dan krijg je er eerst een staafje doorheen van 1,4mm. Dat doet ook geen pijn ofzo, en die rekbaarheid is normaal. Na een maandje is je lichaam dat gewend, waardoor je weer op kan rekken, tot 2,2mm en dat zal je lichaam ook weer als normaal gaan beschouwen. Je krijgt er gewoon een steeds iets dikker sieraad in.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hoe rekken ze dat eigenlijk op Duppie? Plaatsen ze niet gewoon een grotere ring erin dan ? steeds groter..
Ik ookquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Damn, dat is idd wel erg groot.
Vind het op zich wel tof staan bij sommige mensen
Dat is toch meer Het_Hupt werk?quote:
Auquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Oei, wilde je geweertje twee keer niet meewerken? Arme SLP
quote:
moet je naar arnep toequote:
Alweer? De vorige is net geweest!quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:56 schreef appelsjap het volgende:
Wnr gaan we een NIJMEGENFOKFEEST organiseren?
Dan moet Adelante eerst verhuizen.quote:
En ik was er weer niet bij.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alweer? De vorige is net geweest!
Ik sleep wel.quote:
Vandaar ook dat het een feest was!quote:
Kan een modje toch wel fixen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:03 schreef LastRequest het volgende:
Ik wilde nog waarschuwen maar van Piet moet een jubileumtopic zonder TT-toevoeging he
Ik reageer ook niet in de meet topicsquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vandaar ook dat het een feest was!![]()
Sorry die was gewoon te gemakkelijk!
Had het dan laten scheuren bij de bushalte. Dan had je en niet hoeven lopen en die kat zou daar voortaan zijn behoefte moeten doen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:11 schreef morgane het volgende:
MILJAAR!!Net een zak kattenbakkorrels van 20 liter gehaald, scheurt hier op de gang de bodem eruit
en ik had er al een takke-eind mee moeten sjouwen vanaf de bushalte
Beter hier dan onderweg, maar ik ben er nog verdomd lang mee bezig geweest om alles op te vegen.
Niet eens een jubileum.quote:
Helaas heb ik geen kat maar een konijn...volgens mij hebben die niet zo'n goed richtingsgevoel als katten! Was anders nog wel handig geweest, had ik niet in de stront gezeten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Had het dan laten scheuren bij de bushalte. Dan had je en niet hoeven lopen en die kat zou daar voortaan zijn behoefte moeten doen.
Bij overige SC's welquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:16 schreef swarmahoer het volgende:
waren niet alleen de 100 tallen speciaal?
Africhten! Dat zal dat beest leren!quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:17 schreef morgane het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen kat maar een konijn...volgens mij hebben die niet zo'n goed richtingsgevoel als katten! Was anders nog wel handig geweest, had ik niet in de stront gezeten.
Haha, ik moest meteen ergens aan denken en laat de eerste hit nu eens dit zijn:quote:
Lap zeg! Hedde ge daar bijkans een onplezante ervaring opgedaan zegquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:11 schreef morgane het volgende:
MILJAAR!!Net een zak kattenbakkorrels van 20 liter gehaald, scheurt hier op de gang de bodem eruit
Beter hier dan onderweg, maar ik ben er nog verdomd lang mee bezig geweest om alles op te vegen.
Ik spuugde bijna mn cola over mn laptopquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:22 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Lap zeg! Hedde ge daar bijkans een onplezante ervaring opgedaan zeg
Het is wel mooi gespeeld, maar ik vind het iets te zacht en te subtiel voor mijn smaak.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:25 schreef Dupje het volgende:
Net lekker cello gespeeld (vanwege pols kan het nog niet heel lang achter elkaar, en daar baal ik van, want als ik eenmaal op dreef ben speel ik liever ook gelijk heel lang).
Heb Kol Nidrei van Max Bruch gespeeld:
En dat ging goedgoed! Ik vind het ook zoooo mooiHaha als je van klassiek houdt
500 is pas een mijlpijlquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:03 schreef LastRequest het volgende:
Ik wilde nog waarschuwen maar van Piet moet een jubileumtopic zonder TT-toevoeging he
Maar je houdt wel van klassiek?quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is wel mooi gespeeld, maar ik vind het iets te zacht en te subtiel voor mijn smaak.
quote:
Wagner, Bruckner! Volgens mij spelen ze iets van laatstgenoemde binnenkort in de Vereeniging!quote:
Ok, maar dat is dus wel een beetje het zwaardere werk!quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wagner, Bruckner! Volgens mij spelen ze iets van laatstgenoemde binnenkort in de Vereeniging!
Ja, dat lichte getokkel en het aaien van een piano werkt op mijn zenuwen!quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:50 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ok, maar dat is dus wel een beetje het zwaardere werk!
O nee!quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:59 schreef SLP_ het volgende:
D_K jij gebruikt echt abnormaal veel uitroeptekens zeg!
Nou! Inderdaad! Straks raken ze op!quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:03 schreef SLP_ het volgende:
't Zou wat zijn als we allemaal zoveel uitroeptekens gebruikten zeg!
Ha, ik had nog stiekem een doosje achter gehouden met !'s !quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:11 schreef morgane het volgende:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:59 schreef SLP_ het volgende:
D_K jij gebruikt echt abnormaal veel uitroeptekens zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O ja, en moblo's ding is reply-en met alleen smileys!quote:
Heb je liever dat ze iets zegt dan?quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ja, en moblo's ding is reply-en met alleen smileys!
quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
[interessepost]
hoe is het met je ma CP? En met jou in verhouding tot deze nare situatie?
[/interessepost]
Ik denk dat je gewoon strontchago word alleen al van het ziek zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:19 schreef motorbloempje het volgende:
aan de ene kant denk ik 'mag het maar snel afgelopen zijn zodat ze iig niet teveel lijdt (ook geestelijk niet), maar ik hoop wel dat jullie ondanks jullie niet al te sterke band toch nog wat mooie herinneringen kunnen maken de komende tijd...
ik zou ook strontchago worden als ik zou weten dat ik binnenkort dood zou gaan.. dus give her sóme credit, maar je mag natuurlijk wel eerlijk daarop antwoorden, want idd, jij bent er ook nog![]()
Sterkte iig
dat sowieso al, dus laat staan als je nog maar even hebtquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon strontchago word alleen al van het ziek zijn.
Sterkte CP!
Dat ook jaquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon strontchago word alleen al van het ziek zijn.
Sterkte CP!
Ik heb wel een uitnodiging, maar ik denk het niet. Heb woensdagavond een minitentamen waar ik nog helemaal niks voor gedaan heb en waar ik dus alleen morgenavond voor heb om te lerenquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:46 schreef IrishBastard het volgende:
Die is echt te slecht hčDe kleding ook, en dat mokkel
Ga je overigens nog naar de constitutieborrel van je studievereniging Mikkie?
Zelfs ik weet dat hij dat niet gaat doenquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:54 schreef IrishBastard het volgende:
Tis ook altijd hetzelfde hčEn dan denken dat je dat morgenavond wel gaat doen
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
Op zen Zweeds is ook lekkerVrij kleine, middellgrote ballen en als ze bijna gaar zijn
Hehehe, hij zei 'ballen'quote:
duhquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
oh wacht, dit is een topic met pies- en poepgrappen, was ik vergeten
Vorige week heb ik dat wel echt gedaan, jaquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:54 schreef IrishBastard het volgende:
Tis ook altijd hetzelfde hčEn dan denken dat je dat morgenavond wel gaat doen
In dat geval ga ik woensdag ¾ van de punten halen en ben ik niet ontevredenquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:06 schreef IrishBastard het volgende:
...bieden een redelijke indicatie voor de toekomst?
Dat wordt biddenquote:
quote:
Mja prima, het was toch het posten waardquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:54 schreef swarmahoer het volgende:
we hadden het niet over de kermis mikkie
hier 1 en 2 tegelijkquote:
Ah, het niveau begint meteen laag op zo'n dagquote:
En het gaat alleen nog maar erger worden....quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, het niveau begint meteen laag op zo'n dag
iets met representatief enzoquote:
Ik ga maar geen plaatje van manboobs posten zo op de vroege ochtendquote:
Hooray!quote:
Waar werk je?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:44 schreef motorbloempje het volgende:
wheheze praten hier tegenwoordig ' Engels ' met elkaar, omdat er een of twee buitenlandse collega's zijn bijgekomen en dat ' eerlijker ' is
het doet pijn aan mijn oren
arme zielquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Waar werk je?
Hier wordt er limburgs gepraat, erger lijkt me![]()
Waarschijnlijk verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:55 schreef Dragorius het volgende:
Hoe is de kermis? Zoek het niet om erover te gaan lopen..
Dit dus eigenlijk vooralquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:03 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dit dus eigenlijk vooral
Geld uitgeven aan hopeloze kansloze zooiDaar heb je toch al een vriendin voor?
Dat is alleen maar in de dorpen rondom Nijmegenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:05 schreef AMDB het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij gaan mensen hier vooral zuipen tijdens de kermis, een soort carnaval maar dan ook weer niet.
Waar in Limburg is dat dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:58 schreef AMDB het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verschrikkelijk.
Leeft de kermis in Nijmegen eigenlijk een beetje? Hier in Limburg nemen mensen een week vrij als het kermis is
Ewijkse kermisquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:08 schreef royjn het volgende:
[..]
Dat is alleen maar in de dorpen rondom Nijmegen
Met feesttent en al
Dorpjes in de buurt van Venray vooral.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waar in Limburg is dat dan?Kan ik me namelijk niet herinneren dat dat bij ons gebeurde
Vorig jaar liep ik stage in Venray, daar is nu rond deze tijd toch ook kermis ofzo?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:15 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dorpjes in de buurt van Venray vooral.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:24 schreef AMDB het volgende:
Ja in de dorpjes in de buurt iig wel ja. Ze hebben het nergens anders over hier.
Er is ook een nieuwe Italiaan in Venray, daar hebben we het al 20 pauzes over gehad. En telkens weer dezelfde verhalen.
Spannend dat Limburg.
Het gaat me steeds beter af maar soms is het echt lastig. Verschilt ook heel erg per persoon.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:42 schreef morgane het volgende:
Ik was zaterdag nog in Venray...moet toegeven dat ik soms nog altijd moeite heb om iedereen te verstaan, al kom ik er vaker.
Dus ik kan m'n zusje nog 1 jaar als onschuldig blijven zien?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:46 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb er maar eentje, en die is dus 16. Ineens. Ouwehoeren over dildo's alsof het de normaalste zaak ter wereld is
Wat een dildo ben je ookquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:46 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb er maar eentje, en die is dus 16. Ineens. Ouwehoeren over dildo's alsof het de normaalste zaak ter wereld is
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:48 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dus ik kan m'n zusje nog 1 jaar als onschuldig blijven zien?
Interessantquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:46 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn zusje wel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:51 schreef royjn het volgende:
[..]
[..]
Interessant
Wonen ze in de buurt?
Uitsmijterquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
kalfsfiletamericain met uitjes op een mega-waldkornbol
Geen seks is ook slechte seks laten we het daar op houdenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nu niet? Wat ging er mis? Ligt het aan jezelf of aan de ander?
Frikandel met pindakaasquote:
Niet bij een huisgenoot van ons, die heeft een hele emmer satesaus van de Makroquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:06 schreef IrishBastard het volgende:
Satésaus is over het algemeen duur ofzo, bij je frikandel
vragen zoals: zou je t erg vinden als ik dr zou datenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mijn zusje wel.
Antwoord op al je toekomstige vragen is trouwens 'nee'
Dat dit zou komen was wel érg voorspelbaarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vragen zoals: zou je t erg vinden als ik dr zou daten?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat dit zou komen was wel érg voorspelbaar
't Had ook 'Pics?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat dit zou komen was wel érg voorspelbaar
Heeft ze moeite met die 20 centimer pure liefde?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vragen zoals: zou je t erg vinden als ik dr zou daten?
Ok, sorry, 22 cm ...denk ik ook een keer bescheiden te zijnquote:
Je bent het toompje vergeten mee te rekenen dan wordt het meer 23 cmquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:22 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ok, sorry, 22 cm ...denk ik ook een keer bescheiden te zijn
Zeg dat maar tegen de buurvrouw, die loopt al weken wijdbeensquote:
Jij begrijpt hemquote:
Nuecken?quote:
Goede, goede.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:35 schreef IrishBastard het volgende:
Als ik zijn posts mag geloven, is Dragorius op 't moment juist niet oversekst
Mijn cliënt onthoudt zich van ieder commentaarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:35 schreef IrishBastard het volgende:
Als ik zijn posts mag geloven, is Dragorius op 't moment juist niet oversekst
well, enjoy:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:36 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Mijn cliënt onthoudt zich van ieder commentaar
onthoudt > onthouding...lama
Ik heb me nou altijd al afgevraagd of daar nou hinder van ondervonden wordt, die plastic randjes. Iemand ervaringsdeskundige?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:41 schreef Dragorius het volgende:
Hallo, kijk die scherpe plastic randjes eens. Meteen een besnijdenis erbij, nee dank je
Dat de reepjes voorhuid als verse voorgesneden ontbijtkoek erbijhangen zeker
Ik heb wel een keer met mijn snikkel tussen een dichtvallende deur gezetenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb me nou altijd al afgevraagd of daar nou hinder van ondervonden wordt, die plastic randjes. Iemand ervaringsdeskundige?
Daar bestaat geen twijfel over, dat is hinderlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:43 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer met mijn snikkel tussen een dichtvallende deur gezeten
Pak dan op zijn minst een realdollquote:
Dude je kent de realdoll niet? Ben je wel een kerel?quote:
Ik kan staand plassen dus jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:46 schreef royjn het volgende:
[..]
Dude je kent de realdoll niet? Ben je wel een kerel?
Iedereen kent de realdollquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:46 schreef royjn het volgende:
[..]
Dude je kent de realdoll niet? Ben je wel een kerel?
Zonder hulpstukken en met het aanhouden van broek/onderbroek?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:47 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik kan staand plassen dus ja
Sorry dat ik niet zo thuisben in die scene's ofzo hoor
Met plasgootje telt nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:47 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik kan staand plassen dus ja
Sorry dat ik niet zo thuisben in die scene's ofzo hoor
Voor een hoer betaal je iedere keer, een realdoll is oneindig, ofzoquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:50 schreef Dragorius het volgende:
Oh en realdolls wtf....is een hoer niet goedkoper?![]()
*heb gegoogle-ed
Hoeren komen er elk jaar vers bij, toch? Dan maar geen volle klantenkaart.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:50 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Voor een hoer betaal je iedere keer, een realdoll is oneindig, ofzoOh, en een realdoll zakt niet uit met de jaren (is te hopen
! )
Maar die realdoll moet je zelf schoonmakenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:50 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Voor een hoer betaal je iedere keer, een realdoll is oneindig, ofzoOh, en een realdoll zakt niet uit met de jaren (is te hopen
! )
Ze hebben der vast ook wel 1 voor vrouwenquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:58 schreef royjn het volgende:
[..]
Ze hebben der vast ook wel 1 voor vrouwen
Dus.. Ook gelijk zo'n stereotype houdingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |