Ben je turks? Dan zou je perfecte substitutie zijnquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:43 schreef royjn het volgende:
Weet je trouwens al wat je ging koken?
Anders kom ik een bord mee eten
go your gang: http://wiki.fok.nl/index.php/Uvtnijmegenquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:47 schreef Dragorius het volgende:
Kan iemand mij in de OP zetten? Geen idee hoe dat moet
Ja daar snap ik dus de klot'n vanquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
go your gang: http://wiki.fok.nl/index.php/Uvtnijmegen
Nee, ben wel met een turk opgegroeid telt dat?quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ben je turks? Dan zou je perfecte substitutie zijn
De oplossing is simpel: niet werkenquote:
quote:
Je moet wat als tvp neerzetten!quote:
huhuhuhu seks huhuhuh neukuh neukuhquote:
Dat heb ik gedaan: resultaat, maandag vrij.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat ik daar niet eerder aan gedacht heb
quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:55 schreef Dragorius het volgende:
[..]
huhuhuhu seks huhuhuh neukuh neukuh
Maar moet je nu eens zien hoeveel reacties een simpele verkapte tvp kan krijgenquote:
Oh wacht, dat had te maken met een vergeten knoop in de worst.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan: resultaat, maandag vrij.
Lekkere chicks op motorenquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
gat-ver..
quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:40 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/654171/19751ec4/goed_verhaal.html
Went vanzelf, ook al een paar keer gehadquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
weet een van de nerds hier touwens of en waar in google chrome de optie zit 'vraag eerst of ik het zeker weet als ik op het kruisje klik'![]()
ik heb nu al een paar keer per ongeluk op de X geklikt
't Is niet bijster lastigquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:48 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja daar snap ik dus de klot'n van![]()
Druk met afstuderen, druk aan 't daten. En ik werk op zaterdag en zaterdagnacht erbij dus ik heb veel te weinig vrije tijdquote:
regel jij de vrijdagavond meet binnenkort danquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:57 schreef Sander het volgende:
[..]
Druk met afstuderen, druk aan 't daten. En ik werk op zaterdag en zaterdagnacht erbij dus ik heb veel te weinig vrije tijd
tvpquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
regel jij de vrijdagavond meet binnenkort dan?
ik kan trouwens voor gratis bier zorgen, krijg nog 200 biertjes bij van buren voor mn verjaardag
*vraagt om ID* Hoe oud ben je meiske?quote:
oud genoegquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
*vraagt om ID* Hoe oud ben je meiske?
16 toch?quote:
Oh jij bent er overheen geweestquote:
Spamsmoel kennende:quote:
Oei, wilde je geweertje twee keer niet meewerken? Arme SLPquote:
Ok!quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:26 schreef Dupje het volgende:
Hoi!
Net met een vriend naar de stad geweest, hij laat zijn oorlel oprekken, haha. Hij heeft nu 1,4 mm, en volgende maand gaat ie naar 2,2 mm geloof ik, yeah. Ik vind dat wel stoer! (Tenminste, tot een cm, daarna is het niet mooi meer...)
Eind november pas!quote:
Gaan er dan van die grote ringen in? Dat je laat maar zeggen een heel groot gat in je oorlel hebt?quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:26 schreef Dupje het volgende:
Hoi!
Net met een vriend naar de stad geweest, hij laat zijn oorlel oprekken, haha. Hij heeft nu 1,4 mm, en volgende maand gaat ie naar 2,2 mm geloof ik, yeah. Ik vind dat wel stoer! (Tenminste, tot een cm, daarna is het niet mooi meer...)
Eerst is swampi nog jarig!quote:
ik word geen 18 meerquote:
Jij vindt het niks dusquote:
Haha, ja maar hij gaat maar tot 3,2 mm ofzo. Dat is een inieminietunneltje.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gaan er dan van die grote ringen in? Dat je laat maar zeggen een heel groot gat in je oorlel hebt?
Wnr ga je een keer fotos in je fobo zetten?quote:
Damn, dat is idd wel erg groot.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:34 schreef Dupje het volgende:
[..]
Jij vindt het niks dus
[..]
Haha, ja maar hij gaat maar tot 3,2 mm ofzo. Dat is een inieminietunneltje.
De man van de winkel had bijna 3cm, en dat is wel wowja.
Je huid heeft een bepaalde rekbaarheid, en daar wordt gebruik van gemaakt. Wanneer je oorbel geschoten is heb je een gaatje van 1mm, en dan krijg je er eerst een staafje doorheen van 1,4mm. Dat doet ook geen pijn ofzo, en die rekbaarheid is normaal. Na een maandje is je lichaam dat gewend, waardoor je weer op kan rekken, tot 2,2mm en dat zal je lichaam ook weer als normaal gaan beschouwen. Je krijgt er gewoon een steeds iets dikker sieraad in.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hoe rekken ze dat eigenlijk op Duppie? Plaatsen ze niet gewoon een grotere ring erin dan ? steeds groter..
Ik ookquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Damn, dat is idd wel erg groot.
Vind het op zich wel tof staan bij sommige mensen
Dat is toch meer Het_Hupt werk?quote:
Auquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Oei, wilde je geweertje twee keer niet meewerken? Arme SLP
quote:
moet je naar arnep toequote:
Alweer? De vorige is net geweest!quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:56 schreef appelsjap het volgende:
Wnr gaan we een NIJMEGENFOKFEEST organiseren?
Dan moet Adelante eerst verhuizen.quote:
En ik was er weer niet bij.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alweer? De vorige is net geweest!
Ik sleep wel.quote:
Vandaar ook dat het een feest was!quote:
Kan een modje toch wel fixen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:03 schreef LastRequest het volgende:
Ik wilde nog waarschuwen maar van Piet moet een jubileumtopic zonder TT-toevoeging he
Ik reageer ook niet in de meet topicsquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vandaar ook dat het een feest was!![]()
Sorry die was gewoon te gemakkelijk!
Had het dan laten scheuren bij de bushalte. Dan had je en niet hoeven lopen en die kat zou daar voortaan zijn behoefte moeten doen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:11 schreef morgane het volgende:
MILJAAR!!Net een zak kattenbakkorrels van 20 liter gehaald, scheurt hier op de gang de bodem eruit
en ik had er al een takke-eind mee moeten sjouwen vanaf de bushalte
Beter hier dan onderweg, maar ik ben er nog verdomd lang mee bezig geweest om alles op te vegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |