Doe maar wel!quote:
WTF haal je dat pedonummer van guns n rose weg?quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:26 schreef Stoeprand het volgende:
-
quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:27 schreef vosss het volgende:
[..]
WTF haal je dat pedonummer van guns n rose weg?
Die stond daar dus.
En verkeerde topic of niet, meisjes van 14 hebben over het algemeen ook geen gevulde bikini
Wat moeten ze dan aantrekken?quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:23 schreef Supperboeren het volgende:
Waarom dragen meisjes met cup AA bikini's?
Sorry dat we de naam van je seksualiteit in de verkeerde context gebruiken!quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:49 schreef 91Vos het volgende:
Godverdomme, leer eens wat nou pedo is en niet. Pedobear houdt zich niet bezig met 14/15 jaar.
20+ hèquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:26 schreef MarMar het volgende:
* MarMar vraagt zich af of TS een wasbordje en een penis van 20 cm heeft.
Dat spreekt voor zich!quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:28 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat moet, anders mag je je niet in zwembroek vertonen.
Wat lul je gek, die hebben juist de meest perfecte tieten, van die ronde die heul niet hangen enzoquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:27 schreef vosss het volgende:
[..]
WTF haal je dat pedonummer van guns n rose weg?
Die stond daar dus.
En verkeerde topic of niet, meisjes van 14 hebben over het algemeen ook geen gevulde bikini
Bah, zie die paardenmuil met beugelbek, ik zou haar dus nooit doenquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:00 schreef RickoKun het volgende:
TOPIC WORDT GERED MET RELEVANT PLAATJE!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Maar TS heeft gelijk, weg met die bikini's, en vooral bij die 14 jarigen![]()
403 forbiddenquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:03 schreef IJsblock het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/704e8eb9_paddedbra.gif
Nuff said.
En dat lag aan haar cupmaat denk je?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:02 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Grappig, ben je gisteren ook in Takens geweest? Ben het eens namelijk met de klacht...
Dit was namelijk één van de danseressen en dat ziet er toch niet uit :S
Het gaat dus om deze dame:
[ afbeelding ]
Hier heeft ze nog wat meer kleding aan van later op de avond zijn geen goede pics... maar vooruit jullie zullen het ermee moeten doen![]()
kut...quote:
racist!!1!!!11quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:12 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En dat lag aan haar cupmaat denk je?
Neujh, maar ik heb wel smaak.quote:
Ik praat me helemaal nergens onderuit.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Probeer je er maar onderuit te praten.
Meer tieten. Jij je zin.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:28 schreef Salvad0R het volgende:
Vrouwen moeten sowieso meer tieten laten zien.
quote:
Al had ze wel tieten, dan was het probleem met die kop nog niet opgelost..quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:28 schreef Sapstengel het volgende:
Cupmaat is overschat. Een prima voorbeeld dat het ook met minder kan:
[ afbeelding ]
Let ze backfire come!
Inderdaad, check die puntige knieenquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bah, zie die paardenmuil met beugelbek, ik zou haar dus nooit doen.
Haha precies de reply van een van m'n vrienden: "lekker wijf, voor een vent"quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:58 schreef Crutch het volgende:
Wat een kuthoofd! Lijkt wel een vent
Mijn hemeltjequote:Op zondag 4 oktober 2009 21:14 schreef Acinonyx het volgende:
IEDEREEN, POST LEKKERE WIJVEN IN BIKINI !![]()
[ afbeelding ]
Die zou ik geven!!!!!!!!!quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:00 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
Terechte klacht, eenschquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:23 schreef Supperboeren het volgende:
Ik word er warm nog koud van, het heeft geen nut,
Wat vinden julie er van>?
Opmerking: Ongevulde Bikini's lekker of zinloos
quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:00 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:
Rickokun paint. Sowieso.quote:
quote:
En wat is het nut daarvan? Een bikini zit fijner+ badpakken zijn lelijk+ zon op je buikquote:
Pics, dan kunnen we zelf oordelenquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:54 schreef Elfy het volgende:
[..]
En wat is het nut daarvan? Een bikini zit fijner+ badpakken zijn lelijk+ zon op je buik
Sowieso ook, wie zegt dat die bikini bedoeld is om jou mijn nonboobs te laten zien? Ik ben trots op mn superplatte buik
platte buiken zijn goedquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:54 schreef Elfy het volgende:
[..]
En wat is het nut daarvan? Een bikini zit fijner+ badpakken zijn lelijk+ zon op je buik
Sowieso ook, wie zegt dat die bikini bedoeld is om jou mijn nonboobs te laten zien? Ik ben trots op mn superplatte buik
@ work ={quote:
Hoe de fuck kan een dikke negerin nou geen tieten hebbenquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:02 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Grappig, ben je gisteren ook in Takens geweest? Ben het eens namelijk met de klacht...
[ afbeelding ]
Hier heeft ze nog wat meer kleding aan van later op de avond zijn geen goede pics... maar vooruit jullie zullen het ermee moeten doen![]()
Jezus wat een freakshow. Wat voor aftandse tent is dat, dat ze dit soort danseressen hebbenquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:02 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:31 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Je moet toch ergens trots op zijn
Lekker zoenlippen!quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:02 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is het maar netquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:31 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Je moet toch ergens trots op zijn
Mwha niet echt een aftandse tent hoor... Is voor zo'n klein plaatsje nog best bekend in Nederland... Wordt namelijk zelfs reclame voor gemaakt op b.v. SlamFM (tja, snap het zelf ook niet helemaalquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Jezus wat een freakshow. Wat voor aftandse tent is dat, dat ze dit soort danseressen hebben.
Takens is tof. Heb zelf nog nooit zo'n lelijke danseres daar gezien.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:18 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Mwha niet echt een aftandse tent hoor... Is voor zo'n klein plaatsje nog best bekend in Nederland... Wordt namelijk zelfs reclame voor gemaakt op b.v. SlamFM (tja, snap het zelf ook niet helemaal)
Overigens was er die avond best een grote artiest (Donkey Rollers) en ik snapte die specifieke danseres ook al niet helemaal... De rest was overigens ook niet je van het maar beter als deze zonder tieten... Waar de klacht natuurlijk overgaat![]()
En tja, bash mij nu maar omdat het een Hardstyle DJ was want dat zullen menig fokkers wel takke muziek vinden
Oeh, ga jij naar Takens, daten?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Takens is tof. Heb zelf nog nooit zo'n lelijke danseres daar gezien.
Leren Lampe is afgebrand en Zaaldijk is voor kleutersquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben daar nog nooit geweest. Ken alleen Zaal Dijk en de Leren Lampe, dat is net zoiets toch?
Ja klopt...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ze zijn gewoon gesloten toch? Vorig jaar ergens, toen was er iig nog een soort van slotfeest. Maar er is idd ook een keer brand geweest.
Mjah ik bedoelde qua gebouw. Gewoon wat je vaker ziet op het platteland, van die grote gebouwen met verschillende zalen voor verschillende soorten muziek.
Whehe. In de Leren Lampe stond ik meestal in die Urbankelder. Terwijl klasgenoten van me juist met een grote boog om die zaal heenliepen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:02 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Ja klopt...
Je hebt een hoofdzaal waar artiesten komen...
Dance zaal (dus top40/trance enzo)
R&B
Nederlandstalig/geheime zender
En nog een paar kleine dingen... Dus voor elk wat wils waardoor er natuurlijk weer meer ruzie is omdat sommige groepen niet met elkaar samen gaan![]()
B.v. Blank en zwart
Je bedoelt jailbait?quote:
Allebei lelijkquote:
Ik vind het niet echt zonde. Gewoon mooi in verhouding met de rest.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:21 schreef PinkCake het volgende:
Benelux Next Topmodel, waar ze dan op het einde in bikini moeten verschijnen. Zo zonde... bijna allemaal cup A. http://www.rtl.nl/compone(...)_Top_Model_s1_a4.xml
Daar heb je inderdaad gelijk in, maar het moet niet zo plat als nederland zijn.quote:Op zondag 1 november 2009 10:53 schreef Ascendancy het volgende:
Dikke tieten zitten in de praktijk toch alleen maar in de weg.
Mijn vriendin heeft niet echt veel, maar in bikini is ze zooo lekker![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:33 schreef wakajawaka het volgende:
Onterecht 13/14 jarige meisjes met opkomende tietjes
quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
vrouwen met tietjes die niet supergroot zijn
Planet Eva, die is heul geen jailbaitquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehe. In de Leren Lampe stond ik meestal in die Urbankelder. Terwijl klasgenoten van me juist met een grote boog om die zaal heenliepen.
[..]
Je bedoelt jailbait?
[ afbeelding ]
quote:
Vieze pedofiel.quote:Op zondag 1 november 2009 14:16 schreef RickoKun het volgende:
Anyways.
Mannen, zeg nu zelf, WELKE ZELF RESPECTERENDE MAN fapt nu op wijven met AA tietjes?![]()
![]()
Als er geen tieten zijn, ga ik er niet op fappen, jullie weetzen. Tot nu toe alleen chicks gehad die boven de AA zaten (en nog maar net boven de 14![]()
![]()
)
Alsof wijven een klein leutertje geil vinden
15-jarige wijven zijn niet uit te staan. Te dom om te schijtenquote:Op zondag 1 november 2009 14:16 schreef RickoKun het volgende:
Anyways.
Mannen, zeg nu zelf, WELKE ZELF RESPECTERENDE MAN fapt nu op wijven met AA tietjes?![]()
![]()
Als er geen tieten zijn, ga ik er niet op fappen, jullie weetzen. Tot nu toe alleen chicks gehad die boven de AA zaten (en nog maar net boven de 14![]()
![]()
)
Alsof wijven een klein leutertje geil vinden
The horrorquote:
Twee van die dingen in een bikini ziet er niet uit.quote:
Geen kont, geen tieten en een lelijk hoofd.quote:
agreed.quote:Op zondag 1 november 2009 20:13 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wat een wansmaak zegDat kind heeft anorexia!
quote:
Volledig mee eens.. Iedereen met cup kleiner dan C, zou het topje uit moeten laten.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:23 schreef Supperboeren het volgende:
Ik word er warm nog koud van, het heeft geen nut,
Wat vinden julie er van>?
Opmerking: Ongevulde Bikini's lekker of zinloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |