quote:
Rickokun paint. Sowieso.quote:
quote:
En wat is het nut daarvan? Een bikini zit fijner+ badpakken zijn lelijk+ zon op je buikquote:
Pics, dan kunnen we zelf oordelenquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:54 schreef Elfy het volgende:
[..]
En wat is het nut daarvan? Een bikini zit fijner+ badpakken zijn lelijk+ zon op je buik
Sowieso ook, wie zegt dat die bikini bedoeld is om jou mijn nonboobs te laten zien? Ik ben trots op mn superplatte buik
platte buiken zijn goedquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:54 schreef Elfy het volgende:
[..]
En wat is het nut daarvan? Een bikini zit fijner+ badpakken zijn lelijk+ zon op je buik
Sowieso ook, wie zegt dat die bikini bedoeld is om jou mijn nonboobs te laten zien? Ik ben trots op mn superplatte buik
@ work ={quote:
Hoe de fuck kan een dikke negerin nou geen tieten hebbenquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:02 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Grappig, ben je gisteren ook in Takens geweest? Ben het eens namelijk met de klacht...
Dit was namelijk één van de danseressen en dat ziet er toch niet uit :S
Het gaat dus om deze dame:
[ afbeelding ]
Hier heeft ze nog wat meer kleding aan van later op de avond zijn geen goede pics... maar vooruit jullie zullen het ermee moeten doen![]()
Jezus wat een freakshow. Wat voor aftandse tent is dat, dat ze dit soort danseressen hebbenquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:02 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Grappig, ben je gisteren ook in Takens geweest? Ben het eens namelijk met de klacht...
[ afbeelding ]
Hier heeft ze nog wat meer kleding aan van later op de avond zijn geen goede pics... maar vooruit jullie zullen het ermee moeten doen![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:31 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Je moet toch ergens trots op zijn
Lekker zoenlippen!quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:02 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is het maar netquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:31 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Je moet toch ergens trots op zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |