Al had ze wel tieten, dan was het probleem met die kop nog niet opgelost..quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:28 schreef Sapstengel het volgende:
Cupmaat is overschat. Een prima voorbeeld dat het ook met minder kan:
[ afbeelding ]
Let ze backfire come!
Inderdaad, check die puntige knieenquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bah, zie die paardenmuil met beugelbek, ik zou haar dus nooit doen.
Haha precies de reply van een van m'n vrienden: "lekker wijf, voor een vent"quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:58 schreef Crutch het volgende:
Wat een kuthoofd! Lijkt wel een vent
Mijn hemeltjequote:Op zondag 4 oktober 2009 21:14 schreef Acinonyx het volgende:
IEDEREEN, POST LEKKERE WIJVEN IN BIKINI !![]()
[ afbeelding ]
Die zou ik geven!!!!!!!!!quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:00 schreef RickoKun het volgende:
TOPIC WORDT GERED MET RELEVANT PLAATJE!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Maar TS heeft gelijk, weg met die bikini's, en vooral bij die 14 jarigen![]()
Terechte klacht, eenschquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:23 schreef Supperboeren het volgende:
Waarom dragen meisjes met cup AA bikini's?
Ik word er warm nog koud van, het heeft geen nut,
Wat vinden julie er van>?
Opmerking: Ongevulde Bikini's lekker of zinloos
quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:00 schreef RickoKun het volgende:
TOPIC WORDT GERED MET RELEVANT PLAATJE!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Maar TS heeft gelijk, weg met die bikini's, en vooral bij die 14 jarigen![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
Rickokun paint. Sowieso.quote:
quote:
En wat is het nut daarvan? Een bikini zit fijner+ badpakken zijn lelijk+ zon op je buikquote:
Pics, dan kunnen we zelf oordelenquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:54 schreef Elfy het volgende:
[..]
En wat is het nut daarvan? Een bikini zit fijner+ badpakken zijn lelijk+ zon op je buik
Sowieso ook, wie zegt dat die bikini bedoeld is om jou mijn nonboobs te laten zien? Ik ben trots op mn superplatte buik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |