Daar heb je inderdaad gelijk in, maar het moet niet zo plat als nederland zijn.quote:Op zondag 1 november 2009 10:53 schreef Ascendancy het volgende:
Dikke tieten zitten in de praktijk toch alleen maar in de weg.
Mijn vriendin heeft niet echt veel, maar in bikini is ze zooo lekker![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:33 schreef wakajawaka het volgende:
Onterecht 13/14 jarige meisjes met opkomende tietjes
quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
vrouwen met tietjes die niet supergroot zijn
Planet Eva, die is heul geen jailbaitquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehe. In de Leren Lampe stond ik meestal in die Urbankelder. Terwijl klasgenoten van me juist met een grote boog om die zaal heenliepen.
[..]
Je bedoelt jailbait?
[ afbeelding ]
quote:
Vieze pedofiel.quote:Op zondag 1 november 2009 14:16 schreef RickoKun het volgende:
Anyways.
Mannen, zeg nu zelf, WELKE ZELF RESPECTERENDE MAN fapt nu op wijven met AA tietjes?![]()
![]()
Als er geen tieten zijn, ga ik er niet op fappen, jullie weetzen. Tot nu toe alleen chicks gehad die boven de AA zaten (en nog maar net boven de 14![]()
![]()
)
Alsof wijven een klein leutertje geil vinden
15-jarige wijven zijn niet uit te staan. Te dom om te schijtenquote:Op zondag 1 november 2009 14:16 schreef RickoKun het volgende:
Anyways.
Mannen, zeg nu zelf, WELKE ZELF RESPECTERENDE MAN fapt nu op wijven met AA tietjes?![]()
![]()
Als er geen tieten zijn, ga ik er niet op fappen, jullie weetzen. Tot nu toe alleen chicks gehad die boven de AA zaten (en nog maar net boven de 14![]()
![]()
)
Alsof wijven een klein leutertje geil vinden
The horrorquote:
Twee van die dingen in een bikini ziet er niet uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |