abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73446922
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 18:32 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Jezus wat een freakshow. Wat voor aftandse tent is dat, dat ze dit soort danseressen hebben .
Mwha niet echt een aftandse tent hoor... Is voor zo'n klein plaatsje nog best bekend in Nederland... Wordt namelijk zelfs reclame voor gemaakt op b.v. SlamFM (tja, snap het zelf ook niet helemaal )

Overigens was er die avond best een grote artiest (Donkey Rollers) en ik snapte die specifieke danseres ook al niet helemaal... De rest was overigens ook niet je van het maar beter als deze zonder tieten... Waar de klacht natuurlijk overgaat

En tja, bash mij nu maar omdat het een Hardstyle DJ was want dat zullen menig fokkers wel takke muziek vinden
  woensdag 7 oktober 2009 @ 08:40:35 #102
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_73447262
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 22:29 schreef o.us het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_73456943
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 08:18 schreef Arjentjuh86 het volgende:

[..]

Mwha niet echt een aftandse tent hoor... Is voor zo'n klein plaatsje nog best bekend in Nederland... Wordt namelijk zelfs reclame voor gemaakt op b.v. SlamFM (tja, snap het zelf ook niet helemaal )

Overigens was er die avond best een grote artiest (Donkey Rollers) en ik snapte die specifieke danseres ook al niet helemaal... De rest was overigens ook niet je van het maar beter als deze zonder tieten... Waar de klacht natuurlijk overgaat

En tja, bash mij nu maar omdat het een Hardstyle DJ was want dat zullen menig fokkers wel takke muziek vinden
Takens is tof. Heb zelf nog nooit zo'n lelijke danseres daar gezien.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 15:09:45 #104
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_73458101
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 22:29 schreef o.us het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_73459087
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Takens is tof. Heb zelf nog nooit zo'n lelijke danseres daar gezien.
Oeh, ga jij naar Takens, daten?
pi_73459354
Ik ben daar nog nooit geweest. Ken alleen Zaal Dijk en de Leren Lampe, dat is net zoiets toch?
pi_73459521
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben daar nog nooit geweest. Ken alleen Zaal Dijk en de Leren Lampe, dat is net zoiets toch?
Leren Lampe is afgebrand en Zaaldijk is voor kleuters
Dus nee, het is anders
Oké, het is kwa gebouw natuurlijk het zelfde maar kwa mensen wel anders
pi_73459626
Ze zijn gewoon gesloten toch? Vorig jaar ergens, toen was er iig nog een soort van slotfeest. Maar er is idd ook een keer brand geweest.

Mjah ik bedoelde qua gebouw. Gewoon wat je vaker ziet op het platteland, van die grote gebouwen met verschillende zalen voor verschillende soorten muziek.
pi_73459749
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ze zijn gewoon gesloten toch? Vorig jaar ergens, toen was er iig nog een soort van slotfeest. Maar er is idd ook een keer brand geweest.

Mjah ik bedoelde qua gebouw. Gewoon wat je vaker ziet op het platteland, van die grote gebouwen met verschillende zalen voor verschillende soorten muziek.
Ja klopt...
Je hebt een hoofdzaal waar artiesten komen...
Dance zaal (dus top40/trance enzo)
R&B
Nederlandstalig/geheime zender

En nog een paar kleine dingen... Dus voor elk wat wils waardoor er natuurlijk weer meer ruzie is omdat sommige groepen niet met elkaar samen gaan
B.v. Blank en zwart
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:03:34 #110
164283 Luco
Buongiorno!
pi_73459797
Dit topic had zoveel potentie
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_73459826
MEER PICS !
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_73459988
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:02 schreef Arjentjuh86 het volgende:

[..]

Ja klopt...
Je hebt een hoofdzaal waar artiesten komen...
Dance zaal (dus top40/trance enzo)
R&B
Nederlandstalig/geheime zender

En nog een paar kleine dingen... Dus voor elk wat wils waardoor er natuurlijk weer meer ruzie is omdat sommige groepen niet met elkaar samen gaan
B.v. Blank en zwart
Whehe. In de Leren Lampe stond ik meestal in die Urbankelder. Terwijl klasgenoten van me juist met een grote boog om die zaal heenliepen.
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:03 schreef Luco het volgende:
Dit topic had zoveel potentie
Je bedoelt jailbait?

pi_73462354
Maar eh...
Iemand nog Pics>?
Op een dag drink je geen bier meer.
Dan drink je Grolsch!!
pi_73462425
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_73462516
Tekens (redelijk te doen, draaiende skihut FTW)
Leere Lampen
Zaaldijk

Ga dan naar Zak. Is een stukkie verder rijden maar veel beter
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_73541650
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_73543372
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 09:45 schreef BabeWatcher het volgende:
[ afbeelding ]
Allebei lelijk
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:07:20 #119
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_73543568
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 11:55 schreef 3keernix het volgende:

[..]

Allebei lelijk
Inderdaad en dat noemt zich Babewatcher
pi_73545149
Benelux Next Topmodel, waar ze dan op het einde in bikini moeten verschijnen. Zo zonde... bijna allemaal cup A. http://www.rtl.nl/compone(...)_Top_Model_s1_a4.xml
pi_73547196
Eens. Meisjes met bikini's met cup terwijl er niets in zit. Een meisje dat bij mij in groep 8 zat had dat toen ook.
pi_73547385
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 13:21 schreef PinkCake het volgende:
Benelux Next Topmodel, waar ze dan op het einde in bikini moeten verschijnen. Zo zonde... bijna allemaal cup A. http://www.rtl.nl/compone(...)_Top_Model_s1_a4.xml
Ik vind het niet echt zonde. Gewoon mooi in verhouding met de rest.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:14:34 #123
149006 Danny_Ramone
www.betteroffs.com
pi_73548347
Altijd mooi dat er van die gasten zijn die claimen zich niet aangetrokken te voelen tot de toch aantrekkelijke dames als er foto's van verschijnen in dit soort toppa's. Volgens mij hebben ze 18 maanden geleden voor het laatst sex gehad, waarschijnlijk met het allervieste en vetste meisje uit hun dorp en willen ze dit compenseren door op internet dames af te zeiken omdat ze diep in hun hart weten dat ze geen ene schijn van kans maken als ze in real life op hun af zouden stappen.

Ik persoonlijk heb genoeg moois gezien in dit toppa (wel de 16+ sectie) waar ik geen enkele moeite mee zou hebben mocht ik in een sexuele situatie eindigen met 1 van die dames.

OT: Over vrouwen met cup a kan ik heel kort zijn. Daar is niks mis mee mits in juiste verhoudingen. Gwen Stefani of P!nk zou ik echt doen en dan mijn vrienden smssen om er over op te scheppen.
www.betteroffs.com
* Ik ben een drummer....mag ik je nummer ? *
www.betteroffs.com
pi_73557493
wat de fuck is een toppa.

en tevens eens, ik ben niet gediend van platte vrouwen
pi_73557839
wat een kankerprogramma trouwens dat modellengedoe. Zit er een meisje bij met lekkere heupen, zitten ze met z'n allen (inclusief die blonde dikke pad) te zeiken dat ze eraf moeten... OMFG
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')