Meer van hetzelfde 'wat'? Ik vind dat er nogal een verschil zit tussen de albums 'Acda en de Munnik' en 'Maaiveld' bijvoorbeeld. Op zich spelen ze altijd wel met andere instrumenten, andere stijlen, alleen vaak op een veilige manier, waardoor het toch altijd weer heel Acda en de Munnik klinktquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:59 schreef morgane het volgende:
Aan de andere kant is het wel weer meer van hetzelfde.
Vind ik ook geen leuk nummer, heb hem helemaal gehoord in het vondelparkquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:00 schreef MrJones het volgende:
[..]
'Ze zegt steeds liefje' is trouwens wel een bloedirritant nummer.
Het idee van in elke zin een keer liefje zeggen is in je hoofd misschien heel leuk, maar kan beter niet worden uitgewerkt. En Thomas zingt al zo graag 'lief(je)' in een nummer. Misschien is 'ie er na dit nummer vanaf.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Vind ik ook geen leuk nummer, heb hem helemaal gehoord in het vondelpark
Ik doel ook op die veilige manier inderdaadquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:00 schreef MrJones het volgende:
[..]
Meer van hetzelfde 'wat'? Ik vind dat er nogal een verschil zit tussen de albums 'Acda en de Munnik' en 'Maaiveld' bijvoorbeeld. Op zich spelen ze altijd wel met andere instrumenten, andere stijlen, alleen vaak op een veilige manier, waardoor het toch altijd weer heel Acda en de Munnik klinktIk vind het wel prettig dat ze het nodeloos ingewikkeld doen weer een beetje achter zich laten - op een gegeven moment waren de nummers wel erg vervelend. De grap van een zin niet afmaken blijft niet leuk.
'Ze zegt steeds liefje' is trouwens wel een bloedirritant nummer.
en wat zou je dan willen of verwachten?quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:44 schreef Griebus het volgende:
Het blijft toch wel meer van hetzelfde eigenlijk. Het oude trucje weer eens uit die antieke kast trekken. Jammer.
Dan moet je nog 2 dagen wachten.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wist niet eens dat ze een nieuwe cd haddenBinnenkort maar eens luisteren
quote:Jahoor, eindelijk is het 9 oktober: het nieuwe album ligt in de winkel!
Als je 'm in huis hebt gehaald, vergeet dan niet voor, tijdens of na het luisteren naar http://www.acdaendemunnik.nl/backstage te gaan want natuurlijk hebben we ook nu weer de leukste filmpjes online gezet. En nieuwe foto's. En een nieuwe track-by-track. En bloopers. En nog veel meer... snel kijken dus!
Helemaal nieuw en leuk: de voicemail! Thomas en Paul laten een voicemaibericht achter op je mobiel. Of op die van je broer, zus, vrouw, man, vriendin, moeder, vader, opa, oma, baas, collega, buurvrouw, neef, nicht en ga zo maar door. Kun je allemaal zelf vanachter je computer regelen: klik hier en verras jezelf of een ander met een bericht van de heren.
Veel luisterplezier, niet vergeten zaterdag 10 oktober om 14:00 uur even naar de Bijenkorf te komen, kun je de mannen meteen vertellen wat je van het album vindt. En zondagavond naar Lieve Paul kijken. Je weet maar nooit wie er in het programma te gast is, die avond...
Tot snel!
Slechtste album tot nu toe van Acda en de Munnik, amper beluisterd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:17 schreef DrDurden het volgende:
En waarom hoor ik steeds zoveel kritieken over Nachtmuziek? Dat was toch totaal geen slecht album?
Geloof dat ik ook onder een steen heb gezeten....eerst maar eens lenen van internet voor we geld gaan spenderen in deze donkere tijdenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wist niet eens dat ze een nieuwe cd haddenBinnenkort maar eens luisteren
Zo gaat dat vaak wel ja, eerste keer vond ik alle albums kutquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:45 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik ben benieuwd of deze plaat wellicht nog wat zal stijgen na meerdere luisterbeurten.
Ze zegt steeds liefje: ben ik wel een beetje met je eensquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:45 schreef Wepeel2 het volgende:
Jammer dat er weer een draak van een nummer opstaat: Ze zegt steeds liefje. Ik dacht dat we met vier uit zeven het ergste AedM nummer wel gehad hadden, maar dit komt aardig in de buurt.
Ik zapte even langs de liedjes van Nachtmuziek: wat een rust! De nieuwe cd is veel sneller.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:58 schreef PPWB84 het volgende:
Ik vind het weer een prachtig album. Hoe vaker je het luistert hoe mooier het wordt. Nachtmuziek vond ik ook goed trouwens. Ik snap de kritiek daarop niet, misschien vinden sommige mensen het te zwaar of te diep. Tekstueel is Nachtmuziek van een hoog niveau, beetje zoals bij de eerste albums. Dit album is wat luchtiger en positiever.
AEDM en vooral Thomas moet sowieso misschien eens af van het woord: lief/liefjequote:Op maandag 12 oktober 2009 16:43 schreef mmascha het volgende:
[..]
Ze zegt steeds liefje: ben ik wel een beetje met je eensDat is best een skipummer(sorry Thomas). Je moet je er alleen toch eens een keer echt naar luisteren. Probeer je even niet te irriteren aan dat 'liefje'. Dan is het best wel een mooi liedje(het kortste van de cd dat moet kunnen zo af en toe
).
Vier uit zeven: Nee! Niet afkraken! Dat vind ik geweldig. Elke keer als ik het hoor moet ik aan het eind even slikken: dat het om de liefde gaat... Heel mooi!
[..]
Ik zapte even langs de liedjes van Nachtmuziek: wat een rust! De nieuwe cd is veel sneller.
Luchtiger en positiever vind ik goed samengevat!
En dat ene liedje Liever Dan Lief, toen Acda nog van die blonde krullen had.... Ze doen het inderdaad vaak. Maar nog vaker gaat het over drinken, al dan niet in een park of op een dak.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:46 schreef Paul het volgende:
[..]
AEDM en vooral Thomas moet sowieso misschien eens af van het woord: lief/liefje
Op elk album komt dat oneindig veel voor
Google op lief + acda:
Kom bij me lief. Kom hier. Streel mijn haren, kus mijn wangen. Zeg lieve woordjes, lief ... Een Lief Die Niet Zo Huilt - Acda en de .
Meen je dit nou? Of zal ik er maar niet serieus op ingaan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
En dat ene liedje Liever Dan Lief, toen Acda nog van die blonde krullen had.... Ze doen het inderdaad vaak. Maar nog vaker gaat het over drinken, al dan niet in een park of op een dak.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:32 schreef mmascha het volgende:
[..]
Meen je dit nou? Of zal ik er maar niet serieus op ingaan?
Zegt Tim Immers je nog wat?
'Vier Uit Zeven' vind ik persoonlijk echt geweldig. En dan helemaal de versie op de dvd:quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:45 schreef Wepeel2 het volgende:
Het nieuwe album valt eigenlijk wel mee. Morgen in de trein naar mijn werk wat beter luisteren.
Jammer dat er weer een draak van een nummer opstaat: Ze zegt steeds liefje. Ik dacht dat we met vier uit zeven het ergste AedM nummer wel gehad hadden, maar dit komt aardig in de buurt.
Alleen Maar Hier is tot dusverre overigens mijn favoriet.
Als ik nu een ranking van AedM cd's zou moeten maken:
1. Acda en de Munnik
2. Naar Huis
3. Groeten uit Maaiveld
4. Hier Zijn
5. Jouw leven lang bij mij
6. Nachtmuziek
7. Liedjes van Lenny
Ik ben benieuwd of deze plaat wellicht nog wat zal stijgen na meerdere luisterbeurten.
Vier uit zeven komt ook heel stom op me overquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:07 schreef DrDurden het volgende:
[..]
'Vier Uit Zeven' vind ik persoonlijk echt geweldig. En dan helemaal de versie op de dvd:
Maar goed, ik vind ook Liedjes van Lenny een ontzettend goed album dus we verschillen gewoon van smaak. Ik kan trouwens echt niet kiezen tussen de albums, ieder album heeft zijn goede en minder goede nummers. Ik zag ze gisteren trouwens ook bij Paul de Leeuw en het nummer 'Alles Gaat Voorbij' klonk nu ook ineens weer goed, ik moet het album dus gewoon wat vaker luisteren.
Op Nachtmuziek vind ik Vier Uit Zeven ook niet zo. Maar de live uitvoering van Spelen is echt prachtig !quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:10 schreef Paul het volgende:
[..]
Vier uit zeven komt ook heel stom op me over![]()
Maar goed ik moet gewoon alle nummers wat vaker horen
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:04 schreef massy het volgende:
[..]
Op Nachtmuziek vind ik Vier Uit Zeven ook niet zo. Maar de live uitvoering van Spelen is echt prachtig !
"Dat het om de liefde gaat"
Met het gordijn dicht?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:01 schreef methodmich het volgende:
Cool!
Ik zat ooit in de klas bij een Esmee, die was minder blij met haar liedje. Vooral als ze tijdens de lessen bij het raam zat.
'K zie geen pest door dit licht.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:15 schreef methodmich het volgende:
Nee, want dan moest je betalen. Al was dat een grapje. Maar dan schrok ze wel! Je zag het aan d'r gezicht.
Overigens zat ze ook elk jaar wel een keer op het dak. Dan dankte je de dag dat je haar daar zag, daar kwam het wel op neer.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
'K zie geen pest door dit licht.
Tim Immers was toch gewoon een typetje van Thomas Acda?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:32 schreef mmascha het volgende:
[..]
Meen je dit nou? Of zal ik er maar niet serieus op ingaan?
Zegt Tim Immers je nog wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:06 schreef alpeko het volgende:
[..]
Tim Immers was toch gewoon een typetje van Thomas Acda?Ik snap de grap nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
of gaan lopen tot de zon komtquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:58 schreef methodmich het volgende:
Is te hopen van wel, anders kan ie beter gaan zitten voor de blues.
Door de stad Amsterdam.quote:
Wat bedoel je hier precies mee? Qua tekst of qua muziek? Als je qua tekst bedoelt ben ik heel benieuwd wat jij voor kopie jij hebt...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:17 schreef DrDurden het volgende:
Was het trouwens opzettelijk dat de coupletten van het eerste en laatste nummer (niet die voicemail) compleet identiek waren? Dat was nogal opvallend, maar het kan zijn dat het bewust gedaan was.
[..]
Tim Immers was toch gewoon een typetje van Thomas Acda?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
[..]
Tim Immers was toch gewoon een typetje van Thomas Acda?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet dat Thomas dat een compliment vind.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Mwah, Tim Immers was in die tijd een stuk populairder dan Thomas.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik denk niet dat Thomas dat een compliment vind.![]()
Naar bos. Wat had je dan gedacht?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hoe rook het Vondelpark vannacht?
Naar bierquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Naar bos. Wat had je dan gedacht?
Dat is, zonder dollen, wel de kern van elke A & de M-song he. Wist je dat? Elke tekst is te herleiden tot bier / drank.quote:
LAAT ME DRINKEN !!!!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is, zonder dollen, wel de kern van elke A & de M-song he. Wist je dat? Elke tekst is te herleiden tot bier / drank.
Je wordt er nog net geen alcoholist van.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is, zonder dollen, wel de kern van elke A & de M-song he. Wist je dat? Elke tekst is te herleiden tot bier / drank.
En je mag pas morgen bellen, maar dat komt eigenlijk door wat ze gisteren zei.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:27 schreef methodmich het volgende:
Nee, dus dan pak je weer de fles. Simpele conclusie.
Wacht! Er zit iemand anders op de lijn. Ze spreekt het vloeiend zo te horen, heb wel een vermoeden wie dat was.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En je mag pas morgen bellen, maar dat komt eigenlijk door wat ze gisteren zei.
Soms zie ik d'r in de kleedkamer, vlak voor het eerste lied.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wacht! Er zit iemand anders op de lijn. Ze spreekt het vloeiend zo te horen, heb wel een vermoeden wie dat was.
Maar als ik wakker word in de namiddag, dan is Elisabeth er niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Soms zie ik d'r in de kleedkamer, vlak voor het eerste lied.
Ze droomde van vertrekken en sprak van "nergens heen"quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maar als ik wakker word in de namiddag, dan is Elisabeth er niet.
Pff, ze had nog helemaal niks gedaan vandaag man! Alleen gegeten, een boterham gegeten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze droomde van vertrekken en sprak van "nergens heen"
En kijk mij eens het gras zien groeien! En iedereen maar denken da'k niks doe.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Pff, ze had nog helemaal niks gedaan vandaag man! Alleen gegeten, een boterham gegeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu zal ik er echt over ophouden maar ik vond dit te grappig.Bij Hoevelaken rechtsaf.
Misschien is dat wel een waarheid, denk ik fluitend voor me uit. En misschien is het dat niet, maar ach, dat maakt me ook niet uit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En kijk mij eens het gras zien groeien! En iedereen maar denken da'k niks doe.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:44 schreef mmascha het volgende:
Thomas volgende week in Topchef Vips!
Voordat iedereen denkt dat het echt zo is:Ik snap de grap nog steeds niet met Tim Immers is dat iets uit zijn theatershow ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu zal ik er echt over ophouden maar ik vond dit te grappig.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Ik snap ook niet wat er zo grappig aan is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik snap de grap nog steeds niet met Tim Immers is dat iets uit zijn theatershow ofzo
quote:
Zittend bij het raam....Ik kijk naar al die mooie mensen. Af en toe keken ze terug, maar vaker niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Misschien is dat wel een waarheid, denk ik fluitend voor me uit. En misschien is het dat niet, maar ach, dat maakt me ook niet uit.
Die denken: "Henk? Wie mag dat wezen?"quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zittend bij het raam....Ik kijk naar al die mooie mensen. Af en toe keken ze terug, maar vaker niet.
De dood zoeken.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:31 schreef methodmich het volgende:
Maar wat doe jij achter het Centraal dan?
4 havo?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:01 schreef methodmich het volgende:
Cool!
Ik zat ooit in de klas bij een Esmee, die was minder blij met haar liedje. Vooral als ze tijdens de lessen bij het raam zat.
Leuke filmpjes, vooral het fonetisch meezingen!quote:Op woensdag 11 november 2009 21:28 schreef massy het volgende:
Thomas en Paul afgelopen maandag bij Rigter!Live.
Toch wel het grootste kutnummer dat ze ever gemaakt hebbenquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:23 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind Ze Zegt Steeds Liefje wel leuk eigenlijk.
Ja, dat hoor ik dus van iedereen, maar ik vind hem best leukquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:12 schreef Zapper het volgende:
[..]
Toch wel het grootste kutnummer dat ze ever gemaakt hebben
Is die er?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:10 schreef Tackleberry het volgende:
De A&DM iPhone app maar geinstalleerd, nu maar afwachten of ze er echt wat mee gaan doen.
Die vertolking van Kane... daar moest ik best om lachenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:24 schreef Tackleberry het volgende:
Commercieel uitstapje van de heren...
Het werkt wel, ik heb net meegedaan ik mn heerlijke dronken buiquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:24 schreef Tackleberry het volgende:
Commercieel uitstapje van de heren...
Ik ook !quote:Op woensdag 18 november 2009 21:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik had ze alle 5 goed.Incl. gokken.
quote:Acda en de Munnik Gastenboek Alliantie [ 7-12-2009 18:43:30 ]
Ja!! We mogen weer!! Zoals jullie inmiddels overal hebben kunnen lezen, is vandaag bekend gemaakt dat Thomas op 18 december in het Glazen Huis zal slapen. Dat is natuurlijk geweldig nieuws. Massaal zullen wij naar Groningen afreizen om te zien hoe lang Thomas wakker blijft :-). Om de feestvreugde nog wat te verhogen, kunnen wij vandaag ook bekend maken dat er ook dit jaar weer Alliantie Actie zal worden gehouden. En we pakken het groots aan dit keer. De details kunnen we nu nog niet bekend maken, maar we verwachten dat het een geweldige actie wordt! Omdat wij van de Alliantie met onze tijd meegaan, hebben we niet alleen de http://aedmgastenboekalliantie.hyves.nl, maar ook een twitter account aangemaakt: www.twitter.com/AEDMgbAlliantie. Op deze twitter zullen we de laatste nieuwtjes bekend maken. Maar natuurlijk ook op de alliantiehyves en dit gastenboek. Alleen de Ipod App zullen wij niet bereiken, simpelweg omdat wij geen Ipod hebben :-). Je kunt nog niet inschrijven op deze actie, maar zodra dit kan laten we het jullie natuurlijk weten!! groeten Massy en Ruth
quote:Vrijdag hebben Thomas en Paul bekend gemaakt de 2 pyjama´s uit de voorstelling Spelen beschikbaar te stellen voor 3FM Serious Request. Deze items worden geveild op Ebay en de opbrengst gaat naar het Rode Kruis ten behoeve van hun projecten ter bestrijding van Malaria. Net als de vorige jaren verenigen de AedM-fans zich in de AedMGastenboekalliantie, om op die manier gezamenlijk te bieden op de veiling en zo de items binnen de gelederen van de fans te houden. Door loting zal worden uitgemaakt wie de pyjama´s uiteindelijk krijgt. Hoe meer geld je stort, hoe vaker je meeloot. Als je meedoet met de Alliantie ontvang je sowieso een door de topfotograaf Bob Bronshoff beschikbaar gestelde foto van AedM, die gesigneerd zal worden door Thomas en Paul. De kosten voor het afdrukken en versturen van deze foto's nemen Thomas en Paul en UniversalMusic voor hun rekening. Wil je meedoen aan deze unieke samenwerking voor het Goede Doel tussen Acda en de Munnik, hun platenmaatschappij en hun fans, word dan nu lid van de AedM GastenboekAlliantie hyves: http://aedmgastenboekalliantie.hyves.nl en meld je aan op ruth.de.vries@xs4all.nl.
quote:Single EVA met unieke “B-kant” !
Beste ,
Vrijdag 8 januari a.s. zal de nieuwe single EVA verschijnen. Voor de bezoekers aan de theatertour ODE, hebben Thomas en Paul een unieke actie bedacht: je kan zelf de "B-kant" van de single kiezen uit de liedjes, zoals ze op de avond zelf in de diverse theaters zullen worden gespeeld!
De techniek mag dan complex zijn, het principe is simpel: ga je naar de show? Dan kun je per SMS de single Eva aanschaffen en kies je als tweede track één van de liedjes, zoals die dezelfde avond is gespeeld door Acda en de Munnik en band. Iedere avond wordt live opgenomen, en zo krijg je de kans om precies dat liedje te kiezen, dat die avond indruk heeft gemaakt. Omdat het zo prachtig werd uitgevoerd, omdat het helemaal mis ging, omdat je jezelf erdoorheen hebt horen niezen, omdat de grap ervoor hilarisch was - kortom, redenen genoeg, en keuze genoeg! Daags na de show worden de tracks ter download aangeboden via http://live.acdaendemunnik.nl waar de code, die je per SMS hebt ontvangen, kan worden ingevuld.
Zo is het dus in principe mogelijk om een compleet concert te bestellen, om van elke avond hetzelfde liedje - maar dan anders - te bestellen, of gewoon incidenteel een liedje te kiezen. De prijs is ¤ 1,75 per 2-track.
Tot snel!
Nou dat zal wel nog langer duren dat wachten. De komende tour loopt tot eind maart !quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Godmiljaar. Zie net pas dat de raad de plaat tot 30 april loopt.Moet ik nog zo lang wachten totdat ik met Thomas en Paul op stap kan.
![]()
Ik zit in Carré altijd in de loge beetje aan de linkerkant.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:44 schreef Belana het volgende:
wij hebben al heel lang kaarten voor in Zaandam eind maart, maar nou heb ik eergisteren gewoon nog kaarten voor Carre kunnen kopenverbaasd me! en dan gewoon rij 6 nog wel
waar zijn alle fans uit Amsterdam en omstreken?
het wordt verdorie een greatest hits optreden! wie heeft daar geen zin in?
ah ok, maar er waren elders ook nog heel veel plaatsen!quote:Op zondag 10 januari 2010 15:18 schreef massy het volgende:
[..]
Ik zit in Carré altijd in de loge beetje aan de linkerkant.
In de zaal zijn de stoelen op bijna de zelfde hoogte waardoor er wel eens een hoofd voor je het zicht kan belemmeren.
He, ik ben daar ook vanavondquote:Op maandag 11 januari 2010 23:53 schreef GodsSon het volgende:
Morgenavond in Oosterhout, ben benieuwd
Dan ga je vast de nummers uit je hoofd leren?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:35 schreef Stuurloos het volgende:
* Stuurloos wil graag de setlist weten, want gaat 30 jan in Tilburg
In hoorn op 01-13 zijn de volgende nummers gespeeld:quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:35 schreef Stuurloos het volgende:
* Stuurloos wil graag de setlist weten, want gaat 30 jan in Tilburg
Ik hoef de nummers niet uit mn hoofd te leren (tja, alleen nog van de laatste cd, de rest kan ik zowat dromen)quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:43 schreef mmascha het volgende:
Dat was met een kladblok op schoot Paul?![]()
Stuurloos: volgens mij spelen ze niet elke avond hetzelfde. Dat is ook wel zo leuk met achteraf nog nummers bestellen via sms, al was je er zelf niet bij.
Daarom heet de show ook Ode denk ik, al vind ik die liedjes van voorgaande cd's ook leukerquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:58 schreef mmascha het volgende:
Ze spelen weinig van de laatste cd vind ik. En dat is helemaal niet erg! Ik vind de nieuwe cd wel mooi hoor! Maar het is zo leuk die andere liedjes weer een live te horen.
Wel te merken dat het nog redelijk aan het begin van de tour is, maar toch een gave show!quote:
Ik vond het de minste van de 3 die ik tot nu toe heb gezienquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:10 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Wel te merken dat het nog redelijk aan het begin van de tour is, maar toch een gave show!
Hoe vond jij het?
Mijn favo nummer dus nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:40 schreef Paul het volgende:
[..]
In hoorn op 01-13 zijn de volgende nummers gespeeld:
alles gaat voorbij als het vuur gedoofd is dan leef ik toch nog een keer
de kapitein deel I eerste helmerstraat eva
ezra groeten uit maaiveld heel veel lieve mensen
het is wat het is het regent zonnestralen hm hm ja ja
ik blijf jouw leven lang bij mij ik denk je hier bij mij ik wou dat je een vreemde was
kom nog even niet naar hier laat me slapen lief die niet zo huilt
misschien nog wel het meest mooi liedje morgen is ze weg
over en uit ren lenny ren rode wijn
sally schoolplein stel dat we wel
vondelpark vannacht ze zegt steeds liefje
Vertel es uitgebreid.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:58 schreef massy het volgende:
[..]
Ik vond het de minste van de 3 die ik tot nu toe heb gezien![]()
Wel hilarisch hoe Thomas de zaal uitrende achter die mensen aan
Thomas en Paul kwamen voor de 3e keer terug voor een toegift. Tijdens het zingen er van liepen er 2 mensen op rij 4 al weg. Paul zei, door het nummer heen "ik vind het wel jammer dat jullie al weg gaan". Maar die mensen liepen gewoon door. Toen Thomas begon met zingen rende hij ineens naar de deur zo de zaal uit (al doorzingend) achter die mensen aan en zei "rijden jullie wel voorzichtig" En toen kwam hij weer het podium op om het nummer af te maken.quote:
LOL!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:35 schreef massy het volgende:
[..]
Thomas en Paul kwamen voor de 3e keer terug voor een toegift. Tijdens het zingen er van liepen er 2 mensen op rij 4 al weg. Paul zei, door het nummer heen "ik vind het wel jammer dat jullie al weg gaan". Maar die mensen liepen gewoon door. Toen Thomas begon met zingen rende hij ineens naar de deur zo de zaal uit (al doorzingend) achter die mensen aan en zei "rijden jullie wel voorzichtig" En toen kwam hij weer het podium op om het nummer af te maken.
Probeer het eens in het gastenboek.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:04 schreef P.F het volgende:
Ik heb twee kaartjes voor de theatertour a.s. donderdag, maar ik kan helaas niet, zijn front row ticketsWil iemand ze misschien ruilen tegen redelijk goede plaatsen een andere dag?
whehehehehequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:35 schreef massy het volgende:
[..]
Thomas en Paul kwamen voor de 3e keer terug voor een toegift. Tijdens het zingen er van liepen er 2 mensen op rij 4 al weg. Paul zei, door het nummer heen "ik vind het wel jammer dat jullie al weg gaan". Maar die mensen liepen gewoon door. Toen Thomas begon met zingen rende hij ineens naar de deur zo de zaal uit (al doorzingend) achter die mensen aan en zei "rijden jullie wel voorzichtig" En toen kwam hij weer het podium op om het nummer af te maken.
Ik woon in Hoorn, maar voor het park zijn altijd zo slecht kaarten te krijgenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:40 schreef Paul het volgende:
[..]
ik blijf jouw leven lang bij mij ik denk je hier bij mij ik wou dat je een vreemde was
Dit is echt al maanden bekend hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:45 schreef Paul het volgende:
Klopt ik moet ook alleen
Waarom weet ik dit nou weer te laat
Had je dat dan niet ff kunnen meldenquote:
Euhm ja, dat had ik best wel kunnen doen jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:03 schreef aardappel het volgende:
[..]
Had je dat dan niet ff kunnen melden
Ik was werken, moet ook gebeuren.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:29 schreef Paul het volgende:
Allle AEDM fans zijn er niet
Ik vind het zo erg voor ze![]()
RIP
Xilantof
SuperrrTuxxx
massy
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:09 schreef massy het volgende:
[..]
Euhm ja, dat had ik best wel kunnen doen ja
De echte fans wel ja, maar ik ben "maar" een gewone liefhebber en zou toch supergraag een concert meepakken!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:55 schreef Sonja27 het volgende:
Net als Massy heb ik ook al een tijdje mijn kaarten! Een echte fan weet zulke dingen toch gewoon?![]()
Ja leuk allemaal zeg het gewoon voortaan hier, wees eens lief voor je medefokkerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:55 schreef Sonja27 het volgende:
Net als Massy heb ik ook al een tijdje mijn kaarten! Een echte fan weet zulke dingen toch gewoon?![]()
Dat dus.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:19 schreef aardappel het volgende:
[..]
De echte fans wel ja, maar ik ben "maar" een gewone liefhebber en zou toch supergraag een concert meepakken!
Ik was aan het plagen! Maar op www.acdaendemunnik.nl staat een hele tourlijst! En die staat er al een tijdje. Dus als je graag eens een concertje wilt zien dan zou ik je aanraden om daar te kijken. Lijkt mij up to dater dan een topic op fok!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:19 schreef aardappel het volgende:
[..]
De echte fans wel ja, maar ik ben "maar" een gewone liefhebber en zou toch supergraag een concert meepakken!
Ga jij alleen? Anders is het wel leuk om een mini fokmeet te doen bij het concertgebouwquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:53 schreef Belana het volgende:
Ik heb kaarten![]()
er zijn dus ook nog kaarten! op het podium! ga snel kijken!!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:55 schreef Paul het volgende:
Er zijn nog kaarten staat er idd http://www.concertgebouw.nl/page.ocl?pageid=4&dag=9&maand=2&jaar=2010
quote:Het is momenteel erg druk bij de online kaartverkoop. Probeert u het a.u.b. op een later tijdstip nogmaals.
ja maar ik wist dus niet dat het podium ook plaatsen warenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:55 schreef Paul het volgende:
Er zijn nog kaarten staat er idd http://www.concertgebouw.nl/page.ocl?pageid=4&dag=9&maand=2&jaar=2010
Dat stond er vanmiddag ookquote:
Zekers, moet je zeker heen als AEDM fanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:06 schreef Belana het volgende:
nou, dan zitten we best mooi vind ik
en bovendien, gewoonweg een UNIEK concert lijkt dit me
Je ziet alles goed vanaf het podium, alleen wel ruggen hequote:Op woensdag 20 januari 2010 16:10 schreef N.i.c.k het volgende:
rij 13op t podium, heeft dat nog een beetje zin?
quote:Liedkunst Liedkunst.nl geeft twee kaarten weg voor concert van Acda & De Munnik met het Metropole Orkest in Het Concertgebouw. Zie www.liedkunst.nl.
Lijkt me leuk concertquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:54 schreef Sonja27 het volgende:
Om te voorkomen dat het straks weer uitverkocht is en iedereen hier moppert nog geen kaartjes te hebben..............![]()
20 juni Java Eiland! Voorverkoop vandaag begonnen via www.ticketmaster.nl
Ik heb geen idee met wie ik moet gaan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:54 schreef Sonja27 het volgende:
Om te voorkomen dat het straks weer uitverkocht is en iedereen hier moppert nog geen kaartjes te hebben..............![]()
20 juni Java Eiland! Voorverkoop vandaag begonnen via www.ticketmaster.nl
Met mijquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb geen idee met wie ik moet gaan.![]()
quote:
die werden idd in tilburg ook gespeeldquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:40 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:PERSBERICHT - Unieke samenwerking Acda en de Munnik, Metropole Orkest en Concertgebouw
Terwijl de theatertour ODE nog in volle gang is, maken Acda en de Munnik een uniek muzikaal uitstapje. Op dinsdag 9 februari 2010 geven de mannen samen met het Metropole Orkest onder leiding van vaste gastdirigent Jules Buckley een optreden in de Grote Zaal van het Concertgebouw in Amsterdam. Thomas en Paul maken hiermee hun Concertgebouw debuut! Ze spelen een aantal van hun bekendste liedjes, aangevuld met songs van de laatste CD Jouw Leven Lang Bij Mij.
Voor deze bijzondere avond hebben Acda en de Munnik ook een bijzondere actie opgezet. De bezoeker van dit concert kan per sms zijn favoriete liedje van dit optreden bestellen. Het is hiermee tevens een primeur, voor het eerst dat een live optreden in het Concertgebouw als download beschikbaar is.
Acda en de Munnik, het Metropole Orkest en het Concertgebouw hoefden niet lang na te denken en hebben de handen ineengeslagen om dit mogelijk te maken voor de fans. De bekende liedjes van Acda en de Munnik in nieuwe arrangementen, met compleet orkest en vanuit een prachtige locatie: voor wie erbij is een mooi aandenken aan de avond, en voor wie geen kaartje heeft kunnen bemachtigen een buitenkans om er toch nog een beetje bij te zijn!
Hoe werkt het?
- Tijdens of na het concert kun je SMS-en: AEDM spatie METROPOLE spatie TITEL naar 3020.
- Je ontvangt per SMS direct een code retour.
- Daags na de show worden de tracks ter download aangeboden via http://live.acdaendemunnik.nl waar de code, die je per SMS hebt ontvangen, kan worden ingevuld.
- Je kunt al binnen enkele uren na de show de gewenste track downloaden. De prijs is 1,75 euro per 2-track
Het Metropole Orkest heeft eerder met Acda en De Munnik gewerkt en dat was een groot genoegen. De cd ‘Live met het Metropole Orkest’ (2001) is daarvan nog het tastbare bewijs. Inmiddels is het repertoire aangevuld met enkele prachtige nieuwe songs. Hoogste tijd dus voor weer eens een optreden. Het Metropole Orkest staat onder leiding van vaste gastdirigent en arrangeur Jules Buckley. .
Groeten!
Is dat een stukje uit het theater van AEDM? Zoja dat ken ik niet omdat het bedroevend slecht isquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
"Hebben jullie gaffer?"
"Nee...."
"Ok, doei!"
Dat is van Trilogie.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Is dat een stukje uit het theater van AEDM? Zoja dat ken ik niet omdat het bedroevend slecht is
ongeveer...quote:
Ja klopt, maar ik dacht dat hij "Spelen" bedoelde.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:05 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ongeveer...
Trilogie was natuurlijk een samenraapsel van hun 3 theatershows daarvoor.
En dat stukje komt uit "it's only cabaret but I like it"
Ik vind die verhalen echt geweldig.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:07 schreef Paul het volgende:
Maar jullie vinden het cabaret van AEDM wel leuk?
Ik weet dat ik 1 van de weinige AEDM fans ben die alleen de muziek leuk vind
Ik dus niet, maar gaan we nog naar Java Eilandquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik dacht dat hij "Spelen" bedoelde.![]()
[..]
Ik vind die verhalen echt geweldig.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik dus niet, maar gaan we nog naar Java Eiland
Jij en verlegen.quote:
Ok ik ga zwaaienquote:Op dinsdag 9 februari 2010 07:01 schreef Belana het volgende:
Vandaag is het zoverwoeiiiii
Paul, ik heb zwart kort haar, ik heb een zwarte jurk aan en zit vanuit de zaal gezien links op het podium maar dan wel aan de rechterkantwe zwaaien!
dankjewel. Had ze bijna gekocht. Maar het werd toch een beetje kort dag als we pas om 1800 vanuit Den Bosch naar Amsterdam konden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:51 schreef Paul het volgende:
Iemand wil van zijn kaartjes af voor vanavond!!!!!!!!!!!!!!!
TE KOOP AANGEBODEN (met spoed) 2 kaarten Concertgebouw vanavond. Af te halen in Amsterdam, nabij CS. Tegen kostprijs. Gr. Johan
johan@slownera.nl
Ja! Zien, zien! Ik heb het helaas moeten missen. En zeker niet verder vertellenquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:41 schreef Paul het volgende:
Hohohoooooooooooooooooooooooo
Ik ben weer thuis
Het was heel leuk met alle kneiters die natuurlijk langskwam in de super mooie concertzaal van Amsterdam.
Onbeperkt drinken was het![]()
![]()
Anyways, ik heb nou dus veel wijn op daar, daarom wat dronken nog. Maar het was echt superleuk!
Als het vuur gedoofd is enz kwamen langs en een aantal nieuwe nummers van de laatste cd! Zoals Eva etc.
Ze liepen dik uit, want ze gingen op het end maar steeds weer een liedje doen hehe. Wat ook grappig was, de dirigent was Engels( of anderstalig) en had niet altijd door dat Thomas en Paul weer een ouwehoer verhaal van 5 minuten wilden beginnen, daarom ging Paul soms maar in het Engels praten tussendoor![]()
Nouja heb wat filmpjes gemaaktstiekem, niet doorvertellen. Morgen zal ik ze online gooien, kijken of ze online mogen blijven van Universal Music
![]()
Tot morgeeeeeen
![]()
![]()
as het vuur gedoooofd issssssssssssssssssssss
Tof.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:43 schreef Paul het volgende:
Hier mijn filmpjes in 3 delen
Bekijk deze YouTube-video
Ghehe briljant!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:50 schreef Tackleberry het volgende:
Twitter is soms best leuk... Gooide gisteren een berichtje de wereld in: "Morgen naar @thomasacda en @pauldemunnik in het Parktheater in Eindhoven!"
Krijg ik vervolgens een reactie: "Wat leuk! Ik ga ook!"
Op zich niet zo bijzonder, ware het niet dat die reactie van @pauldemunnik zelf was
Ik wil ookquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:58 schreef Paul het volgende:
Maarja supertuxxx en ik gaan samen naar AEDM
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:58 schreef Paul het volgende:
Maarja supertuxxx en ik gaan samen naar AEDM
Alweer verlegen?quote:
Ik was er ook en het was erg leuk, het viel me wel weer op dat de oude albums eigenlijk beter zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:50 schreef Tackleberry het volgende:
Twitter is soms best leuk... Gooide gisteren een berichtje de wereld in: "Morgen naar @thomasacda en @pauldemunnik in het Parktheater in Eindhoven!"
Krijg ik vervolgens een reactie: "Wat leuk! Ik ga ook!"
Op zich niet zo bijzonder, ware het niet dat die reactie van @pauldemunnik zelf was
Eigenlijk is Liedje van Lenny een topalbum geweestquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:39 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Ik was er ook en het was erg leuk, het viel me wel weer op dat de oude albums eigenlijk beter zijn.
hoezo?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:39 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Ik was er ook en het was erg leuk, het viel me wel weer op dat de oude albums eigenlijk beter zijn.
Zeker mee eens, beter dan het nieuwe album vind ik persoonlijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:40 schreef Belana het volgende:
[..]
hoezo?
ik vind nachtmuziek bijvoorbeeld echt een prachtig album
Nachtmuziekquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:40 schreef Belana het volgende:
[..]
hoezo?
ik vind nachtmuziek bijvoorbeeld echt een prachtig album
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:30 schreef Sonja27 het volgende:
Nachtmuziek = prachtig. Tenminste zo denk ik daarover! Samen met het laatste album en het eerste en tweede album mijn favorietjes
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:01 schreef massy het volgende:
Liedjes van Lenny is in mijn mening het slechtste album dat ze gemaakt hebben.
Hier Zijn vind ik de beste !
Hi hiquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:03 schreef Paul het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
het nummer nachtmuziek zelf is ook heel mooiquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:55 schreef Paul het volgende:
!!!!!!!!!! ik wil het woord nachtmuziek niet meer horen
Makke schapen ja. In ieder geval een wereld van verschil met vanavond in Haarlem. Wat een geweldig publiek ! En wat een prachtig geluid daar in de Philharmonie.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:10 schreef Tackleberry het volgende:
Ze waren gisteren weer goed op dreef in Eindhoven!
Jammer dat er van die bralapen waren die te overdreven mee gingen zingen met de rustige liedjes... Ze hebben zo bijna Lopen tot de zon komt weten te verkrachten...
Ook leuk dat ze vrijwel aan het begin aangaven dat er mensen op de vier lege stoelen op de eerste rij mochten gaan zitten. Het is dat we op rij 18 in het midden zaten, anders waren we er meteen naar toe gegaan. Maar pas NA DE PAUZE waren er mensen die die plekken innamen. Wat een stelletje makke schapen zeg...
Verkocht !!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:27 schreef massy het volgende:
Ik weet niet of het hier mag, maar het heeft wel met AedM te maken.
Te koop: 2 kaartjes voor Ode aanstaande donderdag 25 februari schouwburg Amstelveen.
Kaartjes zijn voor 2e rij balkon. Uiteraard tegen kostprijs. Pm me !! Of laat hier een reactie achter.
Volgens mij zegt ie dat elke voorstelling wel tegen iemand. Of is dat niet waar?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:56 schreef Sonja27 het volgende:
Het was geweldig! Hebben jullie het moment meegekregen dat Thomas tegen iemand aan het zeuren was over filmen met een ouwe filmcamera? Dat was tegen mij OEPS!!!! En ik zat dus helemaal niet te filmen hey ik maakte een foto, maar ja ik ben een perfectionist dus scherpstellen en even kijken of ie er goed opstaat en dan druk ik er een paar achter elkaar af (zonder flits) en dan nog merkt die dat... zucht! Dat was even mijn moment of shame LOL
Nooit geen foto's meer maken als je zo dichtbij zit. Het was een wijze les
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:56 schreef Sonja27 het volgende:
Het was geweldig! Hebben jullie het moment meegekregen dat Thomas tegen iemand aan het zeuren was over filmen met een ouwe filmcamera? Dat was tegen mij OEPS!!!! En ik zat dus helemaal niet te filmen hey ik maakte een foto, maar ja ik ben een perfectionist dus scherpstellen en even kijken of ie er goed opstaat en dan druk ik er een paar achter elkaar af (zonder flits) en dan nog merkt die dat... zucht! Dat was even mijn moment of shame LOL
Oh vertel....quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:31 schreef Nouk het volgende:
En dat huwelijksaanzoek, zo ultiem schattig!!
hahaha was jij dat! wij zaten dus schuin achter je op rij 6 en Lois en haar man (vrinedinnetje van me) bleken vlak voor ons op rij 5 te zitten, dat was echt major toeval!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:56 schreef Sonja27 het volgende:
Ja ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:31 schreef Belana het volgende:
Jij was gewoon 2 avonden naar Carre!
Nog andere nummers? of was het hetzelfde?
Setlisten onderaan de 2e pagina staan ze.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:21 schreef PLAE@ het volgende:
Sorry maar daar zie ik 200 onderwerpen maar geen setlist.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:06 schreef Belana het volgende:
dank voor de update! Ik kan morgen kaarten voor hier bestellenIk hoop dat dat lukt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |