abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 4 oktober 2009 @ 11:47:33 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_73353073

9 oktober ligt Jouw leven lang bij mij in de winkels

Op vrijdag 9 oktober verschijnt Jouw leven lang bij mij, het nieuwe album van Acda en de Munnik. Reserveer het album alvast bij Bol.com of Free Record Shop. Geheel volgens traditie wordt er ook ditmaal een signeersessie georganiseerd en wel in de Bijenkorf te Amsterdam. Zaterdag 10 oktober vanaf 14:00 uur zullen Thomas en Paul in de Bijenkorf Amsterdam aanwezig zijn om jouw exemplaar van Jouw leven lang bij mij van een handtekening te voorzien.

Benieuwd naar de liedjes?
Speciaal voor jou hebben we hier een sneak preview van het album voor je klaarstaan. Klik hier en beluister alvast van elk liedje een fragment. Voorpret is het halve werk, toch?

Link om alvast te luisteren : http://www.acdaendemunnik.nl/backstage/
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_73353095
IK zal de CD straks eens gaan luisteren.
pi_73353138
Qua artwork gaan ze in ieder geval flink een andere richting op...
.
  zondag 4 oktober 2009 @ 11:52:46 #4
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73353155
Ben benieuwd.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_73353580
Dan toch nog even...

Ik heb de hele nummers geluisterd, maar eigenlijk krijg ik er juist wel weer een vertrouwd AedM-gevoel bij - ondanks dat het hier en daar wel weer nieuwe stijlinvloeden heeft. Ik vind de productie juist minder storend dan bij cd's als Maaiveld en Lenny. Juist weer meer basic eigenlijk. De liedjes liggen voor m'n gevoel ook weer wat makkelijker in het gehoor. Overall klinkt het wel lekker na een paar keer
pi_73354400
Het blijft toch wel meer van hetzelfde eigenlijk. Het oude trucje weer eens uit die antieke kast trekken. Jammer.
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  zondag 4 oktober 2009 @ 12:59:48 #7
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_73354814
De nieuwe nummers klinken goed!! Vooral 't Is Wat het Is en Over en Uit
Aan de andere kant is het wel weer meer van hetzelfde.
pi_73355066
Op nachtmuziek staan toch ook een heel aantal mooie nummers!
ben benieuwd naar het nieuwe album, gaat er ook een tour komen?
  zondag 4 oktober 2009 @ 13:32:50 #9
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_73355760
Bij de 'Ode' tour spelen ze in ieder geval ook nieuwe nummers!
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 4 oktober 2009 @ 13:33:18 #10
80791 crew  Paul
pi_73355771
Het AEDM topic gaat gelijk weer een btje lopen
pi_73356491
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 12:59 schreef morgane het volgende:
Aan de andere kant is het wel weer meer van hetzelfde.
Meer van hetzelfde 'wat'? Ik vind dat er nogal een verschil zit tussen de albums 'Acda en de Munnik' en 'Maaiveld' bijvoorbeeld. Op zich spelen ze altijd wel met andere instrumenten, andere stijlen, alleen vaak op een veilige manier, waardoor het toch altijd weer heel Acda en de Munnik klinkt Ik vind het wel prettig dat ze het nodeloos ingewikkeld doen weer een beetje achter zich laten - op een gegeven moment waren de nummers wel erg vervelend. De grap van een zin niet afmaken blijft niet leuk.

'Ze zegt steeds liefje' is trouwens wel een bloedirritant nummer.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 4 oktober 2009 @ 14:02:03 #12
80791 crew  Paul
pi_73356524
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 14:00 schreef MrJones het volgende:

[..]

Vind ik ook geen leuk nummer, heb hem helemaal gehoord in het vondelpark
pi_73356722
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 14:02 schreef Paul het volgende:

[..]

Vind ik ook geen leuk nummer, heb hem helemaal gehoord in het vondelpark
Het idee van in elke zin een keer liefje zeggen is in je hoofd misschien heel leuk, maar kan beter niet worden uitgewerkt. En Thomas zingt al zo graag 'lief(je)' in een nummer. Misschien is 'ie er na dit nummer vanaf.
  zondag 4 oktober 2009 @ 14:13:32 #14
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_73356833
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 14:00 schreef MrJones het volgende:

[..]

Meer van hetzelfde 'wat'? Ik vind dat er nogal een verschil zit tussen de albums 'Acda en de Munnik' en 'Maaiveld' bijvoorbeeld. Op zich spelen ze altijd wel met andere instrumenten, andere stijlen, alleen vaak op een veilige manier, waardoor het toch altijd weer heel Acda en de Munnik klinkt Ik vind het wel prettig dat ze het nodeloos ingewikkeld doen weer een beetje achter zich laten - op een gegeven moment waren de nummers wel erg vervelend. De grap van een zin niet afmaken blijft niet leuk.

Ik doel ook op die veilige manier inderdaad op zich varieëren ze wel met de dingen die jij noemt, maar ze zullen niet snel met iets heel nieuws komen...dat hoeft ook niet, want het is heel goed wat ze doen. Maar het is niet echt dat ik enorm blij verrast ben met het nieuwe album ofzo, het is niet heel spetterend maar wel goed.
Met jouw laatste uitspraak kan ik het alleen maar eens zijn
  zondag 4 oktober 2009 @ 17:42:44 #15
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73362566
Volgens mij heeft iedere artiest wel een eigen stijl die dan gezien kan worden als "steeds maar hetzelfde". Dat blijft lastig.
Ik vind wel dat erop deze cd eigenlijk alleen maar vrolijke liedjes op staan. Maar dat was mijn 1e indruk. Ik moet nog even goed luisteren.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_73362900
Ben zeer benieuwd!!
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_73382162
'Alles gaat voorbij' is trouwens wel een klassiek AedM nummer en voor mij ook een persoonlijke klassieker in the making volgens mij.
  maandag 5 oktober 2009 @ 09:07:05 #18
24188 Belana
kloon van belana
pi_73383655
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 12:44 schreef Griebus het volgende:
Het blijft toch wel meer van hetzelfde eigenlijk. Het oude trucje weer eens uit die antieke kast trekken. Jammer.
en wat zou je dan willen of verwachten?
stormy waters...
sailin'
  woensdag 7 oktober 2009 @ 08:24:06 #19
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_73447000
Wist niet eens dat ze een nieuwe cd hadden Binnenkort maar eens luisteren
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_73447061
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 08:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dan moet je nog 2 dagen wachten.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 19:44:38 #21
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_73529309
Ben benieuwd!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_73529963
In de mail:
quote:
Jahoor, eindelijk is het 9 oktober: het nieuwe album ligt in de winkel!

Als je 'm in huis hebt gehaald, vergeet dan niet voor, tijdens of na het luisteren naar http://www.acdaendemunnik.nl/backstage te gaan want natuurlijk hebben we ook nu weer de leukste filmpjes online gezet. En nieuwe foto's. En een nieuwe track-by-track. En bloopers. En nog veel meer... snel kijken dus!

Helemaal nieuw en leuk: de voicemail! Thomas en Paul laten een voicemaibericht achter op je mobiel. Of op die van je broer, zus, vrouw, man, vriendin, moeder, vader, opa, oma, baas, collega, buurvrouw, neef, nicht en ga zo maar door. Kun je allemaal zelf vanachter je computer regelen: klik hier en verras jezelf of een ander met een bericht van de heren.

Veel luisterplezier, niet vergeten zaterdag 10 oktober om 14:00 uur even naar de Bijenkorf te komen, kun je de mannen meteen vertellen wat je van het album vindt. En zondagavond naar Lieve Paul kijken. Je weet maar nooit wie er in het programma te gast is, die avond...

Tot snel!
.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 9 oktober 2009 @ 20:08:30 #23
80791 crew  Paul
pi_73530054
Heb hem gekocht en 1 keer geluisterd
Vind hem aardig, maar misschien komt het nog wel dat ik hem goed vind.
In ieder geval beter van Nachtmuziek
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 20:17:21 #24
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_73530333
Ook vandaag voor het eerst geluisterd. Ik vond hem erg goed, af en toe iets te vrolijk (na twaalf nummers gaat dat een beetje tegenwerken) maar toch een goed album. Was het trouwens opzettelijk dat de coupletten van het eerste en laatste nummer (niet die voicemail) compleet identiek waren? Dat was nogal opvallend, maar het kan zijn dat het bewust gedaan was. Maar goed, ik heb hem maar een keer geluisterd dus ik kan er nog niet echt een oordeel over vellen
En waarom hoor ik steeds zoveel kritieken over Nachtmuziek? Dat was toch totaal geen slecht album?
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 9 oktober 2009 @ 20:22:10 #25
80791 crew  Paul
pi_73530490
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 20:17 schreef DrDurden het volgende:

En waarom hoor ik steeds zoveel kritieken over Nachtmuziek? Dat was toch totaal geen slecht album?
Slechtste album tot nu toe van Acda en de Munnik, amper beluisterd.
pi_73535359
Ik moet nog even wennen, maar dat kan ook komen omdat ik net terug ben van de canarische eilanden en nog even een zekere knop moet omdraaien LOL
Ben zelf echt een Nachtmuziek fan trouwens
Morgen naar de signeersessie!
pi_73537083
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 08:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Geloof dat ik ook onder een steen heb gezeten....eerst maar eens lenen van internet voor we geld gaan spenderen in deze donkere tijden
pi_73565173
Ik vind het nieuwe album echt geweldig !
Het is een net wat ander geluid dan wat we gewend zijn.
Ook lijken de liedjes minder persoonlijk dan bijvoorbeeld op Nachtmuziek (wat overigens ook een geweldig mooi album is). Maar toch is het heel erg AedM.
Mijn favorieten zijn: 't Is Wat Het Is, Als Ze Lacht, Hm Hm Ja Ja en Eva.

Ik verheug me op Ode ! Dat overigens 8 januari begint. Klik hier voor de speellijst.

Kun je niet wachten tot 8 januari dan kun je Thomas en Paul ook zien bij:

Rigter Live op 9 november
en
Top 2000 In Concert op 10 december

Kijk voor het laatste nieuws op:

http://www.acdaendemunnik.nl/?nieuws
of op de
AedM hyves

zondag 11 oktober 2009 @ 22:45:39 #29
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_73594839
Het nieuwe album valt eigenlijk wel mee. Morgen in de trein naar mijn werk wat beter luisteren.
Jammer dat er weer een draak van een nummer opstaat: Ze zegt steeds liefje. Ik dacht dat we met vier uit zeven het ergste AedM nummer wel gehad hadden, maar dit komt aardig in de buurt.

Alleen Maar Hier is tot dusverre overigens mijn favoriet.

Als ik nu een ranking van AedM cd's zou moeten maken:
1. Acda en de Munnik
2. Naar Huis
3. Groeten uit Maaiveld
4. Hier Zijn
5. Jouw leven lang bij mij
6. Nachtmuziek
7. Liedjes van Lenny

Ik ben benieuwd of deze plaat wellicht nog wat zal stijgen na meerdere luisterbeurten.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 11 oktober 2009 @ 22:59:51 #30
80791 crew  Paul
pi_73595573
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:45 schreef Wepeel2 het volgende:

Ik ben benieuwd of deze plaat wellicht nog wat zal stijgen na meerdere luisterbeurten.
Zo gaat dat vaak wel ja, eerste keer vond ik alle albums kut
pi_73599647
Ik vind het weer een prachtig album. Hoe vaker je het luistert hoe mooier het wordt. Nachtmuziek vond ik ook goed trouwens. Ik snap de kritiek daarop niet, misschien vinden sommige mensen het te zwaar of te diep. Tekstueel is Nachtmuziek van een hoog niveau, beetje zoals bij de eerste albums. Dit album is wat luchtiger en positiever.
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:43:27 #32
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73614891
quote:
Jammer dat er weer een draak van een nummer opstaat: Ze zegt steeds liefje. Ik dacht dat we met vier uit zeven het ergste AedM nummer wel gehad hadden, maar dit komt aardig in de buurt.
Ze zegt steeds liefje: ben ik wel een beetje met je eens Dat is best een skipummer(sorry Thomas). Je moet je er alleen toch eens een keer echt naar luisteren. Probeer je even niet te irriteren aan dat 'liefje'. Dan is het best wel een mooi liedje(het kortste van de cd dat moet kunnen zo af en toe ).

Vier uit zeven: Nee! Niet afkraken! Dat vind ik geweldig. Elke keer als ik het hoor moet ik aan het eind even slikken: dat het om de liefde gaat... Heel mooi!
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:58 schreef PPWB84 het volgende:
Ik vind het weer een prachtig album. Hoe vaker je het luistert hoe mooier het wordt. Nachtmuziek vond ik ook goed trouwens. Ik snap de kritiek daarop niet, misschien vinden sommige mensen het te zwaar of te diep. Tekstueel is Nachtmuziek van een hoog niveau, beetje zoals bij de eerste albums. Dit album is wat luchtiger en positiever.
Ik zapte even langs de liedjes van Nachtmuziek: wat een rust! De nieuwe cd is veel sneller.
Luchtiger en positiever vind ik goed samengevat!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 12 oktober 2009 @ 16:46:44 #33
80791 crew  Paul
pi_73615016
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:43 schreef mmascha het volgende:

[..]

Ze zegt steeds liefje: ben ik wel een beetje met je eens Dat is best een skipummer(sorry Thomas). Je moet je er alleen toch eens een keer echt naar luisteren. Probeer je even niet te irriteren aan dat 'liefje'. Dan is het best wel een mooi liedje(het kortste van de cd dat moet kunnen zo af en toe ).

Vier uit zeven: Nee! Niet afkraken! Dat vind ik geweldig. Elke keer als ik het hoor moet ik aan het eind even slikken: dat het om de liefde gaat... Heel mooi!
[..]

Ik zapte even langs de liedjes van Nachtmuziek: wat een rust! De nieuwe cd is veel sneller.
Luchtiger en positiever vind ik goed samengevat!
AEDM en vooral Thomas moet sowieso misschien eens af van het woord: lief/liefje
Op elk album komt dat oneindig veel voor

Google op lief + acda:

Kom bij me lief. Kom hier. Streel mijn haren, kus mijn wangen. Zeg lieve woordjes, lief ... Een Lief Die Niet Zo Huilt - Acda en de .
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:56:06 #34
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_73615343
Misschien moeten ze hier eens kijken.
pi_73616045
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:46 schreef Paul het volgende:

[..]

AEDM en vooral Thomas moet sowieso misschien eens af van het woord: lief/liefje
Op elk album komt dat oneindig veel voor

Google op lief + acda:

Kom bij me lief. Kom hier. Streel mijn haren, kus mijn wangen. Zeg lieve woordjes, lief ... Een Lief Die Niet Zo Huilt - Acda en de .
En dat ene liedje Liever Dan Lief, toen Acda nog van die blonde krullen had.... Ze doen het inderdaad vaak. Maar nog vaker gaat het over drinken, al dan niet in een park of op een dak.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 12 oktober 2009 @ 17:32:47 #36
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73616510
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 17:16 schreef methodmich het volgende:

[..]

En dat ene liedje Liever Dan Lief, toen Acda nog van die blonde krullen had.... Ze doen het inderdaad vaak. Maar nog vaker gaat het over drinken, al dan niet in een park of op een dak.
Meen je dit nou? Of zal ik er maar niet serieus op ingaan?
Zegt Tim Immers je nog wat?
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 12 oktober 2009 @ 17:33:31 #37
80791 crew  Paul
pi_73616543
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 17:32 schreef mmascha het volgende:

[..]

pi_73617106
Lekkere cd!
Gewoon weer de vrolijke Acda en de Munnik sound die ik van ze gewend was. Voor de zekerheid wel eerst even gedownload.

Dit is zeker een cd die ik in de kast heb willen staan, dus binnenkort even kopen.
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:07:14 #39
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_73628791
quote:
Het nieuwe album valt eigenlijk wel mee. Morgen in de trein naar mijn werk wat beter luisteren.

Alleen Maar Hier is tot dusverre overigens mijn favoriet.

Als ik nu een ranking van AedM cd's zou moeten maken:
1. Acda en de Munnik
2. Naar Huis
3. Groeten uit Maaiveld
4. Hier Zijn
5. Jouw leven lang bij mij
6. Nachtmuziek
7. Liedjes van Lenny

'Vier Uit Zeven' vind ik persoonlijk echt geweldig. En dan helemaal de versie op de dvd:

Maar goed, ik vind ook Liedjes van Lenny een ontzettend goed album dus we verschillen gewoon van smaak . Ik kan trouwens echt niet kiezen tussen de albums, ieder album heeft zijn goede en minder goede nummers. Ik zag ze gisteren trouwens ook bij Paul de Leeuw en het nummer 'Alles Gaat Voorbij' klonk nu ook ineens weer goed, ik moet het album dus gewoon wat vaker luisteren.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 12 oktober 2009 @ 22:10:51 #40
80791 crew  Paul
pi_73628974
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:07 schreef DrDurden het volgende:

[..]

'Vier Uit Zeven' vind ik persoonlijk echt geweldig. En dan helemaal de versie op de dvd:

Maar goed, ik vind ook Liedjes van Lenny een ontzettend goed album dus we verschillen gewoon van smaak . Ik kan trouwens echt niet kiezen tussen de albums, ieder album heeft zijn goede en minder goede nummers. Ik zag ze gisteren trouwens ook bij Paul de Leeuw en het nummer 'Alles Gaat Voorbij' klonk nu ook ineens weer goed, ik moet het album dus gewoon wat vaker luisteren.
Vier uit zeven komt ook heel stom op me over
Maar goed ik moet gewoon alle nummers wat vaker horen
pi_73639572
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:10 schreef Paul het volgende:

[..]

Vier uit zeven komt ook heel stom op me over
Maar goed ik moet gewoon alle nummers wat vaker horen
Op Nachtmuziek vind ik Vier Uit Zeven ook niet zo. Maar de live uitvoering van Spelen is echt prachtig !
"Dat het om de liefde gaat"
pi_73641645
Helemaal ontgaan dat ze een nieuwe cd hebben, snel even luisteren .
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:39:45 #43
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73647807
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:04 schreef massy het volgende:

[..]

Op Nachtmuziek vind ik Vier Uit Zeven ook niet zo. Maar de live uitvoering van Spelen is echt prachtig !
"Dat het om de liefde gaat"
Massy! Ik ben gelukkig niet de enige die dat vind.

De eerste cd vind ik nog steeds de beste. Maar dat komt misschien ook omdat ik die het meest heb geluisterd.

Ik ben trouwens heel benieuwd hoe ze de liedjes live spelen. Dat is vaak toch met minder "toeters en bellen".
Gewoon knus met z'n drietjes. Ik heb zin in de nieuwe toer!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_73648952
Ook snel even luisteren hier
12 januari naar de theatertour, pas de derde voorstelling die ze doen van deze tour
All management is Strategic Management.
pi_73653551
tof album!
ben echt weer helemaal happy!!
Have you had your kezzzzzz today???
  donderdag 15 oktober 2009 @ 00:31:50 #46
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73701702
Alles gaat voorbij.

Dat is wat mij het meest aanspreekt, maar dat klinkt ook echt als de oude AendM en dat vind ik ook het leukst eigenlijk. Dat ze eens wat nieuws proberen, prima, maar dat is niet echt mijn ding. Alhoewel het niet echt vreselijk is hoor.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 13:46:37 #47
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73777471
En die vrolijke 'T is wat het is is slecht voor m'n buren omdat ik het tig x draai en nog meezing ook.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 17 oktober 2009 @ 13:51:52 #48
80791 crew  Paul
pi_73777596
Leukste vind ik: hm ja ja

Ook leuk:

tis wat het is
Alles gaat voorbij
Eva

Jammer vind ik dat de geluidskwaliteit van : Als ze lacht , een stukken minder is vergeleken met de rest. Ze hebben hier expres een soort live achtige opname van gemaakt ofzo. Je hoort ook Paul aftellen in het begin ( 1234)
  zondag 18 oktober 2009 @ 23:03:38 #49
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_73827349
Ik vond eerst Alleen maar Hier erg mooi. Maar nu erger ik me aan de tekst "bluf jij maar mooi van Zeeland".
Alsof de zin 'Zing jij maar van Zeeland' niet duidelijk genoeg is en de grap nog even uitgelegd moet worden. En daar worden ze nooit beter van.
Net zoals bij "...en van Drenthe". Dat dan opeens "...en van Daniëls Drenthe wordt". Wat ik helemaal onlogisch vind, omdat de tekst in eerste instantie duidelijk verwijst naar Daniël Lohues zelf die over Drenthe zingt.

Op dit moment is Ezra mijn favoriet.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  maandag 19 oktober 2009 @ 07:50:37 #50
24188 Belana
kloon van belana
pi_73833287
mijn zoon heet Ezra en vind het nummer helemaal geweldig
stormy waters...
sailin'
pi_73847201
Cool!

Ik zat ooit in de klas bij een Esmee, die was minder blij met haar liedje. Vooral als ze tijdens de lessen bij het raam zat.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:12:09 #52
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73847577
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:01 schreef methodmich het volgende:
Cool!

Ik zat ooit in de klas bij een Esmee, die was minder blij met haar liedje. Vooral als ze tijdens de lessen bij het raam zat.
Met het gordijn dicht?
pi_73847665
Nee, want dan moest je betalen. Al was dat een grapje. Maar dan schrok ze wel! Je zag het aan d'r gezicht.
www.thuisuiteten.nl
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 19 oktober 2009 @ 16:16:24 #54
80791 crew  Paul
pi_73847705
Dag Esmee het beste ermee
Veel naamliedjes hebben AEDM ja
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:19:46 #55
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73847832
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:15 schreef methodmich het volgende:
Nee, want dan moest je betalen. Al was dat een grapje. Maar dan schrok ze wel! Je zag het aan d'r gezicht.
'K zie geen pest door dit licht.
pi_73848932
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

'K zie geen pest door dit licht.
Overigens zat ze ook elk jaar wel een keer op het dak. Dan dankte je de dag dat je haar daar zag, daar kwam het wel op neer.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 19 oktober 2009 @ 17:07:32 #57
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73849699
Heeft Thomas zijn vriendin Esmee nog?
pi_73851624
Is te hopen van wel, anders kan ie beter gaan zitten voor de blues.
www.thuisuiteten.nl
pi_73851865
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 17:32 schreef mmascha het volgende:

[..]

Tim Immers was toch gewoon een typetje van Thomas Acda?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 19 oktober 2009 @ 18:09:36 #60
80791 crew  Paul
pi_73851944
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:06 schreef alpeko het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap de grap niet
pi_73854123
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 17:58 schreef methodmich het volgende:
Is te hopen van wel, anders kan ie beter gaan zitten voor de blues.
of gaan lopen tot de zon komt
  maandag 19 oktober 2009 @ 19:24:35 #62
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73854666
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 19:10 schreef aardappel het volgende:

[..]

of gaan lopen tot de zon komt
Door de stad Amsterdam.
pi_73857833
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 20:17 schreef DrDurden het volgende:
Was het trouwens opzettelijk dat de coupletten van het eerste en laatste nummer (niet die voicemail) compleet identiek waren? Dat was nogal opvallend, maar het kan zijn dat het bewust gedaan was.
Wat bedoel je hier precies mee? Qua tekst of qua muziek? Als je qua tekst bedoelt ben ik heel benieuwd wat jij voor kopie jij hebt...
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:50:53 #64
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73858128
quote:

[..]

SPOILER
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:51:58 #65
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73858171
quote:

[..]

SPOILER

Ik denk niet dat Thomas dat een compliment vind.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:20:06 #66
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73873475
Hoe rook het Vondelpark vannacht?
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:00:54 #67
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73878260
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

Ik denk niet dat Thomas dat een compliment vind.
Mwah, Tim Immers was in die tijd een stuk populairder dan Thomas.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_73882473
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 11:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hoe rook het Vondelpark vannacht?
Naar bos. Wat had je dan gedacht?
www.thuisuiteten.nl
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:04:17 #69
80791 crew  Paul
pi_73882572
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:02 schreef methodmich het volgende:

[..]

Naar bos. Wat had je dan gedacht?
Naar bier
pi_73882710
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:04 schreef Paul het volgende:

[..]

Naar bier
Dat is, zonder dollen, wel de kern van elke A & de M-song he. Wist je dat? Elke tekst is te herleiden tot bier / drank.
www.thuisuiteten.nl
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:15:14 #71
80791 crew  Paul
pi_73882974
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:08 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat is, zonder dollen, wel de kern van elke A & de M-song he. Wist je dat? Elke tekst is te herleiden tot bier / drank.
LAAT ME DRINKEN !!!!!
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:15:47 #72
80791 crew  Paul
pi_73882996
Je mag niet drinken, ja je mag het wel maar dan niet meer dan 1, 2, glazen oeeeeeeeeeh
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:09:20 #73
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73884843
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:08 schreef methodmich het volgende:

[..]

Je wordt er nog net geen alcoholist van.

Maar over het algemeen gaat het over liefde, drank, de dood (al dan niet in combinatie met Herman ) en het Vondelpark.

[ Bericht 8% gewijzigd door SuperrrTuxxx op 20-10-2009 17:27:13 ]
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:17:48 #74
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73885150
Het leek zo mooi even wat tijd voor jezelf. Maar je hebt jezelf niet zo gek veel te vertellen.
pi_73885482
Nee, dus dan pak je weer de fles. Simpele conclusie.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:30:22 #76
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73885571
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 17:27 schreef methodmich het volgende:
Nee, dus dan pak je weer de fles. Simpele conclusie.
En je mag pas morgen bellen, maar dat komt eigenlijk door wat ze gisteren zei.
pi_73885761
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 17:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

En je mag pas morgen bellen, maar dat komt eigenlijk door wat ze gisteren zei.
Wacht! Er zit iemand anders op de lijn. Ze spreekt het vloeiend zo te horen, heb wel een vermoeden wie dat was.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:45:52 #78
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73886052
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 17:36 schreef methodmich het volgende:

[..]

Wacht! Er zit iemand anders op de lijn. Ze spreekt het vloeiend zo te horen, heb wel een vermoeden wie dat was.
Soms zie ik d'r in de kleedkamer, vlak voor het eerste lied.
pi_73886118
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 17:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Soms zie ik d'r in de kleedkamer, vlak voor het eerste lied.
Maar als ik wakker word in de namiddag, dan is Elisabeth er niet.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:50:38 #80
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73886186
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 17:48 schreef methodmich het volgende:

[..]

Maar als ik wakker word in de namiddag, dan is Elisabeth er niet.
Ze droomde van vertrekken en sprak van "nergens heen"
pi_73886256
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 17:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ze droomde van vertrekken en sprak van "nergens heen"
Pff, ze had nog helemaal niks gedaan vandaag man! Alleen gegeten, een boterham gegeten.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:06:10 #82
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73886625
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 17:53 schreef methodmich het volgende:

[..]

Pff, ze had nog helemaal niks gedaan vandaag man! Alleen gegeten, een boterham gegeten.
En kijk mij eens het gras zien groeien! En iedereen maar denken da'k niks doe.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:44:26 #83
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73897953
Thomas volgende week in Topchef Vips!

Voordat iedereen denkt dat het echt zo is:
SPOILER
En nu zal ik er echt over ophouden maar ik vond dit te grappig.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_73923007
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 18:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

En kijk mij eens het gras zien groeien! En iedereen maar denken da'k niks doe.
Misschien is dat wel een waarheid, denk ik fluitend voor me uit. En misschien is het dat niet, maar ach, dat maakt me ook niet uit.
www.thuisuiteten.nl
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 21 oktober 2009 @ 19:59:37 #85
80791 crew  Paul
pi_73925215
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 22:44 schreef mmascha het volgende:
Thomas volgende week in Topchef Vips!

Voordat iedereen denkt dat het echt zo is:
SPOILER
En nu zal ik er echt over ophouden maar ik vond dit te grappig.
Ik snap de grap nog steeds niet met Tim Immers is dat iets uit zijn theatershow ofzo
  woensdag 21 oktober 2009 @ 20:02:44 #86
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73925334
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 19:59 schreef Paul het volgende:

[..]

Ik snap de grap nog steeds niet met Tim Immers is dat iets uit zijn theatershow ofzo
Ik snap ook niet wat er zo grappig aan is.
pi_73925440
Tim Immers is de neef van Lex, immers.
www.thuisuiteten.nl
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 21 oktober 2009 @ 20:09:23 #88
80791 crew  Paul
pi_73925563
  woensdag 21 oktober 2009 @ 20:13:56 #89
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73925740
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 20:09 schreef Paul het volgende:
  donderdag 22 oktober 2009 @ 12:40:13 #90
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73945667
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 18:59 schreef methodmich het volgende:

[..]

Misschien is dat wel een waarheid, denk ik fluitend voor me uit. En misschien is het dat niet, maar ach, dat maakt me ook niet uit.
Zittend bij het raam....Ik kijk naar al die mooie mensen. Af en toe keken ze terug, maar vaker niet.
pi_73953233
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 12:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Zittend bij het raam....Ik kijk naar al die mooie mensen. Af en toe keken ze terug, maar vaker niet.
Die denken: "Henk? Wie mag dat wezen?"
www.thuisuiteten.nl
pi_74585528
En we zullen ons vanavond nog bedrinken
Denk niet aan de kater
Geniet, geniet nou maar
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_74608222
Maar wat doe jij achter het Centraal dan?
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 11 november 2009 @ 22:01:08 #95
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_74619112
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:31 schreef methodmich het volgende:
Maar wat doe jij achter het Centraal dan?
De dood zoeken.
pi_74640077
En vanavond lekker stappen, want je pik staat in de hens!!!
www.thuisuiteten.nl
pi_74640206
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:01 schreef methodmich het volgende:
Cool!

4 havo?
pi_74648823
quote:
Leuke filmpjes, vooral het fonetisch meezingen!
.
pi_74773665
Ik vind Ze Zegt Steeds Liefje wel leuk eigenlijk .
-
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:12:11 #100
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_74779520
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 09:23 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind Ze Zegt Steeds Liefje wel leuk eigenlijk .
Toch wel het grootste kutnummer dat ze ever gemaakt hebben
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_74783473
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:12 schreef Zapper het volgende:

[..]

Toch wel het grootste kutnummer dat ze ever gemaakt hebben
Ja, dat hoor ik dus van iedereen, maar ik vind hem best leuk .
-
  FOK!fotograaf dinsdag 17 november 2009 @ 18:55:12 #102
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_74789578
Ik heb het album nu een week en heb hem regelmatig op gehad. En zoals altijd, hoe vaker je hem hoort, hoe fijner hij gaat klinken.

"ze zegt steeds liefje" is een door schuif nummer, kan me nog even niet boeien
"alles gaat voorbij" is erg mooi en zo heb ik nog wat nummers die ik wel erg fijn vind.

Als ik een favoriet moest kiezen tussen "jouw leven lang bij mij" of "nachtmuziek" zou ik toch nog even moeten denken.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_74792277
De A&DM iPhone app maar geinstalleerd, nu maar afwachten of ze er echt wat mee gaan doen.
.
  FOK!fotograaf dinsdag 17 november 2009 @ 20:21:19 #104
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_74792757
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 20:10 schreef Tackleberry het volgende:
De A&DM iPhone app maar geinstalleerd, nu maar afwachten of ze er echt wat mee gaan doen.
Is die er?
LOL!
Die moet ik ook ff zoeken!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  dinsdag 17 november 2009 @ 20:25:54 #106
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_74792924
Ik vind 'Ze zegt steeds liefje' wel goed, eigenlijk. In het begin leek het meer een beetje op een gimmick, maar later kwam ik erachter dat het toch meer om een vrouw gaat die ondanks dat ze steeds 'liefje' zegt, vooral steeds boos is op de ander. En de manier waarop Thomas het zingt helpt er ook bij. Het nummer dat ik echter behoorlijk vaak opzet is 'Over en uit', vooral vanwege de melodie die erin zit.
  FOK!fotograaf dinsdag 17 november 2009 @ 20:37:01 #107
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_74793403
quote:
Die vertolking van Kane... daar moest ik best om lachen
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_74804811
quote:
Het werkt wel, ik heb net meegedaan ik mn heerlijke dronken bui
pi_74804813
OMG, ik krijg net een mailtje binnen dat ik maar 3 van de 5 platen goed heb....

tijd om te gaan pitten!

alles gaat voorbij...
  woensdag 18 november 2009 @ 09:24:24 #110
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_74806372
Wat een geinig idee dat raad-je-plaatje ik had er 4 v.d. 5 volgens mij had ik die met Vivaldi, Bach en die andere meneer fout
pi_74831212
Gelukkig had ik ze alle 5 goed...
.
  woensdag 18 november 2009 @ 21:21:24 #112
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_74831826
Ik had ze alle 5 goed. Incl. gokken.
pi_74832092
quote:
Op woensdag 18 november 2009 21:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik had ze alle 5 goed. Incl. gokken.
Ik ook !
pi_74832327
5 uit 5, maar daar zaten wel wat educated guesses bij.
BZB - Zeven Sloten
pi_75382324
quote:
Acda en de Munnik Gastenboek Alliantie [ 7-12-2009 18:43:30 ]
Ja!! We mogen weer!! Zoals jullie inmiddels overal hebben kunnen lezen, is vandaag bekend gemaakt dat Thomas op 18 december in het Glazen Huis zal slapen. Dat is natuurlijk geweldig nieuws. Massaal zullen wij naar Groningen afreizen om te zien hoe lang Thomas wakker blijft :-). Om de feestvreugde nog wat te verhogen, kunnen wij vandaag ook bekend maken dat er ook dit jaar weer Alliantie Actie zal worden gehouden. En we pakken het groots aan dit keer. De details kunnen we nu nog niet bekend maken, maar we verwachten dat het een geweldige actie wordt! Omdat wij van de Alliantie met onze tijd meegaan, hebben we niet alleen de http://aedmgastenboekalliantie.hyves.nl, maar ook een twitter account aangemaakt: www.twitter.com/AEDMgbAlliantie. Op deze twitter zullen we de laatste nieuwtjes bekend maken. Maar natuurlijk ook op de alliantiehyves en dit gastenboek. Alleen de Ipod App zullen wij niet bereiken, simpelweg omdat wij geen Ipod hebben :-). Je kunt nog niet inschrijven op deze actie, maar zodra dit kan laten we het jullie natuurlijk weten!! groeten Massy en Ruth
pi_75823745
quote:
Vrijdag hebben Thomas en Paul bekend gemaakt de 2 pyjama´s uit de voorstelling Spelen beschikbaar te stellen voor 3FM Serious Request. Deze items worden geveild op Ebay en de opbrengst gaat naar het Rode Kruis ten behoeve van hun projecten ter bestrijding van Malaria. Net als de vorige jaren verenigen de AedM-fans zich in de AedMGastenboekalliantie, om op die manier gezamenlijk te bieden op de veiling en zo de items binnen de gelederen van de fans te houden. Door loting zal worden uitgemaakt wie de pyjama´s uiteindelijk krijgt. Hoe meer geld je stort, hoe vaker je meeloot. Als je meedoet met de Alliantie ontvang je sowieso een door de topfotograaf Bob Bronshoff beschikbaar gestelde foto van AedM, die gesigneerd zal worden door Thomas en Paul. De kosten voor het afdrukken en versturen van deze foto's nemen Thomas en Paul en UniversalMusic voor hun rekening. Wil je meedoen aan deze unieke samenwerking voor het Goede Doel tussen Acda en de Munnik, hun platenmaatschappij en hun fans, word dan nu lid van de AedM GastenboekAlliantie hyves: http://aedmgastenboekalliantie.hyves.nl en meld je aan op ruth.de.vries@xs4all.nl.

De pyjama's
  FOK!fotograaf zondag 20 december 2009 @ 12:46:22 #117
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_75832589
Ik moet toch mijn mening over "ze zegt steeds liefje" bijdraaien.
Als je hem een paar keer luistert, en echt de tekst, intonatie etc hoort.... Ja, ik ben hem zeker wel gaan waarderen.

Het valt me op hoe de nummers aan de ene kant heel volwassen en mooie (neder)popnummers zijn, en aan de andere kant zitten er ook weer wat "theatrale" nummers bij.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 6 januari 2010 @ 21:41:11 #118
80791 crew  Paul
pi_76501879
quote:
Single EVA met unieke “B-kant” !

Beste ,

Vrijdag 8 januari a.s. zal de nieuwe single EVA verschijnen. Voor de bezoekers aan de theatertour ODE, hebben Thomas en Paul een unieke actie bedacht: je kan zelf de "B-kant" van de single kiezen uit de liedjes, zoals ze op de avond zelf in de diverse theaters zullen worden gespeeld!

De techniek mag dan complex zijn, het principe is simpel: ga je naar de show? Dan kun je per SMS de single Eva aanschaffen en kies je als tweede track één van de liedjes, zoals die dezelfde avond is gespeeld door Acda en de Munnik en band. Iedere avond wordt live opgenomen, en zo krijg je de kans om precies dat liedje te kiezen, dat die avond indruk heeft gemaakt. Omdat het zo prachtig werd uitgevoerd, omdat het helemaal mis ging, omdat je jezelf erdoorheen hebt horen niezen, omdat de grap ervoor hilarisch was - kortom, redenen genoeg, en keuze genoeg! Daags na de show worden de tracks ter download aangeboden via http://live.acdaendemunnik.nl waar de code, die je per SMS hebt ontvangen, kan worden ingevuld.

Zo is het dus in principe mogelijk om een compleet concert te bestellen, om van elke avond hetzelfde liedje - maar dan anders - te bestellen, of gewoon incidenteel een liedje te kiezen. De prijs is ¤ 1,75 per 2-track.

Tot snel!
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:46:09 #119
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_76502122
Godmiljaar. Zie net pas dat de raad de plaat tot 30 april loopt. Moet ik nog zo lang wachten totdat ik met Thomas en Paul op stap kan.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 6 januari 2010 @ 21:48:35 #120
80791 crew  Paul
pi_76502245
Wist niet eens dat ze weer gingen spelen
Ga wel kijken in Utreg dan
pi_76503797
Ik ga vrijdag in het M-Lab
pi_76535322
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Godmiljaar. Zie net pas dat de raad de plaat tot 30 april loopt. Moet ik nog zo lang wachten totdat ik met Thomas en Paul op stap kan.
Nou dat zal wel nog langer duren dat wachten. De komende tour loopt tot eind maart !
pi_76535618
Ze zijn gewoon uitmuntend goed, niet alleen de beste tekstschrijvers van Nederland maar ook het gevoel dat ze in hun nummers leggen is echt fenomenaal
En die stem van Paul...
  zondag 10 januari 2010 @ 13:44:08 #124
24188 Belana
kloon van belana
pi_76630734
wij hebben al heel lang kaarten voor in Zaandam eind maart, maar nou heb ik eergisteren gewoon nog kaarten voor Carre kunnen kopen verbaasd me! en dan gewoon rij 6 nog wel
waar zijn alle fans uit Amsterdam en omstreken?
het wordt verdorie een greatest hits optreden! wie heeft daar geen zin in?
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 10 januari 2010 @ 13:44:56 #125
80791 crew  Paul
pi_76630769
Greatest hits
pi_76635395
quote:
Op zondag 10 januari 2010 13:44 schreef Belana het volgende:
wij hebben al heel lang kaarten voor in Zaandam eind maart, maar nou heb ik eergisteren gewoon nog kaarten voor Carre kunnen kopen verbaasd me! en dan gewoon rij 6 nog wel
waar zijn alle fans uit Amsterdam en omstreken?
het wordt verdorie een greatest hits optreden! wie heeft daar geen zin in?
Ik zit in Carré altijd in de loge beetje aan de linkerkant.
In de zaal zijn de stoelen op bijna de zelfde hoogte waardoor er wel eens een hoofd voor je het zicht kan belemmeren.
  zondag 10 januari 2010 @ 19:27:38 #127
24188 Belana
kloon van belana
pi_76646504
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:18 schreef massy het volgende:

[..]

Ik zit in Carré altijd in de loge beetje aan de linkerkant.
In de zaal zijn de stoelen op bijna de zelfde hoogte waardoor er wel eens een hoofd voor je het zicht kan belemmeren.
ah ok, maar er waren elders ook nog heel veel plaatsen!
stormy waters...
sailin'
pi_76691768
Ik ga ze zaterdag zien! Ben enorm benieuwd!
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_76704840
Morgenavond in Oosterhout, ben benieuwd
pi_76711619
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:53 schreef GodsSon het volgende:
Morgenavond in Oosterhout, ben benieuwd
He, ik ben daar ook vanavond
  donderdag 14 januari 2010 @ 12:35:47 #131
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_76802570
* Stuurloos wil graag de setlist weten, want gaat 30 jan in Tilburg
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
pi_76802617
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:35 schreef Stuurloos het volgende:
Dan ga je vast de nummers uit je hoofd leren?
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 14 januari 2010 @ 12:40:39 #133
80791 crew  Paul
pi_76802741
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:35 schreef Stuurloos het volgende:
In hoorn op 01-13 zijn de volgende nummers gespeeld:

alles gaat voorbij als het vuur gedoofd is dan leef ik toch nog een keer
de kapitein deel I eerste helmerstraat eva
ezra groeten uit maaiveld heel veel lieve mensen
het is wat het is het regent zonnestralen hm hm ja ja
ik blijf jouw leven lang bij mij ik denk je hier bij mij ik wou dat je een vreemde was
kom nog even niet naar hier laat me slapen lief die niet zo huilt
misschien nog wel het meest mooi liedje morgen is ze weg
over en uit ren lenny ren rode wijn
sally schoolplein stel dat we wel
vondelpark vannacht ze zegt steeds liefje
  donderdag 14 januari 2010 @ 12:43:30 #134
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_76802863
Dat was met een kladblok op schoot Paul?

Stuurloos: volgens mij spelen ze niet elke avond hetzelfde. Dat is ook wel zo leuk met achteraf nog nummers bestellen via sms, al was je er zelf niet bij.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  donderdag 14 januari 2010 @ 12:53:25 #135
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_76803180
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:43 schreef mmascha het volgende:
Dat was met een kladblok op schoot Paul?

Stuurloos: volgens mij spelen ze niet elke avond hetzelfde. Dat is ook wel zo leuk met achteraf nog nummers bestellen via sms, al was je er zelf niet bij.
Ik hoef de nummers niet uit mn hoofd te leren (tja, alleen nog van de laatste cd, de rest kan ik zowat dromen)
  donderdag 14 januari 2010 @ 12:58:25 #136
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_76803351
Ze spelen weinig van de laatste cd vind ik. En dat is helemaal niet erg! Ik vind de nieuwe cd wel mooi hoor! Maar het is zo leuk die andere liedjes weer een live te horen.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  donderdag 14 januari 2010 @ 12:59:32 #137
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_76803392
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:58 schreef mmascha het volgende:
Ze spelen weinig van de laatste cd vind ik. En dat is helemaal niet erg! Ik vind de nieuwe cd wel mooi hoor! Maar het is zo leuk die andere liedjes weer een live te horen.
Daarom heet de show ook Ode denk ik, al vind ik die liedjes van voorgaande cd's ook leuker
pi_76803792
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 10:07 schreef massy het volgende:

[..]

He, ik ben daar ook vanavond
Wel te merken dat het nog redelijk aan het begin van de tour is, maar toch een gave show!
Hoe vond jij het?
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 14 januari 2010 @ 14:09:34 #139
80791 crew  Paul
pi_76805907
Van mij mogen ze wat meer goude oude spelen die iets minder vaak te horen zijn geweest, dus een keer geen regent zonnestralen
pi_76807988
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:10 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Wel te merken dat het nog redelijk aan het begin van de tour is, maar toch een gave show!
Hoe vond jij het?
Ik vond het de minste van de 3 die ik tot nu toe heb gezien
Wel hilarisch hoe Thomas de zaal uitrende achter die mensen aan
pi_76815330
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:40 schreef Paul het volgende:

[..]

ik blijf jouw leven lang bij mij ik denk je hier bij mij ik wou dat je een vreemde was
Mijn favo nummer dus niet (Henk en Lopen tot de zon komt)
Maar ik heb er uiteraard nog steeds zin in, nog 4 weken
BZB - Zeven Sloten
  donderdag 14 januari 2010 @ 18:14:24 #142
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_76816015
Lena is mijn favoriete nummer, helaas die ook niet.. ach we zien wel! Ik heb er iig zin an!
  donderdag 14 januari 2010 @ 18:39:50 #143
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_76816982
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 14:58 schreef massy het volgende:

[..]

Ik vond het de minste van de 3 die ik tot nu toe heb gezien
Wel hilarisch hoe Thomas de zaal uitrende achter die mensen aan
Vertel es uitgebreid.
pi_76824638
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 18:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Vertel es uitgebreid.
Thomas en Paul kwamen voor de 3e keer terug voor een toegift. Tijdens het zingen er van liepen er 2 mensen op rij 4 al weg. Paul zei, door het nummer heen "ik vind het wel jammer dat jullie al weg gaan". Maar die mensen liepen gewoon door. Toen Thomas begon met zingen rende hij ineens naar de deur zo de zaal uit (al doorzingend) achter die mensen aan en zei "rijden jullie wel voorzichtig" En toen kwam hij weer het podium op om het nummer af te maken.
  donderdag 14 januari 2010 @ 21:36:32 #145
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_76824703
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 21:35 schreef massy het volgende:

[..]

Thomas en Paul kwamen voor de 3e keer terug voor een toegift. Tijdens het zingen er van liepen er 2 mensen op rij 4 al weg. Paul zei, door het nummer heen "ik vind het wel jammer dat jullie al weg gaan". Maar die mensen liepen gewoon door. Toen Thomas begon met zingen rende hij ineens naar de deur zo de zaal uit (al doorzingend) achter die mensen aan en zei "rijden jullie wel voorzichtig" En toen kwam hij weer het podium op om het nummer af te maken.
LOL!
pi_76825647
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 21:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

LOL!
Ja, was erg geestig
pi_76939041
Ik heb twee kaartjes voor de theatertour a.s. donderdag, maar ik kan helaas niet, zijn front row tickets Wil iemand ze misschien ruilen tegen redelijk goede plaatsen een andere dag?
pi_76957637
quote:
Op zondag 17 januari 2010 21:04 schreef P.F het volgende:
Ik heb twee kaartjes voor de theatertour a.s. donderdag, maar ik kan helaas niet, zijn front row tickets Wil iemand ze misschien ruilen tegen redelijk goede plaatsen een andere dag?
Probeer het eens in het gastenboek.

http://www.acdaendemunnik.nl/guestbook/gb_read.php
  dinsdag 19 januari 2010 @ 07:46:37 #149
24188 Belana
kloon van belana
pi_76998400
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 21:35 schreef massy het volgende:

[..]

whehehehehe
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 19 januari 2010 @ 07:50:56 #150
24188 Belana
kloon van belana
pi_76998429
quote:

[..]

Ik woon in Hoorn, maar voor het park zijn altijd zo slecht kaarten te krijgen
klinkt als een fijne set, ik heb enorm veel zin in de 2 concerten waar we heen gaan in maart!
heerlijk om de oude nummers weer live te horen
Ik hoop ook op lopen tot de zon komt... maar ben zeker blij met het regent zonnestralen (dat zinnetje stond op het geboorte kaartje van onze jongste zoon die overigens geheel toevallig Ezra heet )
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 19 januari 2010 @ 14:13:07 #151
80791 crew  Paul
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 19 januari 2010 @ 14:21:25 #152
80791 crew  Paul
pi_77009705
Hopelijk zijn jullie nog op tijd
pi_77010427
Helaas niks leuks kwa plaatsen te vinden... alleen los van elkaar!
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 19 januari 2010 @ 14:45:44 #154
80791 crew  Paul
pi_77010578
Klopt ik moet ook alleen
Waarom weet ik dit nou weer te laat
pi_77011906
Ik hoorde het te laat
Als iemand nog twee plekken naast elkaar over heeft hoor ik het heel erg graag!
pi_77012968
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:45 schreef Paul het volgende:
Klopt ik moet ook alleen
Waarom weet ik dit nou weer te laat
Dit is echt al maanden bekend hoor.
pi_77013279
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:55 schreef massy het volgende:

[..]

Dit is echt al maanden bekend hoor.
Had je dat dan niet ff kunnen melden
pi_77013529
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:03 schreef aardappel het volgende:

[..]

Had je dat dan niet ff kunnen melden
Euhm ja, dat had ik best wel kunnen doen ja
  dinsdag 19 januari 2010 @ 16:23:55 #159
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_77014154
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:29 schreef Paul het volgende:
Allle AEDM fans zijn er niet
Ik vind het zo erg voor ze

RIP

Xilantof

SuperrrTuxxx

massy
Ik was werken, moet ook gebeuren.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 19 januari 2010 @ 17:30:11 #160
80791 crew  Paul
pi_77017183
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:09 schreef massy het volgende:

[..]

Euhm ja, dat had ik best wel kunnen doen ja
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 19 januari 2010 @ 17:31:44 #161
80791 crew  Paul
pi_77017261
Dit soort concerten aub volgende keer hier melden, dit komt 1x in de 20 jaar voor ofzo, volgens mij is het zelfs voor het eerst dat AEDM optreden in het concertgebouw.
Maar goed ik heb een kaartje
pi_77023592
Net als Massy heb ik ook al een tijdje mijn kaarten! Een echte fan weet zulke dingen toch gewoon?

pi_77024708
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 19:55 schreef Sonja27 het volgende:
Net als Massy heb ik ook al een tijdje mijn kaarten! Een echte fan weet zulke dingen toch gewoon?

De echte fans wel ja, maar ik ben "maar" een gewone liefhebber en zou toch supergraag een concert meepakken!
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 19 januari 2010 @ 20:19:36 #164
80791 crew  Paul
pi_77024731
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 19:55 schreef Sonja27 het volgende:

Ja leuk allemaal zeg het gewoon voortaan hier, wees eens lief voor je medefokker
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:53:37 #165
24188 Belana
kloon van belana
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:54:55 #166
24188 Belana
kloon van belana
pi_77030048
en ik ben echt wel een echte fan maar ik wist het niet
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:56:22 #167
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_77030139
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:19 schreef aardappel het volgende:

[..]

De echte fans wel ja, maar ik ben "maar" een gewone liefhebber en zou toch supergraag een concert meepakken!
Dat dus.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 19 januari 2010 @ 21:56:48 #168
80791 crew  Paul
pi_77030174
Nouja voor de volgende keer wel handig als iemand het hier post
Zin in het concert
pi_77033007
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:19 schreef aardappel het volgende:

[..]

Ik was aan het plagen! Maar op www.acdaendemunnik.nl staat een hele tourlijst! En die staat er al een tijdje. Dus als je graag eens een concertje wilt zien dan zou ik je aanraden om daar te kijken. Lijkt mij up to dater dan een topic op fok!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 22:53:50 #170
24188 Belana
kloon van belana
pi_77033490
Ik heb kaarten
er zijn dus ook nog kaarten! op het podium! ga snel kijken!!
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 19 januari 2010 @ 22:55:57 #171
80791 crew  Paul
pi_77033612
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 19 januari 2010 @ 22:56:23 #172
80791 crew  Paul
pi_77033632
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:53 schreef Belana het volgende:
Ik heb kaarten
er zijn dus ook nog kaarten! op het podium! ga snel kijken!!
Ga jij alleen? Anders is het wel leuk om een mini fokmeet te doen bij het concertgebouw
  dinsdag 19 januari 2010 @ 22:57:36 #173
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_77033705
quote:
quote:
Het is momenteel erg druk bij de online kaartverkoop. Probeert u het a.u.b. op een later tijdstip nogmaals.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 23:02:35 #174
24188 Belana
kloon van belana
pi_77033979
quote:
ja maar ik wist dus niet dat het podium ook plaatsen waren

Overigens ga ik met mijn man
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 19 januari 2010 @ 23:04:00 #175
80791 crew  Paul
pi_77034058
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

[..]

Dat stond er vanmiddag ook

Er zijn altijd plaatsen op het podium, ben 1 keer eerder in het concertgebouw geweest

kijk maar

Waar dit witte mannen zitten zijn dan plekken
  dinsdag 19 januari 2010 @ 23:06:43 #176
24188 Belana
kloon van belana
pi_77034201
nou, dan zitten we best mooi vind ik

en bovendien, gewoonweg een UNIEK concert lijkt dit me
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 19 januari 2010 @ 23:10:06 #177
80791 crew  Paul
pi_77034371
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 23:06 schreef Belana het volgende:
nou, dan zitten we best mooi vind ik

en bovendien, gewoonweg een UNIEK concert lijkt dit me
Zekers, moet je zeker heen als AEDM fan
Ben echt blij dat ik een kaartje heb
pi_77057141
rij 13op t podium, heeft dat nog een beetje zin?
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 20 januari 2010 @ 18:07:24 #179
80791 crew  Paul
pi_77061975
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:10 schreef N.i.c.k het volgende:
rij 13op t podium, heeft dat nog een beetje zin?
Je ziet alles goed vanaf het podium, alleen wel ruggen he
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 20 januari 2010 @ 18:22:16 #180
80791 crew  Paul
pi_77062471
Zo de knetters, de kaarten liggen al in mijn brievenbus, gaat wel snel bij het concertgebouw

[ Bericht 6% gewijzigd door Paul op 20-01-2010 18:46:40 ]
  woensdag 20 januari 2010 @ 18:42:25 #181
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_77063167
Over 10 dagen Ode in Tilburg, kan niet wachten!
pi_77063359
Liedkunst twitter:
quote:
Liedkunst Liedkunst.nl geeft twee kaarten weg voor concert van Acda & De Munnik met het Metropole Orkest in Het Concertgebouw. Zie www.liedkunst.nl.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 20 januari 2010 @ 18:57:38 #183
80791 crew  Paul
pi_77063717
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:47 schreef massy het volgende:
Liedkunst twitter:
[..]

thx
  donderdag 21 januari 2010 @ 13:30:37 #184
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_77094553
pi_77098933
http://www.radio555.nl/wmvplayer/geensilverlight.png

Thomas en Paul gaan zo Niet Of Nooit Geweest zingen.
pi_77210516
Weet niet of het hier was, maar heb ooit een filmpje voorbij zien komen met een van de allereerste optredens van A&M. De munnik met haren tot zijn schouders

kan m alleen niet meer terugvinden. Iemand een linkje?
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 28 januari 2010 @ 00:50:38 #187
80791 crew  Paul
pi_77362647
Zouden er nog filmopnames worden gemaakt voor een dvd ofzo bij de schouwburg met Metropole orkest
  donderdag 28 januari 2010 @ 06:08:29 #188
24188 Belana
kloon van belana
pi_77364562
Oe, dat zou leuk zijn Paul!!
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 28 januari 2010 @ 10:22:04 #189
80791 crew  Paul
pi_77367519
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 06:08 schreef Belana het volgende:
Oe, dat zou leuk zijn Paul!!
pi_77388983
Om te voorkomen dat het straks weer uitverkocht is en iedereen hier moppert nog geen kaartjes te hebben..............

20 juni Java Eiland! Voorverkoop vandaag begonnen via www.ticketmaster.nl
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 28 januari 2010 @ 19:56:54 #191
80791 crew  Paul
pi_77389117
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 19:54 schreef Sonja27 het volgende:
Om te voorkomen dat het straks weer uitverkocht is en iedereen hier moppert nog geen kaartjes te hebben..............

Lijkt me leuk concert
  donderdag 28 januari 2010 @ 21:40:32 #192
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_77394357
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 19:54 schreef Sonja27 het volgende:

Ik heb geen idee met wie ik moet gaan.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 28 januari 2010 @ 21:46:18 #193
80791 crew  Paul
pi_77394618
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik heb geen idee met wie ik moet gaan.
Met mij
  donderdag 28 januari 2010 @ 21:47:16 #194
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_77394653
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:46 schreef Paul het volgende:

[..]

Met mij
  maandag 1 februari 2010 @ 09:46:09 #195
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_77504112
Afg. zaterdag geweest in Tilburg. Het was geweldig, ondanks dat Thomas wat verkouden was (die zat aan de thee) heb ik me toch uitstekend vermaakt van 20.15 tot 23.00
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 1 februari 2010 @ 09:50:13 #196
80791 crew  Paul
pi_77504189
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

maandag 1 februari 2010 @ 11:46:31 #197
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_77507083
quote:

[..]

die werden idd in tilburg ook gespeeld
  vrijdag 5 februari 2010 @ 18:35:00 #198
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_77677936
Acda en de Munnik zijn dope.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 5 februari 2010 @ 18:36:20 #199
80791 crew  Paul
pi_77677974
quote:
PERSBERICHT - Unieke samenwerking Acda en de Munnik, Metropole Orkest en Concertgebouw

Terwijl de theatertour ODE nog in volle gang is, maken Acda en de Munnik een uniek muzikaal uitstapje. Op dinsdag 9 februari 2010 geven de mannen samen met het Metropole Orkest onder leiding van vaste gastdirigent Jules Buckley een optreden in de Grote Zaal van het Concertgebouw in Amsterdam. Thomas en Paul maken hiermee hun Concertgebouw debuut! Ze spelen een aantal van hun bekendste liedjes, aangevuld met songs van de laatste CD Jouw Leven Lang Bij Mij.

Voor deze bijzondere avond hebben Acda en de Munnik ook een bijzondere actie opgezet. De bezoeker van dit concert kan per sms zijn favoriete liedje van dit optreden bestellen. Het is hiermee tevens een primeur, voor het eerst dat een live optreden in het Concertgebouw als download beschikbaar is.

Acda en de Munnik, het Metropole Orkest en het Concertgebouw hoefden niet lang na te denken en hebben de handen ineengeslagen om dit mogelijk te maken voor de fans. De bekende liedjes van Acda en de Munnik in nieuwe arrangementen, met compleet orkest en vanuit een prachtige locatie: voor wie erbij is een mooi aandenken aan de avond, en voor wie geen kaartje heeft kunnen bemachtigen een buitenkans om er toch nog een beetje bij te zijn!

Hoe werkt het?
- Tijdens of na het concert kun je SMS-en: AEDM spatie METROPOLE spatie TITEL naar 3020.
- Je ontvangt per SMS direct een code retour.
- Daags na de show worden de tracks ter download aangeboden via http://live.acdaendemunnik.nl waar de code, die je per SMS hebt ontvangen, kan worden ingevuld.
- Je kunt al binnen enkele uren na de show de gewenste track downloaden. De prijs is 1,75 euro per 2-track

Het Metropole Orkest heeft eerder met Acda en De Munnik gewerkt en dat was een groot genoegen. De cd ‘Live met het Metropole Orkest’ (2001) is daarvan nog het tastbare bewijs. Inmiddels is het repertoire aangevuld met enkele prachtige nieuwe songs. Hoogste tijd dus voor weer eens een optreden. Het Metropole Orkest staat onder leiding van vaste gastdirigent en arrangeur Jules Buckley. .

Groeten!
pi_77690198
Acda en de Munnik + Metropole orkest = heeerlijk
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:19:42 #201
24188 Belana
kloon van belana
pi_77702146
OE OE OE!!! Dinsdag is het al
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 6 februari 2010 @ 14:20:17 #202
80791 crew  Paul
pi_77702159
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:19 schreef Belana het volgende:
OE OE OE!!! Dinsdag is het al
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:26:23 #203
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_77702301
"Hebben jullie gaffer?"
"Nee...."
"Ok, doei!"

zaterdag 6 februari 2010 @ 14:33:29 #204
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_77702478
Ik wil kaarten bestellen voor in Carré, maar ik weet niet zo goed welke plaatsen ik moet kiezen? Iemand tips?

-edit-
Ik zie dat ik er wat laat bij ben
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 6 februari 2010 @ 14:33:34 #205
80791 crew  Paul
pi_77702479
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
"Hebben jullie gaffer?"
"Nee...."
"Ok, doei!"

Is dat een stukje uit het theater van AEDM? Zoja dat ken ik niet omdat het bedroevend slecht is
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:37:14 #206
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_77702577
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:33 schreef Paul het volgende:

[..]

Is dat een stukje uit het theater van AEDM? Zoja dat ken ik niet omdat het bedroevend slecht is
Dat is van Trilogie.
  FOK!fotograaf zaterdag 6 februari 2010 @ 17:05:29 #207
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_77706714
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dat is van Trilogie.
ongeveer...
Trilogie was natuurlijk een samenraapsel van hun 3 theatershows daarvoor.
En dat stukje komt uit "it's only cabaret but I like it"
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 6 februari 2010 @ 17:07:40 #208
80791 crew  Paul
pi_77706788
Maar jullie vinden het cabaret van AEDM wel leuk?
Ik weet dat ik 1 van de weinige AEDM fans ben die alleen de muziek leuk vind
  zaterdag 6 februari 2010 @ 17:14:27 #209
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_77706977
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 17:05 schreef Xilantof het volgende:

[..]

ongeveer...
Trilogie was natuurlijk een samenraapsel van hun 3 theatershows daarvoor.
En dat stukje komt uit "it's only cabaret but I like it"
Ja klopt, maar ik dacht dat hij "Spelen" bedoelde.
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 17:07 schreef Paul het volgende:
Maar jullie vinden het cabaret van AEDM wel leuk?
Ik weet dat ik 1 van de weinige AEDM fans ben die alleen de muziek leuk vind
Ik vind die verhalen echt geweldig.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 6 februari 2010 @ 17:15:08 #210
80791 crew  Paul
pi_77707001
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 17:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ja klopt, maar ik dacht dat hij "Spelen" bedoelde.
[..]

Ik vind die verhalen echt geweldig.
Ik dus niet, maar gaan we nog naar Java Eiland
  zaterdag 6 februari 2010 @ 17:15:51 #211
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_77707026
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 17:15 schreef Paul het volgende:

[..]

Ik dus niet, maar gaan we nog naar Java Eiland
Ja hoor.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 6 februari 2010 @ 17:18:07 #212
80791 crew  Paul
pi_77707080
nou maak je me verlegen
  zaterdag 6 februari 2010 @ 17:18:58 #213
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_77707114
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 17:18 schreef Paul het volgende:
nou maak je me verlegen
Jij en verlegen. Maar hoezo.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 22:10:49 #214
24188 Belana
kloon van belana
pi_77716043
ik ben ook meer muziek fan dan cabaret fan hoor
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 9 februari 2010 @ 07:01:02 #215
24188 Belana
kloon van belana
pi_77796066
Vandaag is het zover woeiiiii
Paul, ik heb zwart kort haar, ik heb een zwarte jurk aan en zit vanuit de zaal gezien links op het podium maar dan wel aan de rechterkant we zwaaien!
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 9 februari 2010 @ 10:23:03 #216
80791 crew  Paul
pi_77799078
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 07:01 schreef Belana het volgende:
Vandaag is het zover woeiiiii
Paul, ik heb zwart kort haar, ik heb een zwarte jurk aan en zit vanuit de zaal gezien links op het podium maar dan wel aan de rechterkant we zwaaien!
Ok ik ga zwaaien
ben benieuwd naar vanavond
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 9 februari 2010 @ 10:33:13 #217
80791 crew  Paul
pi_77799397
Ohja met je kaartje kan je gratis gebruik maken van het OV in Amsterdam
Wist het niet eens m'n vader zei het het staat idd ook op die kaart bij je kaartje
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 9 februari 2010 @ 13:51:08 #218
80791 crew  Paul
pi_77806496
Iemand wil van zijn kaartjes af voor vanavond!!!!!!!!!!!!!!!

TE KOOP AANGEBODEN (met spoed) 2 kaarten Concertgebouw vanavond. Af te halen in Amsterdam, nabij CS. Tegen kostprijs. Gr. Johan

johan@slownera.nl
pi_77818680
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:51 schreef Paul het volgende:
Iemand wil van zijn kaartjes af voor vanavond!!!!!!!!!!!!!!!

TE KOOP AANGEBODEN (met spoed) 2 kaarten Concertgebouw vanavond. Af te halen in Amsterdam, nabij CS. Tegen kostprijs. Gr. Johan

johan@slownera.nl
dankjewel. Had ze bijna gekocht. Maar het werd toch een beetje kort dag als we pas om 1800 vanuit Den Bosch naar Amsterdam konden.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 10 februari 2010 @ 00:41:45 #220
80791 crew  Paul
pi_77833178
Hohohoooooooooooooooooooooooo

Ik ben weer thuis

Het was heel leuk met alle kneiters die natuurlijk langskwam in de super mooie concertzaal van Amsterdam.
Onbeperkt drinken was het

Anyways, ik heb nou dus veel wijn op daar, daarom wat dronken nog. Maar het was echt superleuk!
Als het vuur gedoofd is enz kwamen langs en een aantal nieuwe nummers van de laatste cd! Zoals Eva etc.

Ze liepen dik uit, want ze gingen op het end maar steeds weer een liedje doen hehe. Wat ook grappig was, de dirigent was Engels( of anderstalig) en had niet altijd door dat Thomas en Paul weer een ouwehoer verhaal van 5 minuten wilden beginnen, daarom ging Paul soms maar in het Engels praten tussendoor

Nouja heb wat filmpjes gemaakt stiekem, niet doorvertellen. Morgen zal ik ze online gooien, kijken of ze online mogen blijven van Universal Music

Tot morgeeeeeen
as het vuur gedoooofd issssssssssssssssssssss
pi_77833291
Goed verslag Paul!
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  woensdag 10 februari 2010 @ 07:58:18 #222
24188 Belana
kloon van belana
pi_77834925
Het was echt heel cool!! met Lopen tot de zon komt groeten uit Maaiveld (echt groots met dat orkest!!)
het regent zonnestralen (janken!!! maar dat komt door zeer persoonlijke dingen erbij ook en ik was dus heel blij dat ze het speelden) ze speelden Brussel en Esme!! Sally kwam voorbij en jouw leven lang bij mij natuurlijk (opgenomen met het Metropole orkest) en JEZUS wat was het vreselijk vreselijk goed! De zaal ging aan het eind helemaal uit zijn dak. En die dirigent, dat is cool man! Wij zaten dus op het podium en konden hem goed bekijken, echt heel mooi om te zien!

Zucht....
stormy waters...
sailin'
  woensdag 10 februari 2010 @ 11:58:49 #223
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_77840245
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 00:41 schreef Paul het volgende:
Hohohoooooooooooooooooooooooo

Ik ben weer thuis

Het was heel leuk met alle kneiters die natuurlijk langskwam in de super mooie concertzaal van Amsterdam.
Onbeperkt drinken was het

Anyways, ik heb nou dus veel wijn op daar, daarom wat dronken nog. Maar het was echt superleuk!
Als het vuur gedoofd is enz kwamen langs en een aantal nieuwe nummers van de laatste cd! Zoals Eva etc.

Ze liepen dik uit, want ze gingen op het end maar steeds weer een liedje doen hehe. Wat ook grappig was, de dirigent was Engels( of anderstalig) en had niet altijd door dat Thomas en Paul weer een ouwehoer verhaal van 5 minuten wilden beginnen, daarom ging Paul soms maar in het Engels praten tussendoor

Nouja heb wat filmpjes gemaakt stiekem, niet doorvertellen. Morgen zal ik ze online gooien, kijken of ze online mogen blijven van Universal Music

Tot morgeeeeeen
as het vuur gedoooofd issssssssssssssssssssss
Ja! Zien, zien! Ik heb het helaas moeten missen. En zeker niet verder vertellen Wat een enthousiast verhaal. ook van Belana. Leuk! En nu:sms-en!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 10 februari 2010 @ 15:42:25 #224
80791 crew  Paul
pi_77847764
Filmpjes komen hopelijk vanavond, ben ff druk met andere zaken sorry kusje
pi_77852352
Het was een hele mooie avond
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 11 februari 2010 @ 23:43:44 #226
80791 crew  Paul
  donderdag 11 februari 2010 @ 23:54:50 #227
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_77905606
  vrijdag 12 februari 2010 @ 08:09:41 #228
24188 Belana
kloon van belana
pi_77909095
Paul, je zat dus vlakbij me he!! mooie filmpjes!!
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 12 februari 2010 @ 09:20:39 #229
80791 crew  Paul
pi_77909965
Het stukje staat er ook op dat Thomas opnieuw cd van jou cd van mij gaat zingen omdat hij het fout deed wehhee
pi_77924991
Twitter is soms best leuk... Gooide gisteren een berichtje de wereld in: "Morgen naar @thomasacda en @pauldemunnik in het Parktheater in Eindhoven!"
Krijg ik vervolgens een reactie: "Wat leuk! Ik ga ook!"

Op zich niet zo bijzonder, ware het niet dat die reactie van @pauldemunnik zelf was
.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 17:01:16 #231
24188 Belana
kloon van belana
pi_77925273
wat leuk tackleberry
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 12 februari 2010 @ 17:50:51 #232
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_77926588
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 16:50 schreef Tackleberry het volgende:
Twitter is soms best leuk... Gooide gisteren een berichtje de wereld in: "Morgen naar @thomasacda en @pauldemunnik in het Parktheater in Eindhoven!"

Op zich niet zo bijzonder, ware het niet dat die reactie van @pauldemunnik zelf was
Ghehe briljant!
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 12 februari 2010 @ 17:58:19 #233
80791 crew  Paul
pi_77926823
Maarja supertuxxx en ik gaan samen naar AEDM
  vrijdag 12 februari 2010 @ 21:07:27 #234
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_77933994
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 17:58 schreef Paul het volgende:
Ik wil ook Niet zozeer met jullie samen, maar wel naar AedM! En als ik die toffe filmpjes zo zie, dan baal ik er alleen nog maar meer van dat ik dat concert ook heb gemist
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  vrijdag 12 februari 2010 @ 21:08:11 #235
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_77934031
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 17:58 schreef Paul het volgende:
pi_77934296
Ik ga morgen weer in Haarlem
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 13 februari 2010 @ 00:37:24 #237
80791 crew  Paul
pi_77942595
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 21:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

zaterdag 13 februari 2010 @ 00:56:24 #238
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_77943082
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 00:37 schreef Paul het volgende:

[..]

Alweer verlegen?
pi_77948256
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 16:50 schreef Tackleberry het volgende:

Ik was er ook en het was erg leuk, het viel me wel weer op dat de oude albums eigenlijk beter zijn.
BZB - Zeven Sloten
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 13 februari 2010 @ 10:40:53 #240
80791 crew  Paul
pi_77948270
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 00:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Alweer verlegen?
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 13 februari 2010 @ 10:41:18 #241
80791 crew  Paul
pi_77948274
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 10:39 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Ik was er ook en het was erg leuk, het viel me wel weer op dat de oude albums eigenlijk beter zijn.
Eigenlijk is Liedje van Lenny een topalbum geweest
  zaterdag 13 februari 2010 @ 11:40:42 #242
24188 Belana
kloon van belana
pi_77949451
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 10:39 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

hoezo?

ik vind nachtmuziek bijvoorbeeld echt een prachtig album
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 13 februari 2010 @ 12:24:48 #243
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_77950514
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:40 schreef Belana het volgende:

[..]

hoezo?

Zeker mee eens, beter dan het nieuwe album vind ik persoonlijk.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 13 februari 2010 @ 12:25:22 #244
80791 crew  Paul
pi_77950531
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:40 schreef Belana het volgende:

[..]

hoezo?

Nachtmuziek

Slechtste album evah van AEDM
pi_77952174
Nachtmuziek = prachtig. Tenminste zo denk ik daarover! Samen met het laatste album en het eerste en tweede album mijn favorietjes
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 13 februari 2010 @ 13:36:41 #246
80791 crew  Paul
pi_77952354
Neeeeeee, liedjes van Lenny
  zaterdag 13 februari 2010 @ 14:53:54 #247
24188 Belana
kloon van belana
pi_77954276
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:30 schreef Sonja27 het volgende:
Nachtmuziek = prachtig. Tenminste zo denk ik daarover! Samen met het laatste album en het eerste en tweede album mijn favorietjes
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 13 februari 2010 @ 14:55:11 #248
80791 crew  Paul
pi_77954322
!!!!!!!!!! ik wil het woord nachtmuziek niet meer horen
pi_77954498
Liedjes van Lenny is in mijn mening het slechtste album dat ze gemaakt hebben.
Hier Zijn vind ik de beste !
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 13 februari 2010 @ 15:01:47 #250
80791 crew  Paul
pi_77954516
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 15:01 schreef massy het volgende:
Liedjes van Lenny is in mijn mening het slechtste album dat ze gemaakt hebben.
Hier Zijn vind ik de beste !
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 13 februari 2010 @ 15:02:00 #251
80791 crew  Paul
pi_77954524
Hier zijn is ook leuk ja
pi_77954562
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 15:02 schreef Paul het volgende:
Hier zijn is ook leuk ja
En Nachtmuziek natuurlijk. Ook een prachtalbum !
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 13 februari 2010 @ 15:03:43 #253
80791 crew  Paul
pi_77954577
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
pi_77954616
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 15:03 schreef Paul het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Hi hi
  zaterdag 13 februari 2010 @ 15:19:06 #255
24188 Belana
kloon van belana
pi_77955019
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:55 schreef Paul het volgende:
!!!!!!!!!! ik wil het woord nachtmuziek niet meer horen
het nummer nachtmuziek zelf is ook heel mooi
stormy waters...
sailin'
pi_77955553
Nachtmuziek kwam in een hele moeilijke periode uit voor mij. Het liedje Kom nog even niet naar hier leek op mijn lijf geschreven. Er stroomden wat tranen bij mij toen in de kleine komedie Inmiddels is die man verledentijd, maar als ze dat nu nog spelen moet ik elke keer weer aan hem denken (de vraag is alleen of ik daar nog op zit te wachten )
pi_77963425
Ze waren gisteren weer goed op dreef in Eindhoven!

Jammer dat er van die bralapen waren die te overdreven mee gingen zingen met de rustige liedjes... Ze hebben zo bijna Lopen tot de zon komt weten te verkrachten...

Ook leuk dat ze vrijwel aan het begin aangaven dat er mensen op de vier lege stoelen op de eerste rij mochten gaan zitten. Het is dat we op rij 18 in het midden zaten, anders waren we er meteen naar toe gegaan. Maar pas NA DE PAUZE waren er mensen die die plekken innamen. Wat een stelletje makke schapen zeg...
.
pi_77974856
Wat is Paul aardig!!!!
pi_77975670
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 20:10 schreef Tackleberry het volgende:
Ze waren gisteren weer goed op dreef in Eindhoven!

Jammer dat er van die bralapen waren die te overdreven mee gingen zingen met de rustige liedjes... Ze hebben zo bijna Lopen tot de zon komt weten te verkrachten...

Ook leuk dat ze vrijwel aan het begin aangaven dat er mensen op de vier lege stoelen op de eerste rij mochten gaan zitten. Het is dat we op rij 18 in het midden zaten, anders waren we er meteen naar toe gegaan. Maar pas NA DE PAUZE waren er mensen die die plekken innamen. Wat een stelletje makke schapen zeg...
Makke schapen ja. In ieder geval een wereld van verschil met vanavond in Haarlem. Wat een geweldig publiek ! En wat een prachtig geluid daar in de Philharmonie.
pi_78306089
Ik weet niet of het hier mag, maar het heeft wel met AedM te maken.
Te koop: 2 kaartjes voor Ode aanstaande donderdag 25 februari schouwburg Amstelveen.
Kaartjes zijn voor 2e rij balkon. Uiteraard tegen kostprijs. Pm me !! Of laat hier een reactie achter.
pi_78311173
ik heb een mailtje ontvangen van de heren
en ik blijf gewoon in de illusie dat het echt is, want wat heeft daaraan twijfelen voor zin!
pi_78320041
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:27 schreef massy het volgende:
Ik weet niet of het hier mag, maar het heeft wel met AedM te maken.
Te koop: 2 kaartjes voor Ode aanstaande donderdag 25 februari schouwburg Amstelveen.
Kaartjes zijn voor 2e rij balkon. Uiteraard tegen kostprijs. Pm me !! Of laat hier een reactie achter.
Verkocht !!
  Jubileum moderator dinsdag 9 maart 2010 @ 07:38:30 #264
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_78918766
Vanavond! Carre! zin in
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 9 maart 2010 @ 07:43:04 #265
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_78918802
Ik ga vanavond ook naar Carre. Hoop wel dat ze een hoop oude nummers spelen.
pi_78935077
Vanavond!!!! (en morgenavond!!!!!) Vanavond rij 2 voor Paul! Woehoe!
  dinsdag 9 maart 2010 @ 17:01:04 #267
24188 Belana
kloon van belana
pi_78935875
Woeiiiii*O* we mogen weer vanavond

Rij 6!
stormy waters...
sailin'
pi_78976916
Het was echt super genieten! En dat huwelijksaanzoek, zo ultiem schattig! !
pi_78978029
Het was geweldig! Hebben jullie het moment meegekregen dat Thomas tegen iemand aan het zeuren was over filmen met een ouwe filmcamera? Dat was tegen mij OEPS!!!! En ik zat dus helemaal niet te filmen hey ik maakte een foto, maar ja ik ben een perfectionist dus scherpstellen en even kijken of ie er goed opstaat en dan druk ik er een paar achter elkaar af (zonder flits) en dan nog merkt die dat... zucht! Dat was even mijn moment of shame LOL
Nooit geen foto's meer maken als je zo dichtbij zit. Het was een wijze les
  woensdag 10 maart 2010 @ 16:57:52 #270
68638 Zwansen
pi_78978101
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 16:56 schreef Sonja27 het volgende:
Het was geweldig! Hebben jullie het moment meegekregen dat Thomas tegen iemand aan het zeuren was over filmen met een ouwe filmcamera? Dat was tegen mij OEPS!!!! En ik zat dus helemaal niet te filmen hey ik maakte een foto, maar ja ik ben een perfectionist dus scherpstellen en even kijken of ie er goed opstaat en dan druk ik er een paar achter elkaar af (zonder flits) en dan nog merkt die dat... zucht! Dat was even mijn moment of shame LOL
Volgens mij zegt ie dat elke voorstelling wel tegen iemand. Of is dat niet waar?
pi_78978213
quote:
Grappig! Dat was een leuk moment ja .
pi_78978724
Ja ik was ook niet de enige, de dame na mij was helemaal het haasje Meestal zeggen ze er wel wat van ja, ondanks dat Paul ook aangeeft dat het mag. Het staat helaas niet op de download (was voor hm hm ja ja)
  woensdag 10 maart 2010 @ 17:20:37 #273
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78979322
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 16:31 schreef Nouk het volgende:
En dat huwelijksaanzoek, zo ultiem schattig! !
Oh vertel....
  woensdag 10 maart 2010 @ 17:20:41 #274
24188 Belana
kloon van belana
pi_78979323
quote:
hahaha was jij dat! wij zaten dus schuin achter je op rij 6 en Lois en haar man (vrinedinnetje van me) bleken vlak voor ons op rij 5 te zitten, dat was echt major toeval!

Het was een prachtig concert! We hebben echt genoten! En dat huwelijksaanzoek dan
stormy waters...
sailin'
pi_79024679
En ook gisteravond was het weer helemaal leuk!
  donderdag 11 maart 2010 @ 19:31:35 #276
24188 Belana
kloon van belana
pi_79029531
Jij was gewoon 2 avonden naar Carre!
Nog andere nummers? of was het hetzelfde?
stormy waters...
sailin'
pi_79029704
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:31 schreef Belana het volgende:
Jij was gewoon 2 avonden naar Carre!
Nog andere nummers? of was het hetzelfde?
Ja ben ik ook wel benieuwd naar!
  donderdag 11 maart 2010 @ 19:36:21 #278
68638 Zwansen
pi_79029767
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:35 schreef Nouk het volgende:

[..]

Ja ben ik ook wel benieuwd naar!
live.acdaendemunnik.nl staan alle nummers op die ze gespeeld hebben.
  donderdag 11 maart 2010 @ 19:46:30 #279
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_79030248
En natuurlijk even gestemd op 100%.nl op Eva
pi_79036298
Volgens mij waren deze 2 avonden hetzelfde. Het aankomend echtpaar was er ook weer bij trouwens.
Ik heb ze deze tour ook al in Amstelveen en Haarlem gezien. Die concerten waren ook hetzelfde, maar de grappen en fouten zijn elke keer weer anders en dat samen met de wetenschap dat de nummers die ze spelen zo mooi zijn maakt het elke keer weer een feestje om te gaan.
Ik was er ook bij in het Concertgebouw en bij de 1e try out in het m-lab (daar hadden ze toch ook nog wat andere nummers gespeeld). Nu enkel eind deze maand nog naar Zaandam en dan zit het wat betreft Ode er op voor mij
  vrijdag 12 maart 2010 @ 09:13:48 #281
24188 Belana
kloon van belana
pi_79047881
Wij gaan ook nog naar Zaandam! En dan is het weer klaar idd...
Het blijft heerlijk om naar toe te gaan, ik word altijd zo blij en gelukkig van hun muziek, ondanks de zielige liedjes vaak
stormy waters...
sailin'
pi_79070934
Ja precies Belana! Ik ben soms echt tot tranen toe ontroerd, ik vind het zoooo mooi terwijl het soms echt wel zware kost is!
pi_79177659
Is er toevallig iemand die nog 2 kaartjes voor Leiden over heeft en deze tegen kostprijs aan mij wil verkopen?
  dinsdag 23 maart 2010 @ 13:21:48 #284
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_79487724
Weet iemand de setlist van 'ode'?
pi_79495533
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 13:21 schreef PLAE@ het volgende:
Weet iemand de setlist van 'ode'?
http://acda-en-de-munnik.hyves.nl/
  dinsdag 23 maart 2010 @ 17:21:19 #286
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_79497935
Sorry maar daar zie ik 200 onderwerpen maar geen setlist.
pi_79526831
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 17:21 schreef PLAE@ het volgende:
Sorry maar daar zie ik 200 onderwerpen maar geen setlist.
Setlisten onderaan de 2e pagina staan ze.
  donderdag 25 maart 2010 @ 14:50:34 #288
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_79570994
Thanks, het was erg mooi overigens
  Jubileum moderator zondag 28 maart 2010 @ 20:39:50 #289
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_79681561
Van de AedM site:

Acda en de Munnik met het Metropole Orkest op de radio

Maandag 29 maart zendt radio 6 een registratie van het concert van Acda & de Munnik met het Metropole Orkest uit. De uitzending begint om 22:00u.

Het concert is opgenomen op 9 februari in het Concertgebouw in Amsterdam.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_79691985
Cool! ff opnemen ^^
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 28 maart 2010 @ 23:39:22 #291
80791 crew  Paul
pi_79692463
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:54:39 #293
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_83483628
Wat een rust hier. Morgen begint de voorverkoop van Ode II in Tilburg, dus snel kaartjes kopen dan.

Edit: kaarten zijn nu al besteld, rij 4 stoel 19/21 in t midden

[ Bericht 23% gewijzigd door Stuurloos op 30-06-2010 13:36:05 ]
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:06:33 #294
24188 Belana
kloon van belana
pi_83484086
dank voor de update! Ik kan morgen kaarten voor hier bestellen Ik hoop dat dat lukt!
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator woensdag 30 juni 2010 @ 12:09:30 #295
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_83484207
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:06 schreef Belana het volgende:
dank voor de update! Ik kan morgen kaarten voor hier bestellen Ik hoop dat dat lukt!

Ik wil meeeeeeeeeeeheeeeeeeee!
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:22:28 #296
24188 Belana
kloon van belana
pi_83484740
ik ga het proberen Lois! Anders komen ze nog in Leeuwarden en Carre wil ik zeker proberen, maar daar wordt nu nog niks verkocht. Zaandam doe ik niet meer, het geluid is werkelijk belabberd daar!
stormy waters...
sailin'
pi_85562838
Hallo beste fans,

Toevallig iemand kaartjes voor 29 augustis in Bloemendaal in de aanbieding? Of wellicht te ruilen tegen maandag 30 augustus.

I Hope so bad ...
  zondag 29 augustus 2010 @ 11:37:22 #298
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_85827306
Vanavond de eerste avond Bloemendaal. Zou het droog blijven?
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_85831030
Nee!

wij twijfelen ook erg om te gaan. Niet dat we niet willen maar ik wil niet ziek worden.... vlieg zaterdag naar New York :P
pi_85832155
nieuwe werk tijdje terug gekocht.
Ik ben helemaal gek op ze O+
ik krijg ze maar nooit live te zien :(
niet meer
pi_85882784
Toch gegaan en het was echt geweldig! Wel veel regen en dan toch nog een stel gekken die de vijver in zijn gesprongen! Leuke show, wil vanavond weer, maar ja geen kaartje! :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')