of gaan lopen tot de zon komtquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:58 schreef methodmich het volgende:
Is te hopen van wel, anders kan ie beter gaan zitten voor de blues.
Door de stad Amsterdam.quote:
Wat bedoel je hier precies mee? Qua tekst of qua muziek? Als je qua tekst bedoelt ben ik heel benieuwd wat jij voor kopie jij hebt...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:17 schreef DrDurden het volgende:
Was het trouwens opzettelijk dat de coupletten van het eerste en laatste nummer (niet die voicemail) compleet identiek waren? Dat was nogal opvallend, maar het kan zijn dat het bewust gedaan was.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:06 schreef alpeko het volgende:
[..]
Tim Immers was toch gewoon een typetje van Thomas Acda?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:06 schreef alpeko het volgende:
[..]
Tim Immers was toch gewoon een typetje van Thomas Acda?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet dat Thomas dat een compliment vind.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Mwah, Tim Immers was in die tijd een stuk populairder dan Thomas.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik denk niet dat Thomas dat een compliment vind.![]()
Naar bos. Wat had je dan gedacht?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hoe rook het Vondelpark vannacht?
Naar bierquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Naar bos. Wat had je dan gedacht?
Dat is, zonder dollen, wel de kern van elke A & de M-song he. Wist je dat? Elke tekst is te herleiden tot bier / drank.quote:
LAAT ME DRINKEN !!!!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is, zonder dollen, wel de kern van elke A & de M-song he. Wist je dat? Elke tekst is te herleiden tot bier / drank.
Je wordt er nog net geen alcoholist van.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is, zonder dollen, wel de kern van elke A & de M-song he. Wist je dat? Elke tekst is te herleiden tot bier / drank.
En je mag pas morgen bellen, maar dat komt eigenlijk door wat ze gisteren zei.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:27 schreef methodmich het volgende:
Nee, dus dan pak je weer de fles. Simpele conclusie.
Wacht! Er zit iemand anders op de lijn. Ze spreekt het vloeiend zo te horen, heb wel een vermoeden wie dat was.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En je mag pas morgen bellen, maar dat komt eigenlijk door wat ze gisteren zei.
Soms zie ik d'r in de kleedkamer, vlak voor het eerste lied.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wacht! Er zit iemand anders op de lijn. Ze spreekt het vloeiend zo te horen, heb wel een vermoeden wie dat was.
Maar als ik wakker word in de namiddag, dan is Elisabeth er niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Soms zie ik d'r in de kleedkamer, vlak voor het eerste lied.
Ze droomde van vertrekken en sprak van "nergens heen"quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maar als ik wakker word in de namiddag, dan is Elisabeth er niet.
Pff, ze had nog helemaal niks gedaan vandaag man! Alleen gegeten, een boterham gegeten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze droomde van vertrekken en sprak van "nergens heen"
En kijk mij eens het gras zien groeien! En iedereen maar denken da'k niks doe.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Pff, ze had nog helemaal niks gedaan vandaag man! Alleen gegeten, een boterham gegeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu zal ik er echt over ophouden maar ik vond dit te grappig.Bij Hoevelaken rechtsaf.
Misschien is dat wel een waarheid, denk ik fluitend voor me uit. En misschien is het dat niet, maar ach, dat maakt me ook niet uit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En kijk mij eens het gras zien groeien! En iedereen maar denken da'k niks doe.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:44 schreef mmascha het volgende:
Thomas volgende week in Topchef Vips!
Voordat iedereen denkt dat het echt zo is:Ik snap de grap nog steeds niet met Tim Immers is dat iets uit zijn theatershow ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu zal ik er echt over ophouden maar ik vond dit te grappig.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Ik snap ook niet wat er zo grappig aan is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik snap de grap nog steeds niet met Tim Immers is dat iets uit zijn theatershow ofzo
quote:
Zittend bij het raam....Ik kijk naar al die mooie mensen. Af en toe keken ze terug, maar vaker niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Misschien is dat wel een waarheid, denk ik fluitend voor me uit. En misschien is het dat niet, maar ach, dat maakt me ook niet uit.
Die denken: "Henk? Wie mag dat wezen?"quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zittend bij het raam....Ik kijk naar al die mooie mensen. Af en toe keken ze terug, maar vaker niet.
De dood zoeken.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:31 schreef methodmich het volgende:
Maar wat doe jij achter het Centraal dan?
4 havo?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:01 schreef methodmich het volgende:
Cool!
Ik zat ooit in de klas bij een Esmee, die was minder blij met haar liedje. Vooral als ze tijdens de lessen bij het raam zat.
Leuke filmpjes, vooral het fonetisch meezingen!quote:Op woensdag 11 november 2009 21:28 schreef massy het volgende:
Thomas en Paul afgelopen maandag bij Rigter!Live.
Toch wel het grootste kutnummer dat ze ever gemaakt hebbenquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:23 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind Ze Zegt Steeds Liefje wel leuk eigenlijk.
Ja, dat hoor ik dus van iedereen, maar ik vind hem best leukquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:12 schreef Zapper het volgende:
[..]
Toch wel het grootste kutnummer dat ze ever gemaakt hebben
Is die er?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:10 schreef Tackleberry het volgende:
De A&DM iPhone app maar geinstalleerd, nu maar afwachten of ze er echt wat mee gaan doen.
Die vertolking van Kane... daar moest ik best om lachenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:24 schreef Tackleberry het volgende:
Commercieel uitstapje van de heren...
Het werkt wel, ik heb net meegedaan ik mn heerlijke dronken buiquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:24 schreef Tackleberry het volgende:
Commercieel uitstapje van de heren...
Ik ook !quote:Op woensdag 18 november 2009 21:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik had ze alle 5 goed.Incl. gokken.
quote:Acda en de Munnik Gastenboek Alliantie [ 7-12-2009 18:43:30 ]
Ja!! We mogen weer!! Zoals jullie inmiddels overal hebben kunnen lezen, is vandaag bekend gemaakt dat Thomas op 18 december in het Glazen Huis zal slapen. Dat is natuurlijk geweldig nieuws. Massaal zullen wij naar Groningen afreizen om te zien hoe lang Thomas wakker blijft :-). Om de feestvreugde nog wat te verhogen, kunnen wij vandaag ook bekend maken dat er ook dit jaar weer Alliantie Actie zal worden gehouden. En we pakken het groots aan dit keer. De details kunnen we nu nog niet bekend maken, maar we verwachten dat het een geweldige actie wordt! Omdat wij van de Alliantie met onze tijd meegaan, hebben we niet alleen de http://aedmgastenboekalliantie.hyves.nl, maar ook een twitter account aangemaakt: www.twitter.com/AEDMgbAlliantie. Op deze twitter zullen we de laatste nieuwtjes bekend maken. Maar natuurlijk ook op de alliantiehyves en dit gastenboek. Alleen de Ipod App zullen wij niet bereiken, simpelweg omdat wij geen Ipod hebben :-). Je kunt nog niet inschrijven op deze actie, maar zodra dit kan laten we het jullie natuurlijk weten!! groeten Massy en Ruth
quote:Vrijdag hebben Thomas en Paul bekend gemaakt de 2 pyjama´s uit de voorstelling Spelen beschikbaar te stellen voor 3FM Serious Request. Deze items worden geveild op Ebay en de opbrengst gaat naar het Rode Kruis ten behoeve van hun projecten ter bestrijding van Malaria. Net als de vorige jaren verenigen de AedM-fans zich in de AedMGastenboekalliantie, om op die manier gezamenlijk te bieden op de veiling en zo de items binnen de gelederen van de fans te houden. Door loting zal worden uitgemaakt wie de pyjama´s uiteindelijk krijgt. Hoe meer geld je stort, hoe vaker je meeloot. Als je meedoet met de Alliantie ontvang je sowieso een door de topfotograaf Bob Bronshoff beschikbaar gestelde foto van AedM, die gesigneerd zal worden door Thomas en Paul. De kosten voor het afdrukken en versturen van deze foto's nemen Thomas en Paul en UniversalMusic voor hun rekening. Wil je meedoen aan deze unieke samenwerking voor het Goede Doel tussen Acda en de Munnik, hun platenmaatschappij en hun fans, word dan nu lid van de AedM GastenboekAlliantie hyves: http://aedmgastenboekalliantie.hyves.nl en meld je aan op ruth.de.vries@xs4all.nl.
quote:Single EVA met unieke “B-kant” !
Beste ,
Vrijdag 8 januari a.s. zal de nieuwe single EVA verschijnen. Voor de bezoekers aan de theatertour ODE, hebben Thomas en Paul een unieke actie bedacht: je kan zelf de "B-kant" van de single kiezen uit de liedjes, zoals ze op de avond zelf in de diverse theaters zullen worden gespeeld!
De techniek mag dan complex zijn, het principe is simpel: ga je naar de show? Dan kun je per SMS de single Eva aanschaffen en kies je als tweede track één van de liedjes, zoals die dezelfde avond is gespeeld door Acda en de Munnik en band. Iedere avond wordt live opgenomen, en zo krijg je de kans om precies dat liedje te kiezen, dat die avond indruk heeft gemaakt. Omdat het zo prachtig werd uitgevoerd, omdat het helemaal mis ging, omdat je jezelf erdoorheen hebt horen niezen, omdat de grap ervoor hilarisch was - kortom, redenen genoeg, en keuze genoeg! Daags na de show worden de tracks ter download aangeboden via http://live.acdaendemunnik.nl waar de code, die je per SMS hebt ontvangen, kan worden ingevuld.
Zo is het dus in principe mogelijk om een compleet concert te bestellen, om van elke avond hetzelfde liedje - maar dan anders - te bestellen, of gewoon incidenteel een liedje te kiezen. De prijs is ¤ 1,75 per 2-track.
Tot snel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |