Met het gordijn dicht?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:01 schreef methodmich het volgende:
Cool!
Ik zat ooit in de klas bij een Esmee, die was minder blij met haar liedje. Vooral als ze tijdens de lessen bij het raam zat.
'K zie geen pest door dit licht.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:15 schreef methodmich het volgende:
Nee, want dan moest je betalen. Al was dat een grapje. Maar dan schrok ze wel! Je zag het aan d'r gezicht.
Overigens zat ze ook elk jaar wel een keer op het dak. Dan dankte je de dag dat je haar daar zag, daar kwam het wel op neer.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
'K zie geen pest door dit licht.
Tim Immers was toch gewoon een typetje van Thomas Acda?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:32 schreef mmascha het volgende:
[..]
Meen je dit nou? Of zal ik er maar niet serieus op ingaan?
Zegt Tim Immers je nog wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:06 schreef alpeko het volgende:
[..]
Tim Immers was toch gewoon een typetje van Thomas Acda?Ik snap de grap nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
of gaan lopen tot de zon komtquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:58 schreef methodmich het volgende:
Is te hopen van wel, anders kan ie beter gaan zitten voor de blues.
Door de stad Amsterdam.quote:
Wat bedoel je hier precies mee? Qua tekst of qua muziek? Als je qua tekst bedoelt ben ik heel benieuwd wat jij voor kopie jij hebt...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:17 schreef DrDurden het volgende:
Was het trouwens opzettelijk dat de coupletten van het eerste en laatste nummer (niet die voicemail) compleet identiek waren? Dat was nogal opvallend, maar het kan zijn dat het bewust gedaan was.
[..]
Tim Immers was toch gewoon een typetje van Thomas Acda?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
[..]
Tim Immers was toch gewoon een typetje van Thomas Acda?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet dat Thomas dat een compliment vind.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Mwah, Tim Immers was in die tijd een stuk populairder dan Thomas.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik denk niet dat Thomas dat een compliment vind.![]()
Naar bos. Wat had je dan gedacht?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hoe rook het Vondelpark vannacht?
Naar bierquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Naar bos. Wat had je dan gedacht?
Dat is, zonder dollen, wel de kern van elke A & de M-song he. Wist je dat? Elke tekst is te herleiden tot bier / drank.quote:
LAAT ME DRINKEN !!!!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is, zonder dollen, wel de kern van elke A & de M-song he. Wist je dat? Elke tekst is te herleiden tot bier / drank.
Je wordt er nog net geen alcoholist van.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is, zonder dollen, wel de kern van elke A & de M-song he. Wist je dat? Elke tekst is te herleiden tot bier / drank.
En je mag pas morgen bellen, maar dat komt eigenlijk door wat ze gisteren zei.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:27 schreef methodmich het volgende:
Nee, dus dan pak je weer de fles. Simpele conclusie.
Wacht! Er zit iemand anders op de lijn. Ze spreekt het vloeiend zo te horen, heb wel een vermoeden wie dat was.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En je mag pas morgen bellen, maar dat komt eigenlijk door wat ze gisteren zei.
Soms zie ik d'r in de kleedkamer, vlak voor het eerste lied.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wacht! Er zit iemand anders op de lijn. Ze spreekt het vloeiend zo te horen, heb wel een vermoeden wie dat was.
Maar als ik wakker word in de namiddag, dan is Elisabeth er niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Soms zie ik d'r in de kleedkamer, vlak voor het eerste lied.
Ze droomde van vertrekken en sprak van "nergens heen"quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maar als ik wakker word in de namiddag, dan is Elisabeth er niet.
Pff, ze had nog helemaal niks gedaan vandaag man! Alleen gegeten, een boterham gegeten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze droomde van vertrekken en sprak van "nergens heen"
En kijk mij eens het gras zien groeien! En iedereen maar denken da'k niks doe.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Pff, ze had nog helemaal niks gedaan vandaag man! Alleen gegeten, een boterham gegeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu zal ik er echt over ophouden maar ik vond dit te grappig.Bij Hoevelaken rechtsaf.
Misschien is dat wel een waarheid, denk ik fluitend voor me uit. En misschien is het dat niet, maar ach, dat maakt me ook niet uit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En kijk mij eens het gras zien groeien! En iedereen maar denken da'k niks doe.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:44 schreef mmascha het volgende:
Thomas volgende week in Topchef Vips!
Voordat iedereen denkt dat het echt zo is:Ik snap de grap nog steeds niet met Tim Immers is dat iets uit zijn theatershow ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu zal ik er echt over ophouden maar ik vond dit te grappig.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Ik snap ook niet wat er zo grappig aan is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik snap de grap nog steeds niet met Tim Immers is dat iets uit zijn theatershow ofzo
quote:
Zittend bij het raam....Ik kijk naar al die mooie mensen. Af en toe keken ze terug, maar vaker niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Misschien is dat wel een waarheid, denk ik fluitend voor me uit. En misschien is het dat niet, maar ach, dat maakt me ook niet uit.
Die denken: "Henk? Wie mag dat wezen?"quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zittend bij het raam....Ik kijk naar al die mooie mensen. Af en toe keken ze terug, maar vaker niet.
De dood zoeken.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:31 schreef methodmich het volgende:
Maar wat doe jij achter het Centraal dan?
4 havo?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:01 schreef methodmich het volgende:
Cool!
Ik zat ooit in de klas bij een Esmee, die was minder blij met haar liedje. Vooral als ze tijdens de lessen bij het raam zat.
Leuke filmpjes, vooral het fonetisch meezingen!quote:Op woensdag 11 november 2009 21:28 schreef massy het volgende:
Thomas en Paul afgelopen maandag bij Rigter!Live.
Toch wel het grootste kutnummer dat ze ever gemaakt hebbenquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:23 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind Ze Zegt Steeds Liefje wel leuk eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |