abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 4 oktober 2009 @ 11:47:33 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_73353073

9 oktober ligt Jouw leven lang bij mij in de winkels

Op vrijdag 9 oktober verschijnt Jouw leven lang bij mij, het nieuwe album van Acda en de Munnik. Reserveer het album alvast bij Bol.com of Free Record Shop. Geheel volgens traditie wordt er ook ditmaal een signeersessie georganiseerd en wel in de Bijenkorf te Amsterdam. Zaterdag 10 oktober vanaf 14:00 uur zullen Thomas en Paul in de Bijenkorf Amsterdam aanwezig zijn om jouw exemplaar van Jouw leven lang bij mij van een handtekening te voorzien.

Benieuwd naar de liedjes?
Speciaal voor jou hebben we hier een sneak preview van het album voor je klaarstaan. Klik hier en beluister alvast van elk liedje een fragment. Voorpret is het halve werk, toch?

Link om alvast te luisteren : http://www.acdaendemunnik.nl/backstage/
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_73353095
IK zal de CD straks eens gaan luisteren.
pi_73353138
Qua artwork gaan ze in ieder geval flink een andere richting op...
.
  zondag 4 oktober 2009 @ 11:52:46 #4
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73353155
Ben benieuwd.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_73353580
Dan toch nog even...

Ik heb de hele nummers geluisterd, maar eigenlijk krijg ik er juist wel weer een vertrouwd AedM-gevoel bij - ondanks dat het hier en daar wel weer nieuwe stijlinvloeden heeft. Ik vind de productie juist minder storend dan bij cd's als Maaiveld en Lenny. Juist weer meer basic eigenlijk. De liedjes liggen voor m'n gevoel ook weer wat makkelijker in het gehoor. Overall klinkt het wel lekker na een paar keer
pi_73354400
Het blijft toch wel meer van hetzelfde eigenlijk. Het oude trucje weer eens uit die antieke kast trekken. Jammer.
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  zondag 4 oktober 2009 @ 12:59:48 #7
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_73354814
De nieuwe nummers klinken goed!! Vooral 't Is Wat het Is en Over en Uit
Aan de andere kant is het wel weer meer van hetzelfde.
pi_73355066
Op nachtmuziek staan toch ook een heel aantal mooie nummers!
ben benieuwd naar het nieuwe album, gaat er ook een tour komen?
  zondag 4 oktober 2009 @ 13:32:50 #9
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_73355760
Bij de 'Ode' tour spelen ze in ieder geval ook nieuwe nummers!
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 4 oktober 2009 @ 13:33:18 #10
80791 crew  Paul
pi_73355771
Het AEDM topic gaat gelijk weer een btje lopen
pi_73356491
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 12:59 schreef morgane het volgende:
Aan de andere kant is het wel weer meer van hetzelfde.
Meer van hetzelfde 'wat'? Ik vind dat er nogal een verschil zit tussen de albums 'Acda en de Munnik' en 'Maaiveld' bijvoorbeeld. Op zich spelen ze altijd wel met andere instrumenten, andere stijlen, alleen vaak op een veilige manier, waardoor het toch altijd weer heel Acda en de Munnik klinkt Ik vind het wel prettig dat ze het nodeloos ingewikkeld doen weer een beetje achter zich laten - op een gegeven moment waren de nummers wel erg vervelend. De grap van een zin niet afmaken blijft niet leuk.

'Ze zegt steeds liefje' is trouwens wel een bloedirritant nummer.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 4 oktober 2009 @ 14:02:03 #12
80791 crew  Paul
pi_73356524
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 14:00 schreef MrJones het volgende:

[..]

Vind ik ook geen leuk nummer, heb hem helemaal gehoord in het vondelpark
pi_73356722
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 14:02 schreef Paul het volgende:

[..]

Vind ik ook geen leuk nummer, heb hem helemaal gehoord in het vondelpark
Het idee van in elke zin een keer liefje zeggen is in je hoofd misschien heel leuk, maar kan beter niet worden uitgewerkt. En Thomas zingt al zo graag 'lief(je)' in een nummer. Misschien is 'ie er na dit nummer vanaf.
  zondag 4 oktober 2009 @ 14:13:32 #14
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_73356833
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 14:00 schreef MrJones het volgende:

[..]

Meer van hetzelfde 'wat'? Ik vind dat er nogal een verschil zit tussen de albums 'Acda en de Munnik' en 'Maaiveld' bijvoorbeeld. Op zich spelen ze altijd wel met andere instrumenten, andere stijlen, alleen vaak op een veilige manier, waardoor het toch altijd weer heel Acda en de Munnik klinkt Ik vind het wel prettig dat ze het nodeloos ingewikkeld doen weer een beetje achter zich laten - op een gegeven moment waren de nummers wel erg vervelend. De grap van een zin niet afmaken blijft niet leuk.

Ik doel ook op die veilige manier inderdaad op zich varieëren ze wel met de dingen die jij noemt, maar ze zullen niet snel met iets heel nieuws komen...dat hoeft ook niet, want het is heel goed wat ze doen. Maar het is niet echt dat ik enorm blij verrast ben met het nieuwe album ofzo, het is niet heel spetterend maar wel goed.
Met jouw laatste uitspraak kan ik het alleen maar eens zijn
  zondag 4 oktober 2009 @ 17:42:44 #15
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73362566
Volgens mij heeft iedere artiest wel een eigen stijl die dan gezien kan worden als "steeds maar hetzelfde". Dat blijft lastig.
Ik vind wel dat erop deze cd eigenlijk alleen maar vrolijke liedjes op staan. Maar dat was mijn 1e indruk. Ik moet nog even goed luisteren.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_73362900
Ben zeer benieuwd!!
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_73382162
'Alles gaat voorbij' is trouwens wel een klassiek AedM nummer en voor mij ook een persoonlijke klassieker in the making volgens mij.
  maandag 5 oktober 2009 @ 09:07:05 #18
24188 Belana
kloon van belana
pi_73383655
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 12:44 schreef Griebus het volgende:
Het blijft toch wel meer van hetzelfde eigenlijk. Het oude trucje weer eens uit die antieke kast trekken. Jammer.
en wat zou je dan willen of verwachten?
stormy waters...
sailin'
  woensdag 7 oktober 2009 @ 08:24:06 #19
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_73447000
Wist niet eens dat ze een nieuwe cd hadden Binnenkort maar eens luisteren
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_73447061
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 08:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dan moet je nog 2 dagen wachten.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 19:44:38 #21
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_73529309
Ben benieuwd!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_73529963
In de mail:
quote:
Jahoor, eindelijk is het 9 oktober: het nieuwe album ligt in de winkel!

Als je 'm in huis hebt gehaald, vergeet dan niet voor, tijdens of na het luisteren naar http://www.acdaendemunnik.nl/backstage te gaan want natuurlijk hebben we ook nu weer de leukste filmpjes online gezet. En nieuwe foto's. En een nieuwe track-by-track. En bloopers. En nog veel meer... snel kijken dus!

Helemaal nieuw en leuk: de voicemail! Thomas en Paul laten een voicemaibericht achter op je mobiel. Of op die van je broer, zus, vrouw, man, vriendin, moeder, vader, opa, oma, baas, collega, buurvrouw, neef, nicht en ga zo maar door. Kun je allemaal zelf vanachter je computer regelen: klik hier en verras jezelf of een ander met een bericht van de heren.

Veel luisterplezier, niet vergeten zaterdag 10 oktober om 14:00 uur even naar de Bijenkorf te komen, kun je de mannen meteen vertellen wat je van het album vindt. En zondagavond naar Lieve Paul kijken. Je weet maar nooit wie er in het programma te gast is, die avond...

Tot snel!
.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 9 oktober 2009 @ 20:08:30 #23
80791 crew  Paul
pi_73530054
Heb hem gekocht en 1 keer geluisterd
Vind hem aardig, maar misschien komt het nog wel dat ik hem goed vind.
In ieder geval beter van Nachtmuziek
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 20:17:21 #24
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_73530333
Ook vandaag voor het eerst geluisterd. Ik vond hem erg goed, af en toe iets te vrolijk (na twaalf nummers gaat dat een beetje tegenwerken) maar toch een goed album. Was het trouwens opzettelijk dat de coupletten van het eerste en laatste nummer (niet die voicemail) compleet identiek waren? Dat was nogal opvallend, maar het kan zijn dat het bewust gedaan was. Maar goed, ik heb hem maar een keer geluisterd dus ik kan er nog niet echt een oordeel over vellen
En waarom hoor ik steeds zoveel kritieken over Nachtmuziek? Dat was toch totaal geen slecht album?
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 9 oktober 2009 @ 20:22:10 #25
80791 crew  Paul
pi_73530490
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 20:17 schreef DrDurden het volgende:

En waarom hoor ik steeds zoveel kritieken over Nachtmuziek? Dat was toch totaal geen slecht album?
Slechtste album tot nu toe van Acda en de Munnik, amper beluisterd.
pi_73535359
Ik moet nog even wennen, maar dat kan ook komen omdat ik net terug ben van de canarische eilanden en nog even een zekere knop moet omdraaien LOL
Ben zelf echt een Nachtmuziek fan trouwens
Morgen naar de signeersessie!
pi_73537083
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 08:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Geloof dat ik ook onder een steen heb gezeten....eerst maar eens lenen van internet voor we geld gaan spenderen in deze donkere tijden
pi_73565173
Ik vind het nieuwe album echt geweldig !
Het is een net wat ander geluid dan wat we gewend zijn.
Ook lijken de liedjes minder persoonlijk dan bijvoorbeeld op Nachtmuziek (wat overigens ook een geweldig mooi album is). Maar toch is het heel erg AedM.
Mijn favorieten zijn: 't Is Wat Het Is, Als Ze Lacht, Hm Hm Ja Ja en Eva.

Ik verheug me op Ode ! Dat overigens 8 januari begint. Klik hier voor de speellijst.

Kun je niet wachten tot 8 januari dan kun je Thomas en Paul ook zien bij:

Rigter Live op 9 november
en
Top 2000 In Concert op 10 december

Kijk voor het laatste nieuws op:

http://www.acdaendemunnik.nl/?nieuws
of op de
AedM hyves

zondag 11 oktober 2009 @ 22:45:39 #29
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_73594839
Het nieuwe album valt eigenlijk wel mee. Morgen in de trein naar mijn werk wat beter luisteren.
Jammer dat er weer een draak van een nummer opstaat: Ze zegt steeds liefje. Ik dacht dat we met vier uit zeven het ergste AedM nummer wel gehad hadden, maar dit komt aardig in de buurt.

Alleen Maar Hier is tot dusverre overigens mijn favoriet.

Als ik nu een ranking van AedM cd's zou moeten maken:
1. Acda en de Munnik
2. Naar Huis
3. Groeten uit Maaiveld
4. Hier Zijn
5. Jouw leven lang bij mij
6. Nachtmuziek
7. Liedjes van Lenny

Ik ben benieuwd of deze plaat wellicht nog wat zal stijgen na meerdere luisterbeurten.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 11 oktober 2009 @ 22:59:51 #30
80791 crew  Paul
pi_73595573
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:45 schreef Wepeel2 het volgende:

Ik ben benieuwd of deze plaat wellicht nog wat zal stijgen na meerdere luisterbeurten.
Zo gaat dat vaak wel ja, eerste keer vond ik alle albums kut
pi_73599647
Ik vind het weer een prachtig album. Hoe vaker je het luistert hoe mooier het wordt. Nachtmuziek vond ik ook goed trouwens. Ik snap de kritiek daarop niet, misschien vinden sommige mensen het te zwaar of te diep. Tekstueel is Nachtmuziek van een hoog niveau, beetje zoals bij de eerste albums. Dit album is wat luchtiger en positiever.
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:43:27 #32
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73614891
quote:
Jammer dat er weer een draak van een nummer opstaat: Ze zegt steeds liefje. Ik dacht dat we met vier uit zeven het ergste AedM nummer wel gehad hadden, maar dit komt aardig in de buurt.
Ze zegt steeds liefje: ben ik wel een beetje met je eens Dat is best een skipummer(sorry Thomas). Je moet je er alleen toch eens een keer echt naar luisteren. Probeer je even niet te irriteren aan dat 'liefje'. Dan is het best wel een mooi liedje(het kortste van de cd dat moet kunnen zo af en toe ).

Vier uit zeven: Nee! Niet afkraken! Dat vind ik geweldig. Elke keer als ik het hoor moet ik aan het eind even slikken: dat het om de liefde gaat... Heel mooi!
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:58 schreef PPWB84 het volgende:
Ik vind het weer een prachtig album. Hoe vaker je het luistert hoe mooier het wordt. Nachtmuziek vond ik ook goed trouwens. Ik snap de kritiek daarop niet, misschien vinden sommige mensen het te zwaar of te diep. Tekstueel is Nachtmuziek van een hoog niveau, beetje zoals bij de eerste albums. Dit album is wat luchtiger en positiever.
Ik zapte even langs de liedjes van Nachtmuziek: wat een rust! De nieuwe cd is veel sneller.
Luchtiger en positiever vind ik goed samengevat!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 12 oktober 2009 @ 16:46:44 #33
80791 crew  Paul
pi_73615016
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:43 schreef mmascha het volgende:

[..]

Ze zegt steeds liefje: ben ik wel een beetje met je eens Dat is best een skipummer(sorry Thomas). Je moet je er alleen toch eens een keer echt naar luisteren. Probeer je even niet te irriteren aan dat 'liefje'. Dan is het best wel een mooi liedje(het kortste van de cd dat moet kunnen zo af en toe ).

Vier uit zeven: Nee! Niet afkraken! Dat vind ik geweldig. Elke keer als ik het hoor moet ik aan het eind even slikken: dat het om de liefde gaat... Heel mooi!
[..]

Ik zapte even langs de liedjes van Nachtmuziek: wat een rust! De nieuwe cd is veel sneller.
Luchtiger en positiever vind ik goed samengevat!
AEDM en vooral Thomas moet sowieso misschien eens af van het woord: lief/liefje
Op elk album komt dat oneindig veel voor

Google op lief + acda:

Kom bij me lief. Kom hier. Streel mijn haren, kus mijn wangen. Zeg lieve woordjes, lief ... Een Lief Die Niet Zo Huilt - Acda en de .
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:56:06 #34
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_73615343
Misschien moeten ze hier eens kijken.
pi_73616045
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:46 schreef Paul het volgende:

[..]

AEDM en vooral Thomas moet sowieso misschien eens af van het woord: lief/liefje
Op elk album komt dat oneindig veel voor

Google op lief + acda:

Kom bij me lief. Kom hier. Streel mijn haren, kus mijn wangen. Zeg lieve woordjes, lief ... Een Lief Die Niet Zo Huilt - Acda en de .
En dat ene liedje Liever Dan Lief, toen Acda nog van die blonde krullen had.... Ze doen het inderdaad vaak. Maar nog vaker gaat het over drinken, al dan niet in een park of op een dak.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 12 oktober 2009 @ 17:32:47 #36
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73616510
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 17:16 schreef methodmich het volgende:

[..]

En dat ene liedje Liever Dan Lief, toen Acda nog van die blonde krullen had.... Ze doen het inderdaad vaak. Maar nog vaker gaat het over drinken, al dan niet in een park of op een dak.
Meen je dit nou? Of zal ik er maar niet serieus op ingaan?
Zegt Tim Immers je nog wat?
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 12 oktober 2009 @ 17:33:31 #37
80791 crew  Paul
pi_73616543
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 17:32 schreef mmascha het volgende:

[..]

pi_73617106
Lekkere cd!
Gewoon weer de vrolijke Acda en de Munnik sound die ik van ze gewend was. Voor de zekerheid wel eerst even gedownload.

Dit is zeker een cd die ik in de kast heb willen staan, dus binnenkort even kopen.
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:07:14 #39
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_73628791
quote:
Het nieuwe album valt eigenlijk wel mee. Morgen in de trein naar mijn werk wat beter luisteren.

Alleen Maar Hier is tot dusverre overigens mijn favoriet.

Als ik nu een ranking van AedM cd's zou moeten maken:
1. Acda en de Munnik
2. Naar Huis
3. Groeten uit Maaiveld
4. Hier Zijn
5. Jouw leven lang bij mij
6. Nachtmuziek
7. Liedjes van Lenny

'Vier Uit Zeven' vind ik persoonlijk echt geweldig. En dan helemaal de versie op de dvd:

Maar goed, ik vind ook Liedjes van Lenny een ontzettend goed album dus we verschillen gewoon van smaak . Ik kan trouwens echt niet kiezen tussen de albums, ieder album heeft zijn goede en minder goede nummers. Ik zag ze gisteren trouwens ook bij Paul de Leeuw en het nummer 'Alles Gaat Voorbij' klonk nu ook ineens weer goed, ik moet het album dus gewoon wat vaker luisteren.
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 12 oktober 2009 @ 22:10:51 #40
80791 crew  Paul
pi_73628974
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:07 schreef DrDurden het volgende:

[..]

'Vier Uit Zeven' vind ik persoonlijk echt geweldig. En dan helemaal de versie op de dvd:

Maar goed, ik vind ook Liedjes van Lenny een ontzettend goed album dus we verschillen gewoon van smaak . Ik kan trouwens echt niet kiezen tussen de albums, ieder album heeft zijn goede en minder goede nummers. Ik zag ze gisteren trouwens ook bij Paul de Leeuw en het nummer 'Alles Gaat Voorbij' klonk nu ook ineens weer goed, ik moet het album dus gewoon wat vaker luisteren.
Vier uit zeven komt ook heel stom op me over
Maar goed ik moet gewoon alle nummers wat vaker horen
pi_73639572
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:10 schreef Paul het volgende:

[..]

Vier uit zeven komt ook heel stom op me over
Maar goed ik moet gewoon alle nummers wat vaker horen
Op Nachtmuziek vind ik Vier Uit Zeven ook niet zo. Maar de live uitvoering van Spelen is echt prachtig !
"Dat het om de liefde gaat"
pi_73641645
Helemaal ontgaan dat ze een nieuwe cd hebben, snel even luisteren .
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:39:45 #43
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73647807
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:04 schreef massy het volgende:

[..]

Op Nachtmuziek vind ik Vier Uit Zeven ook niet zo. Maar de live uitvoering van Spelen is echt prachtig !
"Dat het om de liefde gaat"
Massy! Ik ben gelukkig niet de enige die dat vind.

De eerste cd vind ik nog steeds de beste. Maar dat komt misschien ook omdat ik die het meest heb geluisterd.

Ik ben trouwens heel benieuwd hoe ze de liedjes live spelen. Dat is vaak toch met minder "toeters en bellen".
Gewoon knus met z'n drietjes. Ik heb zin in de nieuwe toer!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_73648952
Ook snel even luisteren hier
12 januari naar de theatertour, pas de derde voorstelling die ze doen van deze tour
All management is Strategic Management.
pi_73653551
tof album!
ben echt weer helemaal happy!!
Have you had your kezzzzzz today???
  donderdag 15 oktober 2009 @ 00:31:50 #46
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73701702
Alles gaat voorbij.

Dat is wat mij het meest aanspreekt, maar dat klinkt ook echt als de oude AendM en dat vind ik ook het leukst eigenlijk. Dat ze eens wat nieuws proberen, prima, maar dat is niet echt mijn ding. Alhoewel het niet echt vreselijk is hoor.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 13:46:37 #47
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73777471
En die vrolijke 'T is wat het is is slecht voor m'n buren omdat ik het tig x draai en nog meezing ook.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 17 oktober 2009 @ 13:51:52 #48
80791 crew  Paul
pi_73777596
Leukste vind ik: hm ja ja

Ook leuk:

tis wat het is
Alles gaat voorbij
Eva

Jammer vind ik dat de geluidskwaliteit van : Als ze lacht , een stukken minder is vergeleken met de rest. Ze hebben hier expres een soort live achtige opname van gemaakt ofzo. Je hoort ook Paul aftellen in het begin ( 1234)
  zondag 18 oktober 2009 @ 23:03:38 #49
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_73827349
Ik vond eerst Alleen maar Hier erg mooi. Maar nu erger ik me aan de tekst "bluf jij maar mooi van Zeeland".
Alsof de zin 'Zing jij maar van Zeeland' niet duidelijk genoeg is en de grap nog even uitgelegd moet worden. En daar worden ze nooit beter van.
Net zoals bij "...en van Drenthe". Dat dan opeens "...en van Daniëls Drenthe wordt". Wat ik helemaal onlogisch vind, omdat de tekst in eerste instantie duidelijk verwijst naar Daniël Lohues zelf die over Drenthe zingt.

Op dit moment is Ezra mijn favoriet.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  maandag 19 oktober 2009 @ 07:50:37 #50
24188 Belana
kloon van belana
pi_73833287
mijn zoon heet Ezra en vind het nummer helemaal geweldig
stormy waters...
sailin'
pi_73847201
Cool!

Ik zat ooit in de klas bij een Esmee, die was minder blij met haar liedje. Vooral als ze tijdens de lessen bij het raam zat.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:12:09 #52
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73847577
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:01 schreef methodmich het volgende:
Cool!

Ik zat ooit in de klas bij een Esmee, die was minder blij met haar liedje. Vooral als ze tijdens de lessen bij het raam zat.
Met het gordijn dicht?
pi_73847665
Nee, want dan moest je betalen. Al was dat een grapje. Maar dan schrok ze wel! Je zag het aan d'r gezicht.
www.thuisuiteten.nl
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 19 oktober 2009 @ 16:16:24 #54
80791 crew  Paul
pi_73847705
Dag Esmee het beste ermee
Veel naamliedjes hebben AEDM ja
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:19:46 #55
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73847832
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:15 schreef methodmich het volgende:
Nee, want dan moest je betalen. Al was dat een grapje. Maar dan schrok ze wel! Je zag het aan d'r gezicht.
'K zie geen pest door dit licht.
pi_73848932
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

'K zie geen pest door dit licht.
Overigens zat ze ook elk jaar wel een keer op het dak. Dan dankte je de dag dat je haar daar zag, daar kwam het wel op neer.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 19 oktober 2009 @ 17:07:32 #57
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73849699
Heeft Thomas zijn vriendin Esmee nog?
pi_73851624
Is te hopen van wel, anders kan ie beter gaan zitten voor de blues.
www.thuisuiteten.nl
pi_73851865
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 17:32 schreef mmascha het volgende:

[..]

Tim Immers was toch gewoon een typetje van Thomas Acda?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 19 oktober 2009 @ 18:09:36 #60
80791 crew  Paul
pi_73851944
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:06 schreef alpeko het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap de grap niet
pi_73854123
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 17:58 schreef methodmich het volgende:
Is te hopen van wel, anders kan ie beter gaan zitten voor de blues.
of gaan lopen tot de zon komt
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
  maandag 19 oktober 2009 @ 19:24:35 #62
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73854666
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 19:10 schreef aardappel het volgende:

[..]

of gaan lopen tot de zon komt
Door de stad Amsterdam.
pi_73857833
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 20:17 schreef DrDurden het volgende:
Was het trouwens opzettelijk dat de coupletten van het eerste en laatste nummer (niet die voicemail) compleet identiek waren? Dat was nogal opvallend, maar het kan zijn dat het bewust gedaan was.
Wat bedoel je hier precies mee? Qua tekst of qua muziek? Als je qua tekst bedoelt ben ik heel benieuwd wat jij voor kopie jij hebt...
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:50:53 #64
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73858128
quote:

[..]

SPOILER
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:51:58 #65
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73858171
quote:

[..]

SPOILER

Ik denk niet dat Thomas dat een compliment vind.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:20:06 #66
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73873475
Hoe rook het Vondelpark vannacht?
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:00:54 #67
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73878260
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

Ik denk niet dat Thomas dat een compliment vind.
Mwah, Tim Immers was in die tijd een stuk populairder dan Thomas.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_73882473
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 11:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hoe rook het Vondelpark vannacht?
Naar bos. Wat had je dan gedacht?
www.thuisuiteten.nl
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:04:17 #69
80791 crew  Paul
pi_73882572
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:02 schreef methodmich het volgende:

[..]

Naar bos. Wat had je dan gedacht?
Naar bier
pi_73882710
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:04 schreef Paul het volgende:

[..]

Naar bier
Dat is, zonder dollen, wel de kern van elke A & de M-song he. Wist je dat? Elke tekst is te herleiden tot bier / drank.
www.thuisuiteten.nl
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:15:14 #71
80791 crew  Paul
pi_73882974
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:08 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat is, zonder dollen, wel de kern van elke A & de M-song he. Wist je dat? Elke tekst is te herleiden tot bier / drank.
LAAT ME DRINKEN !!!!!
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:15:47 #72
80791 crew  Paul
pi_73882996
Je mag niet drinken, ja je mag het wel maar dan niet meer dan 1, 2, glazen oeeeeeeeeeh
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:09:20 #73
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73884843
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:08 schreef methodmich het volgende:

[..]

Je wordt er nog net geen alcoholist van.

Maar over het algemeen gaat het over liefde, drank, de dood (al dan niet in combinatie met Herman ) en het Vondelpark.

[ Bericht 8% gewijzigd door SuperrrTuxxx op 20-10-2009 17:27:13 ]
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:17:48 #74
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73885150
Het leek zo mooi even wat tijd voor jezelf. Maar je hebt jezelf niet zo gek veel te vertellen.
pi_73885482
Nee, dus dan pak je weer de fles. Simpele conclusie.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:30:22 #76
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73885571
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 17:27 schreef methodmich het volgende:
Nee, dus dan pak je weer de fles. Simpele conclusie.
En je mag pas morgen bellen, maar dat komt eigenlijk door wat ze gisteren zei.
pi_73885761
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 17:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

En je mag pas morgen bellen, maar dat komt eigenlijk door wat ze gisteren zei.
Wacht! Er zit iemand anders op de lijn. Ze spreekt het vloeiend zo te horen, heb wel een vermoeden wie dat was.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:45:52 #78
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73886052
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 17:36 schreef methodmich het volgende:

[..]

Wacht! Er zit iemand anders op de lijn. Ze spreekt het vloeiend zo te horen, heb wel een vermoeden wie dat was.
Soms zie ik d'r in de kleedkamer, vlak voor het eerste lied.
pi_73886118
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 17:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Soms zie ik d'r in de kleedkamer, vlak voor het eerste lied.
Maar als ik wakker word in de namiddag, dan is Elisabeth er niet.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:50:38 #80
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73886186
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 17:48 schreef methodmich het volgende:

[..]

Maar als ik wakker word in de namiddag, dan is Elisabeth er niet.
Ze droomde van vertrekken en sprak van "nergens heen"
pi_73886256
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 17:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ze droomde van vertrekken en sprak van "nergens heen"
Pff, ze had nog helemaal niks gedaan vandaag man! Alleen gegeten, een boterham gegeten.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:06:10 #82
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73886625
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 17:53 schreef methodmich het volgende:

[..]

Pff, ze had nog helemaal niks gedaan vandaag man! Alleen gegeten, een boterham gegeten.
En kijk mij eens het gras zien groeien! En iedereen maar denken da'k niks doe.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:44:26 #83
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73897953
Thomas volgende week in Topchef Vips!

Voordat iedereen denkt dat het echt zo is:
SPOILER
En nu zal ik er echt over ophouden maar ik vond dit te grappig.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_73923007
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 18:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

En kijk mij eens het gras zien groeien! En iedereen maar denken da'k niks doe.
Misschien is dat wel een waarheid, denk ik fluitend voor me uit. En misschien is het dat niet, maar ach, dat maakt me ook niet uit.
www.thuisuiteten.nl
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 21 oktober 2009 @ 19:59:37 #85
80791 crew  Paul
pi_73925215
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 22:44 schreef mmascha het volgende:
Thomas volgende week in Topchef Vips!

Voordat iedereen denkt dat het echt zo is:
SPOILER
En nu zal ik er echt over ophouden maar ik vond dit te grappig.
Ik snap de grap nog steeds niet met Tim Immers is dat iets uit zijn theatershow ofzo
  woensdag 21 oktober 2009 @ 20:02:44 #86
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73925334
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 19:59 schreef Paul het volgende:

[..]

Ik snap de grap nog steeds niet met Tim Immers is dat iets uit zijn theatershow ofzo
Ik snap ook niet wat er zo grappig aan is.
pi_73925440
Tim Immers is de neef van Lex, immers.
www.thuisuiteten.nl
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 21 oktober 2009 @ 20:09:23 #88
80791 crew  Paul
pi_73925563
  woensdag 21 oktober 2009 @ 20:13:56 #89
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73925740
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 20:09 schreef Paul het volgende:
  donderdag 22 oktober 2009 @ 12:40:13 #90
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73945667
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 18:59 schreef methodmich het volgende:

[..]

Misschien is dat wel een waarheid, denk ik fluitend voor me uit. En misschien is het dat niet, maar ach, dat maakt me ook niet uit.
Zittend bij het raam....Ik kijk naar al die mooie mensen. Af en toe keken ze terug, maar vaker niet.
pi_73953233
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 12:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Zittend bij het raam....Ik kijk naar al die mooie mensen. Af en toe keken ze terug, maar vaker niet.
Die denken: "Henk? Wie mag dat wezen?"
www.thuisuiteten.nl
pi_74585528
En we zullen ons vanavond nog bedrinken
Denk niet aan de kater
Geniet, geniet nou maar
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_74608222
Maar wat doe jij achter het Centraal dan?
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 11 november 2009 @ 22:01:08 #95
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_74619112
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:31 schreef methodmich het volgende:
Maar wat doe jij achter het Centraal dan?
De dood zoeken.
pi_74640077
En vanavond lekker stappen, want je pik staat in de hens!!!
www.thuisuiteten.nl
pi_74640206
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:01 schreef methodmich het volgende:
Cool!

4 havo?
pi_74648823
quote:
Leuke filmpjes, vooral het fonetisch meezingen!
.
pi_74773665
Ik vind Ze Zegt Steeds Liefje wel leuk eigenlijk .
-
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:12:11 #100
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_74779520
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 09:23 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind Ze Zegt Steeds Liefje wel leuk eigenlijk .
Toch wel het grootste kutnummer dat ze ever gemaakt hebben
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')