Meer van hetzelfde 'wat'? Ik vind dat er nogal een verschil zit tussen de albums 'Acda en de Munnik' en 'Maaiveld' bijvoorbeeld. Op zich spelen ze altijd wel met andere instrumenten, andere stijlen, alleen vaak op een veilige manier, waardoor het toch altijd weer heel Acda en de Munnik klinktquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:59 schreef morgane het volgende:
Aan de andere kant is het wel weer meer van hetzelfde.
Vind ik ook geen leuk nummer, heb hem helemaal gehoord in het vondelparkquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:00 schreef MrJones het volgende:
[..]
'Ze zegt steeds liefje' is trouwens wel een bloedirritant nummer.
Het idee van in elke zin een keer liefje zeggen is in je hoofd misschien heel leuk, maar kan beter niet worden uitgewerkt. En Thomas zingt al zo graag 'lief(je)' in een nummer. Misschien is 'ie er na dit nummer vanaf.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Vind ik ook geen leuk nummer, heb hem helemaal gehoord in het vondelpark
Ik doel ook op die veilige manier inderdaadquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:00 schreef MrJones het volgende:
[..]
Meer van hetzelfde 'wat'? Ik vind dat er nogal een verschil zit tussen de albums 'Acda en de Munnik' en 'Maaiveld' bijvoorbeeld. Op zich spelen ze altijd wel met andere instrumenten, andere stijlen, alleen vaak op een veilige manier, waardoor het toch altijd weer heel Acda en de Munnik klinktIk vind het wel prettig dat ze het nodeloos ingewikkeld doen weer een beetje achter zich laten - op een gegeven moment waren de nummers wel erg vervelend. De grap van een zin niet afmaken blijft niet leuk.
'Ze zegt steeds liefje' is trouwens wel een bloedirritant nummer.
en wat zou je dan willen of verwachten?quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:44 schreef Griebus het volgende:
Het blijft toch wel meer van hetzelfde eigenlijk. Het oude trucje weer eens uit die antieke kast trekken. Jammer.
Dan moet je nog 2 dagen wachten.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wist niet eens dat ze een nieuwe cd haddenBinnenkort maar eens luisteren
quote:Jahoor, eindelijk is het 9 oktober: het nieuwe album ligt in de winkel!
Als je 'm in huis hebt gehaald, vergeet dan niet voor, tijdens of na het luisteren naar http://www.acdaendemunnik.nl/backstage te gaan want natuurlijk hebben we ook nu weer de leukste filmpjes online gezet. En nieuwe foto's. En een nieuwe track-by-track. En bloopers. En nog veel meer... snel kijken dus!
Helemaal nieuw en leuk: de voicemail! Thomas en Paul laten een voicemaibericht achter op je mobiel. Of op die van je broer, zus, vrouw, man, vriendin, moeder, vader, opa, oma, baas, collega, buurvrouw, neef, nicht en ga zo maar door. Kun je allemaal zelf vanachter je computer regelen: klik hier en verras jezelf of een ander met een bericht van de heren.
Veel luisterplezier, niet vergeten zaterdag 10 oktober om 14:00 uur even naar de Bijenkorf te komen, kun je de mannen meteen vertellen wat je van het album vindt. En zondagavond naar Lieve Paul kijken. Je weet maar nooit wie er in het programma te gast is, die avond...
Tot snel!
Slechtste album tot nu toe van Acda en de Munnik, amper beluisterd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:17 schreef DrDurden het volgende:
En waarom hoor ik steeds zoveel kritieken over Nachtmuziek? Dat was toch totaal geen slecht album?
Geloof dat ik ook onder een steen heb gezeten....eerst maar eens lenen van internet voor we geld gaan spenderen in deze donkere tijdenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wist niet eens dat ze een nieuwe cd haddenBinnenkort maar eens luisteren
Zo gaat dat vaak wel ja, eerste keer vond ik alle albums kutquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:45 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik ben benieuwd of deze plaat wellicht nog wat zal stijgen na meerdere luisterbeurten.
Ze zegt steeds liefje: ben ik wel een beetje met je eensquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:45 schreef Wepeel2 het volgende:
Jammer dat er weer een draak van een nummer opstaat: Ze zegt steeds liefje. Ik dacht dat we met vier uit zeven het ergste AedM nummer wel gehad hadden, maar dit komt aardig in de buurt.
Ik zapte even langs de liedjes van Nachtmuziek: wat een rust! De nieuwe cd is veel sneller.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:58 schreef PPWB84 het volgende:
Ik vind het weer een prachtig album. Hoe vaker je het luistert hoe mooier het wordt. Nachtmuziek vond ik ook goed trouwens. Ik snap de kritiek daarop niet, misschien vinden sommige mensen het te zwaar of te diep. Tekstueel is Nachtmuziek van een hoog niveau, beetje zoals bij de eerste albums. Dit album is wat luchtiger en positiever.
AEDM en vooral Thomas moet sowieso misschien eens af van het woord: lief/liefjequote:Op maandag 12 oktober 2009 16:43 schreef mmascha het volgende:
[..]
Ze zegt steeds liefje: ben ik wel een beetje met je eensDat is best een skipummer(sorry Thomas). Je moet je er alleen toch eens een keer echt naar luisteren. Probeer je even niet te irriteren aan dat 'liefje'. Dan is het best wel een mooi liedje(het kortste van de cd dat moet kunnen zo af en toe
).
Vier uit zeven: Nee! Niet afkraken! Dat vind ik geweldig. Elke keer als ik het hoor moet ik aan het eind even slikken: dat het om de liefde gaat... Heel mooi!
[..]
Ik zapte even langs de liedjes van Nachtmuziek: wat een rust! De nieuwe cd is veel sneller.
Luchtiger en positiever vind ik goed samengevat!
En dat ene liedje Liever Dan Lief, toen Acda nog van die blonde krullen had.... Ze doen het inderdaad vaak. Maar nog vaker gaat het over drinken, al dan niet in een park of op een dak.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:46 schreef Paul het volgende:
[..]
AEDM en vooral Thomas moet sowieso misschien eens af van het woord: lief/liefje
Op elk album komt dat oneindig veel voor
Google op lief + acda:
Kom bij me lief. Kom hier. Streel mijn haren, kus mijn wangen. Zeg lieve woordjes, lief ... Een Lief Die Niet Zo Huilt - Acda en de .
Meen je dit nou? Of zal ik er maar niet serieus op ingaan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
En dat ene liedje Liever Dan Lief, toen Acda nog van die blonde krullen had.... Ze doen het inderdaad vaak. Maar nog vaker gaat het over drinken, al dan niet in een park of op een dak.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:32 schreef mmascha het volgende:
[..]
Meen je dit nou? Of zal ik er maar niet serieus op ingaan?
Zegt Tim Immers je nog wat?
'Vier Uit Zeven' vind ik persoonlijk echt geweldig. En dan helemaal de versie op de dvd:quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:45 schreef Wepeel2 het volgende:
Het nieuwe album valt eigenlijk wel mee. Morgen in de trein naar mijn werk wat beter luisteren.
Jammer dat er weer een draak van een nummer opstaat: Ze zegt steeds liefje. Ik dacht dat we met vier uit zeven het ergste AedM nummer wel gehad hadden, maar dit komt aardig in de buurt.
Alleen Maar Hier is tot dusverre overigens mijn favoriet.
Als ik nu een ranking van AedM cd's zou moeten maken:
1. Acda en de Munnik
2. Naar Huis
3. Groeten uit Maaiveld
4. Hier Zijn
5. Jouw leven lang bij mij
6. Nachtmuziek
7. Liedjes van Lenny
Ik ben benieuwd of deze plaat wellicht nog wat zal stijgen na meerdere luisterbeurten.
Vier uit zeven komt ook heel stom op me overquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:07 schreef DrDurden het volgende:
[..]
'Vier Uit Zeven' vind ik persoonlijk echt geweldig. En dan helemaal de versie op de dvd:
Maar goed, ik vind ook Liedjes van Lenny een ontzettend goed album dus we verschillen gewoon van smaak. Ik kan trouwens echt niet kiezen tussen de albums, ieder album heeft zijn goede en minder goede nummers. Ik zag ze gisteren trouwens ook bij Paul de Leeuw en het nummer 'Alles Gaat Voorbij' klonk nu ook ineens weer goed, ik moet het album dus gewoon wat vaker luisteren.
Op Nachtmuziek vind ik Vier Uit Zeven ook niet zo. Maar de live uitvoering van Spelen is echt prachtig !quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:10 schreef Paul het volgende:
[..]
Vier uit zeven komt ook heel stom op me over![]()
Maar goed ik moet gewoon alle nummers wat vaker horen
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:04 schreef massy het volgende:
[..]
Op Nachtmuziek vind ik Vier Uit Zeven ook niet zo. Maar de live uitvoering van Spelen is echt prachtig !
"Dat het om de liefde gaat"
Met het gordijn dicht?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:01 schreef methodmich het volgende:
Cool!
Ik zat ooit in de klas bij een Esmee, die was minder blij met haar liedje. Vooral als ze tijdens de lessen bij het raam zat.
'K zie geen pest door dit licht.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:15 schreef methodmich het volgende:
Nee, want dan moest je betalen. Al was dat een grapje. Maar dan schrok ze wel! Je zag het aan d'r gezicht.
Overigens zat ze ook elk jaar wel een keer op het dak. Dan dankte je de dag dat je haar daar zag, daar kwam het wel op neer.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
'K zie geen pest door dit licht.
Tim Immers was toch gewoon een typetje van Thomas Acda?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:32 schreef mmascha het volgende:
[..]
Meen je dit nou? Of zal ik er maar niet serieus op ingaan?
Zegt Tim Immers je nog wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:06 schreef alpeko het volgende:
[..]
Tim Immers was toch gewoon een typetje van Thomas Acda?Ik snap de grap nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
of gaan lopen tot de zon komtquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:58 schreef methodmich het volgende:
Is te hopen van wel, anders kan ie beter gaan zitten voor de blues.
Door de stad Amsterdam.quote:
Wat bedoel je hier precies mee? Qua tekst of qua muziek? Als je qua tekst bedoelt ben ik heel benieuwd wat jij voor kopie jij hebt...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:17 schreef DrDurden het volgende:
Was het trouwens opzettelijk dat de coupletten van het eerste en laatste nummer (niet die voicemail) compleet identiek waren? Dat was nogal opvallend, maar het kan zijn dat het bewust gedaan was.
[..]
Tim Immers was toch gewoon een typetje van Thomas Acda?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
[..]
Tim Immers was toch gewoon een typetje van Thomas Acda?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet dat Thomas dat een compliment vind.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Mwah, Tim Immers was in die tijd een stuk populairder dan Thomas.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik denk niet dat Thomas dat een compliment vind.![]()
Naar bos. Wat had je dan gedacht?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hoe rook het Vondelpark vannacht?
Naar bierquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Naar bos. Wat had je dan gedacht?
Dat is, zonder dollen, wel de kern van elke A & de M-song he. Wist je dat? Elke tekst is te herleiden tot bier / drank.quote:
LAAT ME DRINKEN !!!!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is, zonder dollen, wel de kern van elke A & de M-song he. Wist je dat? Elke tekst is te herleiden tot bier / drank.
Je wordt er nog net geen alcoholist van.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is, zonder dollen, wel de kern van elke A & de M-song he. Wist je dat? Elke tekst is te herleiden tot bier / drank.
En je mag pas morgen bellen, maar dat komt eigenlijk door wat ze gisteren zei.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:27 schreef methodmich het volgende:
Nee, dus dan pak je weer de fles. Simpele conclusie.
Wacht! Er zit iemand anders op de lijn. Ze spreekt het vloeiend zo te horen, heb wel een vermoeden wie dat was.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En je mag pas morgen bellen, maar dat komt eigenlijk door wat ze gisteren zei.
Soms zie ik d'r in de kleedkamer, vlak voor het eerste lied.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wacht! Er zit iemand anders op de lijn. Ze spreekt het vloeiend zo te horen, heb wel een vermoeden wie dat was.
Maar als ik wakker word in de namiddag, dan is Elisabeth er niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Soms zie ik d'r in de kleedkamer, vlak voor het eerste lied.
Ze droomde van vertrekken en sprak van "nergens heen"quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maar als ik wakker word in de namiddag, dan is Elisabeth er niet.
Pff, ze had nog helemaal niks gedaan vandaag man! Alleen gegeten, een boterham gegeten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze droomde van vertrekken en sprak van "nergens heen"
En kijk mij eens het gras zien groeien! En iedereen maar denken da'k niks doe.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Pff, ze had nog helemaal niks gedaan vandaag man! Alleen gegeten, een boterham gegeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu zal ik er echt over ophouden maar ik vond dit te grappig.Bij Hoevelaken rechtsaf.
Misschien is dat wel een waarheid, denk ik fluitend voor me uit. En misschien is het dat niet, maar ach, dat maakt me ook niet uit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En kijk mij eens het gras zien groeien! En iedereen maar denken da'k niks doe.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:44 schreef mmascha het volgende:
Thomas volgende week in Topchef Vips!
Voordat iedereen denkt dat het echt zo is:Ik snap de grap nog steeds niet met Tim Immers is dat iets uit zijn theatershow ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu zal ik er echt over ophouden maar ik vond dit te grappig.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Ik snap ook niet wat er zo grappig aan is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik snap de grap nog steeds niet met Tim Immers is dat iets uit zijn theatershow ofzo
quote:
Zittend bij het raam....Ik kijk naar al die mooie mensen. Af en toe keken ze terug, maar vaker niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Misschien is dat wel een waarheid, denk ik fluitend voor me uit. En misschien is het dat niet, maar ach, dat maakt me ook niet uit.
Die denken: "Henk? Wie mag dat wezen?"quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zittend bij het raam....Ik kijk naar al die mooie mensen. Af en toe keken ze terug, maar vaker niet.
De dood zoeken.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:31 schreef methodmich het volgende:
Maar wat doe jij achter het Centraal dan?
4 havo?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:01 schreef methodmich het volgende:
Cool!
Ik zat ooit in de klas bij een Esmee, die was minder blij met haar liedje. Vooral als ze tijdens de lessen bij het raam zat.
Leuke filmpjes, vooral het fonetisch meezingen!quote:Op woensdag 11 november 2009 21:28 schreef massy het volgende:
Thomas en Paul afgelopen maandag bij Rigter!Live.
Toch wel het grootste kutnummer dat ze ever gemaakt hebbenquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:23 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind Ze Zegt Steeds Liefje wel leuk eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |