Dit is echt al maanden bekend hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:45 schreef Paul het volgende:
Klopt ik moet ook alleen
Waarom weet ik dit nou weer te laat
Had je dat dan niet ff kunnen meldenquote:
Euhm ja, dat had ik best wel kunnen doen jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:03 schreef aardappel het volgende:
[..]
Had je dat dan niet ff kunnen melden
Ik was werken, moet ook gebeuren.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:29 schreef Paul het volgende:
Allle AEDM fans zijn er niet
Ik vind het zo erg voor ze![]()
RIP
Xilantof
SuperrrTuxxx
massy
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:09 schreef massy het volgende:
[..]
Euhm ja, dat had ik best wel kunnen doen ja
De echte fans wel ja, maar ik ben "maar" een gewone liefhebber en zou toch supergraag een concert meepakken!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:55 schreef Sonja27 het volgende:
Net als Massy heb ik ook al een tijdje mijn kaarten! Een echte fan weet zulke dingen toch gewoon?![]()
Ja leuk allemaal zeg het gewoon voortaan hier, wees eens lief voor je medefokkerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:55 schreef Sonja27 het volgende:
Net als Massy heb ik ook al een tijdje mijn kaarten! Een echte fan weet zulke dingen toch gewoon?![]()
Dat dus.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:19 schreef aardappel het volgende:
[..]
De echte fans wel ja, maar ik ben "maar" een gewone liefhebber en zou toch supergraag een concert meepakken!
Ik was aan het plagen! Maar op www.acdaendemunnik.nl staat een hele tourlijst! En die staat er al een tijdje. Dus als je graag eens een concertje wilt zien dan zou ik je aanraden om daar te kijken. Lijkt mij up to dater dan een topic op fok!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:19 schreef aardappel het volgende:
[..]
De echte fans wel ja, maar ik ben "maar" een gewone liefhebber en zou toch supergraag een concert meepakken!
Ga jij alleen? Anders is het wel leuk om een mini fokmeet te doen bij het concertgebouwquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:53 schreef Belana het volgende:
Ik heb kaarten![]()
er zijn dus ook nog kaarten! op het podium! ga snel kijken!!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:55 schreef Paul het volgende:
Er zijn nog kaarten staat er idd http://www.concertgebouw.nl/page.ocl?pageid=4&dag=9&maand=2&jaar=2010
quote:Het is momenteel erg druk bij de online kaartverkoop. Probeert u het a.u.b. op een later tijdstip nogmaals.
ja maar ik wist dus niet dat het podium ook plaatsen warenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:55 schreef Paul het volgende:
Er zijn nog kaarten staat er idd http://www.concertgebouw.nl/page.ocl?pageid=4&dag=9&maand=2&jaar=2010
Dat stond er vanmiddag ookquote:
Zekers, moet je zeker heen als AEDM fanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:06 schreef Belana het volgende:
nou, dan zitten we best mooi vind ik
en bovendien, gewoonweg een UNIEK concert lijkt dit me
Je ziet alles goed vanaf het podium, alleen wel ruggen hequote:Op woensdag 20 januari 2010 16:10 schreef N.i.c.k het volgende:
rij 13op t podium, heeft dat nog een beetje zin?
quote:Liedkunst Liedkunst.nl geeft twee kaarten weg voor concert van Acda & De Munnik met het Metropole Orkest in Het Concertgebouw. Zie www.liedkunst.nl.
Lijkt me leuk concertquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:54 schreef Sonja27 het volgende:
Om te voorkomen dat het straks weer uitverkocht is en iedereen hier moppert nog geen kaartjes te hebben..............![]()
20 juni Java Eiland! Voorverkoop vandaag begonnen via www.ticketmaster.nl
Ik heb geen idee met wie ik moet gaan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:54 schreef Sonja27 het volgende:
Om te voorkomen dat het straks weer uitverkocht is en iedereen hier moppert nog geen kaartjes te hebben..............![]()
20 juni Java Eiland! Voorverkoop vandaag begonnen via www.ticketmaster.nl
Met mijquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb geen idee met wie ik moet gaan.![]()
quote:
die werden idd in tilburg ook gespeeldquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:40 schreef Paul het volgende:
[..]
In hoorn op 01-13 zijn de volgende nummers gespeeld:
alles gaat voorbij als het vuur gedoofd is dan leef ik toch nog een keer
de kapitein deel I eerste helmerstraat eva
ezra groeten uit maaiveld heel veel lieve mensen
het is wat het is het regent zonnestralen hm hm ja ja
ik blijf jouw leven lang bij mij ik denk je hier bij mij ik wou dat je een vreemde was
kom nog even niet naar hier laat me slapen lief die niet zo huilt
misschien nog wel het meest mooi liedje morgen is ze weg
over en uit ren lenny ren rode wijn
sally schoolplein stel dat we wel
vondelpark vannacht ze zegt steeds liefje
quote:PERSBERICHT - Unieke samenwerking Acda en de Munnik, Metropole Orkest en Concertgebouw
Terwijl de theatertour ODE nog in volle gang is, maken Acda en de Munnik een uniek muzikaal uitstapje. Op dinsdag 9 februari 2010 geven de mannen samen met het Metropole Orkest onder leiding van vaste gastdirigent Jules Buckley een optreden in de Grote Zaal van het Concertgebouw in Amsterdam. Thomas en Paul maken hiermee hun Concertgebouw debuut! Ze spelen een aantal van hun bekendste liedjes, aangevuld met songs van de laatste CD Jouw Leven Lang Bij Mij.
Voor deze bijzondere avond hebben Acda en de Munnik ook een bijzondere actie opgezet. De bezoeker van dit concert kan per sms zijn favoriete liedje van dit optreden bestellen. Het is hiermee tevens een primeur, voor het eerst dat een live optreden in het Concertgebouw als download beschikbaar is.
Acda en de Munnik, het Metropole Orkest en het Concertgebouw hoefden niet lang na te denken en hebben de handen ineengeslagen om dit mogelijk te maken voor de fans. De bekende liedjes van Acda en de Munnik in nieuwe arrangementen, met compleet orkest en vanuit een prachtige locatie: voor wie erbij is een mooi aandenken aan de avond, en voor wie geen kaartje heeft kunnen bemachtigen een buitenkans om er toch nog een beetje bij te zijn!
Hoe werkt het?
- Tijdens of na het concert kun je SMS-en: AEDM spatie METROPOLE spatie TITEL naar 3020.
- Je ontvangt per SMS direct een code retour.
- Daags na de show worden de tracks ter download aangeboden via http://live.acdaendemunnik.nl waar de code, die je per SMS hebt ontvangen, kan worden ingevuld.
- Je kunt al binnen enkele uren na de show de gewenste track downloaden. De prijs is 1,75 euro per 2-track
Het Metropole Orkest heeft eerder met Acda en De Munnik gewerkt en dat was een groot genoegen. De cd ‘Live met het Metropole Orkest’ (2001) is daarvan nog het tastbare bewijs. Inmiddels is het repertoire aangevuld met enkele prachtige nieuwe songs. Hoogste tijd dus voor weer eens een optreden. Het Metropole Orkest staat onder leiding van vaste gastdirigent en arrangeur Jules Buckley. .
Groeten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |