Tof.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:43 schreef Paul het volgende:
Hier mijn filmpjes in 3 delen
Bekijk deze YouTube-video
Ghehe briljant!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:50 schreef Tackleberry het volgende:
Twitter is soms best leuk... Gooide gisteren een berichtje de wereld in: "Morgen naar @thomasacda en @pauldemunnik in het Parktheater in Eindhoven!"
Krijg ik vervolgens een reactie: "Wat leuk! Ik ga ook!"
Op zich niet zo bijzonder, ware het niet dat die reactie van @pauldemunnik zelf was
Ik wil ookquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:58 schreef Paul het volgende:
Maarja supertuxxx en ik gaan samen naar AEDM
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:58 schreef Paul het volgende:
Maarja supertuxxx en ik gaan samen naar AEDM
Alweer verlegen?quote:
Ik was er ook en het was erg leuk, het viel me wel weer op dat de oude albums eigenlijk beter zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:50 schreef Tackleberry het volgende:
Twitter is soms best leuk... Gooide gisteren een berichtje de wereld in: "Morgen naar @thomasacda en @pauldemunnik in het Parktheater in Eindhoven!"
Krijg ik vervolgens een reactie: "Wat leuk! Ik ga ook!"
Op zich niet zo bijzonder, ware het niet dat die reactie van @pauldemunnik zelf was
Eigenlijk is Liedje van Lenny een topalbum geweestquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:39 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Ik was er ook en het was erg leuk, het viel me wel weer op dat de oude albums eigenlijk beter zijn.
hoezo?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:39 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Ik was er ook en het was erg leuk, het viel me wel weer op dat de oude albums eigenlijk beter zijn.
Zeker mee eens, beter dan het nieuwe album vind ik persoonlijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:40 schreef Belana het volgende:
[..]
hoezo?
ik vind nachtmuziek bijvoorbeeld echt een prachtig album
Nachtmuziekquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:40 schreef Belana het volgende:
[..]
hoezo?
ik vind nachtmuziek bijvoorbeeld echt een prachtig album
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:30 schreef Sonja27 het volgende:
Nachtmuziek = prachtig. Tenminste zo denk ik daarover! Samen met het laatste album en het eerste en tweede album mijn favorietjes
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:01 schreef massy het volgende:
Liedjes van Lenny is in mijn mening het slechtste album dat ze gemaakt hebben.
Hier Zijn vind ik de beste !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |