Is dat een stukje uit het theater van AEDM? Zoja dat ken ik niet omdat het bedroevend slecht isquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
"Hebben jullie gaffer?"
"Nee...."
"Ok, doei!"
Dat is van Trilogie.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Is dat een stukje uit het theater van AEDM? Zoja dat ken ik niet omdat het bedroevend slecht is
ongeveer...quote:
Ja klopt, maar ik dacht dat hij "Spelen" bedoelde.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:05 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ongeveer...
Trilogie was natuurlijk een samenraapsel van hun 3 theatershows daarvoor.
En dat stukje komt uit "it's only cabaret but I like it"
Ik vind die verhalen echt geweldig.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:07 schreef Paul het volgende:
Maar jullie vinden het cabaret van AEDM wel leuk?
Ik weet dat ik 1 van de weinige AEDM fans ben die alleen de muziek leuk vind
Ik dus niet, maar gaan we nog naar Java Eilandquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik dacht dat hij "Spelen" bedoelde.![]()
[..]
Ik vind die verhalen echt geweldig.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik dus niet, maar gaan we nog naar Java Eiland
Jij en verlegen.quote:
Ok ik ga zwaaienquote:Op dinsdag 9 februari 2010 07:01 schreef Belana het volgende:
Vandaag is het zoverwoeiiiii
Paul, ik heb zwart kort haar, ik heb een zwarte jurk aan en zit vanuit de zaal gezien links op het podium maar dan wel aan de rechterkantwe zwaaien!
dankjewel. Had ze bijna gekocht. Maar het werd toch een beetje kort dag als we pas om 1800 vanuit Den Bosch naar Amsterdam konden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:51 schreef Paul het volgende:
Iemand wil van zijn kaartjes af voor vanavond!!!!!!!!!!!!!!!
TE KOOP AANGEBODEN (met spoed) 2 kaarten Concertgebouw vanavond. Af te halen in Amsterdam, nabij CS. Tegen kostprijs. Gr. Johan
johan@slownera.nl
Ja! Zien, zien! Ik heb het helaas moeten missen. En zeker niet verder vertellenquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:41 schreef Paul het volgende:
Hohohoooooooooooooooooooooooo
Ik ben weer thuis
Het was heel leuk met alle kneiters die natuurlijk langskwam in de super mooie concertzaal van Amsterdam.
Onbeperkt drinken was het![]()
![]()
Anyways, ik heb nou dus veel wijn op daar, daarom wat dronken nog. Maar het was echt superleuk!
Als het vuur gedoofd is enz kwamen langs en een aantal nieuwe nummers van de laatste cd! Zoals Eva etc.
Ze liepen dik uit, want ze gingen op het end maar steeds weer een liedje doen hehe. Wat ook grappig was, de dirigent was Engels( of anderstalig) en had niet altijd door dat Thomas en Paul weer een ouwehoer verhaal van 5 minuten wilden beginnen, daarom ging Paul soms maar in het Engels praten tussendoor![]()
Nouja heb wat filmpjes gemaaktstiekem, niet doorvertellen. Morgen zal ik ze online gooien, kijken of ze online mogen blijven van Universal Music
![]()
Tot morgeeeeeen
![]()
![]()
as het vuur gedoooofd issssssssssssssssssssss
Tof.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:43 schreef Paul het volgende:
Hier mijn filmpjes in 3 delen
Bekijk deze YouTube-video
Ghehe briljant!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:50 schreef Tackleberry het volgende:
Twitter is soms best leuk... Gooide gisteren een berichtje de wereld in: "Morgen naar @thomasacda en @pauldemunnik in het Parktheater in Eindhoven!"
Krijg ik vervolgens een reactie: "Wat leuk! Ik ga ook!"
Op zich niet zo bijzonder, ware het niet dat die reactie van @pauldemunnik zelf was
Ik wil ookquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:58 schreef Paul het volgende:
Maarja supertuxxx en ik gaan samen naar AEDM
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:58 schreef Paul het volgende:
Maarja supertuxxx en ik gaan samen naar AEDM
Alweer verlegen?quote:
Ik was er ook en het was erg leuk, het viel me wel weer op dat de oude albums eigenlijk beter zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:50 schreef Tackleberry het volgende:
Twitter is soms best leuk... Gooide gisteren een berichtje de wereld in: "Morgen naar @thomasacda en @pauldemunnik in het Parktheater in Eindhoven!"
Krijg ik vervolgens een reactie: "Wat leuk! Ik ga ook!"
Op zich niet zo bijzonder, ware het niet dat die reactie van @pauldemunnik zelf was
Eigenlijk is Liedje van Lenny een topalbum geweestquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:39 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Ik was er ook en het was erg leuk, het viel me wel weer op dat de oude albums eigenlijk beter zijn.
hoezo?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:39 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Ik was er ook en het was erg leuk, het viel me wel weer op dat de oude albums eigenlijk beter zijn.
Zeker mee eens, beter dan het nieuwe album vind ik persoonlijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:40 schreef Belana het volgende:
[..]
hoezo?
ik vind nachtmuziek bijvoorbeeld echt een prachtig album
Nachtmuziekquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:40 schreef Belana het volgende:
[..]
hoezo?
ik vind nachtmuziek bijvoorbeeld echt een prachtig album
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:30 schreef Sonja27 het volgende:
Nachtmuziek = prachtig. Tenminste zo denk ik daarover! Samen met het laatste album en het eerste en tweede album mijn favorietjes
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:01 schreef massy het volgende:
Liedjes van Lenny is in mijn mening het slechtste album dat ze gemaakt hebben.
Hier Zijn vind ik de beste !
Hi hiquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:03 schreef Paul het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
het nummer nachtmuziek zelf is ook heel mooiquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:55 schreef Paul het volgende:
!!!!!!!!!! ik wil het woord nachtmuziek niet meer horen
Makke schapen ja. In ieder geval een wereld van verschil met vanavond in Haarlem. Wat een geweldig publiek ! En wat een prachtig geluid daar in de Philharmonie.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:10 schreef Tackleberry het volgende:
Ze waren gisteren weer goed op dreef in Eindhoven!
Jammer dat er van die bralapen waren die te overdreven mee gingen zingen met de rustige liedjes... Ze hebben zo bijna Lopen tot de zon komt weten te verkrachten...
Ook leuk dat ze vrijwel aan het begin aangaven dat er mensen op de vier lege stoelen op de eerste rij mochten gaan zitten. Het is dat we op rij 18 in het midden zaten, anders waren we er meteen naar toe gegaan. Maar pas NA DE PAUZE waren er mensen die die plekken innamen. Wat een stelletje makke schapen zeg...
Verkocht !!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:27 schreef massy het volgende:
Ik weet niet of het hier mag, maar het heeft wel met AedM te maken.
Te koop: 2 kaartjes voor Ode aanstaande donderdag 25 februari schouwburg Amstelveen.
Kaartjes zijn voor 2e rij balkon. Uiteraard tegen kostprijs. Pm me !! Of laat hier een reactie achter.
Volgens mij zegt ie dat elke voorstelling wel tegen iemand. Of is dat niet waar?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:56 schreef Sonja27 het volgende:
Het was geweldig! Hebben jullie het moment meegekregen dat Thomas tegen iemand aan het zeuren was over filmen met een ouwe filmcamera? Dat was tegen mij OEPS!!!! En ik zat dus helemaal niet te filmen hey ik maakte een foto, maar ja ik ben een perfectionist dus scherpstellen en even kijken of ie er goed opstaat en dan druk ik er een paar achter elkaar af (zonder flits) en dan nog merkt die dat... zucht! Dat was even mijn moment of shame LOL
Nooit geen foto's meer maken als je zo dichtbij zit. Het was een wijze les
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:56 schreef Sonja27 het volgende:
Het was geweldig! Hebben jullie het moment meegekregen dat Thomas tegen iemand aan het zeuren was over filmen met een ouwe filmcamera? Dat was tegen mij OEPS!!!! En ik zat dus helemaal niet te filmen hey ik maakte een foto, maar ja ik ben een perfectionist dus scherpstellen en even kijken of ie er goed opstaat en dan druk ik er een paar achter elkaar af (zonder flits) en dan nog merkt die dat... zucht! Dat was even mijn moment of shame LOL
Oh vertel....quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:31 schreef Nouk het volgende:
En dat huwelijksaanzoek, zo ultiem schattig!!
hahaha was jij dat! wij zaten dus schuin achter je op rij 6 en Lois en haar man (vrinedinnetje van me) bleken vlak voor ons op rij 5 te zitten, dat was echt major toeval!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:56 schreef Sonja27 het volgende:
Ja ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:31 schreef Belana het volgende:
Jij was gewoon 2 avonden naar Carre!
Nog andere nummers? of was het hetzelfde?
Setlisten onderaan de 2e pagina staan ze.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:21 schreef PLAE@ het volgende:
Sorry maar daar zie ik 200 onderwerpen maar geen setlist.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:06 schreef Belana het volgende:
dank voor de update! Ik kan morgen kaarten voor hier bestellenIk hoop dat dat lukt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |