Hi hiquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:03 schreef Paul het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
het nummer nachtmuziek zelf is ook heel mooiquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:55 schreef Paul het volgende:
!!!!!!!!!! ik wil het woord nachtmuziek niet meer horen
Makke schapen ja. In ieder geval een wereld van verschil met vanavond in Haarlem. Wat een geweldig publiek ! En wat een prachtig geluid daar in de Philharmonie.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:10 schreef Tackleberry het volgende:
Ze waren gisteren weer goed op dreef in Eindhoven!
Jammer dat er van die bralapen waren die te overdreven mee gingen zingen met de rustige liedjes... Ze hebben zo bijna Lopen tot de zon komt weten te verkrachten...
Ook leuk dat ze vrijwel aan het begin aangaven dat er mensen op de vier lege stoelen op de eerste rij mochten gaan zitten. Het is dat we op rij 18 in het midden zaten, anders waren we er meteen naar toe gegaan. Maar pas NA DE PAUZE waren er mensen die die plekken innamen. Wat een stelletje makke schapen zeg...
Verkocht !!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:27 schreef massy het volgende:
Ik weet niet of het hier mag, maar het heeft wel met AedM te maken.
Te koop: 2 kaartjes voor Ode aanstaande donderdag 25 februari schouwburg Amstelveen.
Kaartjes zijn voor 2e rij balkon. Uiteraard tegen kostprijs. Pm me !! Of laat hier een reactie achter.
Volgens mij zegt ie dat elke voorstelling wel tegen iemand. Of is dat niet waar?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:56 schreef Sonja27 het volgende:
Het was geweldig! Hebben jullie het moment meegekregen dat Thomas tegen iemand aan het zeuren was over filmen met een ouwe filmcamera? Dat was tegen mij OEPS!!!! En ik zat dus helemaal niet te filmen hey ik maakte een foto, maar ja ik ben een perfectionist dus scherpstellen en even kijken of ie er goed opstaat en dan druk ik er een paar achter elkaar af (zonder flits) en dan nog merkt die dat... zucht! Dat was even mijn moment of shame LOL
Nooit geen foto's meer maken als je zo dichtbij zit. Het was een wijze les
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:56 schreef Sonja27 het volgende:
Het was geweldig! Hebben jullie het moment meegekregen dat Thomas tegen iemand aan het zeuren was over filmen met een ouwe filmcamera? Dat was tegen mij OEPS!!!! En ik zat dus helemaal niet te filmen hey ik maakte een foto, maar ja ik ben een perfectionist dus scherpstellen en even kijken of ie er goed opstaat en dan druk ik er een paar achter elkaar af (zonder flits) en dan nog merkt die dat... zucht! Dat was even mijn moment of shame LOL
Oh vertel....quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:31 schreef Nouk het volgende:
En dat huwelijksaanzoek, zo ultiem schattig!!
hahaha was jij dat! wij zaten dus schuin achter je op rij 6 en Lois en haar man (vrinedinnetje van me) bleken vlak voor ons op rij 5 te zitten, dat was echt major toeval!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:56 schreef Sonja27 het volgende:
Ja ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:31 schreef Belana het volgende:
Jij was gewoon 2 avonden naar Carre!
Nog andere nummers? of was het hetzelfde?
Setlisten onderaan de 2e pagina staan ze.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:21 schreef PLAE@ het volgende:
Sorry maar daar zie ik 200 onderwerpen maar geen setlist.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:06 schreef Belana het volgende:
dank voor de update! Ik kan morgen kaarten voor hier bestellenIk hoop dat dat lukt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |