Deze keer is het niet ergquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:38 schreef -lucas- het volgende:
Repost:
op 40 seconden:
"Josje is de ware, g*dverd*mme leuk"
Uitgekomen dus.
Hell ya, zeker wel Josje (de lekkerste van de 3 natuurlijk )quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:37 schreef Rauzer het volgende:
Josje!
K2 zoekt K3: Noa, Madelon of Josje?
Ik ben blij dat je tevreden bent met de uitslag.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:39 schreef __Saviour__ het volgende:
nou hopelijk verschijnt deze snel in de online muziek winkel
Inderdaad.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:42 schreef Marrije het volgende:
Ze is lief, ze is professioneel. . .
Overbodig om nog te zeggen dat het Josje was
"Veel mensen zullen niet op haar gestemd hebben"quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:42 schreef Marrije het volgende:
Ze is lief, ze is professioneel. . .
Overbodig om nog te zeggen dat het Josje was
Ik heb hem ook helemaal te pakkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:39 schreef MissJ het volgende:
mamase mamasa mamasaka moembaDit gaat voorlopig niet meer uit mijn hoofd vrees ik
Toen ze dat zeiden was ik ook al meteen halfdepriquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik was even bang dat er met "ook al heeft niet iedereen op haar gestemd" Noa bedoeld werd
Woei![]()
![]()
![]()
En misschien is het voor de Nederlandse markt ook een aanwinst, ook al is K3 altijd succesvol geweest.
Nu misschien nog meer succesvol met een stukje Nederland erbij
Noa heeft geen schijn van kans, die is niet lief, die bitcht die andere 2 binnen 5 minuten de hele tent door.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:43 schreef Noelle06 het volgende:
Als Karen met verlof is zal dan Noa of Madelon haar vervangen ?
Ik denk dat ze het Belgische deel ermee bedoelde, de kijkers uit België... aangezien die ws allemaal voor Noa warenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:43 schreef Lady-Miekie het volgende:
[..]
Toen ze dat zeiden was ik ook al meteen halfdepri
Ach, Kathleen had ook af-en-toe zo'n neppig zenuwenbekkie als ze even niet oprecht blij wasquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:44 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
Toch wel de terechte winnares. Maar ze moet wel leren haar zenuwen onder controle te houden en meer te lachen.
Dat idee heb ik ook , vooral nu dit programma zeer goed gescoord heb.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:44 schreef Toeps het volgende:
Karen stopt er volgend jaar mee, en dan doen we nog een seizoentje. Ik zeg het je.
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Noa heeft geen schijn van kans, die is niet lief, die bitcht die andere 2 binnen 5 minuten de hele tent door.
Kinderen zijn zo makkelijk johquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:45 schreef Noelle06 het volgende:
Lijkt me wel zwaar. Aan de ene kant kom je in een wereld wat al jaren goed draait en verdiend maar nu moet Josje zich bewijzen aan de kinderen. Op shows en optredens zal ze alles op alles moeten zetten om zich populair te maken bij de kinderen.
Mijn jongste van 7 zit nog teleurgesteld op de bank en wil eigenlijk Kathleen terug nuquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kinderen zijn zo makkelijk johDe liedjes zijn leuk, de helft kennen ze al, dat groeit er zo in dat er een nieuwe bij zit hoor
Waarom vind je Noa dan zo erg?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:48 schreef zoeperzazke het volgende:
Josjuuuuuuuuuuuh! Goed gekozen, ik was ZO bang dat ze alsnog Noa gingen zeggen maar gelukkig niet, helemaal terecht! Woehoe!
Dat komt vanzelf wel, K&K hadden dat in het begin waarschijnlijk ook.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:44 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
Toch wel de terechte winnares. Maar ze moet wel leren haar zenuwen onder controle te houden en meer te lachen.
Zou iemand van 7 niet eens moeten slapen nuquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:49 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Mijn jongste van 7 zit nog teleurgesteld op de bank en wil eigenlijk Kathleen terug nu
Ja, en nu en morgen is nog wel eens heel verschillend bij kinderenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:49 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Mijn jongste van 7 zit nog teleurgesteld op de bank en wil eigenlijk Kathleen terug nu
Meh die apple rotzooi. Dit was alleen op een website even m'n cc-gegevens invullen en de link komt via email binnenquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:50 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Waarom vind je Noa dan zo erg?
Ik heb het programma niet goed gevolgd maar het schijnt dat ze echt een bitch is?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:46 schreef Samson het volgende:
Wacht maar af, het wordt Noa, of je het nu wil of niet...
Omdat ik het toevallig las.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:18 schreef Samson het volgende:
Wat een verrassing, dus nu nog "spannend" tussen die laatste 2, let op mijn woorden, het wordt Noa... (zoals altijd al de bedoeling was)
Normaliter wel ...maar de finale van k2 zoekt k3 wilde ze toch heel graag zien en ja het is weekend.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Zou iemand van 7 niet eens moeten slapen nu?
Ik ben voorgelogenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:08 schreef Gordijn het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik het toevallig las.
Prutsert.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:17 schreef Rauzer het volgende:
Ik denk dat we binnenkort een interview met Noa krijgen waarin we alle sleaze & dirt krijgen!
Eerst kijken wat er in het boek van Kathleen staatquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:17 schreef Rauzer het volgende:
Ik denk dat we binnenkort een interview met Noa krijgen waarin we alle sleaze & dirt krijgen!
De single kon je al downloaden Saviour..klinkt waanzinnig mooiquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:39 schreef __Saviour__ het volgende:
nou hopelijk verschijnt deze snel in de online muziek winkel
Ja ik had er niet eerder voor gekeken. Ik heb hem nu.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:38 schreef mamav2 het volgende:
[..]
De single kon je al downloaden Saviour..klinkt waanzinnig mooi![]()
Ik heb alledrie de versies, maar ben heel blij dat Josje het is geworden...geen grotere afgang voor Noa dan tweede worden
Ja sorry, ik zag later dat je 'm al gevonden had maar ik kon m'n bericht niet zo snel wijzigen, m'n internet viel uitquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja ik had er niet eerder voor gekeken. Ik heb hem nu.
De 2 andere versies staan er ook zie ik, maar heb alleen die met Josje gekocht.
Zeker, dit nummer is op-en-top K3quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:43 schreef mamav2 het volgende:
[..]
Ja sorry, ik zag later dat je 'm al gevonden had maar ik kon m'n bericht niet zo snel wijzigen, m'n internet viel uit![]()
Ik zelf vind het een heel leuk pakkend nummer.
Ik moest steeds aan Hellen Helmink denken "poliesie"quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zeker, dit nummer is op-en-top K3
Dat Politie-nummer wat ze in de show lieten horen is ook weer leuk. Hopelijk komt daar een leuke clip van met die uniformen
quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:53 schreef Smikke het volgende:
Of zou ze allang blij zijn niet voor een Ahoy krijsende kleuters te hoeven staan.
bronquote:Finale K2 zoekt K3 trekt bijna 2,5 miljoen kijkers
Finale K2 Zoekt K3: De Beslissing (SBS6, 22:31) - Maar liefst 2.449.000 mensen (madl: 36.0%) keken zaterdag- avond tussen 22.30 en 22.50 uur naar de ontknoping van de zoektocht naar de nieuwe zangeres van de populaire meidengroep K3. Dit zorgde voor een marktaandeel van maar liefst 44 procent in de voor SBS 6 belangrijke doelgroep 20 tot 49 jarigen. De avondvullende finaleshow van K2 Zoekt K3 trok tussen 20.20 en 22.30 uur 2.048.000 kijkers (madl: 29.9%) naar SBS.
Nou, een bitch valt wel mee, ik vond haar heus niet onaardig. Maar Noa straalt in alles uit, ook met haar verleden (heeft al eens een single uitgebracht enz) dat ze dit nu heel leuk vindt, maar er over een paar maanden eigenlijk al wel weer op uitgekeken is. Alsof het haar helpt aan bekendheid voor een solo-carrière, maar ze nooit echt van plan zou zijn dit jaren te doen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:50 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Waarom vind je Noa dan zo erg?
Ik heb het programma niet goed gevolgd maar het schijnt dat ze echt een bitch is?
Oh dat heb ik gemist zeker? Hopelijk nog terug te kijken...quote:Op zondag 4 oktober 2009 07:55 schreef Koningin het volgende:
Trouwens wat had Kathleen een triest optreden zeg
Doe maar nietquote:Op zondag 4 oktober 2009 10:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist zeker? Hopelijk nog terug te kijken...
Bron: PrimeurJagers.quote:Belgen voorspellen einde K3!
Dit bericht is geplaatst op 04-10-2009 om 10:35:00
De winst van de Nederlandse Josje Huisman als nieuwe K3 voorspelt weinig goeds...
In Belige is men alles behalve blij dat de Nederlandse Josje Huisman het nieuwe K3 lid is geworden. Belgen hebben nu eenmaal geen warme gevoelens voor hun noorderburen en hadden daarom liever hun Vlaamse kandidate zien winnen.
Velen in Belgie voorspellen dan ook het einde van K3. En wellicht hebben ze gelijk. Immers: K3 is een Belgisch succes en nu er een Nederlanse lid is geworden van de groep is het puur Belgische eraf.
Het is wellicht de prijs die wordt betaald voor het feit dat het programma K2 zoekt K3 vanaf het begin Nederlands getint was. Daar komt bij dat dergelijke programma's zoals Popstars, Idols, Holland Got Talent of de nieuwe Uri Geller ook maar 1 winnaar heeft voortgebracht die daarna een grote carriere heeft gekend.
De tijd zal het leren of de Belgen gelijk hebben!
quote:Heb vijf minuten van een aflevering gezien en ben heel blij dat die beue Noa niet gewonnen heeft. Een strekenwijf tot en met. En ja, er moest een Nederlandse winnen, maar 't is ook wel terecht. Ben alvast blij dat de Belgische nationalisten er weer een maagzweer bij hebben. Get a life, losers.
quote:
quote:Een verdiende overwinning van Josje! Ben er oprecht fier op een hedendaags K3-fan te zijn. Nu staan ook de pooorten naar de rest van europa open en biedt er wellicht ruimte om engelstalige hits te maken en het brave imago van zich af te gooien. Fijn voor Josje!
Op HLN.be staan ook al boze reacties omdat op wikipedia nu staat dat K3 een Belgisch-Nederlandse groep is ipv een vlaamse. Wat een nationalisten zeg die Belgen.quote:
Kathleen is apart gezet. Er is nu een lege plek tussen Karen en Kristel in waar je zelf kunt gaan zitten voor een foto. Kathleen staat daar dan tegenover, alsof ze zit te kijken naar de nieuwe bezetting.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:15 schreef iBenny het volgende:
Komt er nu ook een beeld van Josje in Madame Tussaud's?
(daar staat(zit) nu volgens nog Kathleen?)
Staat op dit forum bekend als "ikke karen fan" dacht ik, dus misschien heeft ze er wat over gezegdquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:58 schreef amata het volgende:
vraag me trouwens af wat die diehard K3fan van de nieuwe K3 vindt!
Daar ben ik het toch echt niet met je eens. Karen en Kristel waren duidelijk zuiverder, zeker bi Mamasé.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:51 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ik vind trouwens dat Josje beter zingt dan Karen en Kristel. Ze hebben bij de audities heel goed op de zang gelet, terwijl Josje nu qua zang duidelijk boven die andere twee uitspringt.
Nou en? Ik krijg steeds meer de indruk dat mensen slechts op haar hebben gestemd omdat ze er zo 'mooi' uitziet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:38 schreef W00fer het volgende:
Hmm, vond Madelon het beste zingen. Dat zijn velen met me eens. Josje is wel de knapste. Maar waar gaat het om bij een K3 lid ? Goed kunnen zingen/goed eruit zien/niet geacteerd overkomen ? Ik denk geen mix van dat alles.
Het feit de de big chief alles van te voren al had uitgedacht lijkt een mogelijkheid. Al zag je wel een notaris in de finale gisteren.
Mocht het niet klikken (K2 leek immers niet zo blij toen Madelon afviel) dan is dat het einde van K3.
Maargoed we zullen zien. En dat het programma een Nederlandse aangelegenheid is, tja dat komt omdat de SBS groep gewoon pegels geschoven heeft naar Studio 100. En een deel daarvan is teruggewonnen door verkoop aan VTM.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:47 schreef female81 het volgende:
T'is ook niet voor niets dat het nieuwe K3-lid moest kunnen acteren, hè. Dat heeft echt niet alleen met het maken van films e.d. te maken.
Ik vind Madelon het spontaanst, het best kunnen zingen én het knapst.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:38 schreef W00fer het volgende:
Hmm, vond Madelon het beste zingen. Dat zijn velen met me eens. Josje is wel de knapste. Maar waar gaat het om bij een K3 lid ? Goed kunnen zingen/goed eruit zien/niet geacteerd overkomen ? Ik denk geen mix van dat alles.
Dat viel mij dus ook op, dat ze echt baalden toen Madelin afviel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:38 schreef W00fer het volgende:
Mocht het niet klikken (K2 leek immers niet zo blij toen Madelon afviel) dan is dat het einde van K3.
Iddquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Noa samen met twee Nederlandse? Dat zou ze niet overleven.
Geloof me, je trekt een hoop als je al die Euro's op je bankrekening binnen ziet stromenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
IddNoa is dan in de minderheid als Belg, dat trekt madame niet
Ook die gillende kindjes?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:48 schreef Samson het volgende:
[..]
Geloof me, je trekt een hoop als je al die Euro's op je bankrekening binnen ziet stromen
Hmm.. ik vind vooral Karen (iig die met dat rode haar.. weet niet zeker of dat Karen is?) minder goed zingen dan Josje deedquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:16 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Daar ben ik het toch echt niet met je eens. Karen en Kristel waren duidelijk zuiverder, zeker bi Mamasé.
Tja, probeer jij eens zo'n hele avond door te komen, zwanger en al, dansend, zingend, ik heb er bewondering voor hoor!quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:02 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Hmm.. ik vind vooral Karen (iig die met dat rode haar.. weet niet zeker of dat Karen is?) minder goed zingen dan Josje deed
Ja dat klopt inderdaad! Ze moet nog vier of vijf maanden toch? Ik zou het echt haar niet na doenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:10 schreef Samson het volgende:
[..]
Tja, probeer jij eens zo'n hele avond door te komen, zwanger en al, dansend, zingend, ik heb er bewondering voor hoor!
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:10 schreef Samson het volgende:
[..]
Tja, probeer jij eens zo'n hele avond door te komen, zwanger en al, dansend, zingend, ik heb er bewondering voor hoor!
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:23 schreef Vivi het volgende:
Ik vond Noa gewoon echt vals zingen, en die scheve kop en toekan-neus deden het ook niet voor me.
Noa zong toch echt niet vals hoor. Ik vond haar het beste zingen van de avond.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:23 schreef Vivi het volgende:
Ik vond Noa gewoon echt vals zingen, en die scheve kop en toekan-neus deden het ook niet voor me. Madelon vond ik éng, de blijmoedige (?) hysterie straalde uit d'r ogen, brrr. Josje vond ik qua klank het beste bij de andere twee passen en ze heeft ook een goede uitstraling voor dat groepje. Die zwartharige heeft enorme flaparmen, btw.
Ze moet toch nog 80 concerten of niet??quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:10 schreef Samson het volgende:
[..]
Ja, idd! Nu je het zegt, valt het me idd wel op!quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:47 schreef female81 het volgende:
Hebben jullie trouwens ook niet steeds het vermoeden dat Karen thuis stiekem een boksbal o.i.d. heeft staan, om zich na wéér een dagje zoetsappig glimlachen lekker op uit te leven?
Het lijkt me een vrij pittig type dat af en toe lekker wil krijsen of zo, als er niemand kijkt en de camera's ver uit de buurt zijn.
T'is ook niet voor niets dat het nieuwe K3-lid moest kunnen acteren, hè. Dat heeft echt niet alleen met het maken van films e.d. te maken.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 05:00 schreef female81 het volgende:
Het boek lijkt me wel erg interessant, zo op het eerste gezicht. Ik heb wel meer dubieuze boeken cq. guilty pleasures in de kast staan (o.a. het halve ouvre van ene D. Deckers en het recentelijk verschenen '50 jaar Barbie'-boek), dus dit kan er ook nog wel bij.
Ik zie tevens voor me hoe ze, na een lange en vermoeiende K3-dag, gezichts-gymnastiek doet vanwege de kaakpijn. Even de verkrampte spieren ontspannen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:50 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ja, idd! Nu je het zegt, valt het me idd wel op!
'Lelijk wijf', dat kon ik er niet uit halen. Maar het viel me inderdaad wel op: Die hints dat Noa beter een solist zou kunnen zijn dan een K3-lid, en dergelijke dingen.quote:Wat vonden jullie eigenlijk van het commentaar van Patty op Noa?
Dat mens is zowaar geraffineerd!"Voor 2 van jullie valt vanavond het doek, maar jullie zijn dan goed genoeg om een solocarrière te beginnen"
"je zingt goed, maar je maakt geen contact met het publiek"
hoe vermom je "ik vind je een lelijk wijf die niet in de groep past" in een positieve zin?
Lelijk? Haar gebit valt tegen, maar verder valt het toch wel mee? Nee, t'is geen topmodel, maar gewoon het type 'gezellige buurvrouw' waar wat mij betreft qua uiterlijk niet zoveel mis mee is. Als je dat nieuwe Willeke Alberti-imago even wegdenkt.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:26 schreef Vivi het volgende:
Wat is die Kathleen trouwens lilluk he!Zou uit de verte gaat het nog wel, maar als je d'r van dichtbij bekijkt..huuh!
Haar jurkje was inderdaad wel leuk, maar de restquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit nu het stukje na te kijken van Kathleen haar optreden, wat is er zo oudbollig aan, behalve het vreselijke nummer?Ze zingt na 10 jaar geen kleuterliedjes meer, hoeft geen regenboogjurkjes aan en ook geen verplichte staartjes.
Na alle posts hier had ik verwacht dat ze in een dichte hals-jurk zou staan, tot de knie
Ze ziet er toch prima uit? Zal wel aan mij liggen, vind niks oudbolligs aan haar kleding en styling
Oudbollig optreden en uiterlijk zijn 2 verschillende dingen. Droog haar en droge oude huid kun je niks aan doen. Zonder dat model kapsel is het haar misschien ook droog.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:47 schreef MaLo het volgende:
[..]
Haar jurkje was inderdaad wel leuk, maar de restHaar haar ziet er uit als getoupeerd stro en haar huid lijkt wel 10 jaar ouder geworden sinds ze weg is bij K3. Het nummer was oubollig en haar optreden ook.
Een boek? Serieus? Lijkt me wel interessantquote:Op maandag 5 oktober 2009 04:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Kathleen was wel heel erg vooral-niet-K3 ineens inderdaad
Wie weet wat er allemaal speelt![]()
Benieuwd of dit nog dikke onthullingen gaat bevatten
[ afbeelding ]
Ik ook!quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:57 schreef Vivi het volgende:
we kunnen allemaal 1 euro betalen en dan het boek kopen en scannen.
Meer heb ik er niet voor over, maar tóch ben ik onbedwingbaar nieuwsgierig.
Ik vind het een prachtig nummer, maar dan wel gezongen door Willeke.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen willen haar kennelijk als een 20-jarige Noa rondzien huppelen. Ik vond het nummer ook niks
Oh kom op zeg, als zij niet een nummer van Willeke Albert had gezongen had niemand haar een "Willeke Alberti imago" titel gegevenquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:27 schreef MaLo het volgende:
Als mijn haar een bosje stro is ga ik het niet touperen maar doe ik het glad naar achteren. En met makeup kun je zóveel. Ze had er echt niet zo uit hoeven zien.
Als Kathleen het zo wil, prima, maar ik kan me niet voorstellen waarom je een Willeke-Alberti imago zou ambiëren als jonge dertiger.
Serieus, nog voordat ze zong zei mijn vriend al: Wat heeft ze gedaan, het lijkt wel Willeke Albertiquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh kom op zeg, als zij niet een nummer van Willeke Albert had gezongen had niemand haar een "Willeke Alberti imago" titel gegeven
Ik vond het geen oudmakende makeup. Maar als ik de enige erin ben...quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:54 schreef DaviniaHR het volgende:
mss wilden ze bij de make-up ook wel het contrast benadrukken met de frisse jongen meiden, door haar er iets ouder uit te laten zien?
Maar dat hele concept werkt gewoon niet als je solo optreedt. Dat werkt alleen in een "meidengroep" Daarom zal ze ook wel een ander repertoire aan het proberen zijn....quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vond dat sololied van Kathleen ook maar niks. Terwijl ze met Zumba Yade al wel heeft laten dat ze ook prima K1 kan zijn in die ubervrolijke stijl.
Bol.com.... dan bestel je het boek, lees je hem en stuur je hem terugquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:47 schreef Ekfar het volgende:
"Dit is het verhaal van K1. Soms hartverscheurend. Vaak verbijsterend. In al zijn aspecten verrassend - want niemand kon vermoeden wat er àchter dat pastelkleurige wereldje van vlinders en regenbogen en Teleromeo's schuilging."
Klinkt als een drama zeg...
![]()
Bron: http://www.bol.com/nl/p/b(...)#product_description
het werkt inderdaad beter als je elkaar kunt afwisselen en samen rondhuppelt in de clip.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:22 schreef Samson het volgende:
[..]
Maar dat hele concept werkt gewoon niet als je solo optreedt. Dat werkt alleen in een "meidengroep" Daarom zal ze ook wel een ander repertoire aan het proberen zijn....
Tja, dan had ze beter gewoon bij K3 kunnen blijven......quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
het werkt inderdaad beter als je elkaar kunt afwisselen en samen rondhuppelt in de clip.
maar toch, ik vind het echt wel een lekker klinkend liedje. Die stijl past echt veel meer bij Kathleen dan wat ze in de liveshow liet zien.
Vindt D. het leuk? Dat je hier post bedoel ik??quote:
Ze wilde gewoon wat meer vrijheid denk ik. K3 betekent een erg strak geplande agenda. CD's, concerten, films, musicals, TV-programmaquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:11 schreef Samson het volgende:
[..]
Tja, dan had ze beter gewoon bij K3 kunnen blijven......
Oh shit..volgens mij heb ik per ongeluk ipv geleegd mijn buddies geblockedquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Vindt D. het leuk? Dat je hier post bedoel ik??![]()
Ik zocht waar je was, want je inbox is niet beschikbaar, issie weer vol??
Begrijpelijk natuurlijk, maar toch jammer, zoveel jaar kunnen Karen en Kristel nu ook niet echt meer mee voor het ongeloofwaardig wordt, dus ze had het ook uit kunnen zitten...quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ze wilde gewoon wat meer vrijheid denk ik. K3 betekent een erg strak geplande agenda. CD's, concerten, films, musicals, TV-programma
Tja, aan het einde van de dag is het ook gewoon een mens met een baan, die ze al tien jaar lang deed..quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:09 schreef Samson het volgende:
[..]
Begrijpelijk natuurlijk, maar toch jammer, zoveel jaar kunnen Karen en Kristel nu ook niet echt meer mee voor het ongeloofwaardig wordt, dus ze had het ook uit kunnen zitten...
Helemaal waar, maar het succes kan ze nu wel vergeten ben ik bang, maar idd, als ze er klaar mee is is ze er klaar mee...quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:21 schreef Maartel het volgende:
[..]
Tja, aan het einde van de dag is het ook gewoon een mens met een baan, die ze al tien jaar lang deed..
Als je er op een gegeven moment niet meer gelukkig mee bent is het vrij normaal en gezond om wat anders te gaan doen... nog éven die tour afmaken of die twee extra interviews doen voordat je er dan mee stopt is dan wel netjes en op te brengen, maar het nog 2 jaar langer 'uitzitten' is dan toch wel pittig, zeker als je er gewoon echt klaar mee bent.
Toch verloopt de voorverkoop van de shows lang niet zo hard als anders volgens mij. Ik kan nu nog steeds eersterangskaartjes voor Enschede kopen voor 17 oktober, terwijl de vorige keer de kaartjes zó weg waren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:18 schreef mamav2 het volgende:
Het boek is vanaf vandaag te koop bij Bruna en de betere boekhandels.
Ik heb 'm zelf nog niet gelezen of gekocht, dat komt ooit vast nog wel een keer (als ie ergens in de aanbieding is of zo).
Over 2 weken ga ik met m'n kinders naar de nieuwe K3 show, ik heb die tickets al maanden in huis, ben wel benieuwd hoe die Josje het gaat doen.
Het is maar goed dat Noa het niet is geworden, dan had ik die tickets meteen te koop gezet
Lees eens boven jequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:50 schreef Koningin het volgende:
Wie heeft er eigenlijk kaartjes gekocht voor de nieuwe K3?
Op de FP denken ze daar anders over:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:28 schreef MaLo het volgende:
[..]
Toch verloopt de voorverkoop van de shows lang niet zo hard als anders volgens mij. Ik kan nu nog steeds eersterangskaartjes voor Enschede kopen voor 17 oktober, terwijl de vorige keer de kaartjes zó weg waren.
quote:Al direct na de finale van het tv-programma K2 zoekt K3 (SBS6) gingen de kaarten via internet als warme broodjes over de toonbank. "Zelfs op zaterdagavond, na de finale, verkochten we al duizenden kaarten", aldus de zegsvrouw. "Inmiddels hebben we al tien kaar zoveel kaarten verkocht als normaal gesproken in een week. We hebben daarom al extra shows ingelast in Rotterdam Ahoy en in Amsterdam RAI. Na de finale op zaterdag hebben we nu al over de 15.000 tickets verkocht."
Ik. Maar die had ik al vóór de hele toestand begon. Ben wel blij dat ik niet naar Noa hoefquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:50 schreef Koningin het volgende:
Wie heeft er eigenlijk kaartjes gekocht voor de nieuwe K3?
Oké, heb je gelijk in!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:32 schreef MaLo het volgende:
Tja, dat is ook wel logisch. De kaartjes zijn al maaaanden in de verkoop maar er werden maar heel weinig kaartjes verkocht. Dan is het niet zo moeilijk om nu 10x zoveel kaartjes te verkopen dan in de weken ervoor
.
quote:K 3 moest papa's in de zaal ophitsen!
Dit bericht is geplaatst op 06-10-2009 om 10:10:00
K3 een onschuldige kindergroep? Helemaal niet dus...
Ex K3 lid Kathleen heeft een boek over haar tijd bij K3 geschreven waarin ze een aantal onthullingen doet. Zo blijkt het groepje niet zo onschuldig als dat het lijkt. De papa's in de zaal werden expres door de meiden bespeeld.
"De manager was een groot pleitbezorger van de korte rokjes. Zijn slogan was: ‘Ik wil blote benen zien!’ Hij vond het maar niks, als we lange broeken aanhadden. ‘De papa’s moeten er ook iets aan hebben’.’
Niet dat de K3-dames het nu heel erg vonden om een beetje met de mannen in het publiek te flirten, laat Aerts weten. ‘Omgekeerd keken wij óók wel naar die papa’s. We hadden een soort gebarentaal afgesproken, voor als we op het podium stonden, waarmee we elkaars aandacht op bepaalde interessante exemplaren in het publiek konden vestigen.’
bronquote:KATHLEEN AERTS is opgelucht dat haar K3-opvolgster is gevonden. „Nu Josje de groep weer compleet heeft gemaakt, ben ik vooral gerust. K3 blijft voortbestaan. Josje doet het geweldig. Ik heb haar de afgelopen tijd achter de schermen van de zoektocht een beetje leren kennen. Ik geloof dat Kristel en Karen een goede keuze hebben gemaakt.”
Kathleen begint opnieuw
Voormalig K3’tje geeft zichzelf bloot in biografie
Kathleen maakt, net als ex-collega’s Karen en Kristel, zelf ook een nieuwe start. „Toen ik stopte met K3, heb ik eerst een periode rust genomen”, vertelt de 31-jarige zangeres, die de groep afgelopen zomer na tien jaar verliet. „Eindelijk kwam ik weer eens écht aan mezelf toe. Maar ik kom terug. Mijn eerste solo-cd staat op stapel en vandaag lanceer ik mijn biografie.”
„Josje is een goede keuze”
„Ik ben na K3 in mijn eigen geschiedenis gedoken. De dagboeken die ik vanaf mijn achtste jaar trouw had bijgehouden, heb ik allemaal gelezen. De bijbehorende foto’s heb ik allemaal door mijn handen laten gaan. Dat was heel emotioneel. Er is zoveel gebeurd in mijn leven. Mooie, bijzondere dingen, zoals mijn jaren met K3. Maar ook minder mooie momenten, zoals het overlijden van mijn vader, nu vier jaar geleden.”
„Ik weet nog goed hoe ik toen, voor het eerst, moeite had om als het immer lachende K3-meisje op te treden. De droefheid om de dood van mijn papa was te groot, ik wilde wel álles doen om hem terug te krijgen...”
Kathleen peinst even en zegt dan: „Tegenslag is op het moment dat het je overkomt heel zwaar. Achteraf kan ik zeggen dat ik er ook veel van heb geleerd. Ik heb ervaren dat er na een donkere periode altijd weer zonneschijn komt. En dat inzicht heeft me, hoe cliché dat ook klinkt, in het leven laten groeien. Ook zijn kleine dingen nu belangrijker voor me geworden. Eigenlijk leef ik sinds de dood van papa meer dan voorheen met de dag.”
Levenservaringen
„Bij het teruglezen van al mijn herinneringen, besloot ik mijn levenservaringen opnieuw aan het papier toe te vertrouwen, maar dan in de vorm van een boek. In Kathleen, mijn leven als K1, staan alle mooie en droevige momenten uit mijn leven.”
„Na de dood van papa had ik moeite lachend op te treden”
Ze knikt: „Ja, dat heeft na mijn vertrek uit K3 eigenlijk therapeutisch gewerkt. Mijn gedachten en gevoelens werden geordend, waardoor alle gebeurtenissen van de afgelopen 31 jaar een plekje hebben gekregen.”
Wat doet het met je dat jouw plek bij K3 nu écht vergeven is?
„Mijn besluit om te stoppen zorgde in eerste instantie voor opluchting en natuurlijk ook voor verdriet om het afscheid. Karen en Kristel zijn mijn beste vriendinnen geworden. Ondanks dat we elkaar nu minder spreken dan voorheen, geloof ik dat onze vriendschap blijft bestaan.”
Je werkt aan een solo-album, Kathleen in Symfonie, dat volgende maand uitkomt. Voel je je na al die jaren met K3 niet alleen op het podium?
„Eigenlijk heb ik nog niet de kans gehad om eenzaamheid te ervaren. Nadat ik vertrok, heb ik een project voor Unicef gedaan en daarvoor ook een lied gezongen. Omdat ik met dansers en een liveband optrad, heb ik me toen niet alleen gevoeld.”
De blondine beaamt: „Natuurlijk wordt mijn carrière als solozangeres anders. Maar het is een droom die in vervulling gaat. Het leek me altijd al fantastisch om binnen dit vak op eigen benen te gaan staan. Helemaal sinds ik een paar jaar geleden in mijn eentje heb gezongen tijdens een dorpsfeest, kreeg ik de smaak te pakken. Ik ben nog altijd zeer content met mijn beslissing om uit K3 te gaan.”
Vervolgt: „Nu ik mijn tijd meer zelf kan indelen, heb ik bepaalde liefhebberijen, zoals koken, weer opgepakt. Tijdens K3 kwam ik er eenvoudigweg nauwelijks aan toe om in de keuken te staan. Nu heb ik zelfs weer wat kookboeken aangeschaft en maak de lekkerste dingen.”
Kathleen knikt: „Na K3 brak echt een periode van bezinning aan. Het was immers lang geleden dat ik baas was over mijn eigen agenda. Heel bewust heb ik die vrije tijd benut om uit te rusten en aan mijn mama, vrienden, familie én huisdieren toe te komen. Het was een verademing om even geen verplichtingen te hebben.”
Boerderijtje
„Daarnaast heb ik veel aandacht voor de konijntjes die ik bij mijn afscheid van K3 heb gekregen en mijn hond. In het boerderijtje dat ik kocht, heb ik de afgelopen tijd veel geklust. Eigenlijk ben ik weer teruggegaan naar mijn basis. De bagage die ik in de jaren van mijn leven heb gekregen, beschouw ik als een voorrecht.”
Kathleen besluit stralend: „Ik kan echt zeggen: ik ben een héél gelukkige vrouw.”
Is Gert eigenaar van die toko? Ik ben niet zo op de hoogte van de ins en outs van K3.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:09 schreef Dementor het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze heeft moeten tekenen bij Studio 100, ik kan moeilijk geloven dat ze dit soort dingen naar buiten mag brengen van Gert.
Dat is eerder logisch dan schokkendquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:06 schreef beequeen het volgende:
Het eerste bericht is binnen. Het komt dan wel van PrimeurJagers, maar goed.![]()
[..]
Gert is de grote baas ja, ook van pretparken. Hij heeft het ook met die rooie gdaan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is Gert eigenaar van die toko? Ik ben niet zo op de hoogte van de ins en outs van K3.
Ah ok, thnx. Ik zie hem nog altijd als de onschuldige en brave Gert, samen met Samson.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:19 schreef Mylene het volgende:
Gert is de grote baas ja, ook van pretparken. Hij heeft het ook met die rooie gdaan.
Dat is ook precies de bedoeling.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah ok, thnx. Ik zie hem nog altijd als de onschuldige en brave Gert, samen met Samson.
Whehehe, Kristel heeft naar mijn vriend geknipoogd toen wij bij een K3 show warenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:06 schreef beequeen het volgende:
Het eerste bericht is binnen. Het komt dan wel van PrimeurJagers, maar goed.![]()
[..]
ze krijgt klappen van jouquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:48 schreef MaLo het volgende:
[..]
Whehehe, Kristel heeft naar mijn vriend geknipoogd toen wij bij een K3 show waren.
Dat van dat koken is te zien, met een tijdje is ze Koe 3quote:
quote:
Zeer gelikte opening was dat. Een mooie show in elkaar steken kunnen ze daar echt wel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:54 schreef patatmetfriet het volgende:
Ik ben helemaal verliefd op "De Leukste Van Het Land"
Idd! Die Gertje heeft er echtwel verstand van. Musicals, tv-series, muziek, pretparken... En alles komt ook gewoon van de grond. Nu ook weer deze liveshow... Respect!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zeer gelikte opening was dat. Een mooie show in elkaar steken kunnen ze daar echt wel.
Gemiste kans dat ze niet die drie meiden als nieuwe K3 hebben gelanceerd. Karen zal t toch niet lang meer volhouden schat ik zo in en het was wel tijd voor een jongere versie. Zeker dat openingsnummer is een potentiele hitquote:
En het is ook nog eens een man van zijn woordquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:29 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Idd! Die Gertje heeft er echtwel verstand van. Musicals, tv-series, muziek, pretparken... En alles komt ook gewoon van de grond. Nu ook weer deze liveshow... Respect!
quote:Begin 2007 start Bert Geens, een Antwerpse student communicatiewetenschappen, de site http://www.gertje.info/. Daarop riep hij Gert Verhulst op zijn belofte uit het lied "10 Miljoen" na te komen:
"Had je tien miljoen
wat zou jij dan doen
een feestje bouwen en je geld op doen?
Ik kocht liters limonade,
honderd kilo chocolade
om aan iedereen uit te delen!"
Gert Verhulst
De site kreeg snel weerklank op internet en in de media. Gert Verhulst reageerde erop door 1500 gratis tickets voor Plopsa Indoor Hasselt weg te geven voor 2 februari 2007, en voor de beloofde limonade en chocolade te zorgen.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Gert_Verhulst
Gertquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
En het is ook nog eens een man van zijn woord![]()
[..]
Ja, Karen is zwanger.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:26 schreef leukerdje het volgende:
Kan zijn dat ik er hier over heen heb gelezen, maar een van de K-tjes is toch zwanger.
Hoe doen ze dat over een paar maanden dan, komt er dan weer een nieuwe zoektocht?
Twee kinderen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:37 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, Karen is zwanger.
Maar dat hoeft geen reden tot stoppen te zijn hoor. Kristel heeft inmiddels 2 kinderen en is er ook gewoon nog steeds.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Kristel heeft er 2 inderdaad. Nanou en Lily.
bronquote:Gunther (Gene) Thomas (22 augustus 1972) is een Belgisch/Vlaamse zanger. In 1993 startte Gene een groepje op Ship of Dreams, waarbij hij direct een rockalbum uitbracht nl: "always on the run"
2 jaar later in 1995 kiest Gene, samen met Gina Brondeel, voor de dansmuziek en is X-session een hitfeit. Met X-session scoorden ze verschillende hits! Van 'say yeah', tot 'on and on' en 'hot shot', ... Naast hun verschillende hits behaalden ze ook 2 Donna Awards en 2 TMF Awards als groep en Gene dan nog eens een TMF award als beste zanger.
In de X-Session tijd presenteerde Gunther een seizoen lang het televisieprogramma Ultratop, met de gelijknamige Vlaamse hitparade, op de VRT. Hij heeft ook een tijdje op TMF gepresenteerd en is sinds eind augustus 2007 te zien op VIJFtv. Daar bekleedt Gene de rol van omroeper en daarmee is hij meteen ook de enige man die dit beroep in Vlaanderen uitoefent.
Na 7 jaar kwam er een einde aan X-Session. Ze hadden het gevoel dat het doel bereikt was met de groep en iedereen ging zijn eigen weg. Het werd heel eventjes stil rond Gene. In 2003 begon hij aan zijn Nederlandstalige solocarrière. Dit was een volledige nieuwe uitdaging. Gene kiest resoluut voor het Nederlands, omdat dit de taal is dat dichtst bij het publiek staat. Zijn eerst single 'Voor haar', geschreven voor zijn vrouw Kristel Verbeke van K3, was alvast een schot in de roos. Hij stond een aantal weken op nummer 1 en behaalde een gouden plaat. De volgende single 'wees van mij' werd geschreven voor de tv-reeks Aspe, die ook een kanjer van een hit was. Even later werd het album 'Dichterbij' uitgebracht. 'Evenwicht' was de titel van zijn tweede Nederlandstalig album.
Kristel Verbeke en Gunther Thomas hebben twee dochters.
T gaat, ik zag toch liever Noa, Josje en Madelon met zn drie optredenquote:
Mwah...Noa is er niet meer toe in staat..die is ingestort kort na de finale..hoe zou ze dan in godsnaam de druk bij K3 vol kunnen houden?quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:45 schreef Samson het volgende:
[..]
T gaat, ik zag toch liever Noa, Josje en Madelon met zn drie optreden
Welnee joh.quote:
check die kuifquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:36 schreef patatmetfriet het volgende:
http://www.facebook.com/photo.php?pid=2532094&id=143714389136#/photo.php?pid=2532094&id=143714389136
Kijk nou! Een spontane Noa!
zij speelt in meerdere K3 films een rol....quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:52 schreef Pannenkoeken het volgende:
http://www.facebook.com/photo.php?pid=2532116&id=143714389136
Wie staat daar nou naast
quote:
Leuk dat Koen Wouters zegt dat ze er lang naar gezocht hebben en ze haar gevonden hebben, de nieuwe blonde.quote:
Reken maar van yes...de single komt vandaag uit maar staat al sinds zaterdag op 1 in de Belgische charts.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:42 schreef Pisces29 het volgende:
Waar ik aan dacht... zou een single ("Mama se") het nu anders doen qua verkoop na zo'n wekenlange serie, waarin de populariteit of bekendheid wel is toegenomen? Of maakt dat weinig uit?
Leuk!quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:06 schreef mamav2 het volgende:
[..]
Reken maar van yes...de single komt vandaag uit maar staat al sinds zaterdag op 1 in de Belgische charts.
Daar zijn enkel de downloads geteld.
Ik denk dat ie het hier in Nederland ook wel goed gaat doen.
En de populariteit van K3 is zo enorm toegenomen, dat alle kaarten supersnel verkocht zijn, en er in veel plaatsen extra shows bijgekomen zijn.
Wie weet, maar het lijkt me aannemelijker dat hij geen flauw idee heeft van de hele show, net als Gerard Jolingquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk dat Koen Wouters zegt dat ze er lang naar gezocht hebben en ze haar gevonden hebben, de nieuwe blonde.
Geeft ie hier nu mee aan dat het ook altijd de bedoeling is geweest dat het een blondje moest worden?
Dat was al van tevoren bekend geloof ik, nieuwe deelnemers moesten bereid zijn zich blond te laten vervenquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk dat Koen Wouters zegt dat ze er lang naar gezocht hebben en ze haar gevonden hebben, de nieuwe blonde.
Geeft ie hier nu mee aan dat het ook altijd de bedoeling is geweest dat het een blondje moest worden?
Tig keer beterquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:02 schreef Goodbye het volgende:
Lang haar staat Kristel trouwens veel beter, vind ik!
Die 2e foto van Karen kan zo op een pornofilmquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja maar kijk eens naar deze hele vroege singles
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grappig dat ze dat veranderd hebben, die eerste single was toch ook enorm succesvol (weken op nr 1)?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat wat we nu kennen als die typisch K3-stijl kwam wat later pas inderdaad. De eerste stijl waarop ze zich richtten valt nog het beste te omschrijven als een soort Vlaamse Spice-Girls.
Haha, alle kids die dit meekrijgen groeien op als potentiele sexmonsters beinvloed door geheime boodschappen van die onschuldige madammekes, en die vaders maar genieten van de korte rokjes, dat hele K3 gebeuren is gewoon een grote orgiequote:Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef __Saviour__ het volgende:
De echt allereerste was Wat Ik Wil. Die ging redelijk onopgemerkt voorbij. Daarna deden ze met Heyah Mama mee aan de nationale selectie voor de eurosong, waar ze flink commentaar kregen. Het liedje kwam toch uit op single en dat was het begin van het grote succes. Die steeds kinderlijkere stijl is er gewoon langzaamaan ingeslopen. Toch bevatten ook latere liedjes nog af en toe wat leuke dubbelzinnigheden, waar de kids echt geen idee van hebben. "Mijn hart staat in vuur en vlam als je mij verwent" in Oya Lele, dat soort dingen.
Wat dacht je van "Dan draag ik een matrozenpet en niet veel meer dan dat" uit Liefdeskapitein?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Toch bevatten ook latere liedjes nog af en toe wat leuke dubbelzinnigheden, waar de kids echt geen idee van hebben. "Mijn hart staat in vuur en vlam als je mij verwent" in Oya Lele, dat soort dingen.
De kindvriendelijke blik in de ogen van Karen was er niet altijd.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kloptquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:17 schreef sheotah het volgende:
Hihi, ik zie het. Nou ja, ze is danseres toch?
Hmm, wat een doorgestoken kaart. Nouja kan aan mij liggen...quote:
Leg eens uitquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:07 schreef W00fer het volgende:
[..]
Hmm, wat een doorgestoken kaart. Nouja kan aan mij liggen...
Maar wat is doorgestoken kaart aan dit verhaal? Josje was danseres, dus....????quote:
kan iemand niet cappen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:04 schreef mamav2 het volgende:
@Saviour...morgenavond komt K3 live in de studio bij SBS Shownieuws, vroege editie!
Ja, dat begrijp ik ook niet echtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar wat is doorgestoken kaart aan dit verhaal? Josje was danseres, dus....????
Stukken beter, maar ik vind dr toen dr leuker uit zien dan nu.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:22 schreef patatmetfriet het volgende:
Is het een inkoppertje om te zeggen dat ze er beter uitziet dan Rachel? Mja hè.
Ze waren er niet bijquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:19 schreef hayder het volgende:
[..]
kan iemand niet cappen?
ik moet werkeeeeeeeeee":s
het is volgens mij niet live hoor. Het is al gister opgenomen las ik op twitter van paul de leeuw.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:27 schreef mamav2 het volgende:
[..]
Ze waren er niet bij![]()
De agenda was té vol geloof ik...maar als het goed is zijn ze zaterdagavond te gast bij Paul de Leeuw.
Dan zullen ze toch wel moeten haasten, ze hebben die dag om 17.00 uur nog een show tot circa half 7.
Als ze meezingt met Britney Spears is het nog een tandje erger en ze blijven niet eeuwig over kaboutertjes zingen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:16 schreef Lovechild het volgende:
Eigenlijk is dat de reden waarom ik niet helemaal 100% voor ben dat mijn 6-jarige K3 fan is.
Is al opgenomen, hier: http://twitpic.com/lpjms staat een foto.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:27 schreef mamav2 het volgende:
[..]
Ze waren er niet bij![]()
De agenda was té vol geloof ik...maar als het goed is zijn ze zaterdagavond te gast bij Paul de Leeuw.
Dan zullen ze toch wel moeten haasten, ze hebben die dag om 17.00 uur nog een show tot circa half 7.
*knikt*quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:22 schreef patatmetfriet het volgende:
Is het een inkoppertje om te zeggen dat ze er beter uitziet dan Rachel? Mja hè.
Mja, daarom zeg ik dus ook "niet helemaal 100%"quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ze meezingt met Britney Spears is het nog een tandje erger en ze blijven niet eeuwig over kaboutertjes zingen.![]()
Wij zongen vroeger als klein kind ook "Like a virgin" van Madonna, alsof je enig benul had wat je zong
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:43 schreef hayder het volgende:
niceee
Ze staan nu in België en Nederland op 1!!!
hijs leuk geworden!!quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:06 schreef iBenny het volgende:
de uiteindelijk videoclip staat nu ook online
(of was die al ergens?)
Lollie pop land is trouwens ook wel een grappig lied![]()
heb je nog meer foto';s?quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:45 schreef mamav2 het volgende:
De show in Enschede was top gisteren...naderhand nog een tijdje met Karen en Kristel gebabbeld, was erg gezellig.
Josje is super! Ze moet alleen nog erg wennen aan alle aandacht volgens mij..ze is een beetje angstig.
En deze is speciaal voor Saviour:
[ afbeelding ]
Stuk of 200 geloof ikquote:
Nog wat van Josjequote:Op maandag 19 oktober 2009 14:19 schreef mamav2 het volgende:
[..]
Stuk of 200 geloof ik![]()
Ik had net een nieuwe digi gekocht en wou 'm uitproberen maar helaas is niet alles gelukt.
heb je ze ook ergens geupload?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:19 schreef mamav2 het volgende:
[..]
Stuk of 200 geloof ik![]()
Ik had net een nieuwe digi gekocht en wou 'm uitproberen maar helaas is niet alles gelukt.
Oe dank u!quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:45 schreef mamav2 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat leuk dat jullie een leuke show hebben gehadquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:45 schreef mamav2 het volgende:
De show in Enschede was top gisteren...naderhand nog een tijdje met Karen en Kristel gebabbeld, was erg gezellig.
Josje is super! Ze moet alleen nog erg wennen aan alle aandacht volgens mij..ze is een beetje angstig.
[ afbeelding ]
Zou dat tijdens de pliesie zijn?quote:
Ontzettend leuk gedaan zeg!quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:06 schreef iBenny het volgende:
de uiteindelijk videoclip staat nu ook online
(of was die al ergens?)
Lollie pop land is trouwens ook wel een grappig lied![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |