Belgie waarschijnlijkquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Die tussenstand zal vast weer enorm nep zijn
Ze deed het nog steeds te overdrevenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:44 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Dit 1ste nummer zong Madelon wel mooi vond ik
niet alleen vanavond.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:26 schreef Marrije het volgende:
Noa heeft vanavond de uitstraling van een ui.
Ik denk dat Madelon als eerste afvalt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:59 schreef Marieke12 het volgende:
goh, zullen we ook wedden dat de eerste die tussendoor af moet vallen een nederlandse is? Levert nog meer stemmen op en dus inkomsten
Eens, ze is erg zenuwachtig denk ik.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:26 schreef Maartel het volgende:
Ik moet zeggen dat Josje vanavond wel het minste straalt en het zenuwachtigst overkomt, maar ze is wel erg leuk en écht, en zou volgens mij prima tussen de andere 2 meiden passen
Idd, dachten wij hier ook al.. alsof ze niet alles geeft.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:37 schreef Maraca het volgende:
Ik vind Karen nu juist niet zo goedOf is ze al best lang zwanger? Want ik vind haar heel erg terughoudend..
Half Maart uitgerekend als ik het goed heb...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:37 schreef Maraca het volgende:
Ik vind Karen nu juist niet zo goedOf is ze al best lang zwanger? Want ik vind haar heel erg terughoudend..
Zumba Yade is toch wel lekker vrolijkquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:29 schreef Samson het volgende:
Kathleen heeft volgens mij niet zo'n slimme zet gedaan om uit de groep te stappen. Denkt ze nu echt dat mensen op deze oubollige nummers zitten te wachten?
Dat nummer dan wel, maar het werkt gewoon niet, dat soort nummers in je eentjequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zumba Yade is toch wel lekker vrolijk
En die Kathleen moest de wedstrijd verlaten, omdat ze zwanger wasquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Half Maart uitgerekend als ik het goed heb...
Klopt, Madelon past als het enige in het plaatje. Alhoewel K2 nog wat ouder is, is Madelon toch een paar jaartjes ouder dan die andere twee. Die zijn nog wat te springerig, huppelkutterig.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:40 schreef Samson het volgende:
Vond Josje niet zo goed, en past minder in het plaatje dan Madelon
Ja maar wie weet wilt zij met de kleine ineens toch niet op pad om ál die shows te gaan doen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
En die Kathleen moest de wedstrijd verlaten, omdat ze zwanger was
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is het toch eigenlijk een goed programma. Ik verbaas me er gewoon over.
Ja, laat een goede show maken maar aan Studio 100 overquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:55 schreef Maartel het volgende:
[..]
![]()
Wie het ook wordt, die afgelopen weken waren de best-geproduceerde 'nederlandse' reality/talenten-jacht tv die ik in tijden/ooit heb gezien.. miste weliswaar het gebitch maar kwam toch in de buurt van een superstrak geproduceerd amerikaans product als ANTM..
En deze finale steekt qua decor, tempo en show ook gewoon uitstekend in elkaar![]()
(en het helpt natuurlijk dat je weet dat de winnares ook echt iets 'bereikt' ipv van één nummer één-hit, een album met covers, en daarna jaren teren op deelnames aan Dancing With Stars...)
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:40 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Idd, dachten wij hier ook al.. alsof ze niet alles geeft.
Het zal inderdaad enorm belastend zijn. Kristel ging ook nog enorm lang door toen. Respect hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je richting de 5 maanden gaat sta je niet voor de lol zo op je uiterste tenen te springen hoor![]()
Sommige wel, maar zij misschien nietTandje minder hupsen is ook goed toch
Ze repeteren ook erg veel lijkt me.
Ze werd er misselijk vanquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Vond Patty Josje net nou zo "jaloersmakend bloedmooi"?
Misselijkmakendquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Vond Patty Josje net nou zo "jaloersmakend bloedmooi"?
Zij is echt een prototype van een Belgisch blond meisje, zie je echt veel in België.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:04 schreef Maartel het volgende:
Als het Noa wordt is het echt een afgang.
alleen Madelon is unne Tilbo, das un halleve belug.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:06 schreef juliana het volgende:
Josje en Madelon hebben wel een eng Belgisch accentje gekregen
Een Tilbo in de race?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:07 schreef YPPY het volgende:
[..]
alleen Madelon is unne Tilbo, das un halleve belug.
Ze komt uit Tilburg hoor ik net, dus hup Madelon.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:10 schreef PluisigNijntje het volgende:
Is er ook nog iemand voor Madelon? Ik vind haar de beste
ja ikquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:10 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ja alleen wel die vreselijke layout als het programma begint, the usual sbs 6 meukquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:55 schreef Maartel het volgende:
[..]
![]()
Wie het ook wordt, die afgelopen weken waren de best-geproduceerde 'nederlandse' reality/talenten-jacht tv die ik in tijden/ooit heb gezien.. miste weliswaar het gebitch maar kwam toch in de buurt van een superstrak geproduceerd amerikaans product als ANTM..
En deze finale steekt qua decor, tempo en show ook gewoon uitstekend in elkaar![]()
(en het helpt natuurlijk dat je weet dat de winnares ook echt iets 'bereikt' ipv van één nummer één-hit, een album met covers, en daarna jaren teren op deelnames aan Dancing With Stars...)
Uiteraard. K3 is al een gevestigd iets. Er staan veel concerten gepland, een nieuwe film en musicalquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Je merkt gewoon dat het programma er ook op gebrand is om een goed product eraan over te houden. Bij Idols en Popstars is dat zo anders. Ze krijgen hier écht zangles, en ze moeten het gewoon goed doen en als ze dat niet doen dan wordt er ook echt iemand boos. En dat vind ik goed.
Ik ben ook voor Madelonquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:10 schreef PluisigNijntje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |