niet alleen vanavond.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:26 schreef Marrije het volgende:
Noa heeft vanavond de uitstraling van een ui.
Ik denk dat Madelon als eerste afvalt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:59 schreef Marieke12 het volgende:
goh, zullen we ook wedden dat de eerste die tussendoor af moet vallen een nederlandse is? Levert nog meer stemmen op en dus inkomsten
Eens, ze is erg zenuwachtig denk ik.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:26 schreef Maartel het volgende:
Ik moet zeggen dat Josje vanavond wel het minste straalt en het zenuwachtigst overkomt, maar ze is wel erg leuk en écht, en zou volgens mij prima tussen de andere 2 meiden passen
Idd, dachten wij hier ook al.. alsof ze niet alles geeft.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:37 schreef Maraca het volgende:
Ik vind Karen nu juist niet zo goedOf is ze al best lang zwanger? Want ik vind haar heel erg terughoudend..
Half Maart uitgerekend als ik het goed heb...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:37 schreef Maraca het volgende:
Ik vind Karen nu juist niet zo goedOf is ze al best lang zwanger? Want ik vind haar heel erg terughoudend..
Zumba Yade is toch wel lekker vrolijkquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:29 schreef Samson het volgende:
Kathleen heeft volgens mij niet zo'n slimme zet gedaan om uit de groep te stappen. Denkt ze nu echt dat mensen op deze oubollige nummers zitten te wachten?
Dat nummer dan wel, maar het werkt gewoon niet, dat soort nummers in je eentjequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zumba Yade is toch wel lekker vrolijk
En die Kathleen moest de wedstrijd verlaten, omdat ze zwanger wasquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Half Maart uitgerekend als ik het goed heb...
Klopt, Madelon past als het enige in het plaatje. Alhoewel K2 nog wat ouder is, is Madelon toch een paar jaartjes ouder dan die andere twee. Die zijn nog wat te springerig, huppelkutterig.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:40 schreef Samson het volgende:
Vond Josje niet zo goed, en past minder in het plaatje dan Madelon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |