Ik denk dat ik het straks, als het programma begint, ook spannend ga vindenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:11 schreef sheotah het volgende:
Ben ik overigens de enige muts die het spannend vindt?
Want zeg hee, ik heb wel kaartjes he! Straks moet ik naar Noa
Nu nog maar 1 uurtje,Josjequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:20 schreef Maraca het volgende:
Nog minder dan 2 uurtjes![]()
*kucht* ik bedoel.. ik ga misschien ook wel kijken, als er niks anders op tv is
Collega van me die iemand kent die er mee te maken heeftquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:16 schreef egeltje1985 het volgende:
Laatste bericht:
[..]
Waarna ik me afvroeg wat de bron hiervan was.
Het is toch steeds op zaterdag geweest?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:03 schreef Maartel het volgende:
Ik hoop stiekem een beetje dat de Belgen vergeten dat het deze week niet op zondag maar op zaterdag is![]()
Vroeg me straks ook ineens af of het nog bewust was dat Madelon vorige week bij de laatste twee zat.. dat ze daarmee vast even garanderen dat ze extra publieksstemmen zal krijgen..
In Belgie niet, daar waren de gewone uitzendingen op zondagavond.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:08 schreef Samson het volgende:
[..]
Het is toch steeds op zaterdag geweest?
Vreemd, in Belgie ontvangen ze de NL tv niet of zo dan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:09 schreef Maartel het volgende:
[..]
In Belgie niet, daar waren de gewone uitzendingen op zondagavond.
De commerciele netten niet denk ik.. net als dat wij in Nederland ook alleen maar Belgie 1 en 2 ontvangen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:13 schreef Samson het volgende:
[..]
Vreemd, in Belgie ontvangen ze de NL tv niet of zo dan?
Ah ok, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
De commerciele netten niet denk ik.. net als dat wij in Nederland ook alleen maar Belgie 1 en 2 ontvangen.
Belgie waarschijnlijkquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Die tussenstand zal vast weer enorm nep zijn
Ze deed het nog steeds te overdrevenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:44 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Dit 1ste nummer zong Madelon wel mooi vond ik
niet alleen vanavond.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:26 schreef Marrije het volgende:
Noa heeft vanavond de uitstraling van een ui.
Ik denk dat Madelon als eerste afvalt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:59 schreef Marieke12 het volgende:
goh, zullen we ook wedden dat de eerste die tussendoor af moet vallen een nederlandse is? Levert nog meer stemmen op en dus inkomsten
Eens, ze is erg zenuwachtig denk ik.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:26 schreef Maartel het volgende:
Ik moet zeggen dat Josje vanavond wel het minste straalt en het zenuwachtigst overkomt, maar ze is wel erg leuk en écht, en zou volgens mij prima tussen de andere 2 meiden passen
Idd, dachten wij hier ook al.. alsof ze niet alles geeft.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:37 schreef Maraca het volgende:
Ik vind Karen nu juist niet zo goedOf is ze al best lang zwanger? Want ik vind haar heel erg terughoudend..
Half Maart uitgerekend als ik het goed heb...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:37 schreef Maraca het volgende:
Ik vind Karen nu juist niet zo goedOf is ze al best lang zwanger? Want ik vind haar heel erg terughoudend..
Zumba Yade is toch wel lekker vrolijkquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:29 schreef Samson het volgende:
Kathleen heeft volgens mij niet zo'n slimme zet gedaan om uit de groep te stappen. Denkt ze nu echt dat mensen op deze oubollige nummers zitten te wachten?
Dat nummer dan wel, maar het werkt gewoon niet, dat soort nummers in je eentjequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zumba Yade is toch wel lekker vrolijk
En die Kathleen moest de wedstrijd verlaten, omdat ze zwanger wasquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Half Maart uitgerekend als ik het goed heb...
Klopt, Madelon past als het enige in het plaatje. Alhoewel K2 nog wat ouder is, is Madelon toch een paar jaartjes ouder dan die andere twee. Die zijn nog wat te springerig, huppelkutterig.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:40 schreef Samson het volgende:
Vond Josje niet zo goed, en past minder in het plaatje dan Madelon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |