15 weken op 1, das wel veelquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook al..
K3 is ooit begonnen als groep voor vrouwen rond de 20
[..]
Lang leve wikipedia
Hahaha nee ik ook! Haha en ik heb niet eens kleine kinderen waarmee ik mee moet ofzo... Ik heb hier geen goed excuus voor, maar zing al weken stiekem mee en vind het super leukquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:11 schreef sheotah het volgende:
Ben ik overigens de enige muts die het spannend vindt?
Want zeg hee, ik heb wel kaartjes he! Straks moet ik naar Noa
Ik denk dat ik het straks, als het programma begint, ook spannend ga vindenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:11 schreef sheotah het volgende:
Ben ik overigens de enige muts die het spannend vindt?
Want zeg hee, ik heb wel kaartjes he! Straks moet ik naar Noa
Nu nog maar 1 uurtje,Josjequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:20 schreef Maraca het volgende:
Nog minder dan 2 uurtjes![]()
*kucht* ik bedoel.. ik ga misschien ook wel kijken, als er niks anders op tv is
Collega van me die iemand kent die er mee te maken heeftquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:16 schreef egeltje1985 het volgende:
Laatste bericht:
[..]
Waarna ik me afvroeg wat de bron hiervan was.
Het is toch steeds op zaterdag geweest?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:03 schreef Maartel het volgende:
Ik hoop stiekem een beetje dat de Belgen vergeten dat het deze week niet op zondag maar op zaterdag is![]()
Vroeg me straks ook ineens af of het nog bewust was dat Madelon vorige week bij de laatste twee zat.. dat ze daarmee vast even garanderen dat ze extra publieksstemmen zal krijgen..
In Belgie niet, daar waren de gewone uitzendingen op zondagavond.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:08 schreef Samson het volgende:
[..]
Het is toch steeds op zaterdag geweest?
Vreemd, in Belgie ontvangen ze de NL tv niet of zo dan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:09 schreef Maartel het volgende:
[..]
In Belgie niet, daar waren de gewone uitzendingen op zondagavond.
De commerciele netten niet denk ik.. net als dat wij in Nederland ook alleen maar Belgie 1 en 2 ontvangen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:13 schreef Samson het volgende:
[..]
Vreemd, in Belgie ontvangen ze de NL tv niet of zo dan?
Ah ok, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
De commerciele netten niet denk ik.. net als dat wij in Nederland ook alleen maar Belgie 1 en 2 ontvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |