Ik ook!quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:57 schreef Vivi het volgende:
we kunnen allemaal 1 euro betalen en dan het boek kopen en scannen.
Meer heb ik er niet voor over, maar tóch ben ik onbedwingbaar nieuwsgierig.
Ik vind het een prachtig nummer, maar dan wel gezongen door Willeke.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen willen haar kennelijk als een 20-jarige Noa rondzien huppelen. Ik vond het nummer ook niks
Oh kom op zeg, als zij niet een nummer van Willeke Albert had gezongen had niemand haar een "Willeke Alberti imago" titel gegevenquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:27 schreef MaLo het volgende:
Als mijn haar een bosje stro is ga ik het niet touperen maar doe ik het glad naar achteren. En met makeup kun je zóveel. Ze had er echt niet zo uit hoeven zien.
Als Kathleen het zo wil, prima, maar ik kan me niet voorstellen waarom je een Willeke-Alberti imago zou ambiëren als jonge dertiger.
Serieus, nog voordat ze zong zei mijn vriend al: Wat heeft ze gedaan, het lijkt wel Willeke Albertiquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh kom op zeg, als zij niet een nummer van Willeke Albert had gezongen had niemand haar een "Willeke Alberti imago" titel gegeven
Ik vond het geen oudmakende makeup. Maar als ik de enige erin ben...quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:54 schreef DaviniaHR het volgende:
mss wilden ze bij de make-up ook wel het contrast benadrukken met de frisse jongen meiden, door haar er iets ouder uit te laten zien?
Maar dat hele concept werkt gewoon niet als je solo optreedt. Dat werkt alleen in een "meidengroep" Daarom zal ze ook wel een ander repertoire aan het proberen zijn....quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vond dat sololied van Kathleen ook maar niks. Terwijl ze met Zumba Yade al wel heeft laten dat ze ook prima K1 kan zijn in die ubervrolijke stijl.
Bol.com.... dan bestel je het boek, lees je hem en stuur je hem terugquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:47 schreef Ekfar het volgende:
"Dit is het verhaal van K1. Soms hartverscheurend. Vaak verbijsterend. In al zijn aspecten verrassend - want niemand kon vermoeden wat er àchter dat pastelkleurige wereldje van vlinders en regenbogen en Teleromeo's schuilging."
Klinkt als een drama zeg...
![]()
Bron: http://www.bol.com/nl/p/b(...)#product_description
het werkt inderdaad beter als je elkaar kunt afwisselen en samen rondhuppelt in de clip.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:22 schreef Samson het volgende:
[..]
Maar dat hele concept werkt gewoon niet als je solo optreedt. Dat werkt alleen in een "meidengroep" Daarom zal ze ook wel een ander repertoire aan het proberen zijn....
Tja, dan had ze beter gewoon bij K3 kunnen blijven......quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
het werkt inderdaad beter als je elkaar kunt afwisselen en samen rondhuppelt in de clip.
maar toch, ik vind het echt wel een lekker klinkend liedje. Die stijl past echt veel meer bij Kathleen dan wat ze in de liveshow liet zien.
Vindt D. het leuk? Dat je hier post bedoel ik??quote:
Ze wilde gewoon wat meer vrijheid denk ik. K3 betekent een erg strak geplande agenda. CD's, concerten, films, musicals, TV-programmaquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:11 schreef Samson het volgende:
[..]
Tja, dan had ze beter gewoon bij K3 kunnen blijven......
Oh shit..volgens mij heb ik per ongeluk ipv geleegd mijn buddies geblockedquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Vindt D. het leuk? Dat je hier post bedoel ik??![]()
Ik zocht waar je was, want je inbox is niet beschikbaar, issie weer vol??
Begrijpelijk natuurlijk, maar toch jammer, zoveel jaar kunnen Karen en Kristel nu ook niet echt meer mee voor het ongeloofwaardig wordt, dus ze had het ook uit kunnen zitten...quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ze wilde gewoon wat meer vrijheid denk ik. K3 betekent een erg strak geplande agenda. CD's, concerten, films, musicals, TV-programma
Tja, aan het einde van de dag is het ook gewoon een mens met een baan, die ze al tien jaar lang deed..quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:09 schreef Samson het volgende:
[..]
Begrijpelijk natuurlijk, maar toch jammer, zoveel jaar kunnen Karen en Kristel nu ook niet echt meer mee voor het ongeloofwaardig wordt, dus ze had het ook uit kunnen zitten...
Helemaal waar, maar het succes kan ze nu wel vergeten ben ik bang, maar idd, als ze er klaar mee is is ze er klaar mee...quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:21 schreef Maartel het volgende:
[..]
Tja, aan het einde van de dag is het ook gewoon een mens met een baan, die ze al tien jaar lang deed..
Als je er op een gegeven moment niet meer gelukkig mee bent is het vrij normaal en gezond om wat anders te gaan doen... nog éven die tour afmaken of die twee extra interviews doen voordat je er dan mee stopt is dan wel netjes en op te brengen, maar het nog 2 jaar langer 'uitzitten' is dan toch wel pittig, zeker als je er gewoon echt klaar mee bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |