abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73389920
"Dit is het verhaal van K1. Soms hartverscheurend. Vaak verbijsterend. In al zijn aspecten verrassend - want niemand kon vermoeden wat er àchter dat pastelkleurige wereldje van vlinders en regenbogen en Teleromeo's schuilging."

Klinkt als een drama zeg...

Bron: http://www.bol.com/nl/p/b(...)#product_description
pi_73390121
Kan me niet voorstellen dat er echt onthullingen in staan. Tuurlijk hebben ze wel eens ruzie en onenigheid gehad maar ze gaat Karen en Kristel echt niet de oorlog verklaren in dat boek.
  maandag 5 oktober 2009 @ 13:57:50 #153
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73390169
we kunnen allemaal 1 euro betalen en dan het boek kopen en scannen .

Meer heb ik er niet voor over, maar tóch ben ik onbedwingbaar nieuwsgierig .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_73390362
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:57 schreef Vivi het volgende:
we kunnen allemaal 1 euro betalen en dan het boek kopen en scannen .

Meer heb ik er niet voor over, maar tóch ben ik onbedwingbaar nieuwsgierig .
Ik ook!
Maar volgens mij valt het tegen...
  maandag 5 oktober 2009 @ 14:09:41 #155
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73390441
Dat vermoeden heb ik ook, daarom ga ik er ook geen 20 euro aan uitgeven .
  maandag 5 oktober 2009 @ 14:11:13 #156
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73390480
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Mensen willen haar kennelijk als een 20-jarige Noa rondzien huppelen. Ik vond het nummer ook niks
Ik vind het een prachtig nummer, maar dan wel gezongen door Willeke.
pi_73391330
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:27 schreef MaLo het volgende:
Als mijn haar een bosje stro is ga ik het niet touperen maar doe ik het glad naar achteren . En met makeup kun je zóveel. Ze had er echt niet zo uit hoeven zien.
Als Kathleen het zo wil, prima, maar ik kan me niet voorstellen waarom je een Willeke-Alberti imago zou ambiëren als jonge dertiger.
Oh kom op zeg, als zij niet een nummer van Willeke Albert had gezongen had niemand haar een "Willeke Alberti imago" titel gegeven
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_73391442
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 14:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh kom op zeg, als zij niet een nummer van Willeke Albert had gezongen had niemand haar een "Willeke Alberti imago" titel gegeven
Serieus, nog voordat ze zong zei mijn vriend al: Wat heeft ze gedaan, het lijkt wel Willeke Alberti

Toen de titel van het liedje genoemd werd zeiden we, het zal toch niet echt en toen de muziek klonk was het .
  maandag 5 oktober 2009 @ 14:54:41 #159
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73391588
mss wilden ze bij de make-up ook wel het contrast benadrukken met de frisse jongen meiden, door haar er iets ouder uit te laten zien?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73392358
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 14:54 schreef DaviniaHR het volgende:
mss wilden ze bij de make-up ook wel het contrast benadrukken met de frisse jongen meiden, door haar er iets ouder uit te laten zien?
Ik vond het geen oudmakende makeup. Maar als ik de enige erin ben... Misschien wilde zij zich zo presenteren omdat het een grote finale show was, met een aantal miljoen kijkers. Een serieus imago waar je je niet als een 18 jarige wilt presenteren als dertiger, die notabene uit K3 is is gestapt omdat ze wat serieus wilde gaan doen ipv kinderliedjes
pi_73392435
En als ik Kristel naast Noa zag, vond ik Kristel ook oud. Heeft niks met make-up te maken, maar met 10 jaar leeftijdsverschil. Alleen draagt zij regenboogjurkjes met staartjes in d'r haar en huppelt over het podium. Dus valt het niet op.
pi_73397624
Ik vond Kathleen eigenlijk echt slecht zingen. Het klonk zo "geknepen".
Don't you love her madly?
  Donald Duck held maandag 5 oktober 2009 @ 17:58:10 #163
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_73397681
Ik vond dat sololied van Kathleen ook maar niks. Terwijl ze met Zumba Yade al wel heeft laten dat ze ook prima K1 kan zijn in die ubervrolijke stijl.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_73398392
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vond dat sololied van Kathleen ook maar niks. Terwijl ze met Zumba Yade al wel heeft laten dat ze ook prima K1 kan zijn in die ubervrolijke stijl.
Maar dat hele concept werkt gewoon niet als je solo optreedt. Dat werkt alleen in een "meidengroep" Daarom zal ze ook wel een ander repertoire aan het proberen zijn....
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_73399633
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:47 schreef Ekfar het volgende:
"Dit is het verhaal van K1. Soms hartverscheurend. Vaak verbijsterend. In al zijn aspecten verrassend - want niemand kon vermoeden wat er àchter dat pastelkleurige wereldje van vlinders en regenbogen en Teleromeo's schuilging."

Klinkt als een drama zeg...

Bron: http://www.bol.com/nl/p/b(...)#product_description
Bol.com.... dan bestel je het boek, lees je hem en stuur je hem terug

Er is vast wel iemand op fok die hem wel gaat kopen en de roddels hier komt delen
  maandag 5 oktober 2009 @ 19:06:45 #166
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73399854
Wat heerlijk slecht! .
  Donald Duck held maandag 5 oktober 2009 @ 19:07:11 #167
46149 __Saviour__
pi_73399860
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:22 schreef Samson het volgende:

[..]

Maar dat hele concept werkt gewoon niet als je solo optreedt. Dat werkt alleen in een "meidengroep" Daarom zal ze ook wel een ander repertoire aan het proberen zijn....
het werkt inderdaad beter als je elkaar kunt afwisselen en samen rondhuppelt in de clip.
maar toch, ik vind het echt wel een lekker klinkend liedje. Die stijl past echt veel meer bij Kathleen dan wat ze in de liveshow liet zien.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_73400008
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 19:07 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

het werkt inderdaad beter als je elkaar kunt afwisselen en samen rondhuppelt in de clip.
maar toch, ik vind het echt wel een lekker klinkend liedje. Die stijl past echt veel meer bij Kathleen dan wat ze in de liveshow liet zien.
Tja, dan had ze beter gewoon bij K3 kunnen blijven......
pi_73401693
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 19:06 schreef Vivi het volgende:
Wat heerlijk slecht! .
Vindt D. het leuk? Dat je hier post bedoel ik??

Ik zocht waar je was, want je inbox is niet beschikbaar, issie weer vol??
  Donald Duck held maandag 5 oktober 2009 @ 19:47:21 #170
46149 __Saviour__
pi_73401774
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 19:11 schreef Samson het volgende:

[..]

Tja, dan had ze beter gewoon bij K3 kunnen blijven......
Ze wilde gewoon wat meer vrijheid denk ik. K3 betekent een erg strak geplande agenda. CD's, concerten, films, musicals, TV-programma
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  maandag 5 oktober 2009 @ 19:48:56 #171
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73401854
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 19:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Vindt D. het leuk? Dat je hier post bedoel ik??

Ik zocht waar je was, want je inbox is niet beschikbaar, issie weer vol??

Oh shit..volgens mij heb ik per ongeluk ipv geleegd mijn buddies geblocked . * Ff kijken gaat*

En S. en ik hebben de grootste lol om die liedjes, we maken onze eigen teksten erop, op "Oma's aan de top" bijvoorbeeld zingen we als refrein "Oma, ik ruik je stomaaaaa".

Mét dansjes erbij uiteraard.
pi_73402727
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 19:47 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ze wilde gewoon wat meer vrijheid denk ik. K3 betekent een erg strak geplande agenda. CD's, concerten, films, musicals, TV-programma
Begrijpelijk natuurlijk, maar toch jammer, zoveel jaar kunnen Karen en Kristel nu ook niet echt meer mee voor het ongeloofwaardig wordt, dus ze had het ook uit kunnen zitten...
pi_73403230
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 20:09 schreef Samson het volgende:

[..]

Begrijpelijk natuurlijk, maar toch jammer, zoveel jaar kunnen Karen en Kristel nu ook niet echt meer mee voor het ongeloofwaardig wordt, dus ze had het ook uit kunnen zitten...
Tja, aan het einde van de dag is het ook gewoon een mens met een baan, die ze al tien jaar lang deed..
Als je er op een gegeven moment niet meer gelukkig mee bent is het vrij normaal en gezond om wat anders te gaan doen... nog éven die tour afmaken of die twee extra interviews doen voordat je er dan mee stopt is dan wel netjes en op te brengen, maar het nog 2 jaar langer 'uitzitten' is dan toch wel pittig, zeker als je er gewoon echt klaar mee bent.
  maandag 5 oktober 2009 @ 20:23:31 #174
16715 Mylene
*schatje*
pi_73403342
Nu wordt ze een soort van Dana Winter .
pi_73404108
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 20:21 schreef Maartel het volgende:

[..]

Tja, aan het einde van de dag is het ook gewoon een mens met een baan, die ze al tien jaar lang deed..
Als je er op een gegeven moment niet meer gelukkig mee bent is het vrij normaal en gezond om wat anders te gaan doen... nog éven die tour afmaken of die twee extra interviews doen voordat je er dan mee stopt is dan wel netjes en op te brengen, maar het nog 2 jaar langer 'uitzitten' is dan toch wel pittig, zeker als je er gewoon echt klaar mee bent.
Helemaal waar, maar het succes kan ze nu wel vergeten ben ik bang, maar idd, als ze er klaar mee is is ze er klaar mee...
pi_73404846
We hoeven dat boek toch niet te kopen, de echt sappige details komen toch wel op nu.nl oder so
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 5 oktober 2009 @ 20:59:05 #177
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_73404872
even doorbladeren in de boekhandel
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 5 oktober 2009 @ 21:27:45 #178
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_73406323
Youtube leert dat Kathleen het nummer Zumba Yade heeft gemaakt voor Unicef. Pas daarna is ze ovegegaan op haar eigen nieuwe stijl. Kathleen zong het nummer niet slecht en zeker niet geknepen. Er was niets mis met dat nummer. Ze kan toch moeilijk ineens sex,drugs,rock&roll gaan doen in een kindershow 'K2 zoekt K3'. Dan was het nummer 'Samen zijn' prima uitgekozen.

Oh, ik geloof dat ik kaartjes ga kopen voor K3. Ik ken in ieder geval 2 kleuters die helemaal zullen gaan. En inmiddels kan ik het nieuwste nummer meezingen, dankzij de show.

[ Bericht 6% gewijzigd door Smikke op 05-10-2009 22:50:51 ]
Opinions are like assholes, everybody's got one.
  maandag 5 oktober 2009 @ 22:30:03 #179
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_73409185
Karin, Kristel & Josje
Maar Josje begint met een J en niet met een K dan heet toch geen K3 meer
Ze moeten een nieuwe naam verzinnen

[ Bericht 1% gewijzigd door Anonymousz op 05-10-2009 22:37:24 ]
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 02:27:20 #180
174940 W00fer
Maar echt
pi_73414260
Waarom is er geen reminder wanneer dat boek uitkomt op Bol.com

Het komt zeer binnenkort uit. De ene site zegt 6 oktober, de andere 13 oktober.

Kathleen, de blonde zangeres van K3 die eerder dit jaar de populaire meisjesgroep verliet, laat weten dat vanaf 13 oktober haar boek ‘Mijn leven als K1 verkrijgbaar is in Nederland en Vlaanderen.

“Het boek gaat over 10 jaar K3, met alles erom heen. Het is echt een tof boek geworden” aldus Kathleen.

Het boek heeft 160 pagina’s en weegt 700 gram.

Dus hollen naar de Selexyz !!

"Even doorbladeren" zit er dus niet in ben ik bang
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:18:17 #181
267361 mamav2
Nieuwsgierig!
pi_73418871
Het boek is vanaf vandaag te koop bij Bruna en de betere boekhandels.
Ik heb 'm zelf nog niet gelezen of gekocht, dat komt ooit vast nog wel een keer (als ie ergens in de aanbieding is of zo ).

Over 2 weken ga ik met m'n kinders naar de nieuwe K3 show, ik heb die tickets al maanden in huis, ben wel benieuwd hoe die Josje het gaat doen.
Het is maar goed dat Noa het niet is geworden, dan had ik die tickets meteen te koop gezet
pi_73419166
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 11:18 schreef mamav2 het volgende:
Het boek is vanaf vandaag te koop bij Bruna en de betere boekhandels.
Ik heb 'm zelf nog niet gelezen of gekocht, dat komt ooit vast nog wel een keer (als ie ergens in de aanbieding is of zo ).

Over 2 weken ga ik met m'n kinders naar de nieuwe K3 show, ik heb die tickets al maanden in huis, ben wel benieuwd hoe die Josje het gaat doen.
Het is maar goed dat Noa het niet is geworden, dan had ik die tickets meteen te koop gezet
Toch verloopt de voorverkoop van de shows lang niet zo hard als anders volgens mij. Ik kan nu nog steeds eersterangskaartjes voor Enschede kopen voor 17 oktober, terwijl de vorige keer de kaartjes zó weg waren.
pi_73419772
Wie heeft er eigenlijk kaartjes gekocht voor de nieuwe K3?
pi_73420106
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 11:50 schreef Koningin het volgende:
Lees eens boven je
pi_73420234
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 11:28 schreef MaLo het volgende:

[..]

Toch verloopt de voorverkoop van de shows lang niet zo hard als anders volgens mij. Ik kan nu nog steeds eersterangskaartjes voor Enschede kopen voor 17 oktober, terwijl de vorige keer de kaartjes zó weg waren.
Op de FP denken ze daar anders over:
quote:
Al direct na de finale van het tv-programma K2 zoekt K3 (SBS6) gingen de kaarten via internet als warme broodjes over de toonbank. "Zelfs op zaterdagavond, na de finale, verkochten we al duizenden kaarten", aldus de zegsvrouw. "Inmiddels hebben we al tien kaar zoveel kaarten verkocht als normaal gesproken in een week. We hebben daarom al extra shows ingelast in Rotterdam Ahoy en in Amsterdam RAI. Na de finale op zaterdag hebben we nu al over de 15.000 tickets verkocht."
pi_73420824
Tja, dat is ook wel logisch . De kaartjes zijn al maaaanden in de verkoop maar er werden maar heel weinig kaartjes verkocht. Dan is het niet zo moeilijk om nu 10x zoveel kaartjes te verkopen dan in de weken ervoor .

De vorige keer liep de kaartverkoop vanaf het begin al storm en dat was nu absoluut niet het geval.
pi_73421182
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 11:50 schreef Koningin het volgende:
Ik. Maar die had ik al vóór de hele toestand begon. Ben wel blij dat ik niet naar Noa hoef

Mijn dochter heeft er heel veel zin in alvast!
pi_73421432
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 12:32 schreef MaLo het volgende:
Tja, dat is ook wel logisch . De kaartjes zijn al maaaanden in de verkoop maar er werden maar heel weinig kaartjes verkocht. Dan is het niet zo moeilijk om nu 10x zoveel kaartjes te verkopen dan in de weken ervoor .

Oké, heb je gelijk in!
  † In Memoriam † dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:06:33 #189
135305 beequeen
Lost.
pi_73421722
Het eerste bericht is binnen. Het komt dan wel van PrimeurJagers, maar goed.
quote:
K 3 moest papa's in de zaal ophitsen!
Dit bericht is geplaatst op 06-10-2009 om 10:10:00
K3 een onschuldige kindergroep? Helemaal niet dus...
Ex K3 lid Kathleen heeft een boek over haar tijd bij K3 geschreven waarin ze een aantal onthullingen doet. Zo blijkt het groepje niet zo onschuldig als dat het lijkt. De papa's in de zaal werden expres door de meiden bespeeld.

"De manager was een groot pleitbezorger van de korte rokjes. Zijn slogan was: ‘Ik wil blote benen zien!’ Hij vond het maar niks, als we lange broeken aanhadden. ‘De papa’s moeten er ook iets aan hebben’.’

Niet dat de K3-dames het nu heel erg vonden om een beetje met de mannen in het publiek te flirten, laat Aerts weten. ‘Omgekeerd keken wij óók wel naar die papa’s. We hadden een soort gebarentaal afgesproken, voor als we op het podium stonden, waarmee we elkaars aandacht op bepaalde interessante exemplaren in het publiek konden vestigen.’
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_73421790
Ik ben benieuwd wat ze heeft moeten tekenen bij Studio 100, ik kan moeilijk geloven dat ze dit soort dingen naar buiten mag brengen van Gert.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:09:47 #191
16715 Mylene
*schatje*
pi_73421807
quote:
KATHLEEN AERTS is opgelucht dat haar K3-opvolgster is gevonden. „Nu Josje de groep weer compleet heeft gemaakt, ben ik vooral gerust. K3 blijft voortbestaan. Josje doet het geweldig. Ik heb haar de afgelopen tijd achter de schermen van de zoektocht een beetje leren kennen. Ik geloof dat Kristel en Karen een goede keuze hebben gemaakt.”

Kathleen begint opnieuw

Voormalig K3’tje geeft zichzelf bloot in biografie

Kathleen maakt, net als ex-collega’s Karen en Kristel, zelf ook een nieuwe start. „Toen ik stopte met K3, heb ik eerst een periode rust genomen”, vertelt de 31-jarige zangeres, die de groep afgelopen zomer na tien jaar verliet. „Eindelijk kwam ik weer eens écht aan mezelf toe. Maar ik kom terug. Mijn eerste solo-cd staat op stapel en vandaag lanceer ik mijn biografie.”

„Josje is een goede keuze”

„Ik ben na K3 in mijn eigen geschiedenis gedoken. De dagboeken die ik vanaf mijn achtste jaar trouw had bijgehouden, heb ik allemaal gelezen. De bijbehorende foto’s heb ik allemaal door mijn handen laten gaan. Dat was heel emotioneel. Er is zoveel gebeurd in mijn leven. Mooie, bijzondere dingen, zoals mijn jaren met K3. Maar ook minder mooie momenten, zoals het overlijden van mijn vader, nu vier jaar geleden.”
„Ik weet nog goed hoe ik toen, voor het eerst, moeite had om als het immer lachende K3-meisje op te treden. De droefheid om de dood van mijn papa was te groot, ik wilde wel álles doen om hem terug te krijgen...”
Kathleen peinst even en zegt dan: „Tegenslag is op het moment dat het je overkomt heel zwaar. Achteraf kan ik zeggen dat ik er ook veel van heb geleerd. Ik heb ervaren dat er na een donkere periode altijd weer zonneschijn komt. En dat inzicht heeft me, hoe cliché dat ook klinkt, in het leven laten groeien. Ook zijn kleine dingen nu belangrijker voor me geworden. Eigenlijk leef ik sinds de dood van papa meer dan voorheen met de dag.”

Levenservaringen
„Bij het teruglezen van al mijn herinneringen, besloot ik mijn levenservaringen opnieuw aan het papier toe te vertrouwen, maar dan in de vorm van een boek. In Kathleen, mijn leven als K1, staan alle mooie en droevige momenten uit mijn leven.”

„Na de dood van papa had ik moeite lachend op te treden”

Ze knikt: „Ja, dat heeft na mijn vertrek uit K3 eigenlijk therapeutisch gewerkt. Mijn gedachten en gevoelens werden geordend, waardoor alle gebeurtenissen van de afgelopen 31 jaar een plekje hebben gekregen.”

Wat doet het met je dat jouw plek bij K3 nu écht vergeven is?

„Mijn besluit om te stoppen zorgde in eerste instantie voor opluchting en natuurlijk ook voor verdriet om het afscheid. Karen en Kristel zijn mijn beste vriendinnen geworden. Ondanks dat we elkaar nu minder spreken dan voorheen, geloof ik dat onze vriendschap blijft bestaan.”

Je werkt aan een solo-album, Kathleen in Symfonie, dat volgende maand uitkomt. Voel je je na al die jaren met K3 niet alleen op het podium?

„Eigenlijk heb ik nog niet de kans gehad om eenzaamheid te ervaren. Nadat ik vertrok, heb ik een project voor Unicef gedaan en daarvoor ook een lied gezongen. Omdat ik met dansers en een liveband optrad, heb ik me toen niet alleen gevoeld.”

De blondine beaamt: „Natuurlijk wordt mijn carrière als solozangeres anders. Maar het is een droom die in vervulling gaat. Het leek me altijd al fantastisch om binnen dit vak op eigen benen te gaan staan. Helemaal sinds ik een paar jaar geleden in mijn eentje heb gezongen tijdens een dorpsfeest, kreeg ik de smaak te pakken. Ik ben nog altijd zeer content met mijn beslissing om uit K3 te gaan.”
Vervolgt: „Nu ik mijn tijd meer zelf kan indelen, heb ik bepaalde liefhebberijen, zoals koken, weer opgepakt. Tijdens K3 kwam ik er eenvoudigweg nauwelijks aan toe om in de keuken te staan. Nu heb ik zelfs weer wat kookboeken aangeschaft en maak de lekkerste dingen.”
Kathleen knikt: „Na K3 brak echt een periode van bezinning aan. Het was immers lang geleden dat ik baas was over mijn eigen agenda. Heel bewust heb ik die vrije tijd benut om uit te rusten en aan mijn mama, vrienden, familie én huisdieren toe te komen. Het was een verademing om even geen verplichtingen te hebben.”

Boerderijtje
„Daarnaast heb ik veel aandacht voor de konijntjes die ik bij mijn afscheid van K3 heb gekregen en mijn hond. In het boerderijtje dat ik kocht, heb ik de afgelopen tijd veel geklust. Eigenlijk ben ik weer teruggegaan naar mijn basis. De bagage die ik in de jaren van mijn leven heb gekregen, beschouw ik als een voorrecht.”
Kathleen besluit stralend: „Ik kan echt zeggen: ik ben een héél gelukkige vrouw.”
bron
  † In Memoriam † dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:18:19 #192
135305 beequeen
Lost.
pi_73422000
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:09 schreef Dementor het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze heeft moeten tekenen bij Studio 100, ik kan moeilijk geloven dat ze dit soort dingen naar buiten mag brengen van Gert.
Is Gert eigenaar van die toko? Ik ben niet zo op de hoogte van de ins en outs van K3.
― Mark Twain
pi_73422022
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is eerder logisch dan schokkend
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:19:51 #194
16715 Mylene
*schatje*
pi_73422049
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:18 schreef beequeen het volgende:

[..]

Is Gert eigenaar van die toko? Ik ben niet zo op de hoogte van de ins en outs van K3.
Gert is de grote baas ja, ook van pretparken. Hij heeft het ook met die rooie gdaan.
  † In Memoriam † dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:21:50 #195
135305 beequeen
Lost.
pi_73422106
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:19 schreef Mylene het volgende:

Gert is de grote baas ja, ook van pretparken. Hij heeft het ook met die rooie gdaan.
Ah ok, thnx. Ik zie hem nog altijd als de onschuldige en brave Gert, samen met Samson.
― Mark Twain
pi_73422116
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:21 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ah ok, thnx. Ik zie hem nog altijd als de onschuldige en brave Gert, samen met Samson.
Dat is ook precies de bedoeling.
pi_73422925
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Whehehe, Kristel heeft naar mijn vriend geknipoogd toen wij bij een K3 show waren .
pi_73430530
Ik vind Josje een leuke opvolger van Kathleen alleen was ik toch meer fan van Madelon...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 17:51:01 #199
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_73430702
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:48 schreef MaLo het volgende:

[..]

Whehehe, Kristel heeft naar mijn vriend geknipoogd toen wij bij een K3 show waren .
ze krijgt klappen van jou
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_73431884
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:09 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
Dat van dat koken is te zien, met een tijdje is ze Koe 3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo