Deze keer is het niet ergquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:38 schreef -lucas- het volgende:
Repost:
op 40 seconden:
"Josje is de ware, g*dverd*mme leuk"
Uitgekomen dus.
Hell ya, zeker wel Josje (de lekkerste van de 3 natuurlijk )quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:37 schreef Rauzer het volgende:
Josje!
K2 zoekt K3: Noa, Madelon of Josje?
Ik ben blij dat je tevreden bent met de uitslag.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:39 schreef __Saviour__ het volgende:
nou hopelijk verschijnt deze snel in de online muziek winkel
Inderdaad.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:42 schreef Marrije het volgende:
Ze is lief, ze is professioneel. . .
Overbodig om nog te zeggen dat het Josje was
"Veel mensen zullen niet op haar gestemd hebben"quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:42 schreef Marrije het volgende:
Ze is lief, ze is professioneel. . .
Overbodig om nog te zeggen dat het Josje was
Ik heb hem ook helemaal te pakkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:39 schreef MissJ het volgende:
mamase mamasa mamasaka moembaDit gaat voorlopig niet meer uit mijn hoofd vrees ik
Toen ze dat zeiden was ik ook al meteen halfdepriquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik was even bang dat er met "ook al heeft niet iedereen op haar gestemd" Noa bedoeld werd
Woei![]()
![]()
![]()
En misschien is het voor de Nederlandse markt ook een aanwinst, ook al is K3 altijd succesvol geweest.
Nu misschien nog meer succesvol met een stukje Nederland erbij
Noa heeft geen schijn van kans, die is niet lief, die bitcht die andere 2 binnen 5 minuten de hele tent door.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:43 schreef Noelle06 het volgende:
Als Karen met verlof is zal dan Noa of Madelon haar vervangen ?
Ik denk dat ze het Belgische deel ermee bedoelde, de kijkers uit België... aangezien die ws allemaal voor Noa warenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:43 schreef Lady-Miekie het volgende:
[..]
Toen ze dat zeiden was ik ook al meteen halfdepri
Ach, Kathleen had ook af-en-toe zo'n neppig zenuwenbekkie als ze even niet oprecht blij wasquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:44 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
Toch wel de terechte winnares. Maar ze moet wel leren haar zenuwen onder controle te houden en meer te lachen.
Dat idee heb ik ook , vooral nu dit programma zeer goed gescoord heb.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:44 schreef Toeps het volgende:
Karen stopt er volgend jaar mee, en dan doen we nog een seizoentje. Ik zeg het je.
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Noa heeft geen schijn van kans, die is niet lief, die bitcht die andere 2 binnen 5 minuten de hele tent door.
Kinderen zijn zo makkelijk johquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:45 schreef Noelle06 het volgende:
Lijkt me wel zwaar. Aan de ene kant kom je in een wereld wat al jaren goed draait en verdiend maar nu moet Josje zich bewijzen aan de kinderen. Op shows en optredens zal ze alles op alles moeten zetten om zich populair te maken bij de kinderen.
Mijn jongste van 7 zit nog teleurgesteld op de bank en wil eigenlijk Kathleen terug nuquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kinderen zijn zo makkelijk johDe liedjes zijn leuk, de helft kennen ze al, dat groeit er zo in dat er een nieuwe bij zit hoor
Waarom vind je Noa dan zo erg?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:48 schreef zoeperzazke het volgende:
Josjuuuuuuuuuuuh! Goed gekozen, ik was ZO bang dat ze alsnog Noa gingen zeggen maar gelukkig niet, helemaal terecht! Woehoe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |