abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73358504
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 15:04 schreef Rauzer het volgende:

[..]

[..]

Dan hadden ze beter voor Noa kunnen kiezen
pi_73358761
Komt er nu ook een beeld van Josje in Madame Tussaud's?
(daar staat(zit) nu volgens nog Kathleen?)
pi_73359203
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 14:39 schreef Mylene het volgende:
De reacties op hln.be .
[..]

Op HLN.be staan ook al boze reacties omdat op wikipedia nu staat dat K3 een Belgisch-Nederlandse groep is ipv een vlaamse. Wat een nationalisten zeg die Belgen.
  zondag 4 oktober 2009 @ 15:38:46 #104
174940 W00fer
Maar echt
pi_73359340
Hmm, vond Madelon het beste zingen. Dat zijn velen met me eens. Josje is wel de knapste. Maar waar gaat het om bij een K3 lid ? Goed kunnen zingen/goed eruit zien/niet geacteerd overkomen ? Ik denk geen mix van dat alles.

Het feit de de big chief alles van te voren al had uitgedacht lijkt een mogelijkheid. Al zag je wel een notaris in de finale gisteren.

Mocht het niet klikken (K2 leek immers niet zo blij toen Madelon afviel) dan is dat het einde van K3.

Maargoed we zullen zien. En dat het programma een Nederlandse aangelegenheid is, tja dat komt omdat de SBS groep gewoon pegels geschoven heeft naar Studio 100. En een deel daarvan is teruggewonnen door verkoop aan VTM.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_73359870
vraag me trouwens af wat die diehard K3fan van de nieuwe K3 vindt!
  Donald Duck held zondag 4 oktober 2009 @ 16:00:20 #107
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_73359908
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 15:15 schreef iBenny het volgende:
Komt er nu ook een beeld van Josje in Madame Tussaud's?
(daar staat(zit) nu volgens nog Kathleen?)
Kathleen is apart gezet. Er is nu een lege plek tussen Karen en Kristel in waar je zelf kunt gaan zitten voor een foto. Kathleen staat daar dan tegenover, alsof ze zit te kijken naar de nieuwe bezetting.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_73360063
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 15:58 schreef amata het volgende:
vraag me trouwens af wat die diehard K3fan van de nieuwe K3 vindt!
Staat op dit forum bekend als "ikke karen fan" dacht ik, dus misschien heeft ze er wat over gezegd
edit: http://www.k3-fanclub.nl/forum/viewtopic.php?f=52&t=845
ja dus.
pi_73363436
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 12:51 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ik vind trouwens dat Josje beter zingt dan Karen en Kristel . Ze hebben bij de audities heel goed op de zang gelet, terwijl Josje nu qua zang duidelijk boven die andere twee uitspringt.
Daar ben ik het toch echt niet met je eens. Karen en Kristel waren duidelijk zuiverder, zeker bi Mamasé.
pi_73363466
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 15:38 schreef W00fer het volgende:
Hmm, vond Madelon het beste zingen. Dat zijn velen met me eens. Josje is wel de knapste. Maar waar gaat het om bij een K3 lid ? Goed kunnen zingen/goed eruit zien/niet geacteerd overkomen ? Ik denk geen mix van dat alles.

Het feit de de big chief alles van te voren al had uitgedacht lijkt een mogelijkheid. Al zag je wel een notaris in de finale gisteren.

Mocht het niet klikken (K2 leek immers niet zo blij toen Madelon afviel) dan is dat het einde van K3.

Maargoed we zullen zien. En dat het programma een Nederlandse aangelegenheid is, tja dat komt omdat de SBS groep gewoon pegels geschoven heeft naar Studio 100. En een deel daarvan is teruggewonnen door verkoop aan VTM.
Nou en? Ik krijg steeds meer de indruk dat mensen slechts op haar hebben gestemd omdat ze er zo 'mooi' uitziet.
  zondag 4 oktober 2009 @ 18:26:30 #111
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73363684
Ik vind Josje niet de knapste, wel vind ik haar kop het beste bij de anderen van K3 passen.
  zondag 4 oktober 2009 @ 18:27:26 #112
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73363710
Meppeler ouders apetrots op K3-dochter

* DVHN | Gepubliceerd op 04 oktober 2009, 14:53
* Laatst bijgewerkt op 04 oktober 2009, 15:09

meppel -

Zo is ze je jongste dochter, zo is ze de nieuwste K3-zangeres. De ouders van Josje Huisman (23), die gisteravond het tv-programma K2 zoekt K3 won, zijn er nog wat beduusd van. Vanochtend zaten ze nog met hun dochter aan het ontbijt in Brussel, vanmiddag kwamen ze weer thuis in Meppel, waar vader Cees Huisman predikant is van in de protestantse kerk.

De ouders zijn naar eigen zeggen zeer trots op hun dochter. Josje woonde tot haar veertiende in Steenwijk en verhuisde toen naar Meppel. Ze studeerde vorig jaar af aan de dansacademie Noord-Nederland van Lucia Marthas in Groningen. Inmiddels woont ze in Amsterdam.

Lang tijd om met hun dochter stil te staan bij haar nieuwe avontuur als superster in de kleuterpop was er niet voor de Meppeler gezinsleden. Na het ontbijt vanochtend moest blonde Josje gelijk aan de slag. Er werd begonnen met het inzingen van de nieuwe cd van K3, die op 23 oktober in de winkel ligt.

Lees morgen meer in Dagblad van het Noorden
Bron
pi_73364289
Hebben jullie trouwens ook niet steeds het vermoeden dat Karen thuis stiekem een boksbal o.i.d. heeft staan, om zich na wéér een dagje zoetsappig glimlachen lekker op uit te leven?

Het lijkt me een vrij pittig type dat af en toe lekker wil krijsen of zo, als er niemand kijkt en de camera's ver uit de buurt zijn.

T'is ook niet voor niets dat het nieuwe K3-lid moest kunnen acteren, hè. Dat heeft echt niet alleen met het maken van films e.d. te maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2009 18:48:08 ]
pi_73364403
Goed voor Josje , ik ben blij met haar overwinning, van mij had ook Madelon mogen winnen, maar niet de Belgische Paris Hilton
  zondag 4 oktober 2009 @ 18:51:55 #115
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73364406
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 18:47 schreef female81 het volgende:
T'is ook niet voor niets dat het nieuwe K3-lid moest kunnen acteren, hè. Dat heeft echt niet alleen met het maken van films e.d. te maken.
maar je hebt wel gelijk hoor
  zondag 4 oktober 2009 @ 20:00:54 #116
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_73366717
Karen wordt toch ook als de meest pittige van de groep neergezet? Toevallig (echt waar, ik ben geen fan, ik zapte er echt toevallig langs ) zag ik gisteren een stukje uit een K3-flim en daarin lieten ze Karen ook als de meest brutale en humeurige van de drie zien.

En dat België niet fier meer is nu K3 'verbasterd' is tot een Belgisch/Nederlandse groep.So what? Dat zal Gertje een worst wezen, waar haalt hij het meeste geld vandaan? Precies; Nederland!
Opinions are like assholes, everybody's got one.
pi_73372718
Ik zit nog eens dat openingsnummer te bekijken, van, wie is de leukste in het land, en echt, waarom zetten ze die 3 blondjes niet samen in de markt? Karen ligt er straks even uit, zowel zij als Kristel zijn nu niet bepaald de jongste meer en het zag er perfect uit!
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  zondag 4 oktober 2009 @ 21:41:19 #118
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_73372936
Noa samen met twee Nederlandse? Dat zou ze niet overleven. Ze zou zo bitter worden dat ze eens een kind bij z'n strot vat en 'm richting Madelon en Josje gooit .

"HOU OP MET KRIJSEN, KUTKIND! EN JULLIE OOK!"
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_73373095
quote:
Ik vind Madelon het spontaanst, het best kunnen zingen én het knapst.
quote:
Dat viel mij dus ook op, dat ze echt baalden toen Madelin afviel.
I feel kinda Locrian today
pi_73373125
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Noa samen met twee Nederlandse? Dat zou ze niet overleven.
Idd Noa is dan in de minderheid als Belg, dat trekt madame niet
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_73373465
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:43 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Idd Noa is dan in de minderheid als Belg, dat trekt madame niet
Geloof me, je trekt een hoop als je al die Euro's op je bankrekening binnen ziet stromen
pi_73373639
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:48 schreef Samson het volgende:

[..]

Geloof me, je trekt een hoop als je al die Euro's op je bankrekening binnen ziet stromen
Ook die gillende kindjes?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_73373766
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ook die gillende kindjes?
Mmmm, die misschien toch niet nee
pi_73374370
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 18:16 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:

[..]

Daar ben ik het toch echt niet met je eens. Karen en Kristel waren duidelijk zuiverder, zeker bi Mamasé.
Hmm.. ik vind vooral Karen (iig die met dat rode haar.. weet niet zeker of dat Karen is?) minder goed zingen dan Josje deed
pi_73374904
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 22:02 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Hmm.. ik vind vooral Karen (iig die met dat rode haar.. weet niet zeker of dat Karen is?) minder goed zingen dan Josje deed
Tja, probeer jij eens zo'n hele avond door te komen, zwanger en al, dansend, zingend, ik heb er bewondering voor hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')