Grappig dat ze dat veranderd hebben, die eerste single was toch ook enorm succesvol (weken op nr 1)?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat wat we nu kennen als die typisch K3-stijl kwam wat later pas inderdaad. De eerste stijl waarop ze zich richtten valt nog het beste te omschrijven als een soort Vlaamse Spice-Girls.
Haha, alle kids die dit meekrijgen groeien op als potentiele sexmonsters beinvloed door geheime boodschappen van die onschuldige madammekes, en die vaders maar genieten van de korte rokjes, dat hele K3 gebeuren is gewoon een grote orgiequote:Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef __Saviour__ het volgende:
De echt allereerste was Wat Ik Wil. Die ging redelijk onopgemerkt voorbij. Daarna deden ze met Heyah Mama mee aan de nationale selectie voor de eurosong, waar ze flink commentaar kregen. Het liedje kwam toch uit op single en dat was het begin van het grote succes. Die steeds kinderlijkere stijl is er gewoon langzaamaan ingeslopen. Toch bevatten ook latere liedjes nog af en toe wat leuke dubbelzinnigheden, waar de kids echt geen idee van hebben. "Mijn hart staat in vuur en vlam als je mij verwent" in Oya Lele, dat soort dingen.
Wat dacht je van "Dan draag ik een matrozenpet en niet veel meer dan dat" uit Liefdeskapitein?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Toch bevatten ook latere liedjes nog af en toe wat leuke dubbelzinnigheden, waar de kids echt geen idee van hebben. "Mijn hart staat in vuur en vlam als je mij verwent" in Oya Lele, dat soort dingen.
De kindvriendelijke blik in de ogen van Karen was er niet altijd.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja maar kijk eens naar deze hele vroege singles
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kloptquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:17 schreef sheotah het volgende:
Hihi, ik zie het. Nou ja, ze is danseres toch?
Hmm, wat een doorgestoken kaart. Nouja kan aan mij liggen...quote:
Leg eens uitquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:07 schreef W00fer het volgende:
[..]
Hmm, wat een doorgestoken kaart. Nouja kan aan mij liggen...
Maar wat is doorgestoken kaart aan dit verhaal? Josje was danseres, dus....????quote:
kan iemand niet cappen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:04 schreef mamav2 het volgende:
@Saviour...morgenavond komt K3 live in de studio bij SBS Shownieuws, vroege editie!
Ja, dat begrijp ik ook niet echtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar wat is doorgestoken kaart aan dit verhaal? Josje was danseres, dus....????
Stukken beter, maar ik vind dr toen dr leuker uit zien dan nu.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:22 schreef patatmetfriet het volgende:
Is het een inkoppertje om te zeggen dat ze er beter uitziet dan Rachel? Mja hè.
Ze waren er niet bijquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:19 schreef hayder het volgende:
[..]
kan iemand niet cappen?
ik moet werkeeeeeeeeee":s
het is volgens mij niet live hoor. Het is al gister opgenomen las ik op twitter van paul de leeuw.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:27 schreef mamav2 het volgende:
[..]
Ze waren er niet bij![]()
De agenda was té vol geloof ik...maar als het goed is zijn ze zaterdagavond te gast bij Paul de Leeuw.
Dan zullen ze toch wel moeten haasten, ze hebben die dag om 17.00 uur nog een show tot circa half 7.
Als ze meezingt met Britney Spears is het nog een tandje erger en ze blijven niet eeuwig over kaboutertjes zingen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:16 schreef Lovechild het volgende:
Eigenlijk is dat de reden waarom ik niet helemaal 100% voor ben dat mijn 6-jarige K3 fan is.
Is al opgenomen, hier: http://twitpic.com/lpjms staat een foto.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:27 schreef mamav2 het volgende:
[..]
Ze waren er niet bij![]()
De agenda was té vol geloof ik...maar als het goed is zijn ze zaterdagavond te gast bij Paul de Leeuw.
Dan zullen ze toch wel moeten haasten, ze hebben die dag om 17.00 uur nog een show tot circa half 7.
*knikt*quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:22 schreef patatmetfriet het volgende:
Is het een inkoppertje om te zeggen dat ze er beter uitziet dan Rachel? Mja hè.
Mja, daarom zeg ik dus ook "niet helemaal 100%"quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ze meezingt met Britney Spears is het nog een tandje erger en ze blijven niet eeuwig over kaboutertjes zingen.![]()
Wij zongen vroeger als klein kind ook "Like a virgin" van Madonna, alsof je enig benul had wat je zong
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:43 schreef hayder het volgende:
niceee
Ze staan nu in België en Nederland op 1!!!
hijs leuk geworden!!quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:06 schreef iBenny het volgende:
de uiteindelijk videoclip staat nu ook online
(of was die al ergens?)
Lollie pop land is trouwens ook wel een grappig lied![]()
heb je nog meer foto';s?quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:45 schreef mamav2 het volgende:
De show in Enschede was top gisteren...naderhand nog een tijdje met Karen en Kristel gebabbeld, was erg gezellig.
Josje is super! Ze moet alleen nog erg wennen aan alle aandacht volgens mij..ze is een beetje angstig.
En deze is speciaal voor Saviour:
[ afbeelding ]
Stuk of 200 geloof ikquote:
Nog wat van Josjequote:Op maandag 19 oktober 2009 14:19 schreef mamav2 het volgende:
[..]
Stuk of 200 geloof ik![]()
Ik had net een nieuwe digi gekocht en wou 'm uitproberen maar helaas is niet alles gelukt.
heb je ze ook ergens geupload?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:19 schreef mamav2 het volgende:
[..]
Stuk of 200 geloof ik![]()
Ik had net een nieuwe digi gekocht en wou 'm uitproberen maar helaas is niet alles gelukt.
Oe dank u!quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:45 schreef mamav2 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat leuk dat jullie een leuke show hebben gehadquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:45 schreef mamav2 het volgende:
De show in Enschede was top gisteren...naderhand nog een tijdje met Karen en Kristel gebabbeld, was erg gezellig.
Josje is super! Ze moet alleen nog erg wennen aan alle aandacht volgens mij..ze is een beetje angstig.
[ afbeelding ]
Zou dat tijdens de pliesie zijn?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |