Ja, dat is dan de schaduwzijde. maar als ik beroemd ben wil ik ook een privéjet/copter/vliegveld. En natuurlijk mogen jullie allemaal dan een keertje in mijn kasteeltje (een van de) langskomen om gezellig eens een grande diner te hebbenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Inge Iepenburg (Martine Hafkamp) vertelde me dat ze toen ze op vakantie wilde, ze op Schiphol totaal respectloos werd lastig gevallen door mensen die snel nog even een foto van haar wilden...
Er lijkt me weinig aan eigenlijk....
Heul niet, dat was maar voor een keertje en alleen voor die foto!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Misschien is Erik 's nachts wel Gothic
Wat een slechte mol was dat.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:56 schreef Vlarp het volgende:
Inge Iepenburg
Jeps... dat zijn de minder leuke kanten...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je wordt opeens een soort publiekelijk bezit of zo
Bah, ja. Met 'r gebarentaalhints die iedereen meteen al door had.quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat is dan de schaduwzijde. maar als ik beroemd ben wil ik ook een privéjet/copter/vliegveld. En natuurlijk mogen jullie allemaal dan een keertje in mijn kasteeltje (een van de) langskomen om gezellig eens een grande diner te hebben.
Je mag er best voor uitkomen hoorquote:Heul niet, dat was maar voor een keertje en alleen voor die foto!
Serieus? Ik had dat echt niet doorquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bah, ja. Met 'r gebarentaalhints die iedereen meteen al door had.
Nee, heb eindelijk weer series om te kijkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, wacht ff, Tennis natuurlijk.Zit je ook te kjiken?
Dat zou ik niet doen, ik zou het delenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]Ik heb een hekel aan mensen die pronken met hun rijkdommen
*kras*quote:[..]
Je mag er best voor uitkomen hoor
Het geeft niet hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Serieus? Ik had dat echt niet door
Whahahaha nou probeer et esquote:
Ik kom uit de buurt van R'dam, dat weet je toch?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:01 schreef mike_hunt het volgende:
pipo![]()
komt hier iedereen uit het Zuiden des Lands btw?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:01 schreef mike_hunt het volgende:
pipo![]()
Gá nie dus he!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:01 schreef mike_hunt het volgende:
pipo![]()
What heb je gedownload? welke series?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee, heb eindelijk weer series om te kijken
Hahahaha das liefquote:
En dan wil iedereen je vriendje zijn en elke dagen langskomenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen, ik zou het delen. Echt, ik zou een hele leuke BN'er zijn. Heus.
Neee!!! Weer bloed op het tapijt...quote:*kras*
Vergeet de Assen-gang niet hequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kom uit de buurt van R'dam, dat weet je toch?
En we hebben wat Amsterdammers, wat mensen uit Zwolle eo...
Ik vond het vooral maar een beetje een anti-climax. Zo weinig echt goeie molacties..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:03 schreef Bartjebart het volgende:
Maar ik zat echt bij de laatste aflevering van WTF
ja, dat van jou wist ik wel. En Y uit Assen...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kom uit de buurt van R'dam, dat weet je toch?
En we hebben wat Amsterdammers, wat mensen uit Zwolle eo...
Ik ben zo blij dat het serie seizoen weer is begonnenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
What heb je gedownload? welke series?
Smallville en stargate universequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
What heb je gedownload? welke series?
Nee ik ben uber blij dat ik vandaag vrij benquote:
o jaquote:
Ik vind em echt geniaaaaalquote:
Heb je SG-U al gekeken?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Smallville en stargate universe
Hij was gisteravond wel online op msn. Maar ik heb 'm niet aangesprokenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:05 schreef Waxxer het volgende:
Waar is G_E nou dan toch eigenlijk?
Naja. Hij komt toch nog wel weer terug he?
O dat zijn leuke series! Ik heb er helaas geen tijd voor. Was er wel ooit aan begonnen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat het serie seizoen weer is begonnen
Fringe
Heroes
Stargate Universe
Defying Gravity
Wat dan? Hef ze doar weer zo'n onmundigen vreej'en dag dan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee ik ben uber blij dat ik vandaag vrij ben
Duitsland loopt uit namelijk
En straks begint ook V, maar ik denk dat ik dat maar saai ga vinden...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O dat zijn leuke series! Ik heb er helaas geen tijd voor. Was er wel ooit aan begonnen.
Tag der Deutsche Einheitquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat dan? Hef ze doar weer zo'n onmundigen vreej'en dag dan?
o dan heb je nog wat voor de boeg. Ik was ooit begonnen aan Smallville. Nooit afgemaakt. Ik geloof dat ze nu bij seizoen 9 o.i.d. zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Smallville en stargate universe
En maar wachten tot je hem een keer kon gebruiken?quote:
quote:
Ik ben heeel benieuwd hoe het verder gaat nu. Het kan in ieder geval een erg goede serie worden als het verhaal zich lekker ontwikkeltquote:
Heb em net 10 min geleden gevondenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En maar wachten tot je hem een keer kon gebruiken?
Leuk om een keer als ochtendbegroeting te doen, dat breekt zo lekker de dag!
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Waxxer, zal ik eens op zoek gaan naar een foto waarop ik lach? Ik weet niet of ik die wel heb
.
je bedoelt de nieuwe V of gaan ze weer die oude serie herhalen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En straks begint ook V, maar ik denk dat ik dat maar saai ga vinden...
En in januari gaat Caprica beginnen, de opvolger van Battlestar Galactica, over de opkomst van de Cylons
D'r komt een nieuwe serie van V.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:11 schreef mike_hunt het volgende:
je bedoelt de nieuwe V of gaan ze weer die oude serie herhalen?
Vond V vroeger gaaf, maar zag laatst weer een aflevering, maar vond het wel een beetje gedateerd.
Minimaal 1 uit het zuidenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:01 schreef mike_hunt het volgende:
pipo![]()
nee, dat zijn de enige series die ik nu echt volg, wacht op lost, V, caprica en ga zomenteen even kijken of Flash Forward wat isquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o dan heb je nog wat voor de boeg. Ik was ooit begonnen aan Smallville. Nooit afgemaakt. Ik geloof dat ze nu bij seizoen 9 o.i.d. zijn.![]()
Kijk je KyleXY?
o das geweldig!quote:
quote:
FlashForward is zeker de moeite waard. Tenminste, wat ik van de pilot heb gezien.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, dat zijn de enige series die ik nu echt volg, wacht op lost, V, caprica en ga zomenteen even kijken of Flash Forward wat is
Ja, zo'n lach waarbij je lijkt te zeggen: "Enne... geen cent te veel he??"quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Waxxer, zal ik eens op zoek gaan naar een foto waarop ik lach? Ik weet niet of ik die wel heb
.
Er komt een 2009/2010 versiequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bedoelt de nieuwe V of gaan ze weer die oude serie herhalen?
Vond V vroeger gaaf, maar zag laatst weer een aflevering, maar vond het wel een beetje gedateerd.
Ik kom zo af en toe even binnen gevallenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
das lang geleden. kom je weer eens kijken?
Oh, die ga ik ook eens bekijkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
FlashForward is zeker de moeite waard. Tenminste, wat ik van de pilot heb gezien.
Ik weet niet wat je met zo'n lach bedoeltquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, zo'n lach waarbij je lijkt te zeggen: "Enne... geen cent te veel he??"
Tis toch Same Shit Different Day, dus je mist niets.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik kom zo af en toe even binnen gevallenTopics gaan veel te snel om allemaal bij te houden
Heb je er een lascursus gevolgd?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je met zo'n lach bedoelt. Maar ik vond een redelijk recente (een jaar oud
), ik in (guess where) Parijs
. Mijn haar is serieus wel heel kort daar, dat is nu een stuk langer.
[ afbeelding ]
De bril is... nou ja let maar niet op de zonnebril.
Het lijkt net of het twee verschillende mensen zijn. Die foto en je FOBOquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je met zo'n lach bedoelt. Maar ik vond een redelijk recente (een jaar oud
), ik in (guess where) Parijs
. Mijn haar is serieus wel heel kort daar, dat is nu een stuk langer.
[ afbeelding ]
De bril is... nou ja let maar niet op de zonnebril.
SSDD as always.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tis toch Same Shit Different Day, dus je mist niets.![]()
Druk met je huis bezig? je had er toch 1 gekocht?
quote:
Ik blijf dankzij al die foto's echt anoniemer dan laten we zeggen een Waxxerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Het lijkt net of het twee verschillende mensen zijn. Die foto en je FOBO
Godsklere, u've got a full plate, zo te lezen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
SSDD as always.
Wel druk, maar niet met een huisNog niks gekocht.
Werken, beetje studeren tussendoor, ben weer begonnen met trainen, dus 2 keer per week Taekwondo, samenwonen etc.
Dan hou je weinig tijd over
Ik weet hoe jij eruit ziet en W. niet. (ja alleen een oog).quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik blijf dankzij al die foto's echt anoniemer dan laten we zeggen een Waxxer.
Ik wilde weer gaan sporten, en het enige dat echt goed bevallen is, was Jiu-Jitsu. Dat heb ik een jaar of 4 gedaan. Maar ik wilde niet meer rond gegooid worden, en slachtoffer zijn voor breektechnieken en zoquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Godsklere, u've got a full plate, zo te lezen.
Ik wilde destijds ook een studie oppikken naast mijn werk, maar had er geen tijd voor. Ja, in de avonduren, maar dan had ik andere dingen. Dus ja, zo gedisciplineerd was ik dus niet meer.![]()
Taekwondo? Vet! Had ik ook een blauwe maandag gedaan, maar was overgestapt op kickboxen.
Tsss... Ik heb alleen maar een oog in mijn fobo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik blijf dankzij al die foto's echt anoniemer dan laten we zeggen een Waxxer.
Ja, maar bij mij weet je nooit of je me moet herkennen als gothic, als psychopaat met zijn hoofd in een potje of als oud mennekequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tsss... Ik heb alleen maar een oog in mijn fobo.Pffff jeweetoggg...
kijken mag altijd!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik wilde weer gaan sporten, en het enige dat echt goed bevallen is, was Jiu-Jitsu. Dat heb ik een jaar of 4 gedaan. Maar ik wilde niet meer rond gegooid worden, en slachtoffer zijn voor breektechnieken en zo
Dus nou maar eens begonnen aan Taekwondo, en het bevat heel goed
Er zitten zelfs nog wel leuke mede leerlingen bij
Doei Erikquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er weer even weg van. Ajuu lieverds.
yendo bien graciasquote:
je bent gewoon het huisvrouwtje, it's a conspiracy;-)quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:51 schreef mike_hunt het volgende:
FF trainen en boodschappen doen.![]()
Bastards doen helemaal niets in huis.![]()
Nja dat is ook zoquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]Dat klinkt alsof ze er dan massal op uit gaan. Op uitgaan. Erop uitgaan. Eropuitgaan.
Ja nou! Ik vond het nogal vroeg eigenlijkquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb je wel toestemming gevraagd?
Op hoeveel graden?
Kijken doe ik zkerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kijken mag altijd!Deed ik ook met sporten
Maar met douchen ging de helft in zijn onderbroek douchen.
Nah, van wat voor muziek dan? Ik hou ook van musicals en ik kan alles waarderen, van Dvorak tot Rammstein.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:59 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik dat niet doe, en ik muziek heel erg belangrijk vind en als je van musicals houdt dicteert dat soms welke muziek je meer leuk vindtl
Rammsteinquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nah, van wat voor muziek dan? Ik hou ook van musicals en ik kan alles waarderen, van Dvorak tot Rammstein.
Ga maar eens naar Les Miserables luisteren, of Martin Guerre of zo. Da's wel wat anders dan die regenboogmeuk als Hairspray en Grease
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nah, van wat voor muziek dan? Ik hou ook van musicals en ik kan alles waarderen, van Dvorak tot Rammstein.
Ga maar eens naar Les Miserables luisteren, of Martin Guerre of zo. Da's wel wat anders dan die regenboogmeuk als Hairspray en Grease
Heb gister de nieuwe single gehoord. Typisch Rammstein weer (hoi Burnerquote:
Gelukkig wel weerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb gister de nieuwe single gehoord. Typisch Rammstein weer (hoi Burner)
Ben benieuwd naar de rest van het album.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gelukkig wel weerniet meer de popperige top 40 stijl, maar weer lekker ouderwets shockeren
(Hoi Wonderer)
Ik ook welquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de rest van het album.
Hoe denk je dat Waxxer aan die elf komtquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:11 schreef wonderer het volgende:
Hoezo heb jij er elf? Geef je die stukjes niet aan bedelende jongetjes bij de uitgang?
Ik dacht nog van, nou, dan zal het wel een bepaalde soort per dag zijn, of de week erop een ander gedeelte... Maar de god-gan-se tijd hetzelfde stukje!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is het bedrog. Mensen blijven kopen omdat ze denken dat ze dan toch wel een ander stukje moeten krijgen. maar dat is er niet.
Dan heeft ie zich mooi laten bedonderenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe denk je dat Waxxer aan die elf komt?
Ik ben onlangs nog in Parijs geweest, daardoor heb ik alles negeren dat ook maar een béétje naar bedelen ríekt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:11 schreef wonderer het volgende:
Hoezo heb jij er elf? Geef je die stukjes niet aan bedelende jongetjes bij de uitgang?
De touwtjesnegers bij de berg van de Sacre-Coeurquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben onlangs nog in Parijs geweest, daardoor heb ik alles negeren dat ook maar een béétje naar bedelen ríekt.
Nu heb ik een mental image van stinkende kinderen...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben onlangs nog in Parijs geweest, daardoor heb ik alles negeren dat ook maar een béétje naar bedelen ríekt.
Stampvoeten aan de kassa en vervolgens tekeer gaan als Theatermamma. Met een beetje geluk krijg je dan de hele doos mee!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe denk je dat Waxxer aan die elf komt?
Die lopen tegenwoordig te leuren met miniatuureiffeltorens.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De touwtjesnegers bij de berg van de Sacre-Coeur.
Jaja, die dacht je óók te hebben achtergelaten in de Veluwe.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nu heb ik een mental image van stinkende kinderen...
Nog steeds tegen jou? Hoe jong zie je er uit dan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:18 schreef Desmonkey het volgende:
Je hebt ook van die figuren die op straat "Psst wil je een snoepje of een ballon?" zeggen.
China is eng.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:17 schreef Tha_Erik het volgende:
In China was het ook erg, als je dan al oogcontact maakte (en dat gebeurde vrij snel als ze voor je voeten achteruit gaan lopen) dan klampten ze zich vast aan je arm.
En zo heb jij godverdomme leren zeggen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:18 schreef Desmonkey het volgende:
Je hebt ook van die figuren die op straat "Psst wil je een snoepje of een ballon?" zeggen.
[ afbeelding ]
JAquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En zo heb jij godverdomme leren zeggen?Zeg maar om ze weg te houden?
Dan kun jij je wel op 5 januari registreren, als in nieuw jaar, nieuwe username, maar ik vind dat nogal wat!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:23 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
JA. "Ja zwerverbitch. Godverdomme tief 'n eind op."
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:30 schreef Waxxer het volgende:
Zeg, maar nog even over Albert Heijn: is er IEMAND van jullie die VERSCHILLENDE, dus ANDERS OGENDE puzzelstukjeskaarten hebben gekregen?
Ik heb 2 kaartjes met 6 stukjes geloof ik. Maar die durf ik niet eens "open" te maken omdat ik bang ben de puzzelstukjes te mollenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:30 schreef Waxxer het volgende:
Zeg, maar nog even over Albert Heijn: is er IEMAND van jullie die VERSCHILLENDE, dus ANDERS OGENDE puzzelstukjeskaarten hebben gekregen?
It.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:18 schreef Desmonkey het volgende:
[ afbeelding ]
koud?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:22 schreef Ang3l het volgende:
Zo.
HAHAHA pendejoquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
je bent gewoon het huisvrouwtje, it's a conspiracy;-)
ik haat clownenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:18 schreef Desmonkey het volgende:
[ afbeelding ]
Jah, en veeeeeeeeeel wind.quote:
wat heb je dan gedaan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, en veeeeeeeeeel wind.
Wat niet handig is op open plekken met lang haar
Nee, omdat je altijd je boodschappen láát doen!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt
Ook zo'n voetbalschoen die zich op een bal richt?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb 2 kaartjes met 6 stukjes geloof ik. Maar die durf ik niet eens "open" te maken omdat ik bang ben de puzzelstukjes te mollen
ben jij zo'n persoon die meedoet aan alle AH acties/quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, omdat je altijd je boodschappen láát doen!Vraag mams maar meteen een workshop boodschappen doen als je gaat verhuizen, ik merk het al!
De Albert Heijn (ik kort het vanaf hier af tot AH) heeft een actie dat je bij een bepaald bedrag aan boodschappen een vierkantje meekrijgt met puzzelstukjes. Nu is het de bedoeling dat je dus een grote puzzel completeert met al die vierkantjes (de puzzel is als het ware de taart, en bij elke 5 euro geloof ik, krijg je dus een stukje taart), maar ik krijg dus steeds dezelfde.
Als in: ik ben bezig een taart bij elkaar te verzamelen en die taart bevat aardbei, kiwi, perzik, limoen, citroen, peer, appel, kersen, druiven, banaan, guave, ananas, rabarber en mango. Het is de bedoeling dat ik al die vruchtjes verzamel. En nu ben ik een vaste AH-klant, maar ik krijg serieus al twee weken lang alleen maar citroenen mee.
Schnappy?
he jongenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:53 schreef Xiance het volgende:
cause i miss you when you're ggoohhhooonnneeeee
*mekker*
Neeneeneenee laat maar.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben jij zo'n persoon die meedoet aan alle AH acties/
kerststukjes?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ook zo'n voetbalschoen die zich op een bal richt?
Als we nou allemaal die klotedingen gaan verzamelen, kunnen we een ruilbeurs organiseren.Doen we er gelijk een workshop kerststukjes maken bij.
Heel duidelijk!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, omdat je altijd je boodschappen láát doen!Vraag mams maar meteen een workshop boodschappen doen als je gaat verhuizen, ik merk het al!
De Albert Heijn (ik kort het vanaf hier af tot AH) heeft een actie dat je bij een bepaald bedrag aan boodschappen een vierkantje meekrijgt met puzzelstukjes. Nu is het de bedoeling dat je dus een grote puzzel completeert met al die vierkantjes (de puzzel is als het ware de taart, en bij elke 5 euro geloof ik, krijg je dus een stukje taart), maar ik krijg dus steeds dezelfde.
Als in: ik ben bezig een taart bij elkaar te verzamelen en die taart bevat aardbei, kiwi, perzik, limoen, citroen, peer, appel, kersen, druiven, banaan, guave, ananas, rabarber en mango. Het is de bedoeling dat ik al die vruchtjes verzamel. En nu ben ik een vaste AH-klant, maar ik krijg serieus al twee weken lang alleen maar citroenen mee.
Schnappy?
Jees wat een vergelijkingquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Schnappy?
Ja nou kijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jees wat een vergelijking
Maar goed, ik snap dus niet goed hoe ik dat ding los krijg
Waxinelichtje, je moet eens leren lezenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou.Wacht maar tot het Advent is en je voor de klas staat.
Ik wil de hele fruitmand.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heel duidelijk!
Dus je wilt ook eens een peer en een banaan?
Ow sorry maar dit is gewoon te dom voor woordenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou kijk.
Ik kom er net dus achter dat je die dingen moet openklappen en dat wist ik niet dus ja dan is dat nu gezegd ja en ja stom dat ik dat niet zag en ja goh gek dat het dan steeds dezelfde voorkant is en ja ik ben een oelewapper en ja ik ga nu virtueel af ik weet het ik weet het.
Gewoon voorzichtig bij het randje scheuren en er gaat een wereld voor je open.
Oh!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waxinelichtje, je moet eens leren lezen
2 dingen:
1| Ik ga niet voor de klas
2| Als ik uberhaubt al voor de klas kom, dan enkel voor een openbare school
Ja houd maar op!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow sorry maar dit is gewoon te dom voor woorden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahah ik snap de verwarring wel hoor. Ik doe de pabo, maar ga er niks mee doenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh!
1) Oh, dat dacht ik.Mijn welgemeende excuses.
2) Oh! Oh ja dat kan ook want hierrrr loopt de Bijbelriem natuurlijk. Hier kan zelfs een mus nog gereformeerd zijn als je niet oppast.
Sorry! Maar je hebt gewoon 66 puzzelstukjes terwijl je dacht dat je er 11 hadquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja houd maar op!!Ik heb ook wel eens lopen zoeken naar mijn sleutels terwijl ze in mijn broekzak zaten.
![]()
Ze hebben er zelfs een heel werkje van gemaakt, van die puzzeldingen!
En doe eens even aardig, ik had het gewoon even niet gezien.![]()
Fotograaf wilde foto's van me maken.quote:
Ik heb wel heel veel gogo's, wil je die?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:30 schreef Waxxer het volgende:
Nou ja, Genemuiden en Staphorst liggen in de buurt he, Zwartsluis enz enz.... Ik noem nog een Grafhorst...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahah ik snap de verwarring wel hoor. Ik doe de pabo, maar ga er niks mee doen
Zwolle is toch geen onderdeel van de bijbelriem??
(vond het wel grappig gevonden; waxinelichtje)
Oh ja, die wannabe-wuppies!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:15 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb wel heel veel gogo's, wil je die?
o leuk!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fotograaf wilde foto's van me maken.
Breda, plein achter het theater en in het park.
Maar dat plein is heel open en het waaide heel hard, dus de helft van de tijd zit er volgens mij krul voor m'n gezicht en mond en zo
waarom zou je nu gaan slapen? heb je doorgehaald?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:19 schreef MisterO het volgende:
Halllooo homooooo's, ik heb 2 opties:
1. Ik ga nu slapen
2. Ik ga nu niet slapen
Wat moet ik kiezen
Ik heb de hele dag gewerkt, maar ik wil ook nog de hele nacht door kunnen stappen, jeweetogquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom zou je nu gaan slapen? heb je doorgehaald?![]()
btw
o god ja, dat ken ik!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag gewerkt, maar ik wil ook nog de hele nacht door kunnen stappen, jeweetog![]()
Dus ga ik nu toch maar slapen, anders hou ik het niet vol
Ik ga niet voor de klas inderdaadquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, Genemuiden en Staphorst liggen in de buurt he, Zwartsluis enz enz.... Ik noem nog een Grafhorst...
Dus je doet de Pabo maar je gaat er niks mee doen?Wel iets in of met het onderwijs?
En waxinelichtje is inderdaad goed gevonden, die kende ik nog niet!Goed excuus voor als er onverhoopt toch nog iemand begint over benen of andere plekken op het lichaam die ik niet nader zal noemen, waxxen.
![]()
C1000quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:15 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb wel heel veel gogo's, wil je die?
Ik wax niet, ik bedacht iets dat betekenisloos zou zijn maar wat ook een beetje neutraal is, een klinkende naam.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik ga niet voor de klas inderdaad
Maak het af omdat ik in ieder geval een hbo papiertje wil hebben.Komt daar je naam vandaan? Omdat je jezelf continu waxt?
Hahahaha oke had gekund toch?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik wax niet, ik bedacht iets dat betekenisloos zou zijn maar wat ook een beetje neutraal is, een klinkende naam.Verder moet je er helemaal niks achter zoeken!
Haha, ja nou ja, we hadden laatst toch nog een borsthaarpoll?quote:
Ja maar jij hebt nooit gezegd hoe "glad" jij bentquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haha, ja nou ja, we hadden laatst toch nog een borsthaarpoll?
Ik zie me al in de weer met al die wax-strips!![]()
Whehe. Alweer?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haha, ja nou ja, we hadden laatst toch nog een borsthaarpoll?
Ik zie me alweer met al die wax-strips!![]()
Welke kaartjes heb jij?quote:
schatje, i would NEVERquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:57 schreef Keukenkast het volgende:
Als ik nu iets willekeurigs roep dan gaat iedereen me weer met HIW vergelijken.
Daarom doe ik het niet.
Als je maar geen poppers gaat gebruiken, of dat je die misschien al gebruikt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:57 schreef Keukenkast het volgende:
Als ik nu iets willekeurigs roep dan gaat iedereen me weer met HIW vergelijken.
Daarom doe ik het niet.
Ik heb hier de nrs 1 (2x), 3 (2x), 6, 8, 14 (2x) en 18 en een paar ongeopend weggegooid.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Welke kaartjes heb jij?
Ik heb kaartje 13 en 20... Nog maar 22 te gaan
Nee joh, niet voor een opdracht of zo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o leuk!
o was dat voor dat merk? euh...Benetton?
Ik wil aandacht.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:02 schreef Ang3l het volgende:
Pffff, leren vliegen is lastiiiiig.
Ik kan wel opstijgen en zo, maar landen gaat nog niet zo goed
( IAion )
Mama, mag ik van tafelquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
Menuschema 12 gangen menu:
Koude voorgerechten
Soep
Warm voorgerechten
Hoofdschotel van vis
Hoofdschotel van vlees
Hoofdschotel van wild
Hoofdschotel van gevogelte
Kaas
Warm nagerecht
Koud nagerecht
Gevroren nagerecht
Fruit
het kan dus tot 12 gangen!!!
oh lekker is dat, nog kieskeurig ook nog!quote:
nou, ik haal er wel een aantal af, en een aantal doe ik samen in 1quote:
Wij kastjes zijn kieskeurigquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh lekker is dat, nog kieskeurig ook nog!
Oh samen hebben we dan al best veelquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb hier de nrs 1 (2x), 3 (2x), 6, 8, 14 (2x) en 18 en een paar ongeopend weggegooid.
Maar nagerechten in verschillende temperaturen zijn toch niet per definitie verschillende gangen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
Koude voorgerechten
Soep
Warm voorgerechten
Hoofdschotel van vis
Hoofdschotel van vlees
Hoofdschotel van wild
Kaas
Warm nagerecht
Koud nagerecht
Gevroren nagerecht
Fruit
Koude voorgerechtenquote:
weer een verschil met HIWquote:
Het was een hele normale vraag hoor. Gewoon uit interesse.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar nagerechten in verschillende temperaturen zijn toch niet per definitie verschillende gangen?
ik vind kou niet erg daar kun je je op kleden, die regen van de herfst mag van mij uitblijven, en de wind vind ik ook niet geweldigquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet of ik nou blij moet worden van de kou of niet.
volgens wikipedia wel, amuses, spoom en koffie 9al dan niet aangekleed) worden dus niet tot gang gerekendquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het was een hele normale vraag hoor. Gewoon uit interesse.
Dus elk nagerecht, het koude, het warme en zo is allemaal een aparte gang?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
volgens wikipedia wel, amuses, spoom en koffie 9al dan niet aangekleed) worden dus niet tot gang gerekend
Hoe langer mijn haar wordt, hoe meer ik de regen en de wind ga verfoeien. Terwijl ik helemaal niet zo wil zijn dat ik panisch word als ik door de regen of de wind moetquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik vind kou niet erg daar kun je je op kleden, die regen van de herfst mag van mij uitblijven, en de wind vind ik ook niet geweldig
dit is een schema voor 12 gangen, met name de volgorde moest ik even wetenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dus elk nagerecht, het koude, het warme en zo is allemaal een aparte gang?
Dan is elk verschillend hoofdgerecht ook daadwerkelijk een aparte gang? Pff das best veel dan!
Wat is spoom?
wat dat betreft ben ik wel blij met men korte haar. Regen is alleen vervelend wanneer et men gel uit de haren in men ogen laat lopenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe langer mijn haar wordt, hoe meer ik de regen en de wind ga verfoeien. Terwijl ik helemaal niet zo wil zijn dat ik panisch word als ik door de regen of de wind moet![]()
.
Ow oke dat klinkt goed!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dit is een schema voor 12 gangen, met name de volgorde moest ik even weten
Een spoom is een tussengerecht om de maaltijd te laten zakken. Ingrediënten zijn vaak witte wijn en citrusvruchten. Het wordt koud opgediend.
Een andere benaming voor spoom is 'boisson frappe'. Het is ontstaan halverwege de negentiende eeuw, toen het serveren van diners in gangen opgang begon te vinden. Tot die tijd zette men alles tegelijk op tafel.[1]
De New Concise Larousse Gastronomique beschrijft spoom als: "Een type van schuimende sorbet, die een grote favoriet in Engeland was, gemaakt met een lichtere stroop dan die voor een echte sorbet wordt gebruikt. Als het begint op te stijven, wordt het gemengd met de helft zijn volume aan ongebakken Italiaanse Meringue. Zoals sorbet, wordt het gemaakt van vruchtesap, wijn, sherry of porto en in een lang glas opgediend (met een paar lepels champagne die erover wordt gelepeld). De naam is afgeleid van het Italiaanse spuma (schuim). In Italië, is spumone een licht schuimend roomijs dat met eiwit, een smaakstof en geklopte room wordt gemaakt."
Een voorbeeld van een spoom is scropino
een spoom is echt heel simpel, gewoon wat ijs en bubbeltjeswijn, en daar kun je dan in varieren, neem wel sorbetijs en geen roomijsquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow oke dat klinkt goed!
Is dat goed zelf te maken? Maak jij het vaker?
Jezus, is dat niet teveel?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
Koude voorgerechten
Soep
Warm voorgerechten
Hoofdschotel van vis
Hoofdschotel van vlees
Hoofdschotel van wild
Kaas
Warm nagerecht
Koud nagerecht
Gevroren nagerecht
Fruit
ja das waar, dan is het te doen. Xie het hier in restaurants ook. Van die grote vierkante borden met een klein hapje in het midden. En dan betaal je grif geld voor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Als het van die haute cuisinehapjes zijn dan is het per gang misschien drie happen en dan is het op.
mij kennende wordt het weer VEEL te veel, en dwing ik iedereen zich helemaal af te vullenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja das waar, dan is het te doen. Xie het hier in restaurants ook. Van die grote vierkante borden met een klein hapje in het midden. En dan betaal je grif geld voor.
Bescherm me danquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Arme Kk. Die durft nooit meer op te dagen als er weer eens een meet samenkomst is. Bang dat ie weer volgepropt wordt.
ik begin met jullie allemaal een trechter met riempjes op jullie hoofd vast te gespenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Arme Kk. Die durft nooit meer op te dagen als er weer eens een meet samenkomst is. Bang dat ie weer volgepropt wordt.
Ik ga mijn best doenquote:
Ik wilde net zeggen, heb ik toch weer een meet gemist?!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
mij kennende wordt het weer VEEL te veel, en dwing ik iedereen zich helemaal af te vullen
ik heb er UREN voor in de keuken gestaan, mogen zij ook wel wat inspanning voor verrichten hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Je kan altijd nog de volgende dag ervan eten of geef ze een doggy bag mee.
dwangvoederenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik begin met jullie allemaal een trechter met riempjes op jullie hoofd vast te gespen
Ben je aan het proefkoken of ken je het al?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb er UREN voor in de keuken gestaan, mogen zij ook wel wat inspanning voor verrichten hoor
Ja, en om jonkvrouwen wakker te kussen.quote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, heb ik toch weer een meet gemist?!
Ik ben heul geen jonkvrouwquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en om jonkvrouwen wakker te kussen.
[..]
Nee hoor.
*doet een dansje met KK*quote:
Ik zal dromerig van mijn balkon starenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan maak ik maar een uitzondering denk ik. Laat je wel je lange haar uit het torenraam zakken zodat ik omhoog kan klimmen of moet ik een ladder meenemen?
Meer aandacht.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*doet een dansje met KK*
Hmmz, ziet er naar uit dat ik vanaaf toch niet naar de opening van de Danssalon ga.............
Snap je me nu eindelijk?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe langer mijn haar wordt, hoe meer ik de regen en de wind ga verfoeien. Terwijl ik helemaal niet zo wil zijn dat ik panisch word als ik door de regen of de wind moet![]()
.
*pakt hand, danst rond, in gala, met drankjes*quote:
Nee Eefje. Voelde zich gister al niet lekke,r vanmiddag ging het redelijk, maar net heeft ze overgegeven. Ze wil heeeeeeel graag (dansen voor de tumorshit) maar ik denk niet dat 't 'm gaat wordenquote:
Twee dansende mannen, how deliciously absurdquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*pakt hand, danst rond, in gala, met drankjes*
Zo?
Wat een kutziekte is het ook. Mijn opa had slokdarmkanker, maar dat hebben ze gelukkig goed kunnen weghalen (al heeft ie enorm veel last van de behandelingen enzo).quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee Eefje. Voelde zich gister al niet lekke,r vanmiddag ging het redelijk, maar net heeft ze overgegeven. Ze wil heeeeeeel graag (dansen voor de tumorshit) maar ik denk niet dat 't 'm gaat worden
Ik zit in een team met 10 dansen mannen of zoquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Twee dansende mannen, how deliciously absurd
Dit is gewoon griep hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat een kutziekte is het ook. Mijn opa had slokdarmkanker, maar dat hebben ze gelukkig goed kunnen weghalen (al heeft ie enorm veel last van de behandelingen enzo).
Ohquote:
stiekum blij dat ik geen kaartjes gehaald heb danquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*doet een dansje met KK*
Hmmz, ziet er naar uit dat ik vanaaf toch niet naar de opening van de Danssalon ga.............
Vanavond is de opening.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:00 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Is de danssalon nw leven ingeblazen ja?
leuk jaquote:
When the parents are away, boys will play, Weemz.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:09 schreef Weemz het volgende:
Alleen thuis... Wat te doen?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
When the parents are away, boys will play, Weemz.
De bassist van die band heeft in mijn dorp gewoond en kinderen lastig gevallenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:31 schreef Waxxer het volgende:
That's the way (aha, aha) I like it (aha, aha)!
Niet!!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
De bassist van die band heeft in mijn dorp gewoond en kinderen lastig gevallen
Oh. Nou dat valt me een beetje tegen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:32 schreef Waxxer het volgende:
Goeienoav'nd tezoam,
Ja nou eigenlijk.... ja... nee, ja kijk die puzzel is nu opgelost, althans, de weg náár de oplossing, lees: ik weet nu hoe het moet. Verder wat gezapt en alles en neusdruppels genomen en dat laatste is wel het meest spannende wat ik vandaag gedaan heb.
Jou ook?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon elke week een nieuw stukje ofzo?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:32 schreef Waxxer het volgende:
Goeienoav'nd tezoam,
Ja nou eigenlijk.... ja... nee, ja kijk die puzzel is nu opgelost, althans, de weg náár de oplossing, lees: ik weet nu hoe het moet. Verder wat gezapt en alles en neusdruppels genomen en dat laatste is wel het meest spannende wat ik vandaag gedaan heb.
Maar hoe belandt de bassist van KC & the Sunshine Band in Limburg?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Wie?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar hoe belandt de bassist van KC & the Sunshine Band in Limburg?
Nou ja, wat doet Angus Young in de Achterhoek...
Nou ja, dat kartonnetje moet je openklappen, anders zou je wel eens kunnen denken (*proest*) dat je steeds dezelfde stukjes van de winkel meekrijgt!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:36 schreef Steve het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon elke week een nieuw stukje ofzo?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:37 schreef Waxxer het volgende:
Nou ja, dat kartonnetje moet je openklappen, anders zou je wel eens kunnen denken (*proest*) dat je steeds dezelfde stukjes van de winkel meekrijgt!
[..]
Nou ja, dat kartonnetje moet je openklappen, anders zou je wel eens kunnen denken (*proest*) dat je steeds dezelfde stukjes van de winkel meekrijgt!
Ow ja natuurlijk. Hij!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De leadgitarist van AC/DC.Highway to Hell ken je wel.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja natuurlijk. Hij!
(wie?! en welk nummer?!)
[..]
Godzijdank, ik ben niet de enige!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook "Die heb ik al 563!!"
Ja nou, maar niet denken dat ik een clown ben he.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Waxxer wat ben je toch ook een figuur he. Ik hou er van.
Maar in eerste instantie dacht ik nog dat je het kartonnetje de andere kant moest opbuigen zodat de puzzelstukjes er als het ware uit zouden springen. Lastige verpakking hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook "Die heb ik al 563!!"
Haha alleen een beetje clumpsyquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou, maar niet denken dat ik een clown ben he.Ben volledig bij kennis en alles.
Zonder rel? Dan is het geen echte meetquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:37 schreef Peter het volgende:
Ik eb vandaag een soort minimeet gehad
Zonder rel
.
.
.
Het waren dan ook geen H's
Je bent van nature zoals je bentquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou, maar niet denken dat ik een clown ben he.Ben volledig bij kennis en alles.
Ja precies! Ik dacht dat dus ookquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar in eerste instantie dacht ik nog dat je het kartonnetje de andere kant moest opbuigen zodat de puzzelstukjes er als het ware uit zouden springen. Lastige verpakking hoor
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:58 schreef Waxxer het volgende:
Mja, maar nu ga ik slapen, vanmorgen al inhumaan vroeg opgestaan...
Nou, welterusten allemaal!![]()
Ik ben al 30 hoor, maar desssalniettemin bedankt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:59 schreef Desmonkey het volgende:
Ja *censuur*, die puzzels van AH zijn idd hartstikke *censuur*. Ik heb nog een aantal ongeopend ergens liggen. Meestal geef ik na het afrekenen die dingen direct aan zo'n kindje.
Gelukkig is dat wel heel fijnquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:38 schreef Ang3l het volgende:
Thuis blijven dan maar en AION spelen.............
Ik geef ze aan een collega die ze dan weer aan haar kroost geetfquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:59 schreef Desmonkey het volgende:
Ja *censuur*, die puzzels van AH zijn idd hartstikke *censuur*. Ik heb nog een aantal ongeopend ergens liggen. Meestal geef ik na het afrekenen die dingen direct aan zo'n kindje.
Wat was er zo wazig dan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:45 schreef PhalanX het volgende:
ik ben weer terug van een beetje een wazige avond... de tweede op een rij.
Wist je al dat ik contact had met die jongen die Seymour zong?quote:
zullen we dan maar daten?quote:Op zondag 4 oktober 2009 01:20 schreef Keukenkast het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik vreemd ben
ben dronken en heb buikpijn van het lachenquote:Op zondag 4 oktober 2009 05:16 schreef wonderer het volgende:
Heya Yuri, what's up?
op pauze zetten en dan ff wachtenquote:
Was ie lekker?quote:Op zondag 4 oktober 2009 05:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
op pauze zetten en dan ff wachten
Ik kreeg vandaag voor het eerst een biertje van iemand die ik niet ken
volgens mij was nie niet verkeerd en wat ik er van kon horen woont ie hier aan de overkant van het parkquote:
Wheheh. Wie weet wordt het nog wat. Dichtbij is altijd handigquote:Op zondag 4 oktober 2009 05:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij was nie niet verkeerd en wat ik er van kon horen woont ie hier aan de overkant van het park
das wel heel vooruit lopen misschien zie k heb niet eens meerquote:Op zondag 4 oktober 2009 05:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh. Wie weet wordt het nog wat. Dichtbij is altijd handig
hij was goed in verbergen schijnbaar of hij was het toen nog nietquote:Op zondag 4 oktober 2009 05:43 schreef wonderer het volgende:
Dat niemand doorhad dat Carlo een nicht is
Nah, je kunt het best zien nu. Hoewel die hele "romance" met Irene ook best wel overtuigend wasquote:Op zondag 4 oktober 2009 05:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hij was goed in verbergen schijnbaar of hij was het toen nog niet
Dat was toen ook echtquote:Op zondag 4 oktober 2009 05:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nah, je kunt het best zien nu. Hoewel die hele "romance" met Irene ook best wel overtuigend was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |