Nou ja, dat kartonnetje moet je openklappen, anders zou je wel eens kunnen denken (*proest*) dat je steeds dezelfde stukjes van de winkel meekrijgt!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:36 schreef Steve het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon elke week een nieuw stukje ofzo?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:37 schreef Waxxer het volgende:
Nou ja, dat kartonnetje moet je openklappen, anders zou je wel eens kunnen denken (*proest*) dat je steeds dezelfde stukjes van de winkel meekrijgt!
[..]
Nou ja, dat kartonnetje moet je openklappen, anders zou je wel eens kunnen denken (*proest*) dat je steeds dezelfde stukjes van de winkel meekrijgt!
Ow ja natuurlijk. Hij!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De leadgitarist van AC/DC.Highway to Hell ken je wel.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja natuurlijk. Hij!
(wie?! en welk nummer?!)
[..]
Godzijdank, ik ben niet de enige!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook "Die heb ik al 563!!"
Ja nou, maar niet denken dat ik een clown ben he.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Waxxer wat ben je toch ook een figuur he. Ik hou er van.
Maar in eerste instantie dacht ik nog dat je het kartonnetje de andere kant moest opbuigen zodat de puzzelstukjes er als het ware uit zouden springen. Lastige verpakking hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook "Die heb ik al 563!!"
Haha alleen een beetje clumpsyquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou, maar niet denken dat ik een clown ben he.Ben volledig bij kennis en alles.
Zonder rel? Dan is het geen echte meetquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:37 schreef Peter het volgende:
Ik eb vandaag een soort minimeet gehad
Zonder rel
.
.
.
Het waren dan ook geen H's
Je bent van nature zoals je bentquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou, maar niet denken dat ik een clown ben he.Ben volledig bij kennis en alles.
Ja precies! Ik dacht dat dus ookquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar in eerste instantie dacht ik nog dat je het kartonnetje de andere kant moest opbuigen zodat de puzzelstukjes er als het ware uit zouden springen. Lastige verpakking hoor
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:58 schreef Waxxer het volgende:
Mja, maar nu ga ik slapen, vanmorgen al inhumaan vroeg opgestaan...
Nou, welterusten allemaal!![]()
Ik ben al 30 hoor, maar desssalniettemin bedankt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:59 schreef Desmonkey het volgende:
Ja *censuur*, die puzzels van AH zijn idd hartstikke *censuur*. Ik heb nog een aantal ongeopend ergens liggen. Meestal geef ik na het afrekenen die dingen direct aan zo'n kindje.
Gelukkig is dat wel heel fijnquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:38 schreef Ang3l het volgende:
Thuis blijven dan maar en AION spelen.............
Ik geef ze aan een collega die ze dan weer aan haar kroost geetfquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:59 schreef Desmonkey het volgende:
Ja *censuur*, die puzzels van AH zijn idd hartstikke *censuur*. Ik heb nog een aantal ongeopend ergens liggen. Meestal geef ik na het afrekenen die dingen direct aan zo'n kindje.
Wat was er zo wazig dan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:45 schreef PhalanX het volgende:
ik ben weer terug van een beetje een wazige avond... de tweede op een rij.
Wist je al dat ik contact had met die jongen die Seymour zong?quote:
zullen we dan maar daten?quote:Op zondag 4 oktober 2009 01:20 schreef Keukenkast het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik vreemd ben
ben dronken en heb buikpijn van het lachenquote:Op zondag 4 oktober 2009 05:16 schreef wonderer het volgende:
Heya Yuri, what's up?
op pauze zetten en dan ff wachtenquote:
Was ie lekker?quote:Op zondag 4 oktober 2009 05:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
op pauze zetten en dan ff wachten
Ik kreeg vandaag voor het eerst een biertje van iemand die ik niet ken
volgens mij was nie niet verkeerd en wat ik er van kon horen woont ie hier aan de overkant van het parkquote:
Wheheh. Wie weet wordt het nog wat. Dichtbij is altijd handigquote:Op zondag 4 oktober 2009 05:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij was nie niet verkeerd en wat ik er van kon horen woont ie hier aan de overkant van het park
das wel heel vooruit lopen misschien zie k heb niet eens meerquote:Op zondag 4 oktober 2009 05:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh. Wie weet wordt het nog wat. Dichtbij is altijd handig
hij was goed in verbergen schijnbaar of hij was het toen nog nietquote:Op zondag 4 oktober 2009 05:43 schreef wonderer het volgende:
Dat niemand doorhad dat Carlo een nicht is
Nah, je kunt het best zien nu. Hoewel die hele "romance" met Irene ook best wel overtuigend wasquote:Op zondag 4 oktober 2009 05:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hij was goed in verbergen schijnbaar of hij was het toen nog niet
Dat was toen ook echtquote:Op zondag 4 oktober 2009 05:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nah, je kunt het best zien nu. Hoewel die hele "romance" met Irene ook best wel overtuigend was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |