ja das waar, dan is het te doen. Xie het hier in restaurants ook. Van die grote vierkante borden met een klein hapje in het midden. En dan betaal je grif geld voor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Als het van die haute cuisinehapjes zijn dan is het per gang misschien drie happen en dan is het op.
mij kennende wordt het weer VEEL te veel, en dwing ik iedereen zich helemaal af te vullenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja das waar, dan is het te doen. Xie het hier in restaurants ook. Van die grote vierkante borden met een klein hapje in het midden. En dan betaal je grif geld voor.
Bescherm me danquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Arme Kk. Die durft nooit meer op te dagen als er weer eens een meet samenkomst is. Bang dat ie weer volgepropt wordt.
ik begin met jullie allemaal een trechter met riempjes op jullie hoofd vast te gespenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Arme Kk. Die durft nooit meer op te dagen als er weer eens een meet samenkomst is. Bang dat ie weer volgepropt wordt.
Ik ga mijn best doenquote:
Ik wilde net zeggen, heb ik toch weer een meet gemist?!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
mij kennende wordt het weer VEEL te veel, en dwing ik iedereen zich helemaal af te vullen
ik heb er UREN voor in de keuken gestaan, mogen zij ook wel wat inspanning voor verrichten hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Je kan altijd nog de volgende dag ervan eten of geef ze een doggy bag mee.
dwangvoederenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik begin met jullie allemaal een trechter met riempjes op jullie hoofd vast te gespen
Ben je aan het proefkoken of ken je het al?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb er UREN voor in de keuken gestaan, mogen zij ook wel wat inspanning voor verrichten hoor
Ja, en om jonkvrouwen wakker te kussen.quote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, heb ik toch weer een meet gemist?!
Ik ben heul geen jonkvrouwquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en om jonkvrouwen wakker te kussen.
[..]
Nee hoor.
*doet een dansje met KK*quote:
Ik zal dromerig van mijn balkon starenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan maak ik maar een uitzondering denk ik. Laat je wel je lange haar uit het torenraam zakken zodat ik omhoog kan klimmen of moet ik een ladder meenemen?
Meer aandacht.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*doet een dansje met KK*
Hmmz, ziet er naar uit dat ik vanaaf toch niet naar de opening van de Danssalon ga.............
Snap je me nu eindelijk?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe langer mijn haar wordt, hoe meer ik de regen en de wind ga verfoeien. Terwijl ik helemaal niet zo wil zijn dat ik panisch word als ik door de regen of de wind moet![]()
.
*pakt hand, danst rond, in gala, met drankjes*quote:
Nee Eefje. Voelde zich gister al niet lekke,r vanmiddag ging het redelijk, maar net heeft ze overgegeven. Ze wil heeeeeeel graag (dansen voor de tumorshit) maar ik denk niet dat 't 'm gaat wordenquote:
Twee dansende mannen, how deliciously absurdquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*pakt hand, danst rond, in gala, met drankjes*
Zo?
Wat een kutziekte is het ook. Mijn opa had slokdarmkanker, maar dat hebben ze gelukkig goed kunnen weghalen (al heeft ie enorm veel last van de behandelingen enzo).quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee Eefje. Voelde zich gister al niet lekke,r vanmiddag ging het redelijk, maar net heeft ze overgegeven. Ze wil heeeeeeel graag (dansen voor de tumorshit) maar ik denk niet dat 't 'm gaat worden
Ik zit in een team met 10 dansen mannen of zoquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Twee dansende mannen, how deliciously absurd
Dit is gewoon griep hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat een kutziekte is het ook. Mijn opa had slokdarmkanker, maar dat hebben ze gelukkig goed kunnen weghalen (al heeft ie enorm veel last van de behandelingen enzo).
Ohquote:
stiekum blij dat ik geen kaartjes gehaald heb danquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*doet een dansje met KK*
Hmmz, ziet er naar uit dat ik vanaaf toch niet naar de opening van de Danssalon ga.............
Vanavond is de opening.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:00 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Is de danssalon nw leven ingeblazen ja?
leuk jaquote:
When the parents are away, boys will play, Weemz.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:09 schreef Weemz het volgende:
Alleen thuis... Wat te doen?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
When the parents are away, boys will play, Weemz.
De bassist van die band heeft in mijn dorp gewoond en kinderen lastig gevallenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:31 schreef Waxxer het volgende:
That's the way (aha, aha) I like it (aha, aha)!
Niet!!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
De bassist van die band heeft in mijn dorp gewoond en kinderen lastig gevallen
Oh. Nou dat valt me een beetje tegen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:32 schreef Waxxer het volgende:
Goeienoav'nd tezoam,
Ja nou eigenlijk.... ja... nee, ja kijk die puzzel is nu opgelost, althans, de weg náár de oplossing, lees: ik weet nu hoe het moet. Verder wat gezapt en alles en neusdruppels genomen en dat laatste is wel het meest spannende wat ik vandaag gedaan heb.
Jou ook?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon elke week een nieuw stukje ofzo?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:32 schreef Waxxer het volgende:
Goeienoav'nd tezoam,
Ja nou eigenlijk.... ja... nee, ja kijk die puzzel is nu opgelost, althans, de weg náár de oplossing, lees: ik weet nu hoe het moet. Verder wat gezapt en alles en neusdruppels genomen en dat laatste is wel het meest spannende wat ik vandaag gedaan heb.
Maar hoe belandt de bassist van KC & the Sunshine Band in Limburg?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Wie?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar hoe belandt de bassist van KC & the Sunshine Band in Limburg?
Nou ja, wat doet Angus Young in de Achterhoek...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |