koud?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:22 schreef Ang3l het volgende:
Zo.
HAHAHA pendejoquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
je bent gewoon het huisvrouwtje, it's a conspiracy;-)
ik haat clownenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:18 schreef Desmonkey het volgende:
Je hebt ook van die figuren die op straat "Psst wil je een snoepje of een ballon?" zeggen.
[ afbeelding ]
Jah, en veeeeeeeeeel wind.quote:
wat heb je dan gedaan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, en veeeeeeeeeel wind.
Wat niet handig is op open plekken met lang haar
Nee, omdat je altijd je boodschappen láát doen!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt
Ook zo'n voetbalschoen die zich op een bal richt?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb 2 kaartjes met 6 stukjes geloof ik. Maar die durf ik niet eens "open" te maken omdat ik bang ben de puzzelstukjes te mollen
ben jij zo'n persoon die meedoet aan alle AH acties/quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, omdat je altijd je boodschappen láát doen!Vraag mams maar meteen een workshop boodschappen doen als je gaat verhuizen, ik merk het al!
De Albert Heijn (ik kort het vanaf hier af tot AH) heeft een actie dat je bij een bepaald bedrag aan boodschappen een vierkantje meekrijgt met puzzelstukjes. Nu is het de bedoeling dat je dus een grote puzzel completeert met al die vierkantjes (de puzzel is als het ware de taart, en bij elke 5 euro geloof ik, krijg je dus een stukje taart), maar ik krijg dus steeds dezelfde.
Als in: ik ben bezig een taart bij elkaar te verzamelen en die taart bevat aardbei, kiwi, perzik, limoen, citroen, peer, appel, kersen, druiven, banaan, guave, ananas, rabarber en mango. Het is de bedoeling dat ik al die vruchtjes verzamel. En nu ben ik een vaste AH-klant, maar ik krijg serieus al twee weken lang alleen maar citroenen mee.
Schnappy?
he jongenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:53 schreef Xiance het volgende:
cause i miss you when you're ggoohhhooonnneeeee
*mekker*
Neeneeneenee laat maar.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben jij zo'n persoon die meedoet aan alle AH acties/
kerststukjes?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ook zo'n voetbalschoen die zich op een bal richt?
Als we nou allemaal die klotedingen gaan verzamelen, kunnen we een ruilbeurs organiseren.Doen we er gelijk een workshop kerststukjes maken bij.
Heel duidelijk!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, omdat je altijd je boodschappen láát doen!Vraag mams maar meteen een workshop boodschappen doen als je gaat verhuizen, ik merk het al!
De Albert Heijn (ik kort het vanaf hier af tot AH) heeft een actie dat je bij een bepaald bedrag aan boodschappen een vierkantje meekrijgt met puzzelstukjes. Nu is het de bedoeling dat je dus een grote puzzel completeert met al die vierkantjes (de puzzel is als het ware de taart, en bij elke 5 euro geloof ik, krijg je dus een stukje taart), maar ik krijg dus steeds dezelfde.
Als in: ik ben bezig een taart bij elkaar te verzamelen en die taart bevat aardbei, kiwi, perzik, limoen, citroen, peer, appel, kersen, druiven, banaan, guave, ananas, rabarber en mango. Het is de bedoeling dat ik al die vruchtjes verzamel. En nu ben ik een vaste AH-klant, maar ik krijg serieus al twee weken lang alleen maar citroenen mee.
Schnappy?
Jees wat een vergelijkingquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Schnappy?
Ja nou kijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jees wat een vergelijking
Maar goed, ik snap dus niet goed hoe ik dat ding los krijg
Waxinelichtje, je moet eens leren lezenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou.Wacht maar tot het Advent is en je voor de klas staat.
Ik wil de hele fruitmand.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heel duidelijk!
Dus je wilt ook eens een peer en een banaan?
Ow sorry maar dit is gewoon te dom voor woordenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou kijk.
Ik kom er net dus achter dat je die dingen moet openklappen en dat wist ik niet dus ja dan is dat nu gezegd ja en ja stom dat ik dat niet zag en ja goh gek dat het dan steeds dezelfde voorkant is en ja ik ben een oelewapper en ja ik ga nu virtueel af ik weet het ik weet het.
Gewoon voorzichtig bij het randje scheuren en er gaat een wereld voor je open.
Oh!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waxinelichtje, je moet eens leren lezen
2 dingen:
1| Ik ga niet voor de klas
2| Als ik uberhaubt al voor de klas kom, dan enkel voor een openbare school
Ja houd maar op!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow sorry maar dit is gewoon te dom voor woorden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahah ik snap de verwarring wel hoor. Ik doe de pabo, maar ga er niks mee doenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh!
1) Oh, dat dacht ik.Mijn welgemeende excuses.
2) Oh! Oh ja dat kan ook want hierrrr loopt de Bijbelriem natuurlijk. Hier kan zelfs een mus nog gereformeerd zijn als je niet oppast.
Sorry! Maar je hebt gewoon 66 puzzelstukjes terwijl je dacht dat je er 11 hadquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja houd maar op!!Ik heb ook wel eens lopen zoeken naar mijn sleutels terwijl ze in mijn broekzak zaten.
![]()
Ze hebben er zelfs een heel werkje van gemaakt, van die puzzeldingen!
En doe eens even aardig, ik had het gewoon even niet gezien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |