Hoe denk je dat Waxxer aan die elf komtquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:11 schreef wonderer het volgende:
Hoezo heb jij er elf? Geef je die stukjes niet aan bedelende jongetjes bij de uitgang?
Ik dacht nog van, nou, dan zal het wel een bepaalde soort per dag zijn, of de week erop een ander gedeelte... Maar de god-gan-se tijd hetzelfde stukje!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is het bedrog. Mensen blijven kopen omdat ze denken dat ze dan toch wel een ander stukje moeten krijgen. maar dat is er niet.
Dan heeft ie zich mooi laten bedonderenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe denk je dat Waxxer aan die elf komt?
Ik ben onlangs nog in Parijs geweest, daardoor heb ik alles negeren dat ook maar een béétje naar bedelen ríekt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:11 schreef wonderer het volgende:
Hoezo heb jij er elf? Geef je die stukjes niet aan bedelende jongetjes bij de uitgang?
De touwtjesnegers bij de berg van de Sacre-Coeurquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben onlangs nog in Parijs geweest, daardoor heb ik alles negeren dat ook maar een béétje naar bedelen ríekt.
Nu heb ik een mental image van stinkende kinderen...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben onlangs nog in Parijs geweest, daardoor heb ik alles negeren dat ook maar een béétje naar bedelen ríekt.
Stampvoeten aan de kassa en vervolgens tekeer gaan als Theatermamma. Met een beetje geluk krijg je dan de hele doos mee!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe denk je dat Waxxer aan die elf komt?
Die lopen tegenwoordig te leuren met miniatuureiffeltorens.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De touwtjesnegers bij de berg van de Sacre-Coeur.
Jaja, die dacht je óók te hebben achtergelaten in de Veluwe.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nu heb ik een mental image van stinkende kinderen...
Nog steeds tegen jou? Hoe jong zie je er uit dan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:18 schreef Desmonkey het volgende:
Je hebt ook van die figuren die op straat "Psst wil je een snoepje of een ballon?" zeggen.
China is eng.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:17 schreef Tha_Erik het volgende:
In China was het ook erg, als je dan al oogcontact maakte (en dat gebeurde vrij snel als ze voor je voeten achteruit gaan lopen) dan klampten ze zich vast aan je arm.
En zo heb jij godverdomme leren zeggen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:18 schreef Desmonkey het volgende:
Je hebt ook van die figuren die op straat "Psst wil je een snoepje of een ballon?" zeggen.
[ afbeelding ]
JAquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En zo heb jij godverdomme leren zeggen?Zeg maar om ze weg te houden?
Dan kun jij je wel op 5 januari registreren, als in nieuw jaar, nieuwe username, maar ik vind dat nogal wat!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:23 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
JA. "Ja zwerverbitch. Godverdomme tief 'n eind op."
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:30 schreef Waxxer het volgende:
Zeg, maar nog even over Albert Heijn: is er IEMAND van jullie die VERSCHILLENDE, dus ANDERS OGENDE puzzelstukjeskaarten hebben gekregen?
Ik heb 2 kaartjes met 6 stukjes geloof ik. Maar die durf ik niet eens "open" te maken omdat ik bang ben de puzzelstukjes te mollenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:30 schreef Waxxer het volgende:
Zeg, maar nog even over Albert Heijn: is er IEMAND van jullie die VERSCHILLENDE, dus ANDERS OGENDE puzzelstukjeskaarten hebben gekregen?
It.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:18 schreef Desmonkey het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |