Slaapsequote:Op zondag 4 oktober 2009 05:58 schreef wonderer het volgende:
[HOMO #2610] Het is een beetje boel herfst buut'n <-- voor de teruglezers.
Truste
Carlo praat er ook even over, weet alleen niet meer op welk tijdstipquote:Op zondag 4 oktober 2009 05:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Serieus? Weird. Anyway, deze is vol en ik ga naar bed
[HOMO] #2611 - Met Carlo en Irene O+
hier het volledig mee eens isquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:17 schreef Steve het volgende:
Ook goeiemorgen allemaal.
traagquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:25 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ben benieuwd hoe laat dit topic vandáág op gang komt.
Omdat dat het makkelijkste is?quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:42 schreef Keukenkast het volgende:
Ik vraag me af waarom mijn ouders erop gebrand zijn mijn depresiviteit te wijten aan mijn homoseksualiteit
Nou ja, opgegroeid in dorpjes wandel je er meestal niet met je rug recht en kin omhoog uit de kast, zeg maar.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:42 schreef Keukenkast het volgende:
Ik vraag me af waarom mijn ouders erop gebrand zijn mijn depresiviteit te wijten aan mijn homoseksualiteit
Maar het is maar zo'n klein deel van mij. Goed, ik val op jongens. Maar ik heb ook bruin haar en blauwe ogen. Daar zeurt geen mens overquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, opgegroeid in dorpjes wandel je er meestal niet met je rug recht en kin omhoog uit de kast, zeg maar.
Nou ja, het is wel een essentieel onderdeel van wie jij bent he... En ook nog 'afwijkend' van de massa. En vertel mij wat over dorpjes... Er zijn ook ouders die het allemaal maar moeten zien, er leuk dat je ouder zo voor je klaar staan! Kinderen van huiverige of negerende of negatieve ouders gaan nogal eens met een jockstrap aan op internet staan, of met een erecte penis of zoeken geluksgevoelens in het hebben van seks met alles dat los en vast zit.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:56 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Maar het is maar zo'n klein deel van mij. Goed, ik val op jongens. Maar ik heb ook bruin haar en blauwe ogen. Daar zeurt geen mens over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |