Ik vond het vooral maar een beetje een anti-climax. Zo weinig echt goeie molacties..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:03 schreef Bartjebart het volgende:
Maar ik zat echt bij de laatste aflevering van WTF
ja, dat van jou wist ik wel. En Y uit Assen...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kom uit de buurt van R'dam, dat weet je toch?
En we hebben wat Amsterdammers, wat mensen uit Zwolle eo...
Ik ben zo blij dat het serie seizoen weer is begonnenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
What heb je gedownload? welke series?
Smallville en stargate universequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
What heb je gedownload? welke series?
Nee ik ben uber blij dat ik vandaag vrij benquote:
o jaquote:
Ik vind em echt geniaaaaalquote:
Heb je SG-U al gekeken?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Smallville en stargate universe
Hij was gisteravond wel online op msn. Maar ik heb 'm niet aangesprokenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:05 schreef Waxxer het volgende:
Waar is G_E nou dan toch eigenlijk?
Naja. Hij komt toch nog wel weer terug he?
O dat zijn leuke series! Ik heb er helaas geen tijd voor. Was er wel ooit aan begonnen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat het serie seizoen weer is begonnen
Fringe
Heroes
Stargate Universe
Defying Gravity
Wat dan? Hef ze doar weer zo'n onmundigen vreej'en dag dan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee ik ben uber blij dat ik vandaag vrij ben
Duitsland loopt uit namelijk
En straks begint ook V, maar ik denk dat ik dat maar saai ga vinden...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O dat zijn leuke series! Ik heb er helaas geen tijd voor. Was er wel ooit aan begonnen.
Tag der Deutsche Einheitquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat dan? Hef ze doar weer zo'n onmundigen vreej'en dag dan?
o dan heb je nog wat voor de boeg. Ik was ooit begonnen aan Smallville. Nooit afgemaakt. Ik geloof dat ze nu bij seizoen 9 o.i.d. zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Smallville en stargate universe
En maar wachten tot je hem een keer kon gebruiken?quote:
quote:
Ik ben heeel benieuwd hoe het verder gaat nu. Het kan in ieder geval een erg goede serie worden als het verhaal zich lekker ontwikkeltquote:
Heb em net 10 min geleden gevondenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En maar wachten tot je hem een keer kon gebruiken?
Leuk om een keer als ochtendbegroeting te doen, dat breekt zo lekker de dag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |