quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Waxxer, zal ik eens op zoek gaan naar een foto waarop ik lach? Ik weet niet of ik die wel heb
.
je bedoelt de nieuwe V of gaan ze weer die oude serie herhalen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En straks begint ook V, maar ik denk dat ik dat maar saai ga vinden...
En in januari gaat Caprica beginnen, de opvolger van Battlestar Galactica, over de opkomst van de Cylons
D'r komt een nieuwe serie van V.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:11 schreef mike_hunt het volgende:
je bedoelt de nieuwe V of gaan ze weer die oude serie herhalen?
Vond V vroeger gaaf, maar zag laatst weer een aflevering, maar vond het wel een beetje gedateerd.
Minimaal 1 uit het zuidenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:01 schreef mike_hunt het volgende:
pipo![]()
komt hier iedereen uit het Zuiden des Lands btw?
nee, dat zijn de enige series die ik nu echt volg, wacht op lost, V, caprica en ga zomenteen even kijken of Flash Forward wat isquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o dan heb je nog wat voor de boeg. Ik was ooit begonnen aan Smallville. Nooit afgemaakt. Ik geloof dat ze nu bij seizoen 9 o.i.d. zijn.![]()
Kijk je KyleXY?
o das geweldig!quote:
quote:
FlashForward is zeker de moeite waard. Tenminste, wat ik van de pilot heb gezien.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, dat zijn de enige series die ik nu echt volg, wacht op lost, V, caprica en ga zomenteen even kijken of Flash Forward wat is
Ja, zo'n lach waarbij je lijkt te zeggen: "Enne... geen cent te veel he??"quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Waxxer, zal ik eens op zoek gaan naar een foto waarop ik lach? Ik weet niet of ik die wel heb
.
Er komt een 2009/2010 versiequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bedoelt de nieuwe V of gaan ze weer die oude serie herhalen?
Vond V vroeger gaaf, maar zag laatst weer een aflevering, maar vond het wel een beetje gedateerd.
Ik kom zo af en toe even binnen gevallenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
das lang geleden. kom je weer eens kijken?
Oh, die ga ik ook eens bekijkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
FlashForward is zeker de moeite waard. Tenminste, wat ik van de pilot heb gezien.
Ik weet niet wat je met zo'n lach bedoeltquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, zo'n lach waarbij je lijkt te zeggen: "Enne... geen cent te veel he??"
Tis toch Same Shit Different Day, dus je mist niets.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik kom zo af en toe even binnen gevallenTopics gaan veel te snel om allemaal bij te houden
Heb je er een lascursus gevolgd?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je met zo'n lach bedoelt. Maar ik vond een redelijk recente (een jaar oud
), ik in (guess where) Parijs
. Mijn haar is serieus wel heel kort daar, dat is nu een stuk langer.
[ afbeelding ]
De bril is... nou ja let maar niet op de zonnebril.
Het lijkt net of het twee verschillende mensen zijn. Die foto en je FOBOquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je met zo'n lach bedoelt. Maar ik vond een redelijk recente (een jaar oud
), ik in (guess where) Parijs
. Mijn haar is serieus wel heel kort daar, dat is nu een stuk langer.
[ afbeelding ]
De bril is... nou ja let maar niet op de zonnebril.
SSDD as always.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tis toch Same Shit Different Day, dus je mist niets.![]()
Druk met je huis bezig? je had er toch 1 gekocht?
quote:
Ik blijf dankzij al die foto's echt anoniemer dan laten we zeggen een Waxxerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Het lijkt net of het twee verschillende mensen zijn. Die foto en je FOBO
Godsklere, u've got a full plate, zo te lezen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
SSDD as always.
Wel druk, maar niet met een huisNog niks gekocht.
Werken, beetje studeren tussendoor, ben weer begonnen met trainen, dus 2 keer per week Taekwondo, samenwonen etc.
Dan hou je weinig tijd over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |