Fotograaf wilde foto's van me maken.quote:
Ik heb wel heel veel gogo's, wil je die?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:30 schreef Waxxer het volgende:
Zeg, maar nog even over Albert Heijn: is er IEMAND van jullie die VERSCHILLENDE, dus ANDERS OGENDE puzzelstukjeskaarten hebben gekregen?
Nou ja, Genemuiden en Staphorst liggen in de buurt he, Zwartsluis enz enz.... Ik noem nog een Grafhorst...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahah ik snap de verwarring wel hoor. Ik doe de pabo, maar ga er niks mee doen
Zwolle is toch geen onderdeel van de bijbelriem??
(vond het wel grappig gevonden; waxinelichtje)
Oh ja, die wannabe-wuppies!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:15 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb wel heel veel gogo's, wil je die?
o leuk!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fotograaf wilde foto's van me maken.
Breda, plein achter het theater en in het park.
Maar dat plein is heel open en het waaide heel hard, dus de helft van de tijd zit er volgens mij krul voor m'n gezicht en mond en zo
waarom zou je nu gaan slapen? heb je doorgehaald?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:19 schreef MisterO het volgende:
Halllooo homooooo's, ik heb 2 opties:
1. Ik ga nu slapen
2. Ik ga nu niet slapen
Wat moet ik kiezen
Ik heb de hele dag gewerkt, maar ik wil ook nog de hele nacht door kunnen stappen, jeweetogquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom zou je nu gaan slapen? heb je doorgehaald?![]()
btw
o god ja, dat ken ik!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag gewerkt, maar ik wil ook nog de hele nacht door kunnen stappen, jeweetog![]()
Dus ga ik nu toch maar slapen, anders hou ik het niet vol
Ik ga niet voor de klas inderdaadquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, Genemuiden en Staphorst liggen in de buurt he, Zwartsluis enz enz.... Ik noem nog een Grafhorst...
Dus je doet de Pabo maar je gaat er niks mee doen?Wel iets in of met het onderwijs?
En waxinelichtje is inderdaad goed gevonden, die kende ik nog niet!Goed excuus voor als er onverhoopt toch nog iemand begint over benen of andere plekken op het lichaam die ik niet nader zal noemen, waxxen.
![]()
C1000quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:15 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb wel heel veel gogo's, wil je die?
Ik wax niet, ik bedacht iets dat betekenisloos zou zijn maar wat ook een beetje neutraal is, een klinkende naam.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik ga niet voor de klas inderdaad
Maak het af omdat ik in ieder geval een hbo papiertje wil hebben.Komt daar je naam vandaan? Omdat je jezelf continu waxt?
Hahahaha oke had gekund toch?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik wax niet, ik bedacht iets dat betekenisloos zou zijn maar wat ook een beetje neutraal is, een klinkende naam.Verder moet je er helemaal niks achter zoeken!
Haha, ja nou ja, we hadden laatst toch nog een borsthaarpoll?quote:
Ja maar jij hebt nooit gezegd hoe "glad" jij bentquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haha, ja nou ja, we hadden laatst toch nog een borsthaarpoll?
Ik zie me al in de weer met al die wax-strips!![]()
Whehe. Alweer?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haha, ja nou ja, we hadden laatst toch nog een borsthaarpoll?
Ik zie me alweer met al die wax-strips!![]()
Welke kaartjes heb jij?quote:
schatje, i would NEVERquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:57 schreef Keukenkast het volgende:
Als ik nu iets willekeurigs roep dan gaat iedereen me weer met HIW vergelijken.
Daarom doe ik het niet.
Als je maar geen poppers gaat gebruiken, of dat je die misschien al gebruikt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:57 schreef Keukenkast het volgende:
Als ik nu iets willekeurigs roep dan gaat iedereen me weer met HIW vergelijken.
Daarom doe ik het niet.
Ik heb hier de nrs 1 (2x), 3 (2x), 6, 8, 14 (2x) en 18 en een paar ongeopend weggegooid.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Welke kaartjes heb jij?
Ik heb kaartje 13 en 20... Nog maar 22 te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |